hier vanmorgen / vanmiddag sinterklaas gevierd. Waren veel cadeautjes en ze zijn hun helemaal op. D'r liggen twee op bed en andere twee hangen op de bank. De meiden hebben veel poppenspul en kleren gehad, hendrik dingen van spiderman, en magneetjes {staafjes en balletjes en daar kun je hele dingenv an bouwen} en jordy had dingen van cars voor op zijn slaapkamer, en vrachtwagens, en auttootjes... Iedereen heeft erg genoten. en was erg gezellig.... ik kom straks nog terug om te reageren. ik ga eerst ff een lekkere bak thee scoren...
Gisteravond mochten we onze schoen zetten en hebben we heel hard gezongen bij de schoorsteen! We hadden ons speelgoed aan de kant gezet zodat zwarte piet er natuurlijk goed langs kon.. Op de grote tafel stonden 4 grote tassen met allemaal cadeautjes. Wel lag er een briefje bij, dat we moesten wachten tot opa Dijkstra er was. We mochten van mama onze cadeautjes in de schoen wel uitpakken. Dat hebben we dus ook lekker gedaan.. En zijn er daarna lekker mee gaan spelen. We zijn goed verwend door sinterklaas en zwarte piet. We hebben het volgende allemaal gekregen: Ruth * poppenslaapzak * poppendraagzak * matrasje en dekbedje voor campingbedje van de pop * poppenkleertjes * poppenboxkleed * poppen wipstoeltje * truitje van winnie the pooh * muts, wantjes en sjaal * 4 in 1 stoffenblokken puzzel van nijntje * overtrekjes voor t beddengoed van de pop * 2 opbergbakken voor de poppenspulletjes * 5,= Jordy * cars opberghangzak * cars pantoffels * autotransporter * 4 vrachtwagens * 3 setjes tractors/autootjes * 2 hotweels autootjes * 1 hotweels helicopter * pyama van cars en pyama van bob de bouwer * cars kleurboek * shovel * chocoladecigaretten * 5,= Hendrik: * magneetjes kleine set * magneetjes grote set * 2 doosjes spaakkralen * chocolade cigaretten * 3 spiderman auto's * cars horloge * formule 1 auto * auto * fietsbel van bob de bouwer * racebaan * 5,= Esther * poppenluiers * poppendraagzak * poppenslaapzak * poppenbox/speelkleed * poppenkleertjes * overtrekjes voor poppenbed * aankleedkussen voor pop * prinsessenschoentjes * prinsessenpantoffels * matrasje en dekbedje voor poppenbed * snijfruit * chocolade cigaretten * 5,= Papa en mama hadden sierraden, naaispullen, lego, aanstekers, boekje over likeuren, beker, handdoek, washandjes, en nog wat dingen. Esther en Hendrik nemen wat dingetjes mee naar huis, want niet alles kan hier blijven. Wel veel, maar niet alles.. We vonden het allemaal heel gezellig en hebben sinterklaas uiteraard goed bedankt. De reden dat sinterklaas vandaag bij ons kwam is dat sinterklaas niet op twee plekken tegelijk kan komen. En hij komt woensdag in bant bij esther en hendrik thuis. Dus vandaar dat sinterklaas vandaag bij ons kwam. Sinterklaas had ook cadeautjes bij opa en oma vd Brandhof neergezet. Die kwamen ze brengen.. Ook opa Dijkstra had wat voor ons gekregen.. En had dat meegenomen toen mama opa Dijkstra ging ophalen. Mama heeft opa Dijkstra ook weer naar huis gebracht. Veel liefs en groetjes, Jordy, Ruth, Esther en Hendrik
zo nu ff reageren..... vwb alleen spelen zowel jordy als ruth kunnen zich beiden heel goed vermaken zonder mij er bij nodig te hebben. ook ik speel wel met hun, maar ze kunnen zich alleen ook goed redden... lola: jasmijn en ruth kunnen dus samen gaan bouwen.... Hartstikke leuk! Ik heb t ook zelf gezien, dus vandaar ook supertrots... Wie van de beebs kunnen dit ook al? Want ik weet niet hoe oud jordy was toen ie zelf ging "bouwen" ? eve: miss leert fynn nog wel uitslapen.... hihi. cynthia leuke bromtol..... heb ook een leuke giraf voorbij zien komen. leuke foto's nynke... lekker creabea geweest! irma: klus ze nog even. en succes met verhuizen! Pas je wel goed op jezelf en je mannetjes? leuke foto's van beebs met sinterklaas..... Is het bij jullie ook zulk pokke weer? bah hier al sinds gister regen... je word er echt niet vrolijker van.. Bianca, het feit dat je hem zelf al hebt na gedacht of er aan hebt gedacht is toch ook al voldoende? Kan me voorstellen dat je er niet de moed voor op kon brengen om heen te gaan.. Ik ga de spullen van esther en hendrik inpakken en in de auto zetten. die zal ik met een half uur a drie kwartier ook naar huis toe brengen.
de poppenspullen van de meiden heb ik overigens allemaal zelf gemaakt... zal morgen ff foto's spammen...
Hallo allemaal, we zijn weer terug thuis! Oef! Wat waren we het daar beu. Woensdagochtend was Liene opgestaan met 38 graden koorts, niets dramatsich en eigenlijk alleen maar een verhoging, dus keek ik nog wat aan. Ik was dan met haar in de zetel gaan zitten, lekker tv op. Ze was heel hangerig. Rond 13u had ze 38.5 graden en was ze nog hangeriger. Ik belde Ben en die zei dat ik maar de dokter moest bellen en dat hij kwam. Ben moet 3 kwartier rijden eer hij thuis is, en ondertussen werd Liene zieker. Ik belde nog eens met de dokter, want ik had een afspraak voor 15u en vroeg of we niet direct mochten komen en dan mocht. Toen Ben binnen kwam, lag Liene te slapen op mijn schoot, dus had haar niet meer getemperatuurd. Toen hij de living binnen kwam, gilde ze en begon ze te schokken. Ik riep op Ben en legde haar op de mat. Het schokken stopte en Ben riep haar naam, maar haar ogen draaide weg en ze keek niet naar ons. Ze gloeide ook helemaal en toen Ben haar wou oppakken, was ze helemaal slap. Ik zei dan dat hij direct weer naar de dokter moest bellen en toen werd Liene blauw rond haar mond. Ik gilde dit en Ben zei het door tegen de dokter. Die zei dat we naar spoed konden rijden, maar dat ze weer beter zou zijn tegen dat we daar waren. Maar dat geloofde ik niet. Dus wij snel naar de auto gelopen, ik zelf zonder handtas en schoenen. Liene zonder mc in de wagen, deur stond nog open, laptop op tafel. Wij zo snel we konden naar de spoed, normaal een kwartier rijden, maar nu reed Ben uit paniek een afrit te ver op de autostrade. Het was ook heel druk, want het was iets na 14u en de ploegen wisselen dan. Onder weg begon Liene over te geven. En gleed ze precies verder weg. Ik riep dan dat ze bij me moest blijven, waardoor Ben nog meer in paniek raakte. We zijn dan 2 maal door rood gereden, over de fietspad, tegen fietsers getoeterd dat ze van de fietspad moesten. En toen spoed binnen gelopen. Daar snel uitgelegd wat er was gebeurd en daar was iedereen dan rustig. Natuurlijk wisten die wat er aan de hand was, want die kennen dat. Die vroegen dan naam, adres, geboortedatum, terwijl wij zo iets hadden van 'red ons baby'tje'. En het waren dus koortstuipen. Het kwam doordat Liene een banale griep had, en haar koorts te fel is gestegen. De dokter zei dan dat 1 op 3 die het ooit doen, het weer doen. En Liene heeft het daar idd nog 2 maal gedaan, dus nu zal ze het bij koorts weer gaan doen naar alle waarschijnlijkheid. Daarom moeten we nu iets geven bij 38 graden. Ik ben dan bij haar in het ziekenhuis gebleven en Ben kwam overdag ook. Ze kreeg medicijnen om geen stuipen meer te doen en heeft een hersenonderzoek gehad om epillepsie uit te sluiten, dat was het dus niet. Ook een foto van haar longen gehad, om zeker rsv uit te sluiten, want de gang lag er vol van. Die was ook zuiver. Dus nu was de koorts weg, en waren de medicijnen uit gewerkt en mochten we naar huis. Op tijd voor haar feest dus! Even bijlezen... Saartje
Ik ben zojuist even naar de 'echte' Mexx-winkel geweest en heb hetzelfde setje nog een keer gekocht, maar net dus met 20,00 korting! Nu wel niet vergeten om het andere setje op tijd terug te brengen naar Prénatal... Dit is het... Ja, ja... Jasmijn's eerste jurkje! @Noura: Zijn er dan geen speciale regelingen (leningen) om zo'n studie te bekostigen? Want zo'n bedrag heeft bijna niemand van ons in een oude sok zitten... @Slingding: Kailynn is zo te zien niet echt onder de indruk van die oude man met zijn lange baard... @Gnessy: Jullie zijn allemaal flink verwend! Enne... hier is ook pokkenweer...
Jeetje Saar, wat een verhaal! Ik werd er helemaal naar van... Ik kan me zó goed voorstellen dat jullie je helemaal rot geschrokken zijn en zelfs bang waren dat Liene het niet ging redden! Gelukkig is ze nu weer thuis bij papa en mama! Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal...
Ik zag trouwens ook nog een paar hele 'foute' schoentjes, maar zó leuk voor de feestdagen... Ik hoop dat ze passen. Jasmijn slaapt nog, dus ik heb ze haar nog niet aan kunnen trekken... Normaal gesproken houd ik meer van stoere stappers en laarsjes die er toch weer heel meisjesachtig uitzien, maar deze staan ook leuker onder het jurkje...
En tot slot op verzoek van Eve (het verzoek dateert al van een paar dagen geleden, maar dat mag de pret niet drukken...)
Hallo weer, Janette, geloof het of niet, ik was dus echt goed bezig met mijn schoolwerk. Het mag echt niet zijn ! Bianca, wat leuk dat Lynn haar nieuwe kamertje leuk vindt. Ik zou het ook leuk vinden hoor, afgaande op de foto's. Even tussendoor... Liene werd gewogen bij aankomst en ze woog 7kg 760, bij vertrek was dit 8 kg 160! Misschien moet ik toch eens op kookles ! Karin, een voordeel van ons ziekenhuisavontuur, is dat Liene heel vaak kwam drinken en nu de bv weer helemaal mee is. Lies, hier een lopende Liene met open fontanel. En wat hebben jullie hard meegeleefd seg! Bedankt! Ik ben er helemaal ontroerd van. Vales, spannend seg! Geniet ervan. 16 december zijn Ben en ik alweer 2 jaar getrouwd. Eve, wat een duiveltje is Fynn toch. En nu al op 'straf' moeten, dat beloofd voor straks! Jiri, wel een beetje laat, maar toch nog een dikke proficiat met je verjaardag! Moeder van Eve, ook al een proficiat! Lola, hopelijk geen rsv, ik lees vol spanning verder. Bah, lees net dat het dat wel is. Hopelijk geneest ze snel. Eve, wij deden 1 maal per jaar ook frietdag op het kdv waar ik werkte, maar dan gewoon met mayo. Wij hebben er nooit reacties op gekregen. Janette, Liene eet elke morgend een boterham met pindakaas. In het boek van Stefan Kleintjes, staat het zo dat het mag. En die zijn voedselintroductieschema is zo voorzien dat het zeer goed tegen allergiën is. Vreemd! Liene heeft trouwens aanleg voor allergiën. Dat hebben ze gezien in het ziekenhuis, in haar bloed. Ze heeft een milde allergie tegen eiwit en zal volgens de arts later nog meer last krijgen van iets, bijvoorbeeld hooikoorts. Noralien, wij hebben zo'n kiekeboe tent van playskool gekocht voor Liene en het vandaag al afgegeven. Eve, ik laat Liene ook alleen spelen hoor, heb echt geen tijd om heel de dag mee te spelen. Cynthia, hier wel een boom. Heb plastieke ballen bijgekocht en dan ga ik de glazen van boven hangen en de andere beneden. Niet dat ze er gaat mogen aankomen, maar dan is het toch niet erg, mocht ik het niet zien. Lola, wie is dat op de foto? Heb over het verzoek gelezen. Mooie kledij! Ben echt blij dat we weer thuis zijn, heb net een doos partysnacks gebakken om het te vieren . En zo dadelijk eten we frieten, even geen ziekenhuiseten meer. Saartje
Pffff wat voel ik me kut zeg. Het gaat weer niet zo goed met me ben nog steeds vreselijk moe en heb tintelingen in me handen en soms voeten dat laatste heb ik nou een paar weken en ik dacht laat ik eens op de lijst kijken wat je kan hebben met b12 tekort en ja hoor het staat er gewoon bij. Na dat ik die 5x elke week had gekregen heeft me dokter gezegt dat ik ze eens in de 3 maanden moest halen nou na 2 maanden kon ik niet meer dus ik gebeld en mocht hem komen halen waren we weer een maand verder en ging het weer niet dus ik weer bellen mocht hem weer komen halen. Nu was ik nog net geen maand verder en had ik weer gebeld en nu mocht ik hem weer halen en dat is nu een week geleden en ik heb het idee dat het helemaal niet aanslaat dat idee heb ik nu al met de laatste 2 prikken. Morgen ga ik dus bellen en zeggen dat het niet helpt naar mijn idee heeft de dokter me te snel laten afbouwen want toen ik ze elke week kreeg voelde ik mezelf weer en nu ben ik weer terug bij af Ik vind het nu ook eng worden omdat die tintelingen erbij komen en moet dit ook net weer voor de bruiloft gebeuren Ik zit dan ook weer te lezen op internet(wat ik dus niet moet doen)en bij MS heb je dezelfde verschijnselen ik word daar zo bang van. Sorry voor mij klaagverhaal maar ik weet me geen raad meer. Ik ga nu even jullie verhalen lezen en even reageren.
@Eve idd een patatje zou ik niet zo erg vinden al hoewel ik het liever zelf voor de 1ste keer zou willen geven en er eigenlijk dan ook niet blij mee zou zijn,maar pindasaus vind ik echt niet kunnen Wessel mag geen pindasaus/kaas tot dat hij 1.5 jaar is omdat hij in de risicogroep zit om het te krijgen. Wat een super foto's zeg van Fynn Ik laat Wessel ook heel vaak alleen spelen en hij vermaakt zich prima. @Lola wat zielig zeg dat ze RS-virus heeft,beterschap! En wat een super leuk jurkje en ik vind de schoentjes ook erg leuk. @Nynke nog Gefeliciteerd met Jiri. En leuke traktaties. @Duckie jij ook beterschap met Demi. Als jou het geruststeld om naar de fysio te gaan met Demi moet je dat zeker doen! @Saskia leuk setje kleren heb je gekocht. @Noralien wat een leuk kado heb je uitgezocht voor Jikke. @Otje mooie auto hebben jullie gekocht @Bianca leuke foto's. @Janette wat een mooie brandweerauto heeft Teun gekregen. @Noura wat leuk dat Saf een boventandje krijgt,Wessel heeft nog steeds maar 2 tandjes en ik zie verder nog steeds geen aankomende tandje(s). @Cynthia wat leuk zeg een bromtol @Saar jeetje wat moeten jullie geschrokken zijn pfffff. Gelukkig is ze nu weer thuis Wessel is gister heel hard met zijn hoofd op de tafel gevallen maar gelukkig heeft hij geen bult en is het ook niet blauw. Wessel zijn haar is geknipt zal even een foto plaatsen.
waarom maken jullie je druk om een eventuele pinda allergie? Ze hebben mij altijd verteld dat je een allergie al bij je geboorte heb en niet ontwikkeld als je bepaalde leeftijd bereikt. Het komt er alleen uit op bepaalde leeftijd... En wanneer behoor je tot de risico groep? Ruth eet ook pindakaas alleen wel zonder stukjes.