December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    even relaxen:

kailynn heeft het volgende van nijnte gehad:
    magisch tekenbord, badfluiters, zing nijn 2x, looproller, rugtas, zig zag boekje, thhe servies.
    v-tech: mobiel en liedjesboek,
    2 poppen, kleren spiraal van hout,woezel en pip deel 1.

wij hebben geld en bonnen gehad.

2. Niet meer actief

Kijk eens, ik weet hoe ik mijn bordje leeg kan likken zonder dat het mij is voorgedaan! Mama vond het erg grappig en papa niet....

3. Niet meer actief

hahahah echt geweldig, zo van nu ff relaxt tijd...

lekker verwent hoor....

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    effe gek doen!

5. Niet meer actief

beetje vroeg, maar hier onder een kerstfoto van mijn tweetal....

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    en toen effe een slaapje doen bij oma op schoot.

7. Niet meer actief

jemig ze krijgt lange benen cynthia.....
    valt me nu pas op.....

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Lola: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Doe noortje maar de groetjes van me en wens haar veel beterschap als je haar nog spreekt.

@Lynn, Teun en Fynn: BETERSCHAP allemaal!. Lynn ziet er erg zielig uit op de foto.

@Karin: WIj vieren demi's verjaardag vanaf 13.00 uur, maar zetten op de uitnodiging dat ze tussen 15.30 en 17.00 uur slaapt en om 19.30 uur weer naar bed gaat. Dan is iedereen vrij om te komen wanneer hij/zij wil.

@Eve: Ik ben niet naar de intocht geweest met Demi, maar naar sinterklaas op mijn werk. En vandaag bij de buurtvereniging en toen was manlief er wel bij, dus ik heb inderdaad nog wat foto's gemaakt. Zal kijken of ik ze vandaag of morgen nog even kan posten.
    Volgens mij lost een zetpil echt heel snel op. Toen ik demi er eentje gaf toen ze oorontsteking had, zag ik de pijn binnen een minuut wegtrekken.

@Cynthia: Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Kailynn ziet er echt jarig uit met die vrolijke feestslinger om en is flink verwend! En wat ligt ze lekker te slapen bij oma op schoot.

@gnessy: die ruth, nu al haar bordje leeglikken ;)

Ik heb net de uitnodiging gemaakt die ik per e-mail ga versturen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden:

Sinterklaas was wel gezellig, alleen de pieten waren niet leuk en er waren wat kindjes bij die ontzettend bang waren en moesten huilen.

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mooie uitnodiging!

10. Niet meer actief

leuke uitnodiging hoor duckie....
    ik vind hem erg leuk....

Zit me af te vragen of ik het ook nog zou doen. een uitnodging maken....

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Gnessy: je kunt ook hetzelfde als mij doen. Ik verstuur ze gewoon per mail.

12. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    ff snel in de reclame van expeditie robinson...

Wat een lieve foto's van Kailynn en wat is ze flink verwend!

En Ruth toch, zo je bordje leeglikken :) .

Duckie, ik vind het een erg leuke uitnodiging...en vooral de datum waarop jullie het vieren ;) (mijn 30e verjaardag).
    Jammer dat de zwarte pieten niet zo leuk waren. Wij hebben volgende week sinterklaasviering van mijn werk en ik hoorde vrijdag dat de vriend van een collega sinterklaas is. En ik vind hem zo'n kwal :( .

Eve, bij Lynn loopt het snot ook uit haar neusje en ze zit ook steeds met haar vingertje in haar mond, dus dezelfde klachten als Fynn. Ook zij heeft nog wel voldoende eetlust.

Ga weer gauw verder kijken...

13. @Bianca: Lynn ziet er inderdaad niet echt fit uit. Beterschap en een dikke knuffel...

@Janette: Ook een hele dikke knuffel voor Teun en dat hij maar snel mag opknappen!

@Eve: Gelukkig heb ik een hele zak knuffels staan, want Fynn heeft er ook weer eentje nodig, lees ik. Beterschap!

@Slingding: Goed om te horen dat de verjaardag een succes was (dat had je me net ook al op msn verteld...) en een jarige moet lekker verwend worden. Gelukkig krijgen wij woensdag nog een herkansing... :D

@Gnessy: Ruth had flink honger zo te zien! Jordy's kapsel is 'super vet gaaf'... ;)

Wij vieren Jasmijn's (en mijn) verjaardag op zondag 23 december. We houden het klein, ik heb namelijk ook niet idee dat ik Jasmijn een plezier doe met een groot feest (en mij ook niet... :oops: ). Jasmijn slaapt normaal gesproken tot circa 13.00 uur, dus zet ik op de uitnodigingen dat iedereen vanaf 14.00 uur welkom is. Dan is ze goed wakker en heeft ze al gegeten (een kleine lunch wordt dat dan, want er moet natuurlijk wel plek overblijven voor een stukje taart... :) )

14. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hallo allemaal,

Hier nog eens een berichtje van mij.
    Ik begreep dat jullie me al misten en dat Lola heeft gemeld dat ik me niet lekker voel.

Jikke was opgeknapt, tenminste geen koorts meer, wel nog verkouden. Helaas kon ik haar vrijdag weer met flinke koorts van het KDV ophalen :( . Haar temperatuur gaat op en neer, maar ze is er op zich vrij vrolijk onder. Helaas is ze wel al twee nachten wakker geworden en is dan moeilijk troostbaar. Beide keren een fles gegeven.
    Vanavond werd ze al eerder wakker en was ze weer erg overstuur. Het flesje wilde ze maar half, maar ze was nog steeds verdrietig. Ze heeft zich uiteindelijk in slaap gehuild (gelukkig klinkt het niet zo hartverscheurend als in de midweek).
    Haar billen zijn kapot en ik dacht vanmiddag een wit streepje door het tandvlees te zien, dus misschien toch een tandje dat door aan't komen is.

Zelf ben ik de hele week ook al niet in orde. Verkouden, veel hoesten, hoofdpijn enz. Daarbij nu een middenoorontsteking waar ik echt goed ziek van ben. De afgelopen dagen wist ik écht niet waar ik het zoeken moest van de oorpijn. Nu gaat het gelukkig weer een beetje beter. Al ben ik wel bijna doof aan 1 oor, zit er een irritante piep in en voel ik er constant druk op.
    Meer in bed leggen heeft mijn rug natuurlijk ook niet echt goed gedaan. Heb nu ontdekt dat ik 's ochtend met een kruik terug in bed moet gaan liggen, dan kom ik de rest van de dag erg goed door :D .

Morgen een paar uurtjes werken en dan kan ik de rest van de week weer een beetje rustig aan doen.
    Woensdag naar Karin ipv de verjaardag van Kailynn vandaag en zondag naar limburg voor sinterklaas bij mijn moeder. Verder geen verplichtingen.

Over de verjaardag van Jikke. Wij houden het dit jaar ook klein. Jikke beseft het nog niet echt, dus we nodigen alleen opa en oma's, ooms en tantes met gezinnen en 1 stel vrienden uit. Waarschijnlijk ergens in de middag en dan is er 's avonds een klein koud buffet. Omdat mijn familie uit limburg op en neer komt rijden moet er wel iets te eten zijn natuurlijk. Verder maak ik me niet zo druk over slaaptijden van Jikke. Deze wisselen nl nogal. Als ze moe is leg ik haar in bed en doet het bezoek het maar ff zonder haar 8) . Daar doet mijn familie gelukkig ook niet zo moeilijk over.
    Ik wil een taart met foto bestellen. Ik denk dat ik daar de foto voor gebruik die ik ook op canvas wil laten drukken.
    We weten nog niet zo goed wat voor cadeau we willen geven. Vind dit best moeilijk. We willen graag iets geven waar ze langer iets aan heeft, maar ik weet niet wat. Ik vind houten speelgoed erg mooi, maar we hebben laatst ergens gekeken en dat is zo waanzinnig duur :rolleyes: .

Ik heb deel 7 van harry potter gekregen en denk dat ik daar morgen maar eens in ga beginnen. Kan niet wachten......

Tot later.

15. Niet meer actief

geoei morgen allemaal...

jor heeft sinds dagen aan 1 stuk doorgeslapen. en slaapt uit tot 8 uur (heel vreemde gewaarwording), met ruth is het helaas anders.. Die slaapt uur a 1,5 uur en word dan huilend wakker.. wat er aan de hand is geen idee.. Wel slaapt ze vanaf uur of 1 nacht's tot ochtends uur of 9 aan 1 stuk..

Ze krijgt speelgoed waar ze later wat mee kan, en nieuwe kleren. Alleen dat grote nijntje knuf die praat kan ze voor nu gebruiken. Voor de rest zal ze genoeg op haar verjaardag krijgen.

Verder heb ik ook een digitale uitnodiging gemaakt, maar zal helaas ook 2 mensen moeten bellen. Want kan niet de een uitnodigen en de andere twee niet. plus daarbij mijn schoonpapa leeft nu nog dus voor hem ga ik me gedragen...

Als wij a.s. zondag sinterklaas vieren dan is mijn schoonvader er ook bij. Hebben we vorig jaar ook gedaan en dit was erg geslaagd. {ik haal hem op met zijn zuurstof tanks en hij blijft tussen middag mee eten en daarna breng ik m weer naar huis.}. En eerste kerstdag komt hij hier ook hier. Nu al veel zin in...

ik ga me ff aankleden en jordy denk ik ook maar. voor het eerst sinds een week. Als die tijd heeft ie in pyama rond gehobbeld... Geloof dat hij zich nu wel goed voelt... dus niet te strak....

tot laters.

16. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Leuke uitnodiging Gnessy.

Gaaaaaaap! Hier een gebroken nacht. Lynn heeft tot 2.30 uur geslapen en daarna is ze blijven huilen. Ze wilde niet drinken, maar kon bijna niet slikken van de dorst. Temp. 39.2. Haar uiteindelijk maar in bed genomen, waar ze na een tijd huilen en woelen op mijn buik :( in slaap is gevallen tot 6.00 uur. Sindsdien heeft ze alleen maar gehuild. We zijn nu een half uurtje beneden en eigenlijk is ze nu wel rustig. Ze heeft geen koorts op dit moment en heeft gelukkig heel haar fles leeggedronken. Ik hoop dat ze snel opknapt.

Oja, wat ik vergeten ben te vertellen. Lynn heeft zich zaterdag voor het eerst opgetrokken aan de tafel. Haar beentjes stonden bijna recht. Nadien heeft ze het niet meer gedaan, maar ze oefent wel flink.

17. Niet meer actief

goed zo lynn ga zo door!

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn was vanmorgen om 5.30 wakker :( Viel toen nog even in slaap tot 6.00. Heb hem er om 6.30 uitgehaald. Toen begon hij enorm te huilen. Ben met hem in mijn bed gaan zitten en toen viel hij na een tijdje wiegen weer in slaap. Tja, en daar zat ik dan rechtop in bed. Ben toen heel voorzichtig naar beneden gezakt zodat ik enigzins comfortabel lag. Fynn heeft zo op m'n buik nog geslapen tot 8.00. Ik af en toe wat weggezakt maar lag uiteraard niet echt lekker.

Z'n temp was 38,2 maar verder was hij wel heel vrolijk en z'n fles pap ging er achter elkaar in. Heb hem dus wel naar het kdv gebracht. Hoop dat het daar goed blijft gaan.

Heb weer erg leuke foto's voorbij zien komen :D

Mag ik een 'kritische' vraag stellen? Als ik het zo lees vind ik sommige feestjes voor jullie kids nml best lang klinken. Vieren jullie je eigen verjaardagen ook zo uitgebreid dan? Ik ben dat nml helemaal niet gewend in de familie. We vieren wel alles maar dan gewoon 's avonds of 's middags een paar uurtjes (hooguit 3). Vind dat eigenlijk prima. Zijn wij nou zo saai? :D ;)

Qua kado's heb ik aan de familie kadobonnen gevraagd. Kan ik tenminste zelf iets gaan kopen wat ik echt leuk vind. Maar wil gewoon niet dat het hier een speeltuin wordt. Ik heb uberhaupt wat moeite met de decembermaand en de overdaad aan kado's die worden gekocht. Vind het echt belachelijk als je leest voor hoeveel miljoen er dit jaar weer wordt uitgegeven. Ik ben niet idealistisch hoor maar als ik dan denk aan mensen in arme landen vind ik de verhouding wel erg scheef. Dit komt wss ook omdat ik in een kadowinkel werk en daar in deze tijd dus zie hoeveel geld er wordt gespendeerd aan onzin dingen. Kan daar soms best een beetje verdrietig van worden.

@Duckie: Wat een prachtige uitnodiging!

@Lola: Haha, jij zegt wat ik niet wilde zeggen: dat je mij ook geen plezier doet met een groot feest :oops: )

@Bianca: Lynn ook al op je buik in slaap gevallen :D Moet voor haar toch ook niet echt makkelijk liggen :( Wel een zware nacht voor jullie zeg. Kun je vandaag nog wat rust nemen? En wat goed dat ze is gaan staan! Leuk gezicht is dat, he?!

@Gnessy: Jouw uitnodiging is ook goed gelukt!

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Eve, als ik alleen Lynns verjaardag had gevierd, dan had ik het ook alleen maar 's middags na 15.00 uur gevierd en dan is iedereen weer voor het avondeten weg, maar aangezien mijn verjaardag er ook bij gevierd wordt, hebben we het nu wat langer gehouden. Ik moet wel zeggen dat er bij ons wel 'plakkers' bij zitten. Maar nu heb ik een eindtijd op de uitnodiging gezet, dus dat gaat wel goedkomen.
    Dus Fynn heeft ook al op jouw buik geslapen...volgens mij vond Lynn het wel lekker liggen, aangezien ze toch vrij lang zo geslapen heeft...ik vond het niet bepaald de lekkerste houding, maarja, je hebt alles voor je kind over, toch?

Ze ligt inmiddels terug in bed, maar ze schrikt steeds wakker als ze geluid hoort. Ze heeft gelukkig ook haar fruithap op, al is het maar voor de helft, ik ben blij dat ze wel eet en drinkt.
    Mijn moeder is bezig met de gordijnen van Lynns nieuwe kamer op te hangen en dan kan ze er deze week gaan slapen.

20. Niet meer actief

ik hou t bewust de hele dag, zodat iedereen kan komen wanneer ze willen. Aangezien voor de familie hou ik het overdag. en 's avonds alleen met beste vrienden. zo heeft iedereen er wat aan... En is het voor ruth stukkie rustiger. Want die raakt helemaal overstuur en uit d'r hum als het hele hok helemaal vol zit.....

en qua cadeautjes? Heb dit jaar alleen uitbreiding op dingen gedaan. ben totaal voor ons 6-en geloof 125 euro kwijt aan sinterklaas en ruth d'r verjaardag 30 euro. Dus vind dat meevallen.

hier inmiddels aan grote opruiming begonnen. moest contract hebben van egbert, kon die eerst niet vinden dus dan maar opruimen en dan kom je hem vanzelf tegen. inmiddels heb ik hem wel gevonden dus dat deel ben ik al heel blij om... Heb ondertussen ook een laatje gelijmt.
    Nu al mijn stoffen nog in de doos doen die er voor bedoeld is dan lijkt het hier al stuk netter...

dus ik ga ff verder door hier. dan is alles vanaaf aan de kant. wil ook nog stofzuigen, planten water geven, vaatwasser doen en ook nog koken.... {geloof dat ik een beetje in tijdnood zit vandaag, maar wil eenmaal alles doen als ik de gang eenmaal heb. oh ja me wasmachine draait ook op volle toeren, want ruth moest ik net verplicht douchen, die had de ontlasting tot in d'r nek... bah....}

Deel Deze Pagina