Wedstrijdje kruipen met achterneefjes en nichtje. Dit was zo grappig om te zien. Fynn kroop alsof z'n leven er vanaf hing en ging razendsnel
Eve, je kunt ook een longsleeve bestellen, polo of romper met lange mouwen etc.etc.. Dus denk er maar goed over na . Wat een mooie taart zeg! Ik heb zelf 5 jaar bij een bakker gewerkt, maar deze taart is toch veel mooier dan de taarten die wij maakten . En Fynn vindt de taart ook errug lekker zo te zien . Gnessy, leuk filmpje! Ga gauw eten.
@CYNTHIA: HEEL VEEL PLEZIER VANDAAG! @bianca: Wat leuk die verjaardagen op die site van Zappelin. Ik ga demi ook maar eens aanmelden. Dan komt ze samen met Fynn op de site te staan, want die is op dezelfde dag jarig. @Lola: Daar begrijp je inderdaad niks van, dat ze gewoon door slaapt als ze alles ondergepoept heeft. Ik snap wel dat je niet iedere avond met haar op wilt zitten en dat zou ik geloof ik ook niet doen. @Gnessy: Van zovaak diarree wordt je inderdaad erg wanhopig. HOe gaat het vandaag ? @duikster: heerlijk zo'n avondje met z'n tweeen uit eten. En vwb dat plassen 's nachts, de zwangerschapskwaaltjes zijn begonnen! @Eve: Gefeliciteerd met je ouders! Fijn dat jullie allemaal zo'n leuke dag gehad hebben. Demi vindt aandacht ook erg leuk, al is ze op het moment heel verlegen en kruipt ze dicht tegen me aan als we ergens binnen komen. Ik denk dat dat stuk slagroomtaart er bij demi ook wel in zou gaan . Ik ben erg benieuwd naar de foto's! Ooo......te snel, de foto's staan er al zie ik. Wat een scheetje die Fynn. En de taart is inderdaad erg mooi. @Melliemel: Fijn dat het weer beter gaat met Orlando. Heeft hij vannacht goed geslapen? @Lola en Bianca: Oeps, allebei een bekeuring, dat is altijd zo zonde . Wat gezellig lola, dat je bij Otje op bezoek bent geweest. @Gnessy: Wat leuk dat filmpje. Knap hoor, lopen en dan ook nog met slaapzak aan! Ik ga even demi fruit geven.
eve wat een leuke fotos van fynn, en mooie taart. de salopet die die aan heeft is erg leuk he bah bekeuringen. wij hadden de laatste 3 maand elke maand een bekeuring in de bus. word je niet vrolijk van. heb mijn man eens ernstig toegesproken op het dragen van een gordel. ik heb saf ook aangemeld op zappelin leuk dat je toch de gsm hebt gevonden die je hebben wil lola en wat een stom gedoe van die gelockte toestellen. janette fijn dat je je wat beter voelt. en wakker worden in je braaksel brr klinkt niet zo fijn. ik ga zo even douchen, moet straks werken en morgenochtend krijgt saf de prikjes. bah
Nou, het reageren had ik al gedaan, nu nog even zelf wat schrijven. Gisteren ben ik met Demi naar Sinterklaas op mijn werk geweest. Het was erg leuk. Sinterklaas kwam aan met een brandweerauto met loeiende sirene dus dat was dolle pret. Demi heeft ademloos zitten toekijken en flink meegeklapt bij het zingen van de liedjes. Erg leuk. Een collega van me was sinterklaas en ik was bang dat hij me een liedje zou laten zingen ofzo (en ik kan dus echt niet zingen), maar dat viel mee gelukkig. Hij nam wel wat andere collega's een beetje te grazen . En verder heb ik een beetje een dipje. Voel me een beetje alleen ofzo. Mijn zus zou gisteren meegaan naar sinterklaas, maar had zich verslapen (en we hadden pas om 10.00 uur afgesproken en ik had haar een uur van te voren ook nog wakker gebeld!). En voor vanochtend had ik allemaal lekkere dingetjes in huis gehaald om met z'n drietjes te ontbijten, maar toen bleek gisteravond dat m'n man met m'n vader meeging naar Overijssel. En zo waren er nog wat dingetjes en alles bij elkaar werd ik daar even niet vrolijk van. Maar daar zal ik jullie verder niet mee vermoeien. Vanmiddag weer bij sinterklaas langs, dit keer bij de buurtvereniging. Het duurt maar een uurtje, en dat is wel fijn , want gisteren duurde het bijna 2 uur en dat is toch wel lang.
nou de stoom troepe is al naar de feest locatie en ik blijf bij kailynn tot ze wakker is. kan iok nog even tutten. Helaas komen mijn vriendinnen niet (lonnke, karin en noortje) noortje is niet lekker en lonneke ook niet en voor karin alleen is het ook niet echt leuk. jullie horen ervan hoe het geweest is. tot later.
Goedemorgen allemaal, gisteren hadden we het leuk gehad. We waren om half 3 thuis. Vrijdagavond was het 1u (ik was uit eten geweest met een vriendin) en vandaag hebben we doopfeest van Ben zijn neefje (en petekind) Fil. Dus ben best wel moe nu. Ik ga zo douchen en me optutten, want binnen een urrtje moeten we gaan vertrekken en als je zo bezig bent is dat zo om. En de peter kan nu moeilijk te laat komen . Cynthia, jammer dat de rest niet kan komen, maar amuseer je vandaag toch. Eve, wat een leuke foto's en wat leuk dat Fynn zo'n fijne dag heeft gehad. Dan ben je toch wel reuzetrots op zo'n lieve knul. En hoe laat was hij er vanmorgen? Janette, je komt er wel meid! Stapje voor stapje... Veel sterkte. Duckie, bah, dat kan je zo hebben eh, dat alles precies 'mislukt'. Voor mijn humeur is zoiets ook altijd nefast. Lola, fijn dat je een 'nieuwe' gsm hebt. Veel plezier ermee. Ik ga verder doen, moet nog snel wat boeken bestellen voor school. En dan optutten! Saartje
@Bianca: Een bekeuring is zó zonde van je geld. En helemaal balen wordt het als je dit overkomt wanneer je iets voor een ander doet... Maar: eigen schuld, dikke bult uiteraard! Veel succes met je N73! Ik heb gisteravond mijn ogen uitgekeken op mijn N70, het is meer een pocket pc dan een gsm... Ik vind het echt sneu voor je dat het niet lekker met je gaat. Van genieten komt nu natuurlijk weinig terecht... Sterkte! @Gnessy: Nee, helaas ben ik geen lokale tv-beroemdheid ! Misschien loopt er in de buurt wel een dubbelgangster van mij rond... Wat een énig flimpje trouwens! Nog geen jaar oud en dan al zaklopen... ! @Eve: Het is inderdaad nogal laat geworden vannacht, maar dat lag niet aan mijn gsm, maar aan Noralien... De taart voor je ouders is écht gaaf! Zonde eigenlijk om op te eten... @Duckie: Knuffel van mij zodat je je niet zo alleen voelt... Zoals Slingding al schreef ben ik vandaag ook niet lekker. Jasmijn had lekker doorgeslapen tot 8.20 uur en toen ik opstond was er nog niets aan de hand. Een half uurtje later werd ik wat misselijk. Maar ik had ook erge honger, dus heb ik samen met Jasmijn ontbeten. Maar de misselijkheid werd steeds erger en ook kreeg ik last van diarree. Rond 10.00 uur zag ik me genoodzaakt om Cynthia en Karin (wij zouden carpoolen...) af te bellen en terug naar bed te gaan. Rond 15.30 uur ging het weer een beetje en ben ik gaan douchen. Roy had Jasmijn meegenomen naar opa en oma, zodat ik rustig kon slapen. Hij is nog niet terug, dus kom ik hier even de gezelligheid opzoeken ! Ik voel me nog een beetje bibberig, maar gelukkig niet meer ziek! Ik heb Noralien gisteren nog even op msn gesproken en het gaat momenteel niet zo goed met haar. Ze heeft veel last van haar rug en daar bovenop nog een middenoorontsteking gekregen. Ze heeft veel pijn en eventjes geen fut voor het forum. Ik moest jullie allemaal de hartelijke groeten van haar doen!
Lola en Noralien, veel beterschap! Duckie, veel sterkte met je dipje! Ik hoop dat je vanmiddag nog een leuke middag gehad hebt. Hier ook een zieke . Michel haalde Lynn vanmiddag uit bed met vuurrode wangetjes...bijna 39 graden koorts. Het snot loopt uit haar neusje en ze is echt hangerig. Dat zijn we niet van haar gewend, ze heeft zelfs heel de tijd op Michels buik gelegen en tv gekeken, terwijl ze normaal gesproken nog geen seconde stil kan zitten. Gelukkig eet en drinkt ze wel voldoende, ze heeft vanmiddag zelfs 2 flessen met diksap gedronken, terwijl ze normaal maar een paar slokjes drinkt. Hier een fotootje van de zieke.
Hier ook 1 die ziek is Heb vandaag al 2x het bed van Teun vershoont en hem zelf 4x en dan nog 3x in bad gedaan.... heb de ha post nog gebeld want hij houd niets binnen alles komt er binnen 5 min weer uit.... maar ja hij heeft nog een plasluier en is allert...(zit ook regelmatig te spelen..maf kind....) maar heeft geen koorts dus nog geen reden voor ongerustheid morgen wel ff met hem langs de ha....dus ik ga niet werken hebben vandaag besloten dat ik een vrije dag neem...zou me baas denk niet blij mee zijn...maarja het kan niet anders....overmacht zullen we maar zeggen....... met mij gaat het ook wel..had natuurlijk wel ff wat naders gedacht van de zondag ...wel alle kadootjes ingepakt dus dat is klaar.....maar ja ff samen met Wijnand rustig op de bank zitten dat zat er niet in dus dat ga ik nu doen iedereen beterschap en een knuffel en tot.....
bah al die bonnen....dat is toch echt zonde van het geld. Eve ik vind het een geweldige taart! en Fynn snoept er goed van geloof ik... grappig die kruip foto. Als ik hier achter Nick aan over de grond ga kruipen gaat hij er ook schaterlachend vandoor. Moet dan altijd zo om hem lachen. Kijkt hij nog effe ondeugend achterom of ik hem wel achterna kom... Gnessy: Ruth al aan de wandel met slaapzak! Noura sterkte met Saf's prikken! Hier viel het erg mee... Duckie wat leuk dat Demi zo genoten heeft van Sinterklaas. Volgende week is het op de werkplekken van Frank en mij ook, maar wij hebben besloten het dit jaar nog aan ons voorbij te laten gaan. Het is van 10-12 en eigenlijk slaapt Nick meestal rond half 11/11 uur nog en dan is hij alleen maar heel erg chagrijnig als hij daar zou zijn. pff Saar ik word al moe als ik je programma lees. Denk je wel een beetje aan jezelf? ikke ben in elk geval errug moe, meer als dat ik me herinner van Nick's zwangerschap. Lola en Noralien veel beterschap! goed uitzieken meiden. en Bianca: het is wel een hele lieve foto van papa en Lynn. Cynthia: ik hoop dat je echt een hele leuke middag gehad hebt met de verjaardag van Kailynn! even een praktisch vraagje: hebben jullie al nagedacht hoe je de verjaardag van je ukje viert? Ik zit een beetje te denken hoe laat ik het moet vieren. Wil het zaterdag de 15e doen met familie en directe vrienden (doen wij altijd in de vriendengroep) met hun kinderen, maar Nick slaapt nog twee keer en meestal zo rond drie uur/half vier de tweede keer. Daarna beginnen is zo laat, maar eerder dan ligt Nick een deel van zijn feestje in bed....en hij is echt niet te genieten als hij moe is.
@Duikster wij hebben toevalig van daag de uitnodigingen geschreven en ze liggen nu klaar voor d epost maar wij hebben het zo gedaan....om 11 uur Taart met de opa's en oma's, oom en overgroot oma en dan vanaf 12 uur tot 4 uur met vrienden. ook Teun slaapt dan meestal hij gaat nu meestal om half 3 naar bed en dan ook waarschijnlijk gewoon dan hebben ze dus gewoon pech als hij er niet is.....je kan het toch moeilijk allemaal in 2 uurtjes proppen... we hebben ook net de taart besteld bij de Hema, kon nu al tot 8 dec. dus dat is gedaan.....
Duikster, wij vieren Lynns (en mijn) verjaardag op 8 december van 16-20 uur. Lynn slaapt nog 1x per dag, meestal van 13-15 uur en dan is ze lekker uitgeslapen. Ten tweede hebben wij een koud/warm buffet en dan kunnen we 's ochtends alvast wat voorbereidend werk doen met de oma's en dan kan papa oppassen. Teun, jij ook veel beterschap!
wij houden het hier gewoon de 22ste de gehele dag. komen mensen 's middag's tja pech gehad, ze gaat gewoon nog naar bed. Het lijkt mij trouwens logisch dat er daar rekening mee gehouden word door mensen die willen komen!, ik heb geen uitnodigingen geschreven, want daar krijg ik toch scheve gezichten van. En zit nou ni echt te wachten op me schoonfamilie..... alle zwangere en zieken onder ons. doe rustig aan en veel beterschap! ik ga nog fftjes tv kijken... hier is alles inmiddels ingepakt voor sinterklaas wat we dus over exact een week vieren met de kids... ben vandaag wel bezig geweest om slaapzakje, overtrekjes, dekbed e.d. te maken voor esther d'r poppen spul bij d'r mama thuis... moest ff me gedachten kwijt en dit kon mooi tijdens dit prutswerk... hihi... meteen nog wat dingetjes voor hier gemaakt voor allebei.... alles word dinsdag morgen in elkaar gezet..... zal dan ff foto's maken... tot straks en anders tot morgen ochtend...
En hier inmiddels ook weer een ziek kind. Gisteren sliep Fynn al slecht (overdag) maar vandaag (bij opa en oma) lukte het helemaal niet. Heeft maar 3 kwartier geslapen en was erg hangerig. Zat wel de hele tijd in z'n ogen te wrijven maar slapen lukte niet (alleen op opa z'n schoot ) Heb hem vanavond even getempt en dat was 39,2. Verder heeft ie echt rode wateroogjes en een loopneus. En zit ook constant met z'n vingertjes in z'n mond. Zal dus wel een combi van verkoudheid en tandjes zijn. Eten en drinken gaat goed. @Bianca: Oh, ook een longsleeve. Tja, dat klinkt toch wel interessant Wil nml nog wel es een roze longsleeve laten bedrukken met de tekst: Een echte man is niet bang voor roze! Nou ja, eerst maar es wachten of ik de mail krijg. En die foto van Lynn is precies zoals Fynn er vandaag uit zag. Wel heel lief hoor zoals ze daar ligt. @Duckie: Wat leuk Demi en Fynn samen op de site Wordt tijd dat ze elkaar weer es in het echt zien En ik kan me voorstellen dat je je alleen voelde als ineens alles anders loopt dan gepland! Heb je nog foto's gemaakt van Demi tijdens de optocht? Oh, nee dat gaat natuurlijk een beetje moeilijk als je in je eentje bent @Noura: Sterkte met de prikjes! Valt vast erg mee hoor. En ik ben ook erg blij met de salopet. Hij is van Tommy Hilfiger (Marktplaats). En wat zo fijn is aan die broek is dat de stof zo soepel is. Heb bijv ook een salopet vd H&M en dat is echt stugge stof. Niks mis mee hoor maar het valt gewoon anders. @Saar: Druk, druk, druk....maar het klinkt wel heel gezellig. Neem je vd week weer wat rust? @Lola: Gelukkig ben je snel weer opgeknapt! @Noralien: Veel sterkte en beterschap! Hoop je snel weer hier te zien. @Janette: Och, arme Teun. Dat klinkt echt niet lekker. Dikke knuffel van Fynn en mij. @Karin: Ik vier Fynn z'n verjaardag op 15-12 en op 19-12 (z'n echte verjaardag). Op 15-12 voor familie van 13.00 tot 15.00. Gewoon even gezellig taart eten. Anders is het voor Fynn echt te druk en wordt hij te moe en dat werkt gewoon niet. Op 19-12 komen er een paar vrienden wederom tussen 13.00 en 15.00. En Fynn z'n vader in de ochtend. Weet je, voor mij hoeft het allemaal niet zo lang en uitgbreid. Daar doe ik Fynn echt geen plezier mee. Dat komt wel als hij ouder is. En ik ga echt geen feest geven omdat andere mensen dat zo leuk vinden. O ja, weten jullie hoe snel een zetpil oplost? Had er Fynn nml 1 gegeven maar 15 minuten later had hij een poepluier. Durfde toen niet weer een zetpil te geven omdat het dan mss teveel wordt. En tot slot nog een link met een vrolijk muziekje. Kreeg ik van een vriend gemaild en ik werd er meteen vrolijk van Jullie hopelijk ook! http://www.youtube.com/watch?v=MZQFScN1 ... re=related
hallo, de verjaardag is ten einde en alles is weer op zijn plek opgeruimd. Kailynn heeft heel veel gehad (van nijntje) ze heeft het heel erg goed gedaan en is zelfs nog even bij oma in slaap gevallen op schoot, ze heeft geen huiktje gegeven terwijl ze normaal als ze moe is, moeilijk is. kijk effe of ik foto's kan spammen,. (arnoen ik zijn ook verwend, we vierde het met z'n 3'en)
Blij dat jullie het gezellig hebben gehad cynthia... Wat heeft ze allemaal gekregen? En hebben jullie gekregen?
Ik mocht vandaag voor het eerst zijn haar doen met de tondeuse..... heb d'r maar grappig kaspel van gemaakt.. het is nu echt een ratje....