Jikke gaat niet op vaste dagen naar de opvang. Als ze vast op donderdag had gemoeten, hadden ze aangegeven dat dat niet kan. Nu ben ik daarachter gekomen omdat die dagen steeds niet accoord werden bevonden. Over mijn plannen... Het gaat om een deeltijdopleiding op HBO-niveau en duurt tussen de 3 en 4 jaar. Ik wil jullie natuurlijk graag als klant, maar dan moeten jullie dus nog even geduld hebben Misschien als studieopdracht En ja, ik ga mijn baan opzeggen. Ik moet nog heel even bekijken wanneer precies, maar binnen nu en een half jaar. De knelpunten op het kdv probeer ik dan tot die tijd op te lossen. Gnessy, saus ze En rotzooi vind ik niet zo erg als het daarna nóg mooier wordt. Otje, een papakindje heeft zijn voor- en nadelen. En een kort afscheid is volgens mij voor een kind altijd beter dan het te rekken. Fijn dat het werkt. Jikke blijft ook gewoon naar het kdv gaan. Maar dan op een vaste dag. Dan kan ik op die dag mijn studie doen. Ik vind het belangrijk voor haar. Ze heeft in het begin veel moeite gehad met de drukte om zich heen en vind het nu erg leuk daar. Denk dat het goed voor haar is om regelmatig tussen andere kindjes te zitten. Janette, goed dat je bij de bedrijfsarts bent geweest en dat doe het met je eens is over dat contract. Debbie, beterschap voor Sebas en Thijmen.
Teun: Gefeliciteerd met je verjaarda en een leuek dag! Ik reageer even niet want we zijn al te laat om kailynn naar mijn schoonouders te brengen! We hebben een dagje en nachttje voor 2 Kailynn heeft alleen erg last van snot en hoesten verder merk je niks ze piept alleen agf en toe. (daarom ook naar de ha gegaan) Omdat ze niet ziekt oogt gaat ons plan gewoon door en we zijn zo daar als er wat is. We gaan lunchen, winkelen, wokken en bowlen. we wilde erna nog naar de bios die is bij ons van de week geopend maar de films die om die tijd draaien lijken ons niks. fijne dag allemaal en eve en noortje: beterschap!
Thanks voor jullie lieve wensen! En wat heb ik toch fantastische ouders. Heb ze net gebeld en even m'n frustratie geuit. En...ze komen Fynn zo ophalen zodat ik de middag voor mezelf heb Ze zijn zelf ook nog niet helemaal opgeknapt maar met z'n 2en redden ze het wel (dit zijn hun eigen woorden hoor). Ik ga dus even lekker in huis aan de slag. Wie weet krijg ik daar wel nieuwe energie van. En daarna even wat boodschappen doen in de buurt. En tenslotte de kerstkaarten schrijven. Zo komt alles hopelijk toch nog op de rit Fynn had helaas wel weer een vette diarree luier. Dus wat dat betreft was ik iets te optimistisch vanmorgen. @Cynthia: Maak er een leuke dag van!
wat heerlijk eve! daar ben ik wel eens jaloers op noralien wat een mooi plan, ik heb er ook wel eens aan gedacht. als je een drastische verandering wil doen, en je bent er zo enthousiast over moet je het eigenlijk gewoon zo snel mogelijk doen, anders ga je twijfelen. ik denk dat het zeker ook een mooi beroep is wat goed te combineren is met kinderen. en ik houd me ook aanbevolen als klant! deze is voor de jarige job vandaag!
ik ga er weer gauw vandoor. mijn dochter heeft een turnwedstrijd, ik moet vanavond werken en moet zo een quiche in mekaar zetten nog fijne dag iedereen
Slingding, klinkt als een leuke dag. Geniet ervan! Eve, jij hebt idd schatten van ouders. Echt lief dat ze dit doen terwijl ze zelf ook nog niet helemaal zijn opgeknapt. Geniet van je "vrije uurtjes". Noura, succes voor je dochter met de turnwedstrijd. Je hebt er wel gelijk in dat je ervoor moet gaan als je zo enthousiast bent. Maar ik wil wel alles ff goed op een rijtje zetten over hoe en wat. Daarnaast kost de basisopleiding 1200 euro en moet ik een spiegelreflexcamera aanschaffen. Ff kijken wanneer dat allemaal kan. Zodra ik alles op een rijtje heb zal ik zéker stappen ondernemen. Denk nl. niet dat ik ga twijfelen. Er is een last van mijn schouders gevallen nu ik besloten heb ervoor te gaan! Wij hebben eergister de nieuwe matrassen gekregen. Heb echt zoooooo lekker geslapen! Scheelt ook een stuk voor mijn rug. Eén nadeel, ik kan op deze matras weer op mijn buik slapen zonder dat ik dan rugpijn heb. Dit merk ik helaas wel de volgende ochtend. Moet er dus echt op letten niet op mijn buik in te slapen. En vannacht heb ik er niet lang van kunnen genieten. Robert lag zo ontzettend te snurken dat ik maar op de bank ben gaan slapen . Vanmiddag nog ff langs mijn schoonouders en vanavond werken, morgen lekker vrij. Jikke is vandaag niet in haar hum. Ze huilt veel, wilt niet slapen en niets is goed. Hoop voor Robert dat ze vanmiddag nog ff slaapt en gezelliger wakker wordt. Tot later.
Ik kreeg een mail van Mijn Album dat je een gratis T-shirt kunt bestellen met een foto erop. Het is een gewoon wit shirt voor volwassenen. Ik maak daar geen gebruik van. Als iemand van Jullie dit wel wilt, laat het me ff weten. Dan bestel ik het voor je. Zonde om er geen gebruik van te maken als er iemand geïnteresseerd is.
Hallo allemaal, Eerst en vooral... Teun! GEFELICITEERD!!! Gnessy, Wat Liene allemaal gekregen heeft met haar verjaardag... Van ons zo'n kiekeboetent van fisherprice. Van mijn moeder en stiefvader, een houten paddestoel waar je bovenaan balletjes moet indoen en die komen er dan vanonder weer uit. Van mijn schoonouders, een houten buggy. Van mijn schoonzus, klemmetjes en rekjes voor haar haar. Van mijn zus, een spaarpot. Van mijn broer, beddegoed. Van mijn grootouders, geld en een pyama, rompertjes en sloefjes. Van Ben zijn grootouders, een rugzak. Mijn vader en stiefmoeder zien we morgen. Lianne, de taart op de foto is gebakken door mijn grootmoeder, dus ik geef al de complimentjes even door. Duikster, in dat pak zat de houten paddestoel. Duckie, wij zeggen dus 'kakken' ipv poepen. Wat een mooi verhaal. En wat leuk voor Demi later! Ik lees dadelijk weer door. Eerst even eten.
Eve, ook een dikke knuffel van mij en Lynn. Echt lief van je ouders dat ze Fynn komen halen. Hopelijk voel jij je aan het eind van de middag ook een stuk prettiger als je huis aan kant is. Noortje, leuk zeg een opleiding tot fotografe. Cynthia, veel plezier vandaag. Oja...Teun een heel fijne 1e verjaardag! Over 2 uurtjes zit hier de woonkamer ook helemaal vol...15 volwassen en 7 kinderen. We hebben alles al verbouwd zodat iedereen kan zitten. En de schalen voor het buffet zijn vanochtend door mijn moeder en mij gemaakt. We hebben koud en warm buffet. Als ik heel eerlijk ben, zal ik blij zijn als vanavond iedereen weer weg is . Ik vind verjaardagen op zich niet erg, maar ik ben nu al bekaf van de pijn en het feest moet nog beginnen. Maarja, je wordt maar één keer 1 en 30 . Ga nog eventjes de laatste dingetjes in orde maken.
Hallo allemaal, Ben ik weer! We hebben het echt zo druk Johan is nu aan het werk en als hij thuis komt moeten we gelijk naar de winkels om de laatste dingen voor maandag te halen. Moet ik ook nog me ramen lappen omdat er gister iemand zo grappig is geweest om er een ei tegen aan te gooien Wessel heeft een boventandje hij was al een paar dagen aan het piepen en ik maar voelen in zijn mond en kijken en zag en voelde steeds niks tot gister want toen zag ik opeens een wit puntje Mijn bevalling van Wessel nou Wessel vond het prima bij mij en ben dus met 42 weken ingeleid. Hebben de jarige kindertjes mijn e-card gekregen? Ik heb geen mail gehad dat hij is ontvangen. Sorry maar ik heb ook geen kaartjes gestuurd ben het eerlijk gezegt ook echt vergeten tot dat ik iemand zag praten over de kaartjes. @Otje wat vervelend dat je weer niet bent aangenomen. Wat een leuke foto's van Koen en zijn pyama komt me bekend voor die heeft Wessel ook @Janette nogmaals veel sterkte. @Duckie jij ook beterschap met Demi. @Noralien wat super dat je een opleiding gaat doen voor fotograaf vind het ook echt iets voor jou je bent wel creatief en dat fotoshoppen vind je ook zo leuk om te doen. Heerlijk zeg nieuwe matrassen wij gaan volgend jaar ook nieuwe aanschaven. @Debbie laat je vriend idd maar gaan die van mij is namelijk ook zo Hij is dit jaar voor het eerst in 5 jaar ziek thuis gebleven maar hij was ook echt super ziek en toen moest hij echt van mij thuis blijven want hij was zo gegaan. Normaal laat ik hem wel gewoon gaan maar nu kon ik hem echt niet laten gaan hij had 39 graden koorts en was lijkwit. Beterschap. @Slingding geniet heerlijk van jullie dag/nacht samen zijn. @Eve jeetje wat word jij weer op de proef gesteld met Fynn. Gelukkig komen je ouders Fynn halen,echt super lief van je ouders. Hopelijk voel jij je snel beter. Ik heb nog leuk nieuws mijn moeder heeft eindelijk een huis gekregen Het is aan de overkant van mijn huis dus dat is helemaal super. 1 probleem we moeten echt super hard gaan werken deze weken om het huis helemaal af te krijgen voor kerst dus we krijgen het weer druk.
Hallo, hier ben ik weer... Otje, bah! Ik had nog zo geduimd. Hopelijk vind je snel iets anders dat goed bij je past. Janette, erg dat ze er op je werk niet meer rekening met houden... Hopelijk kan de bedrijfsarts je wat helpen. Eve, veel sterkte en ik kan goed begrijpen dat je nu wel wat meer input van Fynn's vader wil. Batchie, veel sterkte meid. Otje, ja, jouw kaartje was er op 5 december hoor. Dus op tijd. Noralien, geweldig seg, dat je zo'n duidelijke kijk op je loopbaan hebt gekregen. Veel succes met het studeren en dan binnenkort maken we een afspraak voor een fotoshoot eh ? Vales, heb je e-card aangekregen! Bedankt! Bianca, wanneer verjaar jij juist? Veel plezier vandaag! Ga naar de winkel, morgen feestje voor mijn verjaardag, die van Liene en die van mijn nicht bij mijn grootmoeder. En we doen kaasschotel. Saartje
TEUN, GEFELICITEERD MET JE 1e VERJAARDAG! @Noralien: Fijn je hier weer te zien. En wat een gave plannen heb je! Leuk hoor. @Debbie: beterschap voor je twee mannen. @janette: Fijn dat je medewerking krijgt van de bedrijfsarts. @Eve: Lief van je ouders om even een middagje voor Fynn te zorgen. Alle dingen die jij opsomt , moet ik ook nog doen . Jeroen heeft vandaag gewerkt en we krijgen vanavond visite. De dagen vliegen gewoon voorbij als ik thuis ben. @Slingding: Veel plezier! Al lees je dit natuurlijk niet meer... @Saar: Wat leuk dat je oma de taart heeft gebakken voor Liene's verjaardag! HIj was erg mooi. @bianca: Wanneer word je dertig? Veel plezier! Ik hoop dat je het toch naar je zin hebt, ondanks dat je er geen zin in had. @Vales: Nog 2 dagen! Spannend hoor! En fijn dat je moeder een huis heeft. Ik heb leuk nieuwsssss: Demi is vandaag zelf gaan zitten! Echt kei leuk vind ik dat . Ze deed het ineens, alsof het niks voorstelde en herhaalde het later ook nog twee keer. Nou, ik ga snel weer verder. Heb een cake in de oven staan en ga eten koken, want we krijgen om half zeven al visite en we willen ook nog alledrie in de douche.
hier vanmorgen om half 9 wakker geworden. en toen meteen gaan klussen.... hendrik voelt zich al iets beter gelukkig... Vanavond krijgen we ook visite. dus zo ff me woonkamer aan kant mkaen..... reageer straks nog meer... eerst ff eten en dan kids douchen en op bed....
Met Fynn gaat het nog niet lekker. Hij heeft vandaag gelukkig maar 1 flinke diarree luier gehad. Maar hij wil nog niets eten. Heeft een piepende ademhaling en ineens 38,8 koorts. Als het morgen niet beter gaat ga ik maandag langs de huisarts. Heb m'n baas al ingelicht dat ik morgen wel kom werken maar maandag nog niet zeker weet. Ik voel me gelukkig een stuk beter. Heb echter wel het gevoel dat m'n weerstand op dit moment zo laag is dat ik ieder moment weer ziek kan worden Maar goed, m'n huis is weer lekker aan kant. De enveloppen vd kerstkaarten zijn geschreven. En ik ben ook nog even snel de stad in geweest voor een feestoutfit voor Fynn. Het was megadruk en begon ook nog te stormen en regenen. En aangezien ik me nog niet echt superfit voelde ben ik meteen de H&M binnen gegaan in de hoop daar meteen te slagen. En dat is gelukt. Zal morgen even spammen. Het klinkt mss stom dat ik me zo druk maak om het schoonmaken, kerstkaarten etc. Het is belangrijker dat Fynn en ik weer goed opknappen. Maar het stapelt zich dan zo op in m'n hoofd dat dat ik dan toch niet rustig kan uitzieken. Ach, is een beetje een afwijking van me. Herkennen jullie dat? Over afwijkingen gesproken. Ik vind het heel gezellig om Fynn z'n verjaardag te vieren. Maar ik moet wel de hele woonkamer verbouwen zodat iedereen erin past. Ik ben dan altijd weer blij als iedereen weg is en alles weer op z'n plek staan. Herkennen jullie dit ook? @Noralien: Jij ook al op de bank geslapen Je kunt beter bij Lola gaan wonen Maar wel heerlijk dat de matrassen zo goed liggen. Dat is toch altijd maar weer afwachten. Of heb je ze eerst thuis mogen uitproberen? @Saar: Als ik ooit ga trouwen dan weet ik wie de taart mag maken En wat is Liene verwend. Leuk hoor. @Bianca: Hoop dat de avond goed is verlopen. Als je dit leest is de visite al weer weg Heb je de 50 % korting mail van Rainbow nog gekregen? @Vales: Sterkte nog met alle drukte! Voel je je al wat beter? En heb je nog een B12 injectie gekregen? Leuk dat je moeder zo dichtbij komt wonen. Is altijd handig @Duckie: Joepie, Demi zelf gaan zitten. Superleuk! En vooral grappig dat Demi doet alsof ze dit al jaren kan Bianca is volgens mij 16-12 jarig (en dan zijn Saar en Ben 2 jaar getrouwd)
Vannacht heb ik een stuk beter (lees: langer ) geslapen. Ik had me voorgenomen om het een kwartier aan te zien (of horen...) in bed en daarna op de bank te gaan liggen. Maar gelukkig werd ik na ongeveer een kwartiertje ook stil... Het afscheid van Jasmijn's leidster werd 'gevierd' in een kleine knusse binnenspeeltuin en was erg gezellig. Je kon goed merken dat het voor Jasmijn niet de eerste keer was dat ze in zo'n speeltuin kwam, want ze sjeesde meteen alle kanten op . Ook voor het diepe ballenbad was ze niet bang. Ik zal zo meteen wat foto's spammen. Daarna rechtstreeks naar mijn vriendin. Omdat Jasmijn haar ochtendslaapje had gemist, ging ze daar na de middagboterham slapen. Ik had van een oud dekbed een bedje op de grond gemaakt. Na een kwartiertje hoorden we haar babbelen en toen we via het balkon naar binnen keken, zat ze rechtop tegen de schuifpui te wiebelen. Daarna kroop ze weer naar haar 'bedje', legde haar hoofd erop en ging slapen... Gewoon op de vloerbedekking ! Ik heb toen deze foto gemaakt...