Eve, van harte gefeliciteerd met het 40-jarig huwelijksfeest van je ouders . Dat de bakker zovaak gebeld had alleen maar om te zeggen dat ze 4 euro te weinig berekend hadden . Maar ik ben errug benieuwd hoe de taart eruit ziet...en proeft . Karin, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Kan me voorstellen dat het even een dubbel gevoel geeft, nu je schoonzus net een miskraam gehad heeft. Kom straks terug om op de rest te reageren. Oja, misschien ook wel iets leuks voor jullie kids. Ik heb Lynn opgegeven bij Zappelin ivm haar verjaardag. Er worden elke dag 3 kinderen geselecteerd en die foto wordt dan op tv vertoond (o.a. na de teletubbies). Op internet komt haar foto dan sowieso heel de dag te staan, maar ik hoop natuurlijk dat ze op tv komt al acht ik die kans errug klein. Maar je moet dit 2 weken vantevoren doorgeven.
Dat weet ik niet....Lynn is op donderdag jarig, maar je zou eens kunnen kijken op de site. Ik meen www.zappelin.nl
Nee, ik vier mijn verjaardag samen met die van Jasmijn (op de dag waarop ik het eerst had willen vieren - 6 januari - wordt al de verjaardag van een nichtje gevierd...), maar op 9 februari zijn mijn schoonouders 50 jaar getrouwd en dat moet natuurlijk ook gevierd worden! Gefeliciteerd met het 40-jarig huwelijk van jouw ouders! Ik wens jullie veel plezier vandaag... Je informatie met betrekking tot het voortijdig verlengen van je abonnement klopt helaas niet . Ik heb zojuist met de helpdesk van Orange gebeld en daar kreeg ik te horen dat ik mijn abonnement pas kan verlengen vanaf 4 maanden voor afloop van mijn huidige contract. Dat is in mijn geval dus pas in november 2008. Jammer, want ik werd eigenlijk wel erg blij bij het lezen van jouw reactie... Nou, als iemand van jullie iets begrijpt van mijn dochter, mag ze het zeggen, want ik begrijpt er dus even hélemaal niets meer van! Vannacht heeft Jasmijn voor het eerst sinds wéken zonder één enkele kik doorgeslapen (tot 8.45 uur). Maar wanneer je leest hóe ik haar uit bed haalde, dan denk je: 'Hoe kan het dat dit meisje niet gehuild heeft?' Ze zat vanmorgen namelijk helemaal onder de poep! En dan praat ik niet over diarree, maar gewoon héél veel brijige poep. Zoveel dat de luier het gewoon niet heeft kunnen binnenhouden. Alles was vies en kletsnat! Haar rompertje, haar pyama, de dikke slaapzak en het beddengoed. Van zoveel viezigheid in mijn bed zou ik zelf nog gaan huilen geloof ik! Jasmijn kon dus meteen vanuit haar bed het bad in... Ik moet er wel eerlijk bij zeggen, dat we gisteren een iets ander ritme hadden als normaal. Jasmijn was naar het kdv geweest en daar krijgt ze rond 16.30 uur warm eten, thuis pas tegen 18.30 uur. Omdat ze 's morgen een klein bordje pap eet in plaats van een boterham (anders eet ze om 9.30 uur haar fruit niet op), zou ze ze op zo'n dag te weinig binnen krijgen. Daarom geven wij haar rond 19.30 uur nog een klein bordje pap. Maar gisteren lag ze om 19.30 uur al zo'n 2 uur in bed. Daarom heeft Roy haar om 20.30 uur uit bed gehaald, omdat we anders bang waren dat ze 's nachts van de honger zou wakker worden. Vervolgens is ze tot 22.00 uur beneden geweest. Dit is een week of twee geleden ook al eens gebeurd en toen sliep ze ook de hele nacht zonder één enkele kik! Zou het kunnen dat Jasmijn liever niet in één ruk slaapt vanaf 19.30 uur, maar de voorkeur geeft aan slapen van 18.00 uur tot 20.00 uur en pas na een onderbreking van een uurtje of twee de hele nacht door? Maar eigenlijk hebben Roy en ik er weinig zin in om iedere avond met een wakker kind te zitten...
jasmijn wat doe jij je papa en mama aan? hier een meisje wat nog steeds bezig is met wakker worden... die heeft een hele luie dag vandaag. hier blijven de strontluiers komen. soms wel 4 in 5 minuten tijd... gelukkig doet eg het momenteel veel. want ik heb t echt ff gehad.... zelf ook nog ni veel zin om wat te doen vandaag... denk dat ik wat patroontjes ga uitknippen en dan van de week ff alles in elkaar laat zetten op de naaimachine.... verder ben ik geslaagd voor vilt en waar? Een winkel waar ze naaimachine's verkopen en dus ook de toebehoren.... Ben hier super blij mee.... heb verschillende kleuren genomen.. Jordy is lekker aan het spelen met zijn speelkleed, op de jeuk na en vieze luiers is hij verder wel goed gehumeurd. ziet nog steeds bleek en blijft nu helemaal niks van m over.... zal zo ff filmpje van m maken..... ff kijken op site van zappelin... miss dat ik er wijzer van kan worden...
@Gnessy: Ik weet nog héél goed hoe wanhopig je bijna je worden van tig diarree-luiers in één uur... En het valt allemaal nog wel mee, wanneer je alleen de luier moet verschonen, maar helaas is het meestal zo dat je kindje dan ook een schone romper en broek aan moet...
ik weet het pyama's, beddengoed, gewone kleren, slaapzakken... geloof dat er van de week alleen dat soort wassen heeft gedraaid.... heb voor mezelf rust dag nu. ik was wel, maar vouw het nu ni op..... doe ik morgen wel weer.
Eventjes een vraagje. Ik heb deze week een mailtje gekregen van Rainbowbabies dat je een t-shirt gratis kunt laten bedrukken. Je betaalt dan alleen het shirt en de drukkosten zijn gratis (kosten normaal 16 euro voor een voor-en achterprint). Nu heb ik er eentje laten bedrukken voor Lynn, maar wil er nog graag eentje voor haar broertje. Mocht er iemand ook dit mailtje hebben gekregen en er niks mee doen, zou diegene dan misschien voor mij een shirtje willen laten bedrukken. Uiteraard betaal ik de kosten.
als ik zo'n mailtje had gehad, mocht je er gebruik van maken... helaas heb ik daar nog nooit iets besteld.... dus ik kan je niet helpen. sorry
allereerst eve van harte gefeliciteerd! en ik vond het ook wat raar dat ze zo vaak gebeld hadden..... het bellen kost bijna meer als ik zo`n mailtje krijg dan weet ik nog niet of ik hem zelf gebruiken ga. maar waarom mail je hun niet? mischien dat je er dan wel 2 mag laten bedrukken? ze zijn altijd erg aardig daar en je hebt bij de hema transfer papier, waarmee je met de printer zelf wat kan drukken wat je op een shirtje kan strijken... mischien een idee? gnessy van harte met de nieuwe baan, zal wel een opluchting zijn lola jeetje, dat was een volle pyjama. maar mischien lag het wel lekker warm? safouane is vanacht een keer wakker geweest, maar daarna heeft die tot 9 uur geslapen. toen moesten we ons nog haasten aangezien de intocht was. hij begreep er niet veel van. wel leuk dat er wat "bekende" pieten liepen waar we dus wat extra aandacht van kregen.
Wow Lies, Thijs gaat echt vlot ineens! melliemel Leuke schoenen voor Orlando! Otje: jij bent vast de beste kandidaat Saar: ik ga mijn banner (nog) niet aanpassen. Ik hou de weken zelf wel bij van mijn huidige zwangerschap. Nick is toch nog even wat werkelijker op dit moment.... en wow Liene aan het stappen! geweldig! Slingding: pff kan me voorstellen dat dat niet fijn was. Hoop dat de bom geen aardverschuivingen heeft veroorzaakt... Gnessy sterkte met de waterpokken. Een badje met havermout schijnt te helpen tegen de jeuk.... ik zal ook eens HP deel 6 opnieuw gaan lezen dan kan ik na sinterklaas gaan genieten van deel 7 Wow Fynn heeft het uitslapen te pakken.... Lola fijn dat Jasmijn doorgeslapen heeft, maar zo in bedje liggen! bah.....kan me voorstellen dat dat ook niet de manier van wakker worden is.... Overigens lijkt het mij ook niks om elke avond Nick nog beneden te hebben. Hoewel ik hem erg lief vind vind ik het toch ook wel prettig om effe tijd met Frank samen te hebben. Gezellig Noura de sintintocht. Hij zal nu zo'n beetje overal in Nederland al wel gearriveerd zijn denk ik... Wij zijn gisternavond heerlijk uit eten geweest met zijn tweetjes naar de griek. Dat was al errug lang geleden. Nick heeft nog een nachtje extra bij mijn schoonouders geslapen zodat we vanmorgen ook nog rustig aan konden doen. Prompt is hij daar pas om 8.00 wakker geworden....dat wil ik morgenochtend ook wel... helaas was mijn eigen nacht minder. regelmatig plassen...en toen werd ik vanmorgen wakker van een tikkende verwarming grrrrr.....
Bedankt voor de felicitaties! Ook namens m'n ouders (daar ben ik nu nml). Foto's vd taart volgen morgen. @Bianca: Thanks voor de tip van Zappelin! Heb Fynn ook aangemeld. Leuk als alle december baby's straks op die site staan. Heb nog geen mail van Rainbowbabies. Vreemd. Krijg het nml altijd wel. Mocht ik het nog krijgen dan zal ik een shirtje voor je bestellen. @Lola: Klopt het echt niet? Snap er niks van. Ik heb m'n abonnement ook verlengd via de Belcompany toen ie nog niet was verlopen. Zou thuis es moeten opzoeken hoelang daar tussen zat. Sorry, dat ik je dan heb blij gemaakt met een dooie mus Haha, grappig zijn die baby's toch. Lekker slapen in de poep. Varkentjes zijn er niks bij En als ik jullie was dan zou ik toch niet teveel gaan toegeven aan dat andere ritme van Jasmijn. Lijkt me niet prettig om 's avonds steeds met een wakker kind te zitten. Hoewel het natuurlijk ook wel heerlijk is om 's nachts ongestoord te kunnen slapen. Mmmm, lastig hoor. @Gnessy: Jeetje, wat een boel luiers Waar haalt ze het allemaal vandaan? Drinkt ze wel genoeg? Het viel me vd week op dat Fynn een beetje is uitgespeeld met z'n huidige speelgoed. Wordt dus ook tijd voor iets anders.
Hallo allemaal, gisteren ben ik er niet meer geraakt, dus hier ben ik weer. Eve, ik zou me er niet al te druk in maken wat Fynn al dan niet eet. Hier is het ook op en af hoor, alhoewel fruit een constante liefhebber is. Maar bijvoorbeeld aardappelen gaat bijna niet, terwijl pasta helemaal favoriet nummer 1 is. Otje, ik was ook aangedaan door babyboom. Vooral de vrouw die was bevallen met 25 weken bleef door mijn hoofd spoken. Lola, ik kan enkel 2 februari van de datums die je geeft. Waar je het wilt doen, lijkt me wel leuk. Ik pb je ook nog. Duikster, lijkt me idd moeilijk voor je schoonzus en -familie. En ook voor jullie om een tussenweg te vinden tussen jullie grote blijdschap en hun immens verdriet. Otje, fijn dat je zo'n positief gesprek hebt gehad. Ik duim ook hard voor je. Gnessy, een dikke proficiat voor Eg en zijn nieuwe baan! Zo, ga nog eens bijlezen bij de mei-mama's. Ik 'probeer' daar ook wat te volgen en dan ga ik werken voor school. Straks helpen bij de kaas- en wijnavond die mijn ouders organiseren voor Wit-Rusland. En we zitten met ons 3 (4 eigenlijk ) aan de kassa. Groetjes, Saartje
eve je kan je abbonnement wel verlengen, maar dat is een aantal maanden voor die afloopt. als je nog anderhalf jaar moet dan is dat voor hun niet interessant. ik heb hem net opgezegd. moest 3 maanden van te voren. ik ben van plan een simonly te halen, heb dit toestel net begin dit jaar. mijn man betaald 5,95 per maand voor 200 min. zo`n scherpe prijs zal ik wel niet vinden. je kan ook een prepaid toestel proberen te vinden van orange daar kan je dan wel je sim in doen als die ook van orange is
hier gauw een berichtje van mijn kant, druk bezig met de verjaardags organisatie. en sinterklaas kado's inpakken zodat het morgen mee kan voor in de zak. Het probleem is hier heel erg gelukkig opgelost arno heeft een ander geluidsbedrijf ingehuurd. Arno is nu sinterklaas in goes aan het binnenhalen. gnessy: betschap met de kids. Karin:balen van het te vroege wakker worden klonk lekker grieks mm wij hebben hier onverwacht met vrienden gegourmet. erg anti sonja maar lekker, we hadden nog wat over en dat eten arno en ik vanavond (ja hij is eens een zaterdagavond thuis) bianca: mijn shirt was eigenlijk 25, 95 bij rainbows maar ik heb er een plaatje en tekst aan beide zijdes laten zetten. dus heb 18 euro en verzendkosten bespaard. leuke actie! dus ik heb de aanbieding al gebruikt deze aanbiding komt ongeveer 2 weken voor de verjaardag. gaat het een beetje met je? ik neem gauw een keer contact op om de jongensslinger te brengen! Eve: gefeliciteerd met de huwelijksdag van je ouders. saar: veel plezier vanavond hopelijk halen je veel geld op. ga weer wat doen!
@Saar: Voor Wit-Rusland? Hoezo? Heb ik iets gemist in het nieuws? En heb je m'n mail nog gelezen omtrent een aantal nieuwe data voor onze mini meeting? @Cynthia: Fijn dat Arno er toch bij kan zijn!
Eve, nee, heb je mail nog niet gelezen, zal ik zo eens doen. Nee, je hebt niets gemist in het nieuws. Er komen in augustus al jaren 2 kinderen naar mijn ouders thuis en die zijn van een dorpje daar. En mijn ouders steunen hen ook financieel en met spullen en daarom dus die kaas- en wijnavond.