Ik zit er een beetje doorheen op het moment. Demi heeft vannacht de hele nacht lopen hoesten en had vanochtend een enorme bloedneus toen ik haar uit haar bedje haalde. Haar temperatuur was ineens nog maar 36,1, dus dat was ook heel gek. Ben vanochtend dus met haar naar het inloopspreekuur geweest en daar was het zo druk dat ik bijna een uur heb zitten wachten. Er bleek slijm op haar longetjes te zitten, dus we moeten nu starten met antibiotica. En haar advies was ook om met ORS te beginnen. Ik moest ook haar urine inleveren, en dat heeft mijn moeder net gedaan, en daaruit blijkt dat ze ook nog een blaasontsteking heeft. Dus nu krijgen we weer andere antibiotica, die ook moet helpen tegen de blaasontsteking. Het antibioticum moet gegeven worden met een spuitje of een lepeltje, maar ze moet er niks van weten. En eten of drinken wil ze vanochtend ook al niet, dus ik word er behoorlijk moedeloos van. Morgenvroeg moet ik weer terug met haar. En daar komt nog bij dat ik vannacht de hele nacht misselijk ben geweest. Vanochtend heb ik over moeten geven en nu ben ik aan de diarree, dus ik geloof dat ik het virus van manlief heb overgenomen. Sorry, voor mijn egoberichtje, ik zal later op jullie reageren.
En oh ja, waarschijnlijk krijgt ze zekerheidshalve ook een doorverwijzing voor een bezoekje aan de kinderarts. Uit voorzorg, vanwege de blaasontsteking, maar daar hoor ik morgnen meer over.
eve ze hebben een schatting gemaakt, en hij is wel iets meer gaan verdienen, maar niet zoveel als hun aangeven. ruim 10000, was het maar waar. maar goed, ik wacht eind van het jaar wel af. heb het liever dan in 1 keer. leuk spaarcentje. duckie beterschap met demi hoop dat ze gauw opknapt kailynn van harte met je verjaardag! zal straks weer reageren. ga ff wat doen
Hallo allemaal, ik ben net met Liene een lange wandeltocht van 1.5u gaan maken. Even allebei een frisse neus halen na 5 dagen binnen zitten. Eerst en vooral, een hele dikke proficiat aan Kailynn!!!! Ik ga eens diep nadenken over wat ik op de site ga schrijven en dan ga ik dat ook doen. Vales, niet teveel lezen, want dan begin je ook andere dingen te voelen die in de lijstjes staan. Zo ben ik toch. Hoop wel dat je je tegen je bruiloft weer helemaal top voelt. Nu begint het echt af te korten! Otje, ik blijf duimen voor een positieve reactie op je sollicitatie. Hier ook een temperamentvolle baby hoor. Boos worden, gooien met speelgoed, omdat iets niet mag/gaat. Tja, ik blijf bij mijn standpunt en blijf rustig zeggen dat het echt niet mag. Irma, hier wordt ook geduimd! Duckie, beterschap! Saartje
Kailynn gefeliciteerd met je 1ste verjaardag.... Hier vanmorgen ook weer om 5 uur wakker uitindelijk in bed genomen en is hij na 7 uur weer in slaap gevallen. We hebben tot half 10 geslapen. Ben nu ook erg verkouden, hoofdpijn/oorpijn/keelpijn. Gelukkig hoef ik vandaag niet te werken. Helaas morgen wel. Zal eens kijken hoe dat gaat. Wil toch wel gaan, aangezien sinterklaas op het kdv komt en jiri ook gaat uitdelen. @duckie: beterschap voor jullie tweetjes. @saar: moest ook wel ff slikken van jullie verhaal. Hopelijk komt het niet meer voor. Weet nog niet of we een kerstboom gaan doen. Normaal heb ik zo'n kleine kunstboom. Maar we geven er beiden niets om en jiri snapt het nu ook nog niet.
Duckie, kan me voorstellen dat je er eventjes doorheen zit. Je voelt jezelf al niet lekker en dan Demi ook zo ziek en niets willen eten/drinken. Ik hoop echt dat de antibiotica snel aan zal slaan. Veel sterkte en een dikke knuffel! Gnessy, ben benieuwd naar je foto's. Ik heb ook zeegrasmanden. Laatst gekocht bij Karwei, zo'n grote vierkante. Kan erg veel in en vind ze nog mooi staan ook! Maar als je voor kunststof wilt gaan. Ik zag bij de Kwantum gisteren dat er 50% korting was op kunststof opbergmanden. Lola, wat leuk zeg, Sinterklaas op het kdv. En fijn dat je weer een normale nacht hebt gehad....Jasmijn, zo volhouden! Saar, lekker, zo'n eind gelopen. Begrijp het helemaal dat je duf bent na al die dagen binnen.
Heb een vraag over de kinderopvangtoeslag. Moet je die voor volgend jaar weer opnieuw aanvragen? Ik heb een formulier van het kdv gekregen met de nieuwe uurprijs en het was voor de belastingdienst. Weet dus alleen niet zo goed wat ik er mee moet. Anders maar eens bellen met het kdv.
vales wat een mooie fotos, en sterkte met je klachten. hoop dat er wat aan gedaan kan worden. lianne ze ziet er erg verkouden uit ja. en wat is jullie hond groot geworden zeg. lola, die schoentjes zijn erg leuk, en echt voor de feestdagen! en als "kinderen spelen zijn ze zoet"
Nynke, snel een vraag voor jou... hoe is het vaccinatieschema van jouw consultatiebureau weer? Heb je een link of zo? Of stuur je me een mail? Bedankt.
safouane zijn bovenste tanden zijn aan het doorkomen. en zijn billen blijven maar kapot gaan. het bloedde vanmorgen, zo zielig. ga straks even bepanthen halen. hoop dat ze het hebben want laatst was het uitverkocht.
hi hi, zo hee wat een hoop weer geschreven zeg(standaard zin aan het worden ) nouralien; en hoe was je uitje en sinterklaas viering? wat een leuke loopkar zeg, echt super hoor. en vwb de mexx kleertjes, vind ze dus ook altijd erg leuk en je ziet het vrij snel idd dat het van mexx is maar zoooo duur! noura; oh dat is wel fijn voor je zoon kan hij nog evt switchen slingding; zo af en toe iets voor jezelf is vind ik alleen maar goed. dan geniet je erna deze te meer van je kleintje, tenminste dat vind ik hoor nynke; ja hier vind ik het dus ook erg duur dit is dan ook het eerste setje kleding wat ik heb gekocht van mexx heb wel een petje van mexx en nog wat kleding maar deze kleding ook gekregen. duckie; wat balen zeg dat demi nog zo ziekjes is, en ook nog de kinderarts afwachten hoop dat het niets ernstigs is, heeel veeel beterschap hoop dat de antibiotica aanslaat, vwb de blunder hihi ach ja zoiets zou ik ook mee kunnen maken hoor! enne vind het niet raar dat je nu ff verder niet reageert hoor gnessy; en hoe was het sinterklaas feest? otje; oh leuke auto hoor nou nopg meer motivatie om snel je rijbewijs te halen! lola; hihi dus nu hebben jullie iig een stoeltje voor jasmijn en zo een mooie veilige tafel. is d eikea dicht bij, denk nml dat wij dit niet zo snel zouden doen duikster; hihi nou ja dan weten hun het ook heb je weer een extra onderwerp om over te praten bianca; ja gelukkig gaat het weer wat beter met ze, leuke foto's zeg, enne je krijgt al een mooi buikje he mag natuurlijk ook wel en niet op eten ja dat is uitzonderlijk voor kindjes he, ze heeft ze helemaal niet op gegeten? gnessy/lola; is zeker iets om trots op te zijn (hier ook een die dit doet met zoveel geduld, dit bedoel ik niet wedstrijdbelust maar gewoon ook trots) irma; leuk weer van je te horen hoop dat alles zaterdag een beetje soepel gaat verlopen. enne ik geloof dat jij geb kaartjes spaart en aangezien ik er toch nog een extra heb gevonden als je interesse hebt kun je me ff pb-en en dan stuur ik hem naar je nieuwe adres op, als eerste post janette; leuk hoor die foto's en wat een koppie hee echt lief hoor eve; nee hoor ben zeker niet konstant met hem bezig, ik hou er een beetje een ritme aan over zeg maar, nml nadat hij wakker word eerst ff bij mij op schoot wakker worden, eten/drinken en verschonen, dan ff samen spelen(dit niet heel lang hoor) en dan zelfstandig spelen. hij vermaakt zich prima komt af en toe even iets laten zien en dan gaat hij weer spelen nynke; oh wat leuk en origineel zeg, hoe vonden de leidsters het, ik denk wel erg leuk ben benieuwd lola; he balen zeg maar denk dat ze er wel in kunnen komen toch?! zo hee lekkerrrr zo lang slapen ik wil ook ja pcies lekker hoor dat het beter gaat met haar lies; zo goed hoor en dan zo lang doorgeslapen. slingding; kaillyn ook al zo goed bij de sint gedaan, zal vast komen door de maand dat ze geboren zijn gefeliciteerd met de jarige meid!! ik denk dat we wel een boom doen dit jaar, maar zetten wel ietwat hoger dus op een tafel, vind het wel gezellig had er vorig jaar geen maar mis het wel. noura; ja ik vind het wel super duur maargoed idd wat je zegt, hij verdient dan wel goed en dus kan hij het ook goed terugbetalen achteraf maargoed is mss niet echt fijn, tja een keuze hoort gemaakt te worden he! ja een grijs broekje, uhm ook bij de mexx en anders volgens mij zijn er meerdere zaakjes die ook wel een grijs broekje hebben toch zo dat doet hij knap dan slingding; ze zijn leuk hoor je foto's enne zo te zien genoot kaillynn met volle teugen nynke; ze zijn echt super leuk joh gnessy; fijn dat het sinterklaas feest zo leuk was en veel gehad hoor ' saar; jeetje wat een verhaal zeg je zal wel onwijs geschrokken zijn wat heeel goed voor te stellen is, wel balen dat ze in het vervolg er weer last van zou kunnen krijgen hoor, mocht ze nu toch weer een koortsstuip krijgen wat moeten jullie dan doen, ook al heb je een zetpil gegeven met 38 gr? lola; ahhhh wat schattig zeg enne die schoentjes zijn 'zo fout' dat ze daarom juist heeel erg leuk staan onder een jurkje . hihi net een klein kind he vales; he balen dat je je zo rot voelt zeg, ik hoop voor je dat het mee valt, wat een leuk koppie heeft hij zo met de stekeltjes zeg echt leuk hoor lola; toch leuk nog onverwachts een sinterklaas feestje duckie/lola; fijn te horen dat het beter gaat met demi en jasmijn otje; he balen dat je nog niks hebt gehoord van je sollicitatie, geen nieuws is goed nieuws laten we maar hopen he, dan volgende week wel hier ook een heeel eigen willetje hoor, en ook af en toe al drift buitjes (ik zie hem al helemaal in een winkel op de grond spartelen net als in de reklame alleen ga ik er niet naast liggen hoor ) wat wij doen is vertellen dat hij zo niets krijgt en gwoon nog een keer vragen of hij een hapje wil, reageert hij er normaal op krijgt hij een hapje zo niet is het klaar krijgt hij niks meer irma; succes morgen lianne; ahhh zieke dimphy, en wat is ie alweer groot zeg bianca; ohh wat goed zeg van lynn slingding; wel begrijpelijk hoor zo'n emo bui, maar je bedoelt dat er bij jullie wss geen 2e komt of maak ik nu een domme opmerking. lola wat leuk joh ook nog sint op het kdv eve; lekker joh nog ff bijgeslapen noura; ahh die safouane hij reageert er heel sterk op he? pfoe hee wat een hoop leesvoer was dit zeg, meiden ik ga zo hoop ik heel veel doen, mijn moeder past zoals gewoonlijk op orlando maar heb nu vrij dus wilde eigenlijk een hoop opruimen op zolder. ga dus nu echt ff wat doen anders komt het er niet van gr saskia
ja saskia bij ons komt er waarschijnlijk geen nr. 2 of arno moet zwichten. Duckie beterschap voor jou en demi. Irma: rick zijn pakje is binnen! dat had je niet moeten doen! maar wel super lief! nyncke over de kinderopvang toeslag: Je moet het uurtarief wijzigen. Dat kan met je digid via www.belastingdiens.nl/toeslagen en als je dat gewijzigd hebt is het goed je hoeft dus niks opnieuw aan te vragen alleen maar wijzigen. het is wel verwarrend trouwens, kinderbijslag, kindertoeslag, kinderopvangtoeslag. kailynn tussen de kadootjes! Lieve allemaal, Bedankt voor de kaartjes, en berichtjes! Jullie zijn super! Arno is ook beroerd, is misselijk en heeft buikpijn. Heeft niet eens zin in een stukje taart van zijn dochter. Hij ligt nu ook op bed.
Kailynn, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat fijn dat Liene weer thuis is. En zo'n wandeling doet goed denk ik, na zo'n muffe ziekenhuislucht. Duckie, heel veel beterschap voor jullie! Zaterdag heerlijk met z'n tweetjes uit eten geweest. Was echt lekker weer eens met z'n tweetjes te zijn en het eten was ook echt heerlijk! Gisteren naar Sittard geweest. Was een drukke boel, maar wel heel gezellig. Jikke heeft zich ook vermaakt. Op het KDV is vanmorgen een fotograaf geweest dus ben benieuwd.... Vanmorgen vergadering gehad en merkte al dat ik me niet goed voelde. Gedurende de dag werd dit erger en voor vanavond heb ik me ziek gemeld. De keelontsteking is nog niet over en heb nu weer een echt griepgevoel. Mijn ogen zijn ook rood en prikken behoorijk. Hoop niet dat ik er ook nog een oogontsteking bovenop krijg (van Jikke overgenomen?!).
ff vlug want ik zit er ff door heen maar Kailynn van harte gefeliciteerd en een dikke pakkerd van Teun voor de rest reageer ik niet sorry tot later
Wil jij Fynn een trauma bezorgen? En het jurkje is niet eens roze... Roy weet dat deze foto op het forum staat. Hij stond naast me toen ik hem plaatste! Hij vond het alleen jammer dat het geen erg flatteuze foto is. Normaal gesproken scheer ik voor het weekend zijn kale koppie netjes bij, maar dat was er deze keer bij ingeschoten. Daarnaast had hij zich ook 'gewoon' niet geschoren... @Duckie (Weer) in de lappenmand... ? En we dachten nog wel dat jij de dans mooi ontsnapte... Beterschap! @Saf: Denk eraan: niet mama bijten hoor... ! @Slingding: Vervelend dat Arno op zo'n feestelijke dag ziek is. Maar dat hij geen zin heeft in de taart op de foto, kan ik wel begrijpen... @Noralien: Jij knapt ook niet echt op hè? Vervelend toch! Dat is wel het laatste dat je zo vlak voor de feestdagen kunt gebruiken. Beterschap! @Janette: Sterkte!