Foei Eve, nu klink je ook echt als iemand uit 'die tijd' (wat eigenlijk ook 'mijn tijd' is... ) Jasmijn heeft sinds een weekje ook kleine rode stipjes op haar buik. Dit heeft ze al een paar keer eerder gehad, maar toen had ze verder nergens last van... Misschien kunnen wij in de toekomst een deal sluiten, moeten we alleen even kijken hoe we dat met Roy oplossen... @Duckie: Volgens mij hanteert ieder kdv andere criteria. Jasmijn mag - bijvoorbeeld - met koorts gerust komen, tenzij ze een ziek indruk maakt. Voor mij ligt daar ook de grens. Wanneer Jasmijn echt niet in orde is en duidelijk aangeeft alleen maar bij mij te willen zijn, neem ik een vrije dag op. Dikke knuffel voor de zieke Demi... @Gnessy: Zooo, jij bent goed bezig geweest! @Duikster: Jeetje, dat was schrikken met Nick (voor de rest: ik ben vóór het eten naar huis gegaan en heb dit dus niet meegekregen)! Dit is toch wel zijn ergste stunt tot nu toe... Jasmijn kreeg vanmiddag toch weer koorts (39,4), dus hebben we haar een zetpilletje gegeven. Net voor het slapen gaan heeft ze er nog eentje gehad... Onze kleine meid gaat morgen dus ook naar opa en oma, maar ook wanneer ze niet lekker is weet ik dat ze daar in heel goede handen is. Wanneer ik gewoon zou moeten werken, zou ik een verlofdag opnemen, maar ik heb morgen cursus en kan me eigenlijk niet permitteren om een dag te missen...
LIEVE LIENE, HEEL VEEL BETERSCHAP. HOPELIJK KNAP JE SNEL OP! Saar en Ben, jullie veel sterkte toegewenst. Duikster, dat was wel schrikken zeg.
Heb nog niks gehoord van Saar. We hopen dus maar dat geen bericht, goed bericht is! Fynn was om 7.00 wakker. Het wordt dus weer wat vroeger (vandaag niet zo erg aangezien ik moet werken). Ik heb de indruk dat jullie kids op een vrij constante tijd wakker zijn. Of zijn er meer bij wie dit zo schommelt? Het vervelende is dat ik nu nml eerder wakker ben dan Fynn en ga liggen wachten tot hij wakker wordt. Echt zonde van m'n kostbare slaap. @Lola: Even een taalkundige vraag. Is het 'bang zijn voor' of 'bang zijn van'? Volgens mij kan het alletwee. @Karin: Nick aan het vliegen Maar dat bloed zal wel erg schrikken zijn geweest. Gelukkig niks ernstigs aan over gehouden. @Lola: Haha, die Roy krijgt het nog moeilijk Fynn had vannacht voor het eerst z'n nieuwe slaapzak aan. Die is echter heel erg lang en eigenlijk nog iets te breed ook. Geen gezicht Hij kan er ook wat minder goed mee bewegen aangezien dat ding best zwaar is. Maar even aankijken hoe dat gaat. Hij is echter wel heerlijk warm.
goeie morgen allemaal... volgens mij kan het idd ook allebei eve... die taalkundige vraag.... Hier net wakker... Jordy houdt er een lekker ritme op na... kwart voor 8 a 8 uur wakker worden.. Als die dit altijd nou volhoudt.. Ruth slaapt nog. En die zal denk ik ook nog wel ff slapen, want die sliep met veel pijn en moeite pas tegen 11 uur.. Vannacht om half 2 wakker geworden van jordy. Die had een mega dorst en voelde heel warm, dus getempt had ie gewoon 39,6. Geen wonder dat t jochie drinken wou. Wel 1 nieuw waterpokje erbij. op zijn gezicht... Maar nu vanmorgen alleen en klein rood vlekje terwijl die vannacht echt op springen stond.... Dus weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Er is nu geen koorts meer... ff assistente bellen en vragen... hij blijft in elk geval vandaag sowieso thuis van school.... Wat zouden jullie doen?
LIENE, HEEL VEEL BETERSCHAP GEWENST, EN HOPELIJK MAG JE SNEL NAAR HUIS TOE. SAAR EN BEN STERKTE, MOEILIJK HE JE KINDJE IN HET ZIEKENHUIS!
het volgende kreeg ik net van eve gesmst dus bij deze weten jullie er oook van: 't is gewoon een griep die ze heeft, maar blijkbaar heeft ze aanleg voor koorts stuipen te doen. We moeten nu gewoon wachtentot de koorts 24u weg blijft en dan mogen we naar huis. Ik heb hier geslapen en Ben thuis. Allebei iets minder als normaal. Liene zit heir te spelen. Die trekt er zich niks van aan.
Saar en Ben: heel veel sterkte! Liene Heel veel beterschap en wordt maar gauw beter, je moet volgende week je verjaardag vieren!!
Gelukkig gaat het met Liene weer de goede kant op! Ik schrok er gisteren wel van. Ik hoop dat ze snel weer naar huis kan! Lies
Hopelijk knapt Liene weer snel op! Vannacht heeft Lynn weer gespookt van 3.00-5.30 uur . Ik ontdekte net allemaal rode vlekjes op haar rompje. Ff gegoogled en waarschijnlijk heeft ze de zesde ziekte. Eerst een paar dagen koorts, die opeens over is en vervolgens krijgen ze dan die vlekjes. Gelukkig is het allemaal onschuldig, heb ook niet het idee dat ze er last van heeft.
goh wat schrok ik toen ik begon te lezen liene, heel veel beterschap! verder zijn er nog meer kindjes ziek, allemaal heel veel beterschap, en maar snel beter worden. eve, ik weet dat mijn zoon al wat stukjes van het volgende seizoen heeft gezien en het word steeds vreemder, maar wel spannend en leuk. het was maar goed dat hij had verteld dat er i.p.v. flashbacks, flashforwards kwamen. het duurde even voor ik het doorhad wij haden 2 maanden terug ineens het hele seizoen 3 op het werk liggen. heb dus mijn kans toen gegrepen voor het de verhuur inging. oei karin, jij zal wel geschrokken zijn van al het bloed, en nick natuurlijk ook oh ja, ik keek vanmorgen in de box, en ineens was safouane zelf gaan zitten. hij gaat nu ook steeds vaker op zijn knietjes aan de rand van de tafel enzo zitten ik bedacht me ineens dat vorig jaar eind van dit weekend mijn verlof in ging. ik mis die tijd wel een beetje hoor
Hallo allemaal, Als 1ste heel veel beterschap met Liene! Jullie zullen wel heel erg geschrokken zijn en ik hoop dat het niet iets ernstigs is. @Bianca wat vervelend dat Lynn ziek is,beterschap! Verder heb ik eigelijk niks bijgelezen dit is wat ik snel zag. Hoop dat het met de rest wel goed gaat. Ik heb leuk nieuws Wessel heeft net voor het eerst een stuk gelopen Hij was al bezig met van de bank naar de tafel maar nu ging die zomaar van de computertafel naar het midden van de kamer lopen Hij viel wel af en toe maar dat deed hem niks We hebben het gefilmd dus zal zo even kijken of ik het kan plaatsen. Wessel heeft maandag zijn prikjes gehad hij weegt nu 9900 gram en is 76 cm lang. Hij mag nog maar 300cc melk over de hele dag en hij krijgt 660cc dus ik moet flink gaan afbouwen Maandag over een week gaan we al trouwen het komt echt zo dichtbij nu. Vanavond komt mijn vriendin die kapster is en die gaat mijn haar en die van Wessel knippen. Wessel zijn haar is echt lang het hangt helemaal over zijn oren,hij krijgt nu warrige stekeltjes denk ik. Ik ga nu even Wessel verschonen en zal zo even kijken of ik het filmpje kan plaatsen.
@saar: beterschap voor Liene. @noura: ik had het eerst ook niet door het het flashforwards waren. Vond het einde net spannend en nu moeten we weer zo lang wachten @vales: je huwelijksdatum komt snel dichterbij. Leuk.. Jiri is vorige week naar de kapper geweest. Had ook van die punten uitsteken, maar niet zo heel lang of veel haar. Maar het ziet ondanks dat er maar een beetje af is toch wel al beter uit. @bianca: jiri spookt ook al weer een paar weken. Verlang nu echt naar een goede nachtrust. Iedere nacht wordt hij wakker tussen 2 en 3 uur. Vanochtend ook weer om half 6. Wij moeten om 6 uur op, dus laten slapen had weinig zin. Hij heeft nog ff tussen ons in op bed gezeten. Heb ik toch nog in bed kunnen blijven liggen Jiri heeft volgens mij ook al de 6de ziekte gehad. Eerst 2 dagen koorts en toen was dit in een keer over en waren er behoorlijke rode vlekken over zijn lichaam. @eve: als ik 's nachts wakker wordt ben ik ook altijd aan het denken als jiri nog maar blijft slapen. Gelukkig ga ik er niet op wachten, haha hij komt toch wel Jiri kan sinds gisteren kruipen Het ziet er nog heel onwennig uit, net als een jong hertje dat net begint te lopen. Maar billenschuiven blijft toch nog favoriet. Het begin is in ieder geval gemaakt.
Vales, spannend zeg. Ben benieuwd hoe jullie eruit zien de 12e. Lynn is nog niet naar de kapper geweest, maar ik heb wel zelf wat haartjes weggeknipt die over haar oortjes vielen. En wat goed zeg dat Wessel loopt. Ben benieuwd naar het filmpje. Nynke, toevallig zeg, Lynn is ook sinds gisteren begonnen met kruipen . Bij haar is buikschuiven nog wel favoriet, maar ik zie haar wel steeds vaker op handen en knietjes voorbij komen . Vind het ook een leuk gezicht. Dus Jiri is ook al 's nachts aan het spoken . Ik vind het zo moeilijk waar ik goed aan doe. Heb haar vannacht eerst een tijdje laten huilen, maar op een gegeven moment merkte ik dat ze toch niet meer in slaap viel. Dus heb ik haar eerst getroost in bedje. Ze was echt bekaf en ik dacht dat ze zo weer in slaap zou vallen, maar toen de deur dicht ging, begon ze meteen weer te huilen. Weer eventjes laten huilen en vervolgens wat drinken gehaald. Daarna weer terug in bed gestopt, maar ze bleef huilen. Toen in ons bed gestopt, maar zelfs dat was niet goed. Uiteindelijk maar met haar naar beneden gegaan, aangezien Michel er ook weer vroeg uit moet. Daar de fles gegeven die ze bijna slapend heeft opgedronken. Haar meteen terug in bed gelegd, waarna het 10 minuten stil bleef en ze vervolgens weer hard begon te huilen. Uiteindelijk maar weer tussen ons in gelegd en daar is ze op den duur in slaap gevallen....na 2.5 uur .
hi hi, lola; fijn te horen dat ze goed heeft geslapen gnessy; en is het gelukt het naaien? duckie; demi, snel beter worden otje; koen goed gegroeid hoor, vind het best veel hoor eve; ahhhhh wat een droppie, gnessy; leuk hoor dat je zoveel zelf maakt, hihi en die foto van ruth lachu nynke; nog 1 dag en dan is jiri ook alweer een jaar, alvast gefeliciteerd duikster; he getver zo'n val is niet niks, en waar kwam het vandaan, tand door zijn lip? ohhhh gaaf nick doet loslooppogingen leuk hoor, vanaf nu zal het wss snel gaan hoor, hij is zo ondernemend. leuk lola; ahhh die jasmijn, toch nog weer koortsig, beterschap hoor eve; nou ik hoop idd dat geen bericht goed bericht is hoor, getver heb gisteravond voor het slapen gaan er de hele tijd aan liggen denken, vind het echt naar voor hun. hier ook af en toe andere tijden hoor, maar dit hangt af van de voorgaande avond, de tijd wanneer hij naar bed gaat. over het algemeen dus beetje dezelfde tijd maar gaat hij vroeger/later naar bed, 11 uur erna is hij echt wakker. gnessy; ohh gelukkig te horen dat het 'gewoon' griep is wel balen dat ze aanleg heeft voor koortsstuipen want dat is een eng gezicht. bianca; las je bericht en dacht gelijk, zo heb ik het pcies eender gedaan, hier was dit ook een paar maandjes geleden het geval. beterschap met lynn ook al heeft ze er nu geen last van noura; wat goed van safouane zeg, nog ff en hij gaat staan vales; wat gaaf en dat nog voor jullie trouwen, dan kan hij lopend de ringen brengen , hoop dat het je lukt het filmpje te plaatsen vind het leuk om te zien nynke; leuk joh jiri, kruipen, wat gaan de ontwikkelingen nu weer hard zeg, en echt hoor voor je het weet zijn ze weer (soms letterlijk ) een stap verder bianca; lynn ook kruipen jee het gaat nu bijna saai worden met al die kruipende beebs(ik bedoel daar mezelf mee dat ik elke keer hetzelfde zeg 8) ) zo balen zeg zo'n zware nacht en helemaal voor jouw lijkt me met je bekken enzo voor jezelf is dit nu lijkt me de beste oplossing geweest. hier beetje druk niet heel erg maar zorg voor 2 mannen die ziekjes zijn. doe het graag voor ze hoor, maar je merkt het wel. de droger is weer gemaakt ben ik erg blij mee ga zo een recept maken uit het 'opperdepop' boek van de ah, ben benieuwd hoe het smaakt. vind het zo'n leuk gezicht nu met boodschappen doen, orlando mag dan met zo'n klein karretje lopen vind hij geweldig, hij zwaait naar iedereen en loopt te sjanzen echt leuk. hij wil ook alles pakken(iets minder ) maar gaat goed. we lopen nu elke dag een stukje voor hij de wagen ingaat tijdens ons loopje met tikus(2 keer op een dag) ook dit vind hij gezellig, bij elk struikje staat hij stil om aan de blaadjes te zitten, elk paaltje is ook erg interessant moet hij ook ff aan zitten en dan een babbeltje over maken. en natuurlijk naar alle mensen zwaaien he. en dag dag zeggen hij is nog wel verkouden en hoesterig maargoed word als het goed is ook wel weer beter. zo ga ff koken spreek jullie weer gr saskia
Ik heb zijn filmpje op zijn beebiesite gezet,ik weet namelijk niet hoe ik hem er hier op moet zetten. Hij is echt de hele dag aan het oefenen met lopen hij vind het super leuk. @Saskia beterschap met je 2 mannen. @Bianca we gaan 10 december trouwen @Nynke wat super zeg dat Jiri aan het kruipen is
Vales, het komt nu inderdaad erg dichtbij, spannend hoor! Wat goed al die kruipende baby's en weer een lopertje erbij Karin, wat zielig een tand door de lip, en een mondje bloed altijd zo heftig he? Nou, hier sinds vanmiddag ineens aan het billenschuiven..., nu moet ik mij huis echt babyproef gaan maken..... Dimphy zit niet lekker in haar vel, verhoging, er komt een tandje door. Als ik even weg loop zet ze het op een gillen Vanmiddag lekker pepernoten gebakken met Izanka en een vriendinnetje, ze zijn heerlijk. Ben vandaag nog op zoek geweest naar schaatsjes voor 5 december, maar kan nergens maat 34 vinden in kinderschaatjes. Zijn ook zo duur om te laten verzenden via mp. Straks 10 min gesprek op school!Ze had een erg mooi rapport dus zal allemaal wel goed zijn. Maar altijd even leuk om te horen wat je juf van je kind vindt. Daarna komt er een vriendin die al 37,5 wk zwanger is, gezellig babypraat.. Ben nog niet echt uitgerust van mijn werkdagen, gisteren de hele dag een vriendin geholpen met schuren in haar nieuwe huisje, ze gaat nl scheiden. Zaterdag tm maandag weer werken.... Hopelijk iets normaler weekend dan vorige keer. Leidinggevende had voor ons allemaal een lief cadeautje neergelegd omdat we het zo zwaar hadden gehad, vond ik toch wel sympathiek. Nou ik ga me even klaarmaken voor school. Beterschap voor alle zieken....
fijn te horen dat Liene weer opgeknapt lijkt te zijn. Ik hoop dat ze snel weer met jullie thuis mag zijn Saar en Ben. Wow Noura Saf doet wel telkens dingen als je het niet ziet he! maar wat goed van hem. lekker zelf gaan zitten. Vales: wow die Wessel gaat ook ineens als een speer! Nynke ik wens ook jou een goede nacht zonder een wakker mannetje! en ook al een kruiper! Melliemel: Nick had en een tand door zijn lip en het lipaanhechtinkje tussen lip en gehemelte was losgekomen, dubbel op dus. Nick had al losgelopen, maar was daar toen zo van geschrokken dat hij weer ophield....maar nu lijkt hij de smaak weer te pakken te hebben. jij hebt ook regelmatig een stel zieken he! fijn in elk geval dat de droger het weer doet! Lianne dacht net ben je al opgeknapt van je zware werkweek, maar dat valt dus tegen. Izanka doet het vast heel goed op school, dus dat 10 minutengesprek is vast prima! enne babyproof...bijna dreumesproof.... Nick heeft vandaag weer wat nieuws ontdekt. Ondanks de val van de loopauto is het nog steeds zijn favoriete speelgoed. HIj liep er altijd achter en ook met het ding opzij voor zich uit, maar vandaag heeft hij ontdekt dat hij er op kan zitten en dan ook vooruit kan komen. Tot nu toe waren zijn beentjes te kort, maar nu lukt het dus om ook op die manier vooruit te rijden. Heerlijk lachend zat hij erop. Misschien was hij gisteren ook wel van plan er op te gaan zitten, maar dat ging effe mis. Moest wel lachen trouwens want hij gaat er zowel vooruit als achteruit op zitten. Maar het op en afstappen gaat nog niet heel soepel dus denk dat er nog wel eens een valpartij van komt.... Noortje hoe is het met de keelontsteking?
hier wel een loop kar voor ruth, maar helaas beentjes wel heel erg tekort...... kom straks weer, ff naar boven toe... brb