hihi gnessy die beker lijkt heel groot op die foto leuke dingetjes heb je gemaakt. succes met de draad er weer in krijgen. is altijd lastig in het begin. moet er weer vandoor. ben druk
@Duckie: Ben blij dat ik je aan het lachen heb gekregen! @Gnessy: Ik ga je nomineren voor meest creatieve mama van het hele forum! =D> En Ruth kijkt lekker boos en lief tegelijk! Ze verdwijnt wel bijna achter de beker
he eve die foto is ook lief van fynn en heb je vorige week nog lost gekeken? ik liep al een paar weken voor
Gnessy: Jij bent echt creatief zeg, leuk! Demi ligt nog steeds te slapen en is er dus vandaag nog maar een uur en een kwartier uitgeweest Zit een beetje te twijfelen of ik haar zal laten liggen of dat ik zo toch maar eens ga kijken of ze geen flesje melk e/o boterham wil.
hallo doe ff ego en reageer niet...sorry maar zag wel leuke foto's langs komen vanmorgen Teun en wijnand uitgezwaaid en ik me bed weer in...lekker geslapen tot 11 uur daarna naar de markt en wat boodschappen gedaan...nou dat viel ff tegen het water gutste echt van me af....liep als een oude vrouw..vorig jaar lipe ik beter met me dikke buik Thuis gekomen gelijk maar wat droogs aan getrokken.... nu ff bijgelezen en ga zo op de bank zitten in me boek..... maar de tijd gaat wel snel hoor...zo denk je heb de hele dag en zo is de halfe middag al weer om... oja eve ben jij al naar de ha geweest? tot later....
@Noura: Heb idd naar Lost gekeken. Het blijft toch wel intrigerend hoor. Lopen we nu eigenlijk gelijk met de USA of zijn ze daar al verder? En zo ja, heb jij de dvd daarvan? @Duckie: Is Demi al wakker? @Janette: Zoals je inmiddels al weet ( ) ben ik nog niet naar de ha geweest. Ik merk dat m'n dipjes heel erg samenhangen met vermoeidheid. En dat ik me meteen stukken beter voel als Fynn wat langer slaapt. Ik ga dus eerst even afwachten of dat laatste doorzet. @Nynke: Oh, ik zie dat Jiri vrijdag jarig is. @Karin: Is de bv armband heelhuids aangekomen?
Wat een rust hier, maar 2 berichten vanmiddag! Demi is al wakker. Ze was er rond half twee uit, maar wilde niks drinken of eten en zat zichzelf echt in de weg. Om twee uur weer naar bed en toen heeft ze geslapen tot half vier. Gelukkig heeft ze net wel een halve fles op. Maar ze wil verder niks eten. Ik heb wel een zetpil gegeven en ze is nu wel wat levendiger.
@eve: jiri is inderdaad vrijdag jarig. Ben benieuwd of de banner het goed gaat aangeven. Over lost. Als je dit seizoen hebt gekeken, dan ben je bij met de USA. Daar komt in februari alweer het volgende seizoen. Ze zullen het hier wel later uitzenden. Mijn vriend download ze via internet, dus ik heb ze al allemaal gezien. Had ze niet op dvd staan anders had ik je ze kunnen opsturen. Vanmiddag vrij gehad, is wel lekker. Ga vanaf deze week dinsdag, woensdag, donderdag werken. Voorheen was het vrijdag ipv woensdag. Op mijn werk was het niet fijn om er een dag vrij tussen te hebben. Maar zo'n halve dag op woensdag lijkt me wel wat, maar voorlopig toch maar 24 uur werken ipv 20.
Fynn lekker doorslapen doet mama ook goed en dan komt zij er met alles ook wel weer Duckie hoe is het nu met Demi..de zetpil wat geholpen? ja soms moet je er wel naar grijpen, hebben wij ook van de week gedaan.... me zwager komt binnen dus ga ff zitten doei doei
Duckie, geef Demi maar een dikke knuffel van Lynn en mij. Hopelijk is ze snel weer opgeknapt. Ik snap je gevoel goed dat je er het liefst zelf voor wilt zorgen nu ze zich niet lekker voelt. Lola, fijn zeg dat je een normale nachtrust hebt gehad. Hopelijk blijft ze het zo volhouden! Nynke, leuk dat je er weer bent. En Jiri ook al bijna jarig . Lynn is gelukkig weer opgeknapt. Ze heeft geslapen tot 6.15 uur (haar doordeweekse tijd, want ze wordt elke dag wakker van Michel als hij uit bed gaat) en na de fles nog tot 8.15 uur. Ze had geen koorts meer en was erg vrolijk toen ik haar nieuwe kamertje binnenkwam. Ze is vandaag een dagje naar opa en oma toe en ik ben met mijn ouders naar de Sligro (groothandel) geweest om spulletjes te halen voor het koud/warm buffet. Gnessy, wat ben je toch creatief he! Mooi gemaakt hoor! Ga ff een pizza in de oven plaatsen...lekker makkelijk. Alleen heb er zelf geen zin in .
Zo, de pizza's zitten in de oven. Nog even reageren. Nynke, Lynns nieuwe kamertje is tweedehands. Overgekocht van overburen van mijn ouders. Lynns broertje komt straks in haar 'oude' kamertje te slapen (dat overigens wel nieuw is). Lynns fontanel is ook nog open. Ik moet er wel bij zeggen dat zij een grote fontanel heeft, dus ze hadden al na de geboorte gezegd dat het een tijd kan duren eer 'ie dicht is. Mocht er toch besloten worden om nieuwe data te plannen voor de meeting....dan graag in maart . Goed gedaan Fynn, 7.30 uur! En roze staat hem erg mooi . Ik vind het altijd zo lief als ze op schoot in slaap vallen. Duckie, Lynn heeft ook een droge huid en rode droge plekken op haar armen. Het voelt echt schraal aan en ik smeer me suf met bodylotion, maar het blijft droog. Karin, Lola, Noortje en Cynthia, gezellige dag gehad vandaag?
inmiddels weer een hoop in elkaar gezet. drie slaapzakjes... Dus ben goed op weg.. voelt goed om zo bezig te wezen.... ook heb ik nog drie onderlakentjes genaaid... net lekker gegeten.... en zo kids op bed brengen.... athans jordy... ruth lag er om half 2 in en sliep om half 6 nog dus wakker gemaakt voor het eten.... Gelukkig weet ze wel wat uitslapen is..... is maar weinig gereageerd idd, maar ja als er 4 mensen die hier actief schrijven bij elkaar hangen tja.... dan moeten wij achterblijvers het doen he... oh eve: die collega van jou he die die stomme opmerking maakte he, t is duidelijkw aarom die geen kids heeft.. onpersoonlijk geval. sorry maar dat is mijn mening. als ik haar was had ik eerst geholpen met rij weg werken voor je er zelf bij gaat staan...
Krijg net de volgende sms van Saar: "Ons Liene ligt in het ziekenhuis. Deze ochtend opgestaan met 38,5 graden koorts. Om 14u koorts stuipen gedaan. Dat was heel griezelig. We zijn dan direct naar spoed gereden. We moeten hier blijven tot de koorts 24u weg blijft. Daarnet kreeg ze weer stuipen. Om half 9 komt de arts om te zeggen waarom ze koorts heeft. Hopelijk niets te erg. Groetjes, Saartje" Ik schrok me echt een ongeluk. Laat staan hoe erg Saar en Ben geschrokken zijn. Laten we met z'n allen flink gaan duimen dat het snel weer goed gaat met Liene!
reageer alleen ff op het bericht van saar heb hier nu 2 zieken nml jeee wat erg zeg, hopelijk niets ernstigs, wat opeens ook, hoop dat ze snel weer wat kan laten horen maw hoop dat het snel weer goed gaat met liene gr saskia
Ik schrik me rot zeg. Lieve Liene, snel weer beter worden hoor! We gaan allemaal heel hard duimen dat jij snel weer thuis zult zijn. Saar en Ben, heel veel sterkte!
Nynke: geen drempel voelen hoor! we vinden het gewoon gezellig om te horen hoe het met jou en Jiri is! geeft toch niet dat je wat minder vaak of regelmatig hier komt! en ik wist het al wel een tijdje dat ik zwanger was. Had iedereen waar ik mailadressen van had ook al op de hoogte gebracht voor ik het hier vertelde. Hier lezen soms bekenden mee en ik wilde niet dat zij het op hier zouden lezen voor we het hen verteld hadden. Gnessy: fijn dat het mee lijkt te vallen met de waterpokkenoverlast! Je hebt leuke dingen gemaakt! Eve: fynn wordt misschien toch nog voor zijn puberteit een uitslaper! Duckie: denk inderdaad dat mijn vermoeidheid ook meespeelt bij geen zin hebben in dingen, maar op het werk is er ook een hoop gaande, wat veel energie kost die ik er eigenlijk niet in wil steken.... Wat naar dat demi ziek is. advies is wat laat, maar ik zou een zetpil geven.... en criteria voor het KDV...ik zou het echt niet weten.. en ziek ja extra zorg van papa en mama is fijn, maar als het bij oma ook kan worden opgelost en ze voelt zich niet heeeeel beroerd komt het vast wel goed. Otje 1300 gram in 3 maanden heeft Nick niet gehaald hoor! Noortje: schuiven gaat gewoon sneller voor Jikke! Eve heerlijke foto van Fynn! en roze staat hem goed. Mijn BV armband is inderdaad aangekomen! Thanks ik zal hem goed bewaren. Dacht gisteren al moet ik je effe laten weten, maar de dementie slaat hier al weer toe... SAAR en BEN heel veel sterkte. Ik hoop dat Liene snel opknapt. Bah...wat een schrik. t was vandaag weer gezellig. Toch Kailynns verjaardag nog even gevierd samen. Noortje was alleen nog ziek, dus die was er niet. Vlak na het eten was Nick nog met zijn loopauto in de weer. Frank en ik hadden van de week al gezegd dat als hij zo de acrobaat bleek spelen het dan een keer verkeerd zou gaan. Hij probeerde dus weer met zijn knieen op de loopauto te gaan zitten maar duikelde voorover. Dikke paniek. Flinke stroom bloed uit zijn mondje. Cynthia en ik dus flink in de weer om te kijken waar het vandaan kwam en het te deppen. Maar dat valt niet mee met een kind wat in paniek is. Uiteindelijk het bloeden toch opgehouden en Nick ook weer wat rustiger. Nu maar hopen dat hij er ook wat van opgestoken heeft, want dit was toch wel schrikken. Vandaag voor Cynthia en Lonneke hier waren heeft Nick geexperimenteerd met lopen van de tafel naar de bank. De tafel stond wat verder weg dan gewoonlijk en hij loopt echt lachend heen en weer, telkens zelf loslatend. Hij lijkt dan echt van de een naar de andere kant te 'vliegen'. Echt los lopen is het niet, maar loslaten zeker wel.
saar en ben heel veel sterkte met liene! hopelijk knapt ze snel weer op... nominatie voor creatiefste forum lid? Tja zou kunnen natuurlijk.. karin blij dat het gezellig was... en groot worden gaat met vallen en opstaan..... hier een meisje wat dus ook overal op in onder of uit klimt... gaat helaas ook wel eens ni zo goed... en voordeel van weinig tandjes is dat je ook ni zo snel bloed uit t mondje komt.. Ik ga me ff met kleine meis hier bemoeien... ligt te miepen al vanaf het eten..... en ze wil maar ni slapen.... tot morgen allemaal...