Zo, de prikjes zijn binnen. Fynn huilde alleen even bij het 2e prikje maar was snel over. Verder is hij goed gegroeid en aangekomen. Precies op zijn curve dus niks mis mee. Ook ik kreeg het advies om met een jaar halfvolle melk te geven. Daar mag hij dan 300 cc van en 3 druppels vitamine D. Als ik opvolgmelk blijf geven mag hij 500 cc zonder vit D. Verder geen bijzonderheden. @Duckie: Heb Demi ook even aangepast
waarom mogen ze van opvolgmelk 200 cc meer drinken dan? goed dat de prikjes goed gegaan zijn. lola, klonk bekend het verhaal van wakker worden als jullie naar bed gingen. hier is dat laatste tijd zo. nu haal ik hem niet meer naar beneden,want daar word die hysterisch van. hij wil drinken en dan weer slapen. gisterochtend wou die alleen nog maar bv. savonds draaide die zijn hoofd boos weg. tja, mischien voelt die zich er te groot voor worden. ik hoop dat ze vinden wat er aan de hand is met je auto. batchie, wat vervelend zeg van die verjaardag, zeker omdat een eerste verjaardag zo bijzonder is. en vishesh ziet er prachtig uit hoe lang heb jij eigenlijk bv gegeven? duckie, ik zie niets van dat grote hoofd. en raar dat ze niet kon voordoen met stimuleren. wij hebbenhet als volgt geleerd, vanuit zit, steunen ze op het handje naast zich, waarbij ze langzaam schuin naar zijligging en dan buikligging gaan. eve wat een lekker koppie heeft fynn. en succes met corrigeren. wat dat betrefd ben ik blij dat safouane nog niet hoger dan de grond komt.
Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......2 aug/10mnd3wkn................8270 gr........72.0cm Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......12 okt/10mnd3wkn................11.275 gr.....82.9cm Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 11 sep/9.5 mnd.....................9350 gr........73 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........1 nov /11 mnd.....................9140 gr........73.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........28 aug / 38 wkn...................7500 gr........66.0 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 07 nov/ 11 mnd....................9890 gr........75 cm. Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........06 nov./ 11 mnd.....................10035 gr.....75 cm Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........8 nov,10mnd 3 wk................9735 gr........71,5 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......22 juni/27wkn......................7915 gr.........66 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 sep/9 mnd, dag...............9500 gr.........72 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........21 nov/11 mnd...................11355 gr........77,5 cm Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........20 nov / 11 mnd...................9105 gr........72,5 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........12 sept / 9 mnd....................8000 gr.........69.8 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........4 oktober/9mnd+12dgn.....11.115 gr........74 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........28 september / 40 wkn..........9970 gr.......76,3 cm Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........9 november / 10.5mnd, .......7750 gr.........70 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........2 oktober/9 mnd+9 dgn........9130 gr.........72 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........15 oktober/9 mnd+20dgn...9310 gr...........74 cm Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........29 augustus / 8 maanden......9120 gr.........72 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........04 okt / 9 mnd.......................8145 gr.........72 cm hee lianne, dimphy was toch ook nog wel na juni gemeten?
Saskia ben ook benieuwd of Orlando nu beter heeft geslapen. Nick had inderdaad al wel twee ondertanden. Duckie veel plezier met de thee. Dat stoeltje van Ikea krijgt Nick als het goed is als verjaardagscadeau. Ik vind ze erg fijn, heb ze al vaak gezien bij een vriendin van mij. Gnessy klinkt alsof je er lekker uit bent geweest! Lola fijn dat Jasmijn vannacht gewoon geslapen heeft. nu de avonden ook nog.... Batchie heftig hoor ziek gaan werken! pff Eve: Fynn is een flinke kerel! Noura: hier ging het ook zo met hoofd wegdraaien tijdens de BV. Ik hoop voor je dat je het nog even vol kunt houden, maar als Saf echt niet meer wil....geniet in elk geval nog maar even als het goed gaat. Ben vanmorgen weer met Nick wezen zwemmen. Het was vanmorgen echt megadruk tijdens het babyzwemmen. Er werden onderwaterfoto's van de kinderen gemaakt en allerlei mensen die normaal eigenlijk niet komen, komen dan ineens ook...fijn! Nu maar kijken hoe de foto's geworden zijn volgende week. Over 2 weken wordt sinterklaas gevierd in het zwembad. Ben benieuwd.
he bah duikster, eigenlijk is dat niet leuk he, als er dan ineens allemaal mensen buiten het clubje komen. eigenlijk zou dat ook niet mogen vind ik ik zie wel hoe het lopen gaat met bv, het is natuurlijk ook al zo dat die nu best veel te eten krijgt. vorige week ook begonnen met brood. dus het is mischien gewoon de tijd ervoor. ik vind het ook niet erg hoor, als hij het aangeeft is het toch mooi. oh ja, over die telefoon van samsung, die heb ik ook. hij werkt wel goed hoor, maar verder vind ik hem niet zo bijzonder. hij maakt leuke fotos. en bij mp3 mag het niet meer dan 128 kpbs zijn anders kan die het niet lezen. ik heb deze omdat ik een verzekerd toestel heb, en heb deze dit jaar gekregen, maar het is niet mijn eerste keus. ik heb net mijn dochter opgehaald, die had vanmiddag een workshop schilderen die ze gewonnen had. ze heeft een heel leuk schilderijtje in frisse kleurtjes gemaakt met een rupsje. deze gaat ze aan safouane geven voor zijn verjaardag. echt leuk het was trouwens erg leuk deze winkel waar het gegeven werd. er werd daar veel verkocht wat gemaakt werd door geestelijk gehandicapten. ik vond het erg leuk wat ze daar hadden. en ook leuk om ze aan het werk te zien.
hi hi, slingding; sorry heb ook ff gespiekt, leuk mobieltje hoor eve; afkloppen hoor, want ook dat scheen ze te kunnen zien dat er een verkoudheidje aan ging komen bij hem, maar hier gelukkig weinig last van. enne hij heeft geslapen van 19.00 uur tot 's ochtends 07.30, hij heeft 3 keer ff gehuild heb er ff bij gezeten en getroost en toen sliep hij weer. de eerste 2 keer om 20.00 en 23.00 uur en de 3e keer 06.00 uur dus voor zijn doen heeft hij heeel goed geslapen. moet er wel bij zeggen dat hij die middag niet heeft geslapen. en nee ze gebruiken bio-energetische waarden in het lichaam wat ze meten op frequentie of zoiets wat maar dit staat op de site. http://www.lifesupportextra.nl/. mocht je haar willen bellen voor een afspraak, geef ik je wel een telefoon nummer van haar. balen dat je de lodger ff niet kan kopen maarre dan maar een andere kee toch? ik ben al wel op zoek naar een stoeltje maar heb er nog geen vind het wel schattig. duckie; zoals je evt kan lezen bij eve heeft ie idd beter geslapen. enne vind die stoeltjes ook echt leuk, wil alleen kijken of ik zo'n setje wil of een relax stoeltje voor hem, moet nog ff kijken dus. gnessy; zo behoorlijk wat inkopen gedaan zo te lezen, en integraal vroeghulp? sorry heb ik gemist en weet niet pcies wat het inhoud, maar wil het wel graag weten lola; goed te horen dat je een fijne nachtrust hebt gehad, ondanks het bezoekje aan het toilet. enne hier ook weinig tv kijken voor orlando hoor, zo heeel af en toe, en word het stoeltje dus meer een stoeltje voor hem om te knutselen of gwoon erbij te kunnen zitten voor de leuk zeg maar batchie; de site heb ik hierboven genoemd dus kun je een kijkje nemen. de prijs weet ik niet uit mijn hoofd voor volwassene maar dit kun je evt vragen, en ook voor jou, als je een afspraak wilt maken kun je het telefoon nummer van me krijgen. vind het wel mooi hoor het kleurtje van vishesh hihi is er zo weinig te zien qua uiterlijk dan? ik heb geen vergelijk nml? eve; zo hee fynn is flink gegroeid of heb ik het mis? grote kerel hoor duikster; leuk hoor weer zwemmen, ook leuk van de foto's helaas zie je dit vaker gebeuren beetje jammer eigenlijk maar goed niks aan te doen he. noura; ahhh lief joh, dat ze die gemaakt heeft voor safouane zijn verjaardag, nou mss is hij er idd aan toe. hier nog altijd 's ochtends een behoeftig ventje hoor, toch nog ff bij mama drinken , vind dit wel fijn. maar stopt hij ermee is het ook goed. ga ff mijn ventje halen en spreek jullie later weer gr saskia
Ik vertelde laatst over het nieuwe ritme van Koen. Gaat nog steeds goed. Het gevolg is wel dat hij nu overdag ongeveer nog 2 x een half uur of een uur slaapt. Meer heeft hij blijkbaar niet meer nodig. Is op zich ook niet erg maar in combinatie met de verlatingsangst valt het niet mee. Hij wil me contstant in zijn buurt hebben! Met brengen naar het KDV gaat het wel weer beter. Hij huilt nog wel flink als ik weg ga maar heb in overleg met de leidsters besloten om gewoon kort afscheid te nemen en dan weg te gaan. Steeds terug komen om te troosten heeft geen zin en is voor Koen alleen maar verwarrend. Meestal bel ik daarna wel op hoe het gaat en hij is over het algemeen binnen een paar minuutjes stil en gaat dan samen met de andere kindjes lekker zijn boterham op eten. Ik hoop dat het huilen binnenkort ook op houd want echt makkelijk is het niet om op zo'n manier weg te gaan. Eve: Haha ik had het een beetje stom opgeschreven maar idd, geen verlatingsangst als Koen langs me zit in zijn kinderstoel. Wat een leuk idee van die taart met trouwfoto! Dat vinden je ouders vast heel leuk! Ik moest wel lachen om dat verhaal met die oude man. Misschien schatte hij je zomaar een jaar of 20 jonger? Ondeugende foto's van Fynn! Jammer dat je saldo ff niet toereikend is voor de lodger. Maarre... wou de papa van Fynn niet (gedeeltelijk) betalen? Hier nog geen stoeltje voor Koen. Hij zou er denk ik zo afkieperen. Koen kijkt tv vanuit de box, of wipstoel of kinderstoel. Gnessy: Veel beterschap met Jordy! Hopelijk gaat het snel weer goed met hem. Lola: Goh vervelend zeg, steeds die onderbroken nachten. Hopelijk gaat dat snel weer beter. Dan ben jij ook weer fit! Koen wordt hier 's nachts ook wel eens wakker maar als we hem dan weer zijn speen geven is het zo weer rustig. Bianca: Leuk dat je er weer bent! Wel moeilijk dat je het nu zo zwaar hebt in deze 2e zwangerschap. En nu heb je Lynn er ook bij! Sterkte hoor. En beterschap voor Lynn! Noralien: Oooooh wat een zielige foto van Jikke. Je ziet echt heel duidelijk dat ze ziek is. Normaal altijd dat lachende vrolijke snoetje van d'r en nu dit. Gaat het inmiddels weer wat beter? Saskia: Ik heb net adembenemend het verhaal van de scan van Orlando zitten lezen. Wat knap dat ze dat er allemaal uit kunnen zien! Hoe ben je er eigenlijk bij gekomen om zo'n scan te laten doen? Advies van je HA of zo? Batchie: Jeetje meid, je hebt het niet makkelijk zeg met je schoonfamilie. Ik zou er ook stapelgek van worden. Vind het ook belachelijk dat ze een kind uit bed halen terwijl hij eigenlijk al in zijn avond/nacht-slaapje zit! Heeft je man nu wel meer begrip voor de situatie? Want ik geloof dat daar jullie ruzies ook vaak over gingen? Mooie foto's van Vishesh! Hij lijkt idd veel ouder! Duckie: Handig zeg, zo'n (dom) advies van het CB. Ja, ze moet gaan zitten maar hoe? tja dat weten we ook niet. Pffff... typisch CB hoor! Leuk he, die stoeltjes van Ikea. Ook echt goedkoop. Leuk voor Koen over een paar maanden. Ik vind trouwens deze ook erg leuk (ook van Ikea). Zo'n echt fauteuil maar dan in het mini! http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90116553 Slingding: Leuke telefoon! Ik wil volgend jaar ook een nieuwe. Die van mij is nu alweer 3 of 4 jaar oud en volgend jaar februari loopt mijn contract af. Ik ga maar eens rondkijken... Noura: Ik vind die winkels waar gehandicapten werken (en vaak ook dingen maken) ook erg leuk. Jammer genoeg zit er hier geloof ik geen in de buurt. Ben al helemaal zenuwachtig voor a.s. vrijdag. Hoop zoooooo dat dit nu echt eindelijk iets wordt! Ik zit inmiddels alweer bijna 3 maanden thuis. Lang genoeg Zo, ik ga eens koken. Vanavond eten we wraps. Eten we niet zo vaak omdat Sara het niet lust. Maar die heeft vandaag een kinderfeestje en mag frietjes eten. Dus fijn voor ons Groetjes Otje
ACH JIKKE, WAT ZIE JE ER ZIEK UIT! BETERSCHAP.... wat een onrustige avonden en nachten hier alllemaal! Hier gelukkig rustig.... Alleen slaapt Dimphy net als Koen erg weinig overdag, en ligt er dus voor zessen op, tot 7.00 uur de volgende dag. Heb ik wel een lekker rustig avondje. Leuke stoeltjes trouwens, ik heb hier nog een stoffen stoeltje van Izanka, zal hem binnenkort even van zolder halen. Dimphy gaat nu steeds rechtop zitten in bed, en probeert zich aan de spijlen op te trekken, ze oefend zich suf, dus het zal haar vast een keer gaan lukken. Noura, waar zit dat winkeltje waar je het over had, ik ken hem nog niet! Dimphy is inderdaad tussendoor ook nog naar cb geweest, heb toen vergeten de lijst aan te passen, doe ik nu volgende week wel, als ze weer geweest is. Nog 1 dagje vrij, en dan moet ik 5 dagen werken..... Heb ik eigenlijk best wel zin in.....
Vandaag een vriendin op bezoek gehad en Jasmijn heeft zich weer eens van haar alleebeste kant laten zien! De oma's mogen haar tegenwoordig niet meer oppakken aangezien mevrouw last van eenkennigheid heeft, maar mijn vriendin kon haar zo van de commode 'plukken' na het verschonen. Ze kwam toen net uit bed. Af en toe begrijp ik hélemaal niets van mijn eigen dochter... ! Rond Jasmijn's etenstijd zijn we lekker gaan lunchen in de stad en daarna hebben we gewinkeld. Ik heb alvast een mooie rok voor de feestdagen gescoord en wat ondergoed gekocht. (Mijn bh's van vóór de zwangerschap zijn nog steeds wat te klein, maar de bh's die ik ná de bevalling heb gekocht - ik was die voedingsbh's meteen goed zat toen ik eenmaal geen borstvoeding meer gaf - zijn inmiddels te groot geworden en zitten dus echt niet meer lekker...) Nu vanavond nog wat leeswerk voor mijn cursus doen en dan hoop ik om 22.00 uur in bed te liggen... :-s Dat Mammut-stoeltje van IKEA vinden wij ook hartstikke gaaf! Wij willen er voor Jasmijn twee in het groen hebben. Alleen jammer dat de bijbehorende rechthoekige tafel alleen nog maar in het rood te krijgen is, want dat vind ik toch wel behoorlijk vloeken bij een lime-kleurige muur. We willen er daarom een losse witte tafel bij kopen. Het Lack-tafeltje en veel andere salontafels hebben dezelfde hoogte en passen dus prima bij die stoeltjes...
ik heb lekker zitten neuzen op ikea site. en ik moet echt weer eens heen.... heb een aantal dingen gezien waar ikv oor heen wil. helaas moet ik er minstens een uur voor rijden verder hier flinke ziekenboeg..... Zelfs ruth is weer ziek. bah...... schiet hier niet op....
@ iedereen doe ff ego..heb wel alles gelezen maar voel me niet echt goed om te reageren.... heb vandaag dus een terugslag..het ging juist zo lekker...voelde meer mens worden en was ook rustiger en sliep weer snachts....helaas de afgelopen 2 nachten weer veel wakker en vandaag voel ik me weer down.. Ik wens iedereen een rustige nacht toe en hoop dat alle zieken snel beter zijn @ Otje suc6 vrijdag hoop voor je dat het wat word en is het nog gelukt met de voetenzak? doei doei
ik heb nergens last van... Mijn buik is weer rustig.... maar goed, ik verschoon zo'n iedere 3 minuten heir een kont... En t einde lijkt dus totaal nog niet in zicht....
Fynn heeft wederom z'n avondeten na 3 happen geweigerd. Vind het echt vervelend. Voorheen at hij alles wat los en vast zat en nu doet hij zo moeilijk. Weet dat het vast wel weer goed komt maar word er nu een beetje verdrietig van. Ook zonde om iedere keer weer het eten weg te moeten gooien. Verder is Fynn ook erg recalcitrant. Wil alles zelf doen. En als het niet lukt wordt hij driftig. Hij heeft ineens een enorm sterk eigen willetje en daar moet ik echt aan wennen M'n ouders zijn een paar dagen naar Duitsland geweest en hebben een erg leuk skipak voor Fynn meegenomen. Lekker voor op de fiets en in de wagen als het erg koud is (heb ik eigenlijk geen Lodger nodig ). @Noura: Begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom je meer opvolgmelk dan gewone mag geven. Ik zou eerder andersom denken. Ze zou het toch wel goed gezegd hebben? Wat hebben de andere cb's over de hoeveelheid melk gezegd? @Karin: Moet de Sint dan ook het zwembad in? @Saskia: Orlando's nacht klinkt erg succesvol! Als dat zo blijft ga ik er ook es over denken. Op zich slaapt Fynn wel de hele nacht door. Maar niet lang. Nu van 20.00 tot ongeveer 6.00. Dus wie weet is daar ook nog wel wat aan te sleutelen. Fynn slaapt overdag nu 2 keer ruim een uur. Maar eerlijk gezegd zou ik liever willen dat hij overdag minder zou slapen en 's avonds/' s ochtends langer. Ach, het is ook niet snel goed bij mij @Otje: Wat vervelend dat Koen z'n verlatingsangst zo sterk is. Hopelijk is hij het snel te boven. Heb het met de vader van Fynn niet over de Lodger gehad. Voelt dan net alsof ik om geld zit te bedelen en dat vind ik vervelend. @Janette: Ik denk aan je! Knuffel van Fynn en mij. O ja, en wat het tv kijken betreft. Het lijkt nu net alsof Fynn de hele dag voor de tv zit. Maar eigenlijk alleen 's ochtends een half uur zodat ik even rustig kan eten een aankleden. En 's avonds een half uur zodat ik wederom op m'n gemak kan eten. Had laatst iets online besteld en kreeg er toen een borstvoedingsarmband bij. Zo een waarop je kunt instellen wanneer je voor het laatst gevoed hebt en met welke borst. Hij geeft zelfs licht in het donker (de armband en niet de borst ). Heel leuk maar ik heb er niks aan. Kan ik iemand van jullie hier een plezier mee doen? Of ken je iemand die dat leuk vindt? Dan stuur ik em op. Is er al iets bekend van de volgende meeting? Lola had een aantal data voorgesteld in januari en vroeg me af of daar iets is uitgekomen.
De blik in Fynn z'n ogen spreekt boekdelen. Vind hem hier echt heel tegendraads kijken. Zien jullie dat ook?
@Eve: Hi hi, Fynn kijkt inderdaad alsof hij van plan is een hele hoop kattenkwaad te gaan uithalen! Roy heeft gisteren trouwens de MINI voor me meegenomen van Appie, een rode met een wit dak. We hebben alleen geen batterijen meer in huis (er moeten er 4 in), dus we hebben hem nog niet uitgeprobeerd... Wat betreft de datum van de volgende meeting (glad vergeten... ): De meeste mensen kunnen op 26 januari, alleen Noralien kan op die dag niet. Op de andere dagen kunnen meer mensen niet... Ik heb ook bericht gekregen over Teri, ze is vandaag geopereerd. De operatie zelf viel nogal tegen, omdat het niet alleen een kwestie was van knobbeltjes weghalen en steriliseren. Ze bleek namelijk een fikse baarmoederontsteking te hebben. Omdat Teri een goede conditie heeft voor haar leeftijd (ze is nu bijna 9 jaar oud) heeft ze de operatie en de narcose goed doorstaan. De komende weken moet ze een rompertje dragen om te voorkomen dat ze aan de hechtingen gaat zitten knabbelen of krabben Ik hoop in elk geval dat het leed hiermee geleden is en dat Teri's nieuwe baasjes nog heel lang veel plezier van haar zullen hebben!
Hallo, hier ben ik dan weer. Ik heb de laatste 2 dagen alles in huis gepoetst. Van boven tot beneden. Alle decoratie verandert in kerstdeco. En nu heb ik rugpijn. Vanavond naar de vk geweest. Alles was goed, hartje gehoord, baarmoeder ligt goed op schema. Alles in orde dus. Normaal ging ik dinsdag naar Eve toe, maar door de diarree van Fynn zijn we toch maar thuis gebleven. Heel jammer vond ik het, maar wou het nu ook nie gaan "zoeken". Hopelijk vinden we weer snel een nieuwe datum. Maandag ben ik met Ben en Liene naar de zee geweest. Ben had zondagavond nog naar zijn baas gebeld om een dagje verlof. Ik zat er even door en was heel (onredelijk) boos geworden. Alles werd me wat teveel, zonder reden eigenlijk. Maar na een dagje met ons gezinnetje was ik het gelukkig weer door. Wat een leuke foto's van de midweek-meeting. Jullie hebben het precies echt leuk gehad. Noura, dat vind ik ook niet kunnen van die kassierster. Idd een mooi compliment voor jullie, maar die andere baby kan ook best een ongelooflijke lieverd zijn die het absoluut niet verdient om zo afgebroken te worden. Duckie, wat een lieve foto van het 'verliefde stelletje'. Die hand van Orlando op Demi's bil is echt geweldig. Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Saskia, wat een gek gezicht, je banner nu. 1 jaar en... Ongelooflijk toch! Ik dacht naar je toe te komen wanneer Liene wakker, aangekleed is en ontbeten heeft. Dat is zo rond 10u hier vertrekken. Als dat past voor jou eh. Batchie, wel een beetje laat, maar... Gelukkige verjaardag Vishesh!!! En wat erg van je schoonouders om Vishesh eerste verjaardag even te komen 'verknoeien'. Wel goed dat je man nu echt partij voor je trekt! Zo'n fototaart hadden we ook met Liene haar doop. Ik kon ze toen niet doorsnijden, net alsof ik in Liene zelf sneed. Mijn schoonzus heeft het toen moeten doen. Gnessie, goed dat je je opgelucht voelt na het gesprek met Eg. En een dikke knuffel voor Jordy van Liene. Eve, wat een grappige foro van Fynn en de zwarte piet. Zijn bluk spreekt gewoon boekdelen. Ik stem voor de oranje lodger. Noura, vandaag heb ik het er met de vk over gehad dat ik minder bv had. De vk opperde ook dat het kon dat Liene ook minder behoefte kreeg om bv te drinken. Ik vertelde dat ze zeer geinteresseerd is in alles wat wij drinken en ook steeds wil proeven. De vk zei dat het niet is omdat ik wil dat Liene lang drinkt en ik wil tandemvoeden, dat dit zo zal zijn. Ik leg me er nu maar bij neer dat ik Liene bv geef zolang ze wil en dat beslist ze dus zelf hoe lang dat is. Duckie, hier ook hetzelfde verhaal bij het liedje. Liene begint ook zelf te klappen in haar handjes en als je dan nog niet zingt, slaat ze op haar hoofdje. En als je dan begint te zingen, begint ze breed te glimlachen. Bianca, snel terug komen (als je al niet terug bent, ik sta een heel deel pagina's achter ) en "zeuren" hoor. Aha, ik zie weer een berichtje van je! Echt volhouden hoor, lucht je hart hier maar. Irma, veel succes nog met de rest van de verbouwing! Otje, hier wordt voor je geduimd! Hopelijk wordt deze solliciatie iets! Eve, ik moet zeggen dat ik me ook wel een stukje kan inleven in je gevoel. Ik heb meer en meer de behoefte 'andere' dingen te doen dan huismoeder. Vooral het zorgen van Liene geef ik tegenwoordig al eens liever uit handen . Dus nu heb ik ook een paar dates gepland met vriendinnen. Nu vrijdag ga ik uit eten en vrijdag erop gaat Liene naar mijn ouders slapen (voor de 1ste keer) en gaan wij samen uit. Ik kan het me goed voorstellen dat jij je zo voelt omdat jij niet zo snel eens 'andere' dingen kan doen omdat je er alleen voor staat. Hier bijvoorbeeld zit ik nu aan de pc, en zorgt Ben voor Liene mocht ze wakker worden. En zo kan ik toch even volledig ontspannen. Otje, hier ook een baby'tje dat blijft testen en proberen. Ook als ze haar zin niet krijgt, gooit ze met speelgoed en andere zaken. En gilt ze heel hard. Een echt 'pettenbuske' zoals ze bij ons zeggen. Noralien, auw, wat een zielige foto van Jikke. Geef haar snel een superdikke knuffel van ons. Wel een leuke slaapzak. Janette, een hele dikke knuffel van ons! Saskia, wat een hele brok info weet je nu door die scan. Hopelijk helpt het jullie. Karin, onderwaterfoto's, lijkt me geweldig. Laat je hem hier zien? Groetjes allemaal, Saartje
goede morgen allemaal, Ik wens jullie allemaal een leuke dag en voor die gene die moeten werken werkse! Ik mag zo m´n bedje lekker in.
Goedemorgen Meiden, Hier eventjes een berichtje van mij, allereerst wil ik even zeggen dat ik het echt jammer vind dat ik nog maar zo weinig op het forum & msn kan de laatste tijd. Maar heb het op moment gewoon echt even heel druk, ook vandaag heb ik het heel druk en kan ik dus niet reageren. Ik zal wel ff snel vertellen wat we zoal gedaan hebben en hoe het gaat met ons: Maandag 12 november tot vrijdag 16 november zijn we een midweekje naar limburg geweest, dit was erg leuk en zeer gezellig. We hebben heerlijk gezwommen, zijn onder de zonnebank geweest en in de sauna. Ben elke dag samen met Thijmen in de bad/whirpool in het huisje geweest, hij vond dit heerlijk en genoot er echt van. Ook zijn we nog een dagje naar Hasselt geweest, hier hadden we eventjes gewinkeld en een wafel gegeten. We hebben trouwens niks gekocht, achteraf wel spijt van eigenlijk. Ze hadden namelijk een heel leuk winnie the pooh kledingsetje en deze hebben ze dus niet in Nederland, maya wie weet gaan we binnenkort nog eens heen en hebben ze hem nog steeds of een andere leuke. Ook zijn we nog een keer naar de Amerikaanse begraafplaats geweest, dit was erg mooi en indrukwekkend om te zien. Verder waren we ook nog een dagje naar Valkenburg geweest, ook dit was erg leuk en vond het ook een zeer leuk stadje. Thijmen heeft het opzich erg leuk gehad die week, alleen met eten was het best wel een drama. Zo wou die in de ochtend geen fles, terwijl die normaal altijd staat te springen om ze fles vooral in de ochtend. Ze avondeten ging er wel redelijk in, maar brood was dan ook weer een ramp. Met Thijmen gaat het verder allemaal goed, hij heeft inmiddels ze 8ste tandje ook echt door. Hij heeft er nu dus 4 boven en 4 beneden, hij heeft er trouwens best wel last van gehad van het doorkomen van dit tandje. Thijmen weet sinds een paar dagen ook goed hoe hij moet zwaaien, en klap is in je handjes blij blij blij en op je boze bolletje doet hij nu ook sinds een week of 2 a 3. Hiep hiep hoera heeft ie ook al onder de knie haha, dit is erg leuk voor zijn verjaardag straks. Verder heb ik een chicco loopwagentje, hier loopt hij echt de hele tijd achteraan. Heel erg leuk om te zien, maar loslopen doet hij dus nog niet. Maar zolang die maar iets vast heeft gaat het lopen echt prima, en soms echt nog snel ook. Maandag ben ik naar de kaakchirurg geweest, ik heb toen 3 verstandskiezen moeten laten trekken. Heb hier toch best veel last en pijn van gehad, was ook echt zeer zenuwachtig en bang hiervoor. Dinsdag heb ik een intest gehad van de ANWB, hier kwam uit dat ik nog 26 uur rijles nodig heb. Nu heb ik gelukkig een spoedcurses kunnen afsluiten bij de ANWB, dit betekend het volgende: Vrijdag 23-11 autorijden van 08.15 tot 12.15, dus 2uur autorijden, 15min. pauze en weer 2uur autorijden Maandag 26-11 tot vrijdag 30-11 van 08.15 tot 12.15 autorijden Het is wel erg veel dus zoals jullie kunnen zien, maar dit komt dus omdat ik die spoedcurses heb genomen. En dit betekend dus dat ik autorijexamen mag doen op 3 december 2007, dit is dus maandag over 1 week. Dit is er snel, maar ik hoop echt dat ik slaag. Verder moet ik vandaag, maandag, dinsdag en woensdag ook nog eens oppassen, erg druk dus allemaal. Vandaag moet ik ook om 09.30 bij de maatschappelijkwerkster zijn om te praten, vanwege mijn depressie enz. Owja Thijmen slaapt trouwens volgende week de hele week bij me moeder in Apeldoorn, dit is voor de eerste keer dat ie zolang weg gaat. Vind het wel erg spannend en niet echt leuk natuurlijk, maya het is even niet anders nu. Vanmiddag moet ik ook nog oppassen van 15.00 tot 17.30, daarna nog boodschappen doen dus lekker druk allemaal. En 4 december hebben we sinterklaasfeest op Sebas zijn werk, heel erg leuk dus. Maar zoals jullie zien verlopig erg druk, met meerdere dingen. Voor de zieke heel erg veel beterschap en voor de gene die jarig zijn geweest nog van harte gefeliciteerd. En Lola gelukkig is de operatie van Teri geslaagd, hopelijk beleven de nieuwe baasjes nog heel veel goeds van der.
Moet vandaag werken en dus om 7.00 opstaan. Normaal is dat geen probleem aangezien Fynn dan toch allang wakker is. Maar nu dus niet. Heb even getwijfeld wat ik zou doen en dacht toen: Ik blijf lekker liggen. Die ene keer per maand dat Fynn uitslaapt ga ik er van genieten. Ben weer in slaap gevallen en vervolgens om 7.45 wakker door Fynn. Heerlijk Kom nu wel te laat op m'n werk maar verzin wel een smoesje En ach, even reageren op het forum kan er dan ook wel bij @Lola: Wat enorm super dat de operatie zo goed is gegaan. Een hele opluchting! Dus we noteren 26 januari als nieuwe datum voor de meeting? @Saar: We spreken snel een nieuwe datum af! Wat bijzonder dat jij mijn gevoel ook gedeeltelijk herkent. Had altijd de indruk dat jij je echt helemaal thuisvoelde in je rol als moeder. Dat doe je natuurlijk ook wel maar ben wel blij dat je me begrijpt. En het is idd wat je zegt: als ik achter de pc zit oid dan kan ik me nooit echt ontspannen omdat altijd in m'n achterhoofd zit dat Fynn wakker kan worden. @Saskia: En...had Orlando wederdom een goede nacht? @Debbie: Thijmen ook al eetproblemen. Lastig is dat, he? Ik vind het iig heel vervelend. Maar het zal dus wel aan de leeftijd liggen. Fynn heeft nu ook 8 tandjes. Wel lekker dat je het zo druk hebt. Is denk ik wel goed voor je zoveel afleiding. Gezellig dat je hier weer bent.