gelukkig eve dat de huisarts zich geen zorgen maakt. hoop alleen dat het geen dagen meer gaat duren voor jullie met mijn moeder gaat het erg goed, ze werkt zelfs al weer maar vorige week op haar verjaardag moest ze op een gegeven moment even zitten gaan, ze zag sterretjes. het was natuurlijk druk, maar ook een emotionele dag. maar gezien haar ziekte en wat wij er van weten, is ze er vergeleken met soortgenoten bijzonder goed van af gekomen. ze zal haar hele leven medicijnen moeten gebruiken, en haar eetpatroon is anders, buikpijn hoort er ook bij, en diabetes kan ook nog voorkomen op termijn, maar het leven lacht haar en ons weer toe. he otje, wat vervelend van je sollicitatie, echt balen, ik had zo gehoopt dat je goed nieuws kreeg. janette lekker op je werk, als je het er niet mee eens bent dan zou ik er niet op in gaan, ze kunnen toch niet ineens je uren gaan korten? karin succes met slingers kopen, en vergeet de ballonnen niet bij xenos hebben ze leuke opblaas cijfers! hihi saskia, een oppashondje, scheelt dat je daar geen luiers van hoeft te verschonen en die richtingaanwijzer. dat zal wel niet al te lang duren. de bedrading is het niet, de hendel is lam. maar wel vervelend met bestellen, ook al eens gehad met de verlichting dat is dan speciale, en die kan je niet zelf verwisselen en dat moet bij de garage, ondertussen rijd je dan wel een dag of wat met een mankement. mijn man is daar niet zo moeilijk over, ik dus wel. die richtingaanwijzer heeft die ook zo sloom over gedaan, tot ik van de week uit de slof ben geschoten. (dat helpt dan wel ineens)
het voglende kreeg ik net van rafke: Hoi agnes. wilde vanmiddeag enthousiast reageren op het forum. zit helaas al vanaf 9 uur zonder internet. doe ze de groetjes op t forum. groetjes, rafke.
sh*t ik had een verhaal getikt en nu is het weg grrr. ik tik alleen even dat arno met kailynn naar de HA is geweest en blijkt dat kailynn een luchtweginfectie heeft en de longen klinken niet schoon. ze heeft een antibiotica kuur gehad en we moeten terug als die op is om naar haar te laten luisteren. ik ga even wakker worden. Batchie sterkte!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa EINDELIJK weer internet! Nadat ik vanochtend mijn berichtje gehad gepost viel mijn internet uit en telefoon ook. (heb beiden van @home). En nu doet ie het weer. Gelukkig! Jemig, kreeg echt afkickverschijnselen! Batchie: Sterkte in het ziekenhuis. Toen ik zwanger was van Koen heb ik met 7 weken een uitwendige echo gehad maar in het geval van vermoeding miskraam zou ik het niet weten... Eve: Wat vervelend dat Fynn nog steeds aan de diaree is. Hopelijk gaat het snel beter! Enne... auwaa! klinkt je verhaal! Balen ook dat jij en je ouders nu ook ziek zijn. Kan me best voorstellen dat je je dan heel zielig voelt! Lola: Lachen zeg dat verhaal van H & M. Om te huilen is je "onderweg" verhaal. Steef zat gisteren ook zwaar in de file. Reed om 17.15 uur aan in Eindhoven. Betekent normaal dat ie 18 uur thuis is. Nu was het 18.45! Jemig zeg, die auto van je... Echt balen hoor. Duckie: Jeetje wat een heftig verhaal zeg van je bevalling! Saar: Mooi buikje hoor! Groeit goed! PRAAAAAAACHTIG die taart! Had je die zelf gemaakt? Heb je mijn kaartje voor Liene al ontvangen? Ik was geloof ik een beetje laat Debbie: Thijmen wordt groot zeg! Jammer dat je niet geslaagd bent. Volgende keer beter hoop ik. Bianca: Heb je ondanks de zwaarte van de zwangerschap een beetje kunnen genieten van Lynns verjaardag? Lianne: Die foto's van Dimphy met pietenmuts en peternootjes zijn echt erg leuk! Duikster: Wat vervelend dat je zo onzeker bent. Herken het gevoel wel hoor, toen ik zwanger was van Koen. Was zoooooo blij en daardoor ook zoooo bang dat het mis zou gaan. Hopelijk is het snel woensdag. Noura: Wat knap zeg dat Safouane kan staan! Die foto in de box is super. Wat een grote knul ineens! Hier gaat alles goed. Koen is gelukkig niet meer ziek. Wel flink verkouden en hij hoest ook flink. Maar ja... mama was ook goed verkouden deze week en papa aan t hoesten dus dan krijg je dat he? Gaat wel weer over. Met mij gaat het redelijk. Ik merk dat ik niet helemaal fit ben. Vooral 's ochtends als ik net op ben heb ik echt 0,0000000 % energie... En baal natuurlijk weeeeeeeeeeer ontzettend dat ik de baan niet heb. Kan er wel om janken zeg. Elke keer gaat het mis. Wat leuk om al die bevallingsverhalen van iedereen te lezen. Nieuwsgierig naar het verhaal van Koen (die veeeeeeeeeeeeel te laat kwam) ? Lees hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=30633 Groetjes Otje
Gnessy: Thnx voor het posten van mijn sms. Gelukkig is het probleem opgelost! Slingding: Poeh klinkt heftig zeg. Veel beterschap met Kailynn!
kailynn beterschap meisje! he eve, dat is een gemene klap op je neus geweest, dat kan goed pijn doen, want die hoofdjes zijn hard hier net gebrul van boven, staat meneer in zijn bedje en kan niet meer naar beneden. pffff hoop niet dat dat steeds zo gaat ik wil mischien zelf een verjaarstaart maken, maar iemand enig idee waar ik marsepein kan halen?
hihi ja, ik ga maar eens gewoon bellen van de week. heb ook geen idee wat het kost, het moet wel leuk blijven.
hier ook niet voor minder cadeautjes hoor... en wat een lekker koppie heeft koen zeg... heerlijk..... ik ga me ff verder bemoeien met de kinderen. die van eg zijn er ook weer. een weekendje extra.. heel gezellig, maar ze zijn niet zo lekker.. en ruth vind 1 uurtje slapen geloof ik wel genoeg..
@Otje: Balen zeg, dat jij het niet geworden bent . Heb je nog meer sollicitaties lopen? @Koen: Flink verwend hoor door de Sint en zijn pieten! je geniet ervan, zie ik op de foto's @Janette: Ik zou niet zo snel instemmen met een aanpassing naar twee dagen als je bewust voor drie dagen hebt gekozen. Het lijkt meer een middel om er voor te zorgen dat jij je niet ziek meldt voor die drie halve dagen. @Eve: Hoe gaat het nu met jou en Fynn? Wat een rotnacht weer zeg. Ik snap dat je zo aan het eind van je latijn raakt. Ik snap best dat je ook vindt dat de vader van Fynn in zulke gevallen zijn steentje wel kan bijdragen. Al merk ik hier ook dat ik degene ben die altijd vrij vraagt als er iets met Demi is ofzo. Ik lees dat je vrij genomen hebt vandaag, volgens mij had je je best ziek kunnen melden, want je bent per slot van rekening zelf ook niet lekker. Ik heb nog nooit iets besteld bij Rainbowbabies, misschien dat ik daarom de actie van gratis bedrukken niet gemaild krijg? @Saskia: ik neem het je niet kwalijk hoor, echt niet . Tot wanneer blijft je oppashondje? @batchie: Hoe was het in het ziekenhuis? Veel sterkte. @Noura: Fijn dat het met je moeder zo goed gaat zeg. @Slingding: Beterschap voor kailynn. Hoop dat de antibiotica snel aanslaat. Ik ben vandaag met Demi naar de huisarts geweest. Ik moet straks toch even een verwijzing voor de kinderarts ophalen. De huisarts in opleiding had zich vergist, een klein kind met blaasontsteking wordt voor de zekerheid altijd doorgestuurd. Volgende week ook nog even urine controleren of de blaasontsteking over is. De longetjes waren wel weer schoon en ze is wel weer zo goed als beter.
hi hi, duikster; is zeker als een positief iets te beschouwen hoor eve; ja beetje wel he zo . maar is alleen deze week zo hoor toevsllig allemaal. batchie; he get, ik denk mss in eerste instantie uitwendig en daarna evt inwendig, maargoed berijd je maar voor op inwendig, daarentegen is niet heel heftig hoor, sterkte eve; oh ok hihi. he bah ook nog een bloedneus het zit je niet mee he. noura; ja pcies, gelukkig heb ik daar geen last van, maar kunnen ze ook niet maken als bij onze auto's (lesauto) iets stuk is of niet werkt moet het a la minute opgelost worden als het om verlichting gaat want anders mogen de leerlingen geen examen doen! zou dus een duur grapje zijn en geen goede reklame voor ons slingding; he balen zeg van kailynn hoop dat de kuur snel werkt otje; ga je verhaal lezen maar niet nu ben wel benieuwd noura; hihi nou nog terug gaan zitten oefenen he safouane hier bij onze 'echte bakker' verkopen ze het ook, marsepein. dus wie weet wel leuk hoor otje; wat een schatje is het toch om te zien, en dat rode haar geweldig, hij is flink verwend zo te zien. vind het schildpadje erg leuk duckie; maar goed dat je toch nog de afspraak hebt gemaakt met je eigen ha, zo zie je maar weer, hoop alleen dat er niks ernstigs uit de blaasontsteking komt. enne fiep(zo heet het hondje) blijft maar voor 1 dagje gr saskia
hihi fiep grappige naam, bedenk me ineens dat de vader van de vriendin van mijn neefje zo heet. nou hij ligt weer in bed. dit keer zonder te gaan staan. ik weet niet wat het is, maar heb hem verschoont en ik ruik de hele tijd zijn poeplucht om me heen batchie hoe is het met je?