Otje: gezellig.... leuke foto had je trouwens hier op de pagina gezet..... ten aanzien van het zwemmen: hij heeft alleen zijn zwembroek aan en verder niets.... Hij heeft ook nog nooit in bad gepoept of onder de douche. Bij ons bij het babyzwemmen in Dongen doen ze er ook niet moeilijk over en bij landal dus ook niet. Volgens mij is het meer voor jezelf dat je zo'n luier aandoet (eigen gemoedrust), maar ik heb nog niet vaak kinderen zien poepen in het zwembad... Vroeger hadden ze die luiers ook niet... Ik ben ongeveer 20 minuten wezen zwemmen. Het babyzwemmen bij ons in het zwembad is een half uur, maar dat kan net te lang zijn als ze nog zo heel klein zijn... Gewoon uitproberen meiden, het is echt heerlijk om te doen .... Karin
ja vind het jammer dat je niet komt maar begravenis is ff belangrijker dan meeting. komt vast goed! gr saskia
Nou de eerste prikje heeft ze gehad. Gillen toen ze geprikt werdt, echt zielig. Nu ligt ze heerlijk te slapen. Er zit bij ons een een trut om te wegen en te meten op het cb Als je er je baby neerlegd zegt ze niet eens wat tegen het kind. Je kan er net zo goed een stuk papier neerleggen. Wat doet zo'n mens daar. Heel erg irritant vind ik.
Ik vind de schoentjes ook super, heb een paar bestelt, een maatje s zodat hij ze meteen past. Ik weet dat het eigenlijk pas nuttig is als ze gaan lopen, maar ik vind ze zo leuk! Slingding: vorige week heeft Thijs ook 2 dagen gehuild. Ik heb op een gegeven moment ook gewoon mee zitten janken; deze week is hij echt super lief. Waarschijnlijk gewoon even een paar dagen doorbijten.....
ik zat gisteren ook mee te janken zo van waarom huil je nou vindt je me niet lief whaahh zo vindt ik het niet leuk meer... kailynn was weer erg vroeg voor haar eten en toen heb ik haar maar in bad gedaan en daarna de fles nou \ze viel bijna in slaap tijdens de fles. na de fles nog even geknuffeld en naar bed, heb ondertussen de badspullen opgeruimd en toen is ze lief gaan slapen. heb na het badje heb ik haar lekker gemasseerd en dat kon ze wel warderen. weer genoeg geklaagd en zo, bedankt voor de lieve woorden enzo. cynthia
Lianne: Sneu zeg die prikjes... Koen moet de 26ste... Pff... Over die trut van het CB... hier was er laatst ook zoeen... zo van "leg maar neer en pamper uit"... Echt niet leuk. De keer daarna was er wel een hele leuke mevrouw bij het CB. Ze feliciteerde nog met de geboorte van Koen en vroeg hoe alles ging enzo. Ja, dat soort mensen moet je hebben!
Ben vanavond uit eten geweest. Dat had ik echt ff nodig. M'n ouders pasten op Fynn. Heb met 2 vrienden over van alles en nog wat zitten praten behalve over baby's. Zalig! Er is dus nog een leven naast de Pampers Heb die site met schoentjes ff gemist. Kan iemand die link nog ff plaatsen? @Otje: ik kom ietsje later en ga dus rechtstreeks naar het Polmanhuis. Jullie hoeven dus niet op mij te wachten.
nou lianne, hier bij ons zit ook een vreemd exemplaar hoor. ff snel meten, terwijl het kind nog niet eens tegen de lat ligt, want haar koffie stond te wachten. volgende week moet ik weer, dus ben benieuwd of het dan nog zo gaat. de arts en wijkverpleegkundige vind ik wel aardig.
http://www.roosjes.eu./roosjes.html kijk maar, ik ga er ook zeker schoentjes bestellen maar wel als die wat groter is. ik heb een superlief kind vandaag. eten, spelen en slapen..... hele dag al. heb lang geleden niet zo relaxe avond gehad nu maar hopen dat die dan vanacht niet aan de gang gaat welterusten allemaal
Koen heeft het geweldig gedaan vannacht! Ben echt blij want die 2 gebroken nachten waren niet zo'n pretje. Ik had hem bewust na de fles van 19 uur niet naar bed gebracht. Ik heb hem af en toe in de box gelegd en op schoot gehouden. Met als gevolg dat ie niet echt vast sliep. Soms wel even 5 minuutjes maar nooit echt lang... Om 22.45 kreeg ie zijn laatste fles en ik dacht dat ie als een blok in slaap zou vallen. Uiteindelijk sliep ie rond middernacht. En vanochtend om 6 uur werd ie wakker! Ik heb het nog eventjes gerekt met een speentje en om 6.30 uur de fles gegeven. Nu ligt ie in bed en het is stil, hopelijk slaapt ie. Ik hoop dat Koen dit ritme vol weet te houden want 6 uur is fijner dan 2.30 uur! Eve: Wat leuk dat je uit eten bent geweest. Heerlijk om even iets voor jezelf te doen he, zonder baby! Dat gevoel had ik zaterdag ook toen ik (zonder kids) naar de huishoudbeurs was. Je komt dus iets later en dan rechtstreeks naar het Polmanshuis? Prima hoor. Het adres is trouwens Keistraat 2 in Utrecht. Gr Otje
Goedemorgen, Hier weer een lekkere nacht gehad, heb dan ook echt heerlijk geslapen. Thijmen kreeg om 22.15 ze laatste flesje, dronk deze tot de helft op. Toen hebben we hem in ze wiegje gelegd, hij sliep namelijk al. Toen om 22.30 kwam die om ze laatste halve flesje op te drinken, toen weer in bed gelegd. Toen heeft ie door geslapen tot 08.30, nou echt ik mag niet klagen hoor. Gister heeft ie ook voor het eerst maar 5 voedingen gehad, het ging gelukkig prima dus houden zo hopelijk. Ik heb trouwens echt heel erg veel zin in morgen hoor, moet alleen nog even weten hoelaat noralien me nou komt ophalen. Want we hadden 12.00 afgesproken, maar dat is denk wat te laat.
goede morgen, Hier een goede nacht gehad ze is na de voding van 20.00 uur in slaap gevallen, om 23.30 kreeg ze haar laaste fles en sliep om 7.30 nog maar toen moest ik echt kolven en heeft mijn man kailynn het flesje gegeven, kailynn viel ondertussen bijna in slaap dus hebben we haar terug gelegt en onzelf ook nog en ik kom net uit bed en zit met de koffie achter de pc. dus niet klachen toch? hoop dat haar humeur beter is dan de afgelopen 2 dagen. gaat opschieten he de meeting morgen om dit tijdstip zitten we in de trein. Tot morgen voor dege die er zijn. Setje: sterkte morgen!
eve, heerlijk even iets voor jezelf doen. Otje, gelukkig zijn er ook betere dagen, geniet er van. Dimphy heeft veel geslapen na de prik, vanmorgen kwam ze pas om 6.30. Ze had gisteravond wel pijn aan haar beentjes, als je haar oppakte moest ze huilen, zo zielig. Vandaag gaat het al weer beter.
Ben de dag nogal chagrijnig begonnen vandaag. Ik kijk om 8.15 uur naar buiten en zie tot mijn grote schrik dat ze onze stoep hebben opengebroken om onze oprit te verbreden, terwijl mijn auto op de oprit staat... En ik had vanochtend met Jasmijn de eerste keer naar babyzwemmen willen gaan! Die aanvraag hebben wij weliswaar zelf ingediend, maar niemand heeft zich dus de moeite genomen om ons te vertellen dat ze dat klusje VANDAAG gingen klaren! Ik op hoge poten naar buiten met de vraag of dat normaal was, maar die arme jongen had ook pas om 7.00 uur te horen gekregen dat-ie dit klusje moest gaan doen... Hij bood nog aan om de stoep weer dicht te leggen zodat ik er met mijn auto door kon, maar ik had zo iets van 'laat maar, ik ga volgende week wel'. @Slingding: bij ons in het zwembad raden ze die zwemluiers af. Er komt toch water in en dan wordt je kindje erg zwaar. Mijn adviseerden ze een zwembroekje, dat houdt de poep aardig tegen en plassen... tja, zelfs sommige volwassenen plassen nog in een zwembad... Ik heb bij de HEMA een broekje maat 56/62 gekocht. Gisteren voor de eerste keer in mijn eentje 'ver weg' geweest met Jasmijn. Een dagje naar mijn zus die 130 km verder woont. Jasmijn heeft zich keurig gedragen (lees: de hele heen- en terugreis geslapen als een blok), dus dat was een goede repetitie voor morgen! Volgens Otje - die morgen met mij meerijdt - slaapt Koen ook altijd in de auto, dus als het goed is hebben we morgen twee lieve, rustige, snurkende kids op de achterbank... !
nou durf het bijna niet te zeggen, heb weer een heerlijke nacht gehad. half 6 een voeding, toen om 9 uur, en nu slaapt die nog. ik heb dus uitgeslapen tot 11 uur hoef dus over slaapgebrek niet te klagen. gister had die alleen zolang geslapen dat het badje er bij in was geschoten. gaan we dus zodadelijk maar even doen. mijn man heeft nog geprobeerd om morgen vrij te nemen. maar dat is niet gelukt, hij belde net. ik durfde er al niet om te hopen, aangezien ze nog geen antwoord konden geven, en mijn man gister met het nieuws kwam dat er 3 mensen weg zijn bij het bedrijf. maar bah, heb de pest er wel over in zeg. eve wat lekker uit eten zeg, heb ik ook zin in. hier zit nu sinds kort een wokrestaurant in de buurt en daar heb ik wel zin in om dat uit te gaan proberen. ik had gister ook de rekening van de wasmachine, wat denk je? 85 euro! voor nog geen half uur werk. sjongejonge, dat noem ik ook makkelijk geldverdienen zeg. een uurloon van 45 euro en 12,95 voorrijdkosten. maar ja, ik kan weer wassen.
oh ja, wij hebben ook altijd gezwommen met een gewoon zwembroekje hoor. en nog nooit hebben ze een keutel gedaan.
ooooh ja, het is valentijnsdag. iemand nog iets leuks bedacht voor vandaag? of al een leuk cadeautje gehad?
Morguh dames, Eve, wat lekker zeg dat je uit eten bent geweest.... gaan wij binnenkort ook maar eens doen! Heerlijk toch, ff geen babytalk maar gewoon weer eens mens zijn ipv mama. Slingding, bedankt. Ik heb altijd een hekel aan begrafenissen en crematies, maarja het hoort er toch bij helaas. Ik hoop dat het bij Kailynn bij de afgelopen 2 dagen blijft Lola, wat lullig zeg dat ze dat doen zonder te overleggen. Maarja, het is ook niet echt lekker weer om er op uit te gaan. Tenminste hier niet, het regent al sinds ik wakker ben geworden vanmorgen. Hier is het ook gelijk slapen in de auto hoor! Heerlijk ff rust hihihi. Otje, fijn dat Koen weer lekker geslapen heeft vannacht. Ik merk aan Jayden dat als hij goed geslapen heeft dat hij een stuk vrolijker is..... tja logisch he! Debbie, Thijmen is een behoorlijke slaapkop zeg! Hoe doet hij het overdag? Slaapt hij dan ook zoveel? Ik moet zeggen, dat het hier nu ook beter gaat. Ik doe op het advies van het cb Jayden ong. anderhalf uur incl. voeden wakker houden en daarna in zn bedje. Eventjes blijven staan beetje kletsen. En dan is hij zelf nog ff wakker en vermaakt zich een beetje en gaat daarna slapen. HET WERKT! Soms hoor ik hem een beetje jammeren maar dan laat ik hem gewoon gaan. Mn papsie komt me zo tussen de middag halen (man heeft de auto mee vandaag) en dan ga ik lekker bij mn ouders eten vanavond. Verder hier niet veel nieuws... Behalve dat ik enorm veel zin heb in chocolade maar heb het niet in huis...jammergenoeg Nou als ik niet meer langs kom vandaag, wil ik jullie alvast heel veel plezier wensen voor morgen! En hopelijk zie ik jullie alnog een keertje! groetjes Lisette
Hallo allemaal. Ik kom me ook even melden. Hier gaat alles goed. Mitchell heeft veel minder kramp en slaapt overdag nu ook zijn uurtjes. Ik ben heel druk met solliciteren en mijn huishouden moet natuurlijk ook gedaan worden. Voor iedereen die naar de meeting komt: tot morgen!