December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Slingding: ik vraag me helaas vaak hetzelfde af. Denk dat we maar extra moeten genieten van de momenten dat het goed gaat. En bij elk vervelend moment moeten denken: maar straks gaat het weer beter. Dat helpt bij mij meestal wel. Maar als je zelf er moe bent is alles gewoon te veel. Sterkte! En donderdag kunnen we ff lekker klagen met z'n allen :D

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Slingding, dat hadden wij vorige week.... En nu is hij echt een schatje! Kop op, het wordt na een paar daagjes weer beter! ;)

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hoop het ook want om 13.00 uur heeft ze gegeten en nu ligt ze al weer te brullen

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    slingding: ik heb net alles gelezen..... Dat was wel over vandaag de hele dag verspreid.... Nou ik weet weer wat er allemaal gebeurd is.....
    reacties komen wel weer. Zal eens kijken of ik wat foto's kan gaan zetten hier.

Karin

5. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

fijn dat de prikjes goed zijn gegaan setje,

lianne jee wat heftig voor haar en voor jouw dan zeg,

otje; balen zeg van de gebroken nachten nu weer ineens. otje hele mooie banner. setje mooi gedaan

karin; welkom terug, wat leuk joh dat ie allemaal dingen heeft geleerd in zo'n korte tijd, wees er maar trots op

slingding; komt allemaal wel weer goed hoor, ff doorzetten meid.

karin; zo hee dat heb je snel gedaan, alles doorgelezen, ik ben benieuwd naar de foto's.

hoe laat was het op het cs van utrecht? en waar pcies? 13.00 uur? parkeerplaatsen? weet het nie meer.

hier is orlando beetje jengelig maar daarentegen ook wel weer vrolijk hoor, hij heeft last van diarree is een beetje verkouden en spuugt af en toe wat terug, drinkt wel goed en zoals hierboven is daarnaast ook wel vrolijk en helder. hoop niet dat hij echt ziek word en verhoging of koorts krijgt. hij moet morgen voor zijn prikjes ben benieuwd of dit doorgaat.

verder sabbelt hij heel veel aan zijn vuistjes en aan onze kleding, handen enz noem maar op hij stopt alles in zijn mond om te sabbelen. kwijlt veel, schijnt nu erbij te horen geloof ik. hij is onwijs naar zijn handjes aan het kijken en heel erg aan het spelen in de box.

gr saskia

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    lekker met mij in het water....

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

kijk wat ik kan.....

8. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D leuke foto's!

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    karin,

wat een hele lieve foto zeg met jullie saampjes in het zwembad, ik wil ook samen zwemmen ;) ;)

en stoer hoor dat ie dat vast heeft.

hij lijkt op de zwemfoto echt op jouw, klopt dat? of zit ik heel erg mis

gr saskia

ps ik heb een zere keel :cry:

10. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Hoi hoi,

hier effe gauw een berichtje van mij. Ben sinds een week officieel weer 40 uur aan het werk. Pff ik had niet evrwacht dat het zo zwaar zou zijn. Mijn verlof is vandaag afgelopen. Ik was al eerder begonnen met werken omdat ik dus ga trouwen en een hindoestaanse bruiloft kost veel geld.
    Was vorige week naar het cb geweest en prikje nummer 2 gehad. Vishesh had nergens last van gelukkig, was nu 65 cm (in 2,5 maand 12 cm gegroeit) dat ging wel had volgens de arts en hij was nu 5590 gram (2900 geboorte gewicht en 1500 aangekomen in een maand)
    Helaas ook minder nieuws, vanaf zijn geboorte hoest vishesh veel en snottert hij, volgens het cb is dat "normaal" kindjes kunnen lang verkouden zijn. Ben vandaag toch maar naar de husiarts geweest want het is voor mijn gevoel allemaal veel erger geworden, en nu ben ki doorverwezen naar de Kinder KNO arts dus daar moeten we vrijdag naar toe.

trouwens nog een klein vraagje, slikt iemand van ujullie de Nuvaring? Ik had begrepen dat die ewl mocht met BV maar in de bijsluiter staat van niet...

Oh ja ik ben (gelukkig) niet zwanger.. :oops:

11. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @batchie: de meningen zijn verdeeld over het gebruik van BV en de nuvaring. Volgens mijn verloskundige mocht het niet, maar heb hier op het forum ook gelezen dat er VKs zijn die zeggen dat het wel kan.
    Misschien kun je het je huisarts vragen.

Wij hebben zometeen kijkers voor ons appartement. Vind het wel spannend. Het zijn de eerste en het staat nu 2.5 week te koop.

12. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    :D :D deze slik je niet, maar breng je in als een tampon zeg maar en die draag je ik geloof 3/4wkn en dan stop je precies een week en daarna breng je een nieuwe in. deze kan idd met bv maar sommige ha(waaronder de mijne) zijn er niet zo voor zeg maar.

http://www.nuvaring.com/Consumer/index.asp?guid={75A50B13-90FA-4478-BF1A-9A33D0D87898}&sid=702848451

hij is flink gegroeit zo te horen, en fijn voor je dat je niet nu zwanger bent.

nynke spannend hopelijk verkoop jij je appartement net zo snel als bij ons. ons huis is nu bijna verkocht (mondeling verkocht maar nu nog ff ondertekenen ;) )
    gr saskia

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik ga volgende week vdonderdag met kailynn naar babyzwemmen, heb er veel zin in had ook donderdag al gekund maar dan had ik al iets......
    Karin wat heb jij hem aangedaan in het zwembad? ik begreep dat zwemluiers pas vanaf 7 kilo is nou da is ze nog niet, en ik heb nog geen zwempakjes maatje 50/56 gezien.

net een poos met haar wezen wandelen, en eindelijk werd ze stil, om 16.00 uur fles gegeven en hup naar bed, en daar ligt ze nu.
    ga zo alvast maar eten want dan kan ik dat op mijn gemak doen.

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hoi Slingding, ik heb bij de geboorte van Nick een zwembroekje 56/62 gekregen van mijn schoonzusje, dus die heeft hij aan. een zwempakje zal nog niet meevallen, maar ik heb volgens mij bij de Hema wel zwembroekjes, ook voor meisjes gezien in maatje 56/62....Succes met zoeken.

Batchie: mijn VK gaf aan dat de nuvaring weinig invloed heeft op BV, maar dat het wel invloed heeft. De ring geeft alleen heel lokaal hormonen af in tegenstelling tot de pil, waardoor er minder hormonen door het bloed verspreid raken dan bij de pil. Nuvaring en mirenaspiraal (geldt zelfde verhaal voor) hebben dus minder invloed op BV dan pil....
    Mijn gyn had wel weer bezwaren, maar persoonlijk vindt ik het belangrijker om nu zeker te weten dat ik niet op hele korte termijn weer zwanger wordt....
    Maar ieder zijn eigen keus...

oh en of Nick op mij lijkt... toevallig hoorde ik het vandaag ook een keer, maar ik vind het zelf moeilijk te zeggen. Dus wie weet kunnen jullie me donderdag uitsluitsel geven....

Karin

15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Slingding: Soms is het wel even moeilijk om nog het leuke te zien als ze zo huilerig zijn. Ik was vannacht ook stik-chagerijnig zeg toen Koen steeds zo lastig was. Maar vandaag gaat het wel goed en dan trek ik het wel weer... Ik hoop voor je dat je meisje snel weer vrolijk is.

Duikster: Leuk dat je weer terug bent! En leuke foto's zeg. Heb je behalve het zwembroekje Nick nog iets anders aangedaan? Een speciale pamper ofzo? En hoe lang ben je in het water gebleven?

Nynke: Ik hoop voor je dat het iets wordt met de kijkers!

Melliemel: Hoe ist bij jou met de verkoop?

Batchie: Lijkt me idd zwaar zeg, 40 uur werken en moeder zijn. Werkt je vriend ook fulltime? En wie past er op je zoontje?
    "Gelukkig" dat je niet zwanger bent... zou wel heel snel zijn.

Gr Otje

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Even wat "weetjes" over de meeting!!!

We komen om 12.30 uur bijeen op het CS van Utrecht. Volgens Karin ligt de Swirl (ijssalon) vrij centraal op het station dus dan spreken we daar af. Mocht je het niet kunnen vinden zullen we vast wel mensen zijn die je kunnen helpen, toch?

Als we bijeen zijn wandelen we samen naar het Polmanshuis. De reservering staat daar om 13.00 uur 's middags en we krijgen dan een high-tea.

Mocht je nog vragen hebben dan mail me maar of zo. Volgens mij heeft iedereen die mee gaat ook mijn mobiele nummer.

En degenen die mee gaan zijn:

Melliemel
    Slingding
    Daphne
    Debbie1988
    Lola
    Otje
    Duikster
    Noralien
    Feitkifkim
    Eve
    Saar

Mocht je nu onverhoopt toch niet mee gaan, laat me dit dan zsm weten want er is gereserveerd!

Gr Otje

17. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
  18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    daphne en ik komen om 12.22 op cs binnen als de trein geen vertraging heeft.

19. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :cry: ikke niet....jammer hoor!

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425