wat een poepie toch, die Jasmijn. En een makkelijk meisje ook, als ik het zo hoor (en zie) Teun: gefeliciteerd! Was het een leuke dag? Ik baalde vandaag weer een beetje. Ben op dit moment steeds zo moe. Ik ben ook tijdens de slaapjes van thijs ook steeds zelf aan het slapen, maar knap daar niet echt van op (en Eve: moet ook nog zooo veel doen). Denk er sterk over om me maandag een dagje ziek te melden en dan (met Thijs op de creche) eens goed uit te rusten. Ga eerst maar eens kijken hoe het morgen gaat. Lies
zo de laatste visite is weg, opa's en oma's waren blijven eten, kamer weer aan kant,....eve ken het gevoel ook hoor de slingers nog ff laten hangen komen morgen wel Maar Teun heeft het reuzen naar zijn zin gehad niet veel geslapen vandaag maar toen hij van een slaapje beneden kwam en het huis vol mensen was vond hij dat alleen maar leuk en intresant..... ipv eng....maf kind... Ook is hij niet vergeten wat betreft de kado's zou zo ff foto's plaatsen diverse meiden bedankt voor jullie kaartjes heel erg leuk...ben helaas niet zo'n kaart schrijver dus hoop dat me dat vergeven word als ik niets stuur... Lola lekker dta je langer en beter hebt geslapen.... Demi prima meid is toch ook veel leuker en makkelijker als je nu zelf kan gaan zitten eve ja als er wat in je hoofd maalt "moet" het eigenlijk ook wel gelijk gebeuren...heel herkenbaar....zou het aan het jaartal liggen nou ga zo nog ff lekker zitten en dan slapen....hoop dta ik beter slaap als afgelopen nacht tot zo als de foto's upgelood zijn
Ik zou hier best een dutje kunnen doen...! Dit was de laatste dames, ben een beetje doorgeschoten vandaag...
Teun met zijn eigen taartje maar nee hoor geen vingers erin anders krijg ik viese handjes hij schudde de slagroom er gelijk af
Alle kadootjes: en ook nog een boel kaartjes en 2 kaartjes met geld erin zodat we zelf wat kunnen kopen......
wat een scheet is het toch die jasmijn... en wat een lekker koppie heeft ze zeg.... oke miss dan bijna geen haartjes, maar die uitstraling..... je kan zien dat ze het naar d'r zin heeft.... ier inmiddels aan t drank stoken... moet me was nog weg werken, maar trappengat, hal en wc zijn opgeknapt en weer blinkend schoon.. Volgende week de keuken nog...
zo dat was het vond het wel genoeg kadoos eigenlijk nou prettige avond en morgen hebben we weer een kinder verjaardag.....ze is dinsdag jarig word ze 2 maar viert het morgen vanaf 16.00 uur..maar ff kijken hoe Teun is anders ga ik dinsdag wel ff.....
Ach, ze heeft in elk geval al meer haartjes dan haar papa... Bij Roy in de familie zijn alle baby's lang kaal gebleven, maar gelukkig hebben ze allemaal een normale kop met haar gekregen. Ik maak me dus geen zorgen, maar zou het wel leuk vinden om eens staartjes te maken. Al kleed ik Jasmijn nóg zo roze, geregeld vragen mensen me of ze een jongetje of meisje is... #-o
Gnessy: Ja vervelend he, die rotzooi als er geklust moet worden. Maar daarna ben je blij dat het weer netjes is! Slingding: Veel plezier met je weekendje! Eve: Wat fijn voor je dat Fynn even terecht kon bij opa en oma en dat je toch nog ff wat hebt kunnen doen. Doe rustig aan he? Je zit er natuurlijk niet op te wachten om weer opnieuw ziek te worden. Enne... over verjaardagen: Herkenbaar hoor. Wij hebben best een ruime woonkamer maar met verjaardagen is je woonkamer gewoon altijd te klein. Ben dan ook altijd blij als iedereen weer weg is en de vaat in de vaatwasser staat! Maar geniet ook wel van de gezelligheid. Maar ja... stiekem ben je op je eigen verjaardag (of van die van de kids) ook altijd het meest aan het rennen he. Noralien: Fijn dat de nieuwe matrassen goed bevallen! Wel vervelend van je snurkende man. Hier is het helaas vaker andersom Ik schijn nogal eens te snurken Bianca: Hoe was het feest? Vales: Spannend hoor! Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover! Hopelijk wordt het een mooie (droge) dag. En zeker goed nieuws van je moeders nieuwe huisje! Demi: Wat goed van je! Lola: Wat een leuke foto's van Jasmijn in die speeltuin! En die ene foto waar ze ligt te slapen: SNOEZIG! Lies: Klinkt alsof je ook niet helemaal lekker bent. Doe rustig aan hoor. Janette: Leuke foto's hoor van de jarige Teun. De taart is ook heel mooi. Is die van de Hema? Want geloof dat je daar ook een taart met foto kunt bestellen? Dit zegt meer iets over die mensen dan over Jasmijn! Koen heeft vandaag overdag echt veel geslapen. Vanochtend een kleine 3 kwartier. Daarna even lekker gaan wandelen (het was toen nog droog) en tegen 14 uur ging ie naar bed. Om 17.20 uur heb ik hem maar uit bed gehaald, vond het lang genoeg geweest! Vanavond om 19.15 heeft papa hem weer naar bed gebracht omdat hij flink in zijn oogjes zat te wrijven. Ik heb hier echt zelden geklaagd over Koens eet-gedrag maar sinds een paar dagen heeft hij geen zin meer in zijn warme hap. Deze krijgt hij altijd zo rond 17.30 uur en steevast at ie altijd goed. Alleen nu sinds een paar dagen wil ie echt bijna niets of slechts een paar hapjes eten : Ik snap er niets van. Straks ook weer geprobeerd en hij bleef gewoon het lepeltje weg duwen. Zelf doen wilde hij ook niet. Hopelijk is dit van korte duur. De rest van de dag eet ie wel gewoon alles dus hij is niet ziek of zo... Vreemd he? Gr Otje
Lianne: Ik schrok ff toen ik die foto zag van jou! Dacht: heb ik iets gemist? Oh erg he? Nee, mooie foto hoor! Prachtig buikje. Raar idee he, dat het alweer 1 jaar geleden is.
Ik zit de laatste tijd nog wel eens stukjes terug te lezen van 1 jaar geleden hier http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Toch grappig hoor. Sommigen al bevallen, en de meesten (waaronder ikke) vol ongeduld!