hallo, Eve: leuke kleren, en idd je ouders zijn schatten! heb je nu weer een beetje rust gevonden? Noralien: pfff.. wat een nacht, ik wou dat ik wat voor jullie had kunnen doen maar op de midd week stonden we ook zo machteloos voor jullie! Hoop dat je nu even lekker op bed liggen! Bianca: Leuke verjaardagsfoto's Janet: mooi taart en kadootjes heeft teun gehad. Lianne: mooie buikenfoto van jou. dus jullie denken wel terug aan vorig jaar net zoals ik een paar weken terug zo hevig had. Lola: wat een schattige foto's van Jasmijn. Lies: Denk idd ook aan jezelf hoor! Otje Kailynn heeft het een week of 2 terug ook even gehad dat ze slecht warm at, ik maakte me daar niet zo druk om omdat kailynn altijd nog een laatste flews krijgt en gaf haar dan even iets meer. Nyncke: kailynn laat ook erg merken als ze opgepakt wil worden ze komt of tegen je opgeklommen ef steekte de beide armen omhoog Kailynn gaat steeds meer klap eens in je handjes doen maar dan ook klappen, handen in de lucht, op haar hoofd en haar handen in de zij. Wij hebben het heerlijk gehad gisteren echt! Is goed om eens te doen! We hebben kailynn weg gebracht en toen even gauw naar de nmedia markty om een nieuwe telefoon voor arno en een bleu tooth set voor in mijn auto. Toen naar Goes terug gereden en heerlij geluncht en winkelen maar. Veel kleren voor ons beide, ik kan slecht slagen en als ik wat zie vindt arno het niet altijd geweldig (niet dat ik daar cvaak naar luister) maar sinds kailynn er is ga ik de winkel wel in maar kom met niks buiten want dan gaat kailynn al piepen en kan ik niks passen ed. Maar nu een hoop gekocht een shirts en blouchses die ik hard nodig had en zelf een jurk voor de kerst (arno houd niet van bloemen en jurkjes maar deze vond hij me goed staan) en daarna zij we nog even langs de repetitie van de band wezen kijken waar arno geluid voor doet (en die bij ons op de bruiloft hebben gespeeld). Om 17.15 waren we bij de wok, en daar kwamen we een vriendin (27 wkn zwanger) met haar zus tegen, en die vroegen ons om bij hun te komen zitten, wel gezllig hoor maar ik had liever...... maar ja was ik weer niet mans genoeg voor om dat te zeggen en we hadden haar ook een poos niet gezien. Daarna om 20.00 uur (we moesten haasten met het etene zelfs) heerlijk 1.5 uur wezen bowlen met z'n tweeen. erg intensief maar we vinden het beide erg leuk om te doen. het ging bij beide ook wel erg leuk! en toen nog even langs de bandleden gereden die aan het na borrelen waren en toen was het over 24.00 uur en toen we thuis kwamen waren de buren nog wakker en die dachten dat ons afdakje naar hun gewaaid was maar gelukkig niet en vroeg ons noog wat te drinken. We lagen om 2.30 uur op bed. Ik zit nu aan de koffie in mijn pyama met een knoflook walm van de wok. Straks kailynn weer halen. Weer een veel te lang verhaal is het weer geworden.
@Bianca: Ik schreef vorige week al eens dat Jasmijn erg naar haar papa toe begint te trekken en gisteren duwde ze mij voor het eerst van zich af toen ik haar eens lekker probeerde te knuffelen... Laten we hopen dat dit inderdaad een fase is! Dat ze nu zo erg naar Roy trekt, vind ik hartstikke leuk. Maar mama moet natuurlijk wel óók in trek blijven. Misschien beginnen onze kindjes ook zo langzamerhand te beseffen dat (in de meeste gevallen dan...) mama veel thuis is en - omdat er ook nog gepoetst en zo moet worden - niet de hele dag tijd heeft om met onze kindjes te tutten, terwijl het groot feest is als papa thuiskomt. Dan is het tijd voor stoeien en gekke dingen doen! Ik zag dat vanmorgen bij ons heel goed: Roy deed Jasmijn in bad en maakte daar een heel circus van. Onnodig te zeggen dat Jasmijn veel plezier had. Ik heb daar niet altijd tijd voor en dan gaat het meer snel, snel... Drie keer raden door wie Jasmijn het liefst in bad wordt gedaan. Niet helemaal 'eerlijk' natuurlijk, maar dit gaan we in de toekomst nog veel meer meemaken. Wij mama's moeten onze kindjes de hele dag in de gaten houden en corrigeren, waardoor papa de grote vriend wordt die 's avonds en in het weekend de leuke dingen doet... @Noralien: Jeetje, wat vreselijk voor jullie! Ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen (hoor Jikke gewoon nog krijsen...) Ik kan me goed voorstellen dat jullie een beetje ongerust worden nu. Het moet vreselijk zijn om je kindje niet te kunnen troosten... Voor haar tweede slaapje gisteren bij mijn vriendin, is ze inderdaad keurig netjes op haar 'bedje' blijven liggen. Maar toen was het inmiddels donker en dus niet zo spannend meer... @Eve: Het lijkt inderdaad wel op het embleem van een dure kostschool. Tja, je woont op stand of niet... Fynn voelt zich al goed thuis achter het stuur zie ik. Nu zijn mama nog... @Gnessy: Heb je misschien een verkeerde beweging gemaakt? @Slingding: Jij hebt lekker kunnen bijtanken, zo te lezen ! Ik ben heel benieuwd naar je bloemetjesjurk, ik heb je tot nu toe alleen nog maar in een broek gezien... Enne... je pakje is aangekomen. Héél erg leuk! Na al deze verhalen durf ik over onze nacht niet te vertellen, die was namelijk weer eens ouderwets goed (en lang...) Ik heb nauwelijks gehoest (gelukkig maar, want de hoestdrank is op...) en Jasmijn heeft ook lekker doorgeslapen. Om 9.20 uur werden we wakker...
Het gaat heel slecht met de computer... hij geeft aan 936 problemen te hebben gevonden... Dus als ik er straks een tijdje niet ben weten jullie waarom. Noralien, wat een verhaal zeg! Hopelijk slaapt Jikke vandaag overdag een beetje en kan je zelf ook wat rust nemen. Demi zometeen even naar optreden van mijn man. Izanka is al met een vriendin mee, ik ga zo met Dimphy als ze wakker wordt. Krijgt ze oordopjes in, want het is punkmuziek en dat gaat niet zacht.
lianne: veel plezier vanmiddag! kailynn vindt concerten van haar papa ook geweldig en de bands waar haar papa het geluid van doet vind ze ook erg leuk! let wel waar ik ga staan met kailynn. nou ik heb een foto gemaakt van de jurk: Van boven zit hij wat strakker rond mijn lijf, wel mooi. er zit over de hele jurk tule zeg maar. Als ik hem aan heb zal ik een foto laten maken.
@Slingding ik vind het een hele mooie jurk,en jullie avondje uit samen klinkt echt heel gezellig. @Lola wat goed zeg dat je lekker heb geslapen. @Lianne veel plezier. Mooie buikfoto. @Eve ik vind het leuke pakjes alleen die verjaardagsoutfit had ik nooit gekocht. En dat spijkerjasje staat hem echt heel erg stoer Voel jij je alweer wat beter? @Duckie wat super dat ze zelf is gaan zitten @Noralien wat een verschrikkelijke nacht hebben jullie gehad,hopelijk gaat ze vannacht even heel goed slapen. @Lola leuke foto's @Janette wat is Teun toch heerlijk verwend @Bianca gelukkig neemt je gyn je nu wel serieus. Wessel heeft echt super lang geslapen tot 10 uur! Toen ik hem uit bed haalde was alles wel zeiknat zijn luier had het begeven Nou ik ga ff Johan zijn overhemd strijken. Enne de zenuwen beginnen nu wel echt te komen
ff vlug me moeder zit hier en paps en wijnand zijn naar AZ Utrecht zij haalt nu Teun uit bed die is de slaap van gister aan het inhalen @Slingding mooie jurk hoor ik ga aankomende zondag met wijnand lekker winkelen en hoop ook wat mooies te scoren @eve leuke pakjes hoor.....enne moet hij nu al naar het debutantenbal gave foto zo voor in de wagen denk niet dat teun blijft zitten hoe is het nu met jou zelf? net nog wat megabloks gescoord op internet...maar dat gata niet meer onder de boom hoor...daar ligt al genoeg voor Teun we houden het gewoon achter en dan na de kerst verdelen we alles wel zodat er ook wat bij de opa's en oma's ligt.... ga ff thee zetten en voor Teun een koekje pakken Tot later en iedereen die hem kan gebruiken DIKKE KNUFFEL VAN MIJ EN TEUN!!!!!!!!!!!!!!!!
Hi ladies, pff dagje afwezig omdat Frank gisteren mijn laptop had geconfisqeerd en meteen een pagina of 10 verder.....dat is niet meer te doen hoor! Noralien: je hebt heftige beslissingen genomen. Ik hoop dat je opleiding en ideeen voor je toekomstige werk je echt heel veel werkplezier gaan brengen! een markt is er zeker voor. en ach germ Jikke weer helemaal overstuur. Kan me voorstellen hoe machteloos jullie je hebben gevoeld en hoop echt dat Jikke niet nog eens op herhaling gaat! Wij hebben gisteren sinterklaas gevierd bij mijn ouders en Nick is stevig verwend. En dan moet zijn verjaardag nog komen.... Maar hij gaf Frank en mij een nog groter cadeau. Gisteren heeft hij echt voor het eerst meer dan 5 stappen los gelopen! vind het zo gaaf. En hij heeft het echt meerdere keren gedaan en ook vandaag weer. Hij loopt zo van de een naar de ander, zo leuk! wel is het zo als hij naar mij loopt dat hij zich in zijn enthousiasme gewoon voorover laat vallen, terwijl hij naar opa, oma en Frank wel gewoon doorloopt....maar hij wil natuurlijk gewoon heeeeel graag bij mij zijn... Vanmorgen hebben wij lekker uitgeslapen want Nick was bij opa en oma in bed blijven slapen en zijn oom en tante hebben hem vanmorgen vermaakt en hij hun...Gelukkig reageerden mijn broer en schoonzus goed op het bericht van mijn zwangerschap. Ik had het er moeilijker mee om het hen te vertellen dan ik dacht. Hoop toch echt dat zij ook snel zwanger mogen zijn. Nu ligt Nick weer lekker in zijn bedje te slapen en straks brengen we hem weer naar opa en oma om daar te gaan slapen, want morgen heeft onze gastouder een crematie, waardoor Nick een dagje naar oma gaat. en het is voor iedereen rustiger opstaan als hij daar slaapt.
hi hi, probeer ff wat te reageren krijg zo weer visite, we hebben een leuk weekend gehad maar toch beetje druk zodat ik geen tijd had om op het forum te reageren mensen, orlando heeft van 20.30-6.30 uur aan een stuk geslapen dit nadat degene van de life scan hem nog eens op afstand had behandeld, ik hoop zooooo dat hij dit vannacht weer gaat doen lola; en hoe was het afscheidsfeestje? duckie; leuk juist om de kerstboom op te tuigen ben benieuwd, wij wilden hem ook dit weekend op tuigen maar konden hem nog ff niet vinden tussen de dozen boven noralien; wat spannend zo'n besluit maar wel goed van je om dit te gaan ondernemen hoor, lijkt me erg interessant zowieso debbie; beterschap voor beide janette; van harte nog met teun zijn verjaardag hoe hebben jjullie het gehad? otje; fijn joh dat het nu t heeft gehad, ahh een papa's kindje toch wel aandoenlijk gezicht lijkt me eve; he balen zeg dat je je zo rot voelt, hoop dat je alles op een rijtje kunt zetten zodat het allemaal te organiseren valt en dat je dan meer rust hebt, dikke knuffel van ons slingding; klinkt als een druk dagje hoe is het geweest? noura; hoe was de turnwedstrijd heeft ze nog gewonnen? bianca; alvast gefeliciteerd met je 30e verjaardag vales; nog 1 dagje en dan gaan jullie trouwen heel veel plezier morgen en hoop dat het droog weer is! duckie; wat goed van demi joh echt leuk eve; ik herken het in beide gevallen nou het laatste is gelukkig niet meer zo'n probleem we hebben nu een aardige huiskamer, maar vwb alle chaos in je hoofd, hier ook hoor lola; lees dat je het leuk hebt gehad en wat een dotje zo, echt grappig om te zien janette; fijn dat de verjaardag zo geslaagd was en dat teun het naar zijn zin heeft gehad, lola; leuke foto'ssssss enne blijf het herhalen maar het is echt een poepie om te zien janette; wat is teun verwend zeg leuk hoor. enne jij ook zo'n mooi mannetje lola; mmm mensen die dit vragen hebben wss iets in hun ogen hoor vind haar juist echt een meisjes koppie hebben een stoere meid!1 otje; balen joh dat hij zo slecht eet maar komt wss toch wel weer terug lianne; jee zeg jij had ook echt alleen maar buik geloof ik he nynke; herken het wel hoor heb het gelukkig nu neit meer zo erg maar heb het idee dat dit komt omdat ze dan ineens heel veel meer dingen kunnen en dat soms ineens heel erg moeilijk vind ofzo bianca; leuke foto's fijn dat ze het naar haar zin heeft gehad en duhhhh nu pas erkennen nou iig fijn dat je bloeddruk ghoed is nouralien; balen joh zo'n nacht hopelijk gaat het vanacht weer beter eve; ziet er stoer uit hoor ben wel benieuwd naar de live foto enne dat andere pakje wel chique he, leuk stoere man in de kar slingding; klinkt iig als een gezellig dagje uit lianne; veel plezier bij het optreden; slingding; ziet er leuk uit hoor die jurk duikster; heee wat super gaaf joh, echt leuk ben benieuwd, heb je het al vastgelegd hier ga ik nu ff bij mijn zus zitten gaan zo film kijken met zijn 4en gr saskia
hier duidelijk een mindere dag.... veel last van me bekken gehad.. en nog. met name links. ik denk inderdaad ook dat ik me eigen heb verdraaid of iets dergelijks.. Heb wel al me was weg gevouwen... verder hadden we een kameraad op bezoek die was blijven slapen.. Die was heel erg negatief naar jordy toe.. Jordy kent namelijk net nieuwe woorden en daar zitten ook woorden bij die niet zo lief zijn.. Maar hij trok het zich allemaal heeeeeeeeeel persoonlijk aaan terwijl jordy het echt niet zo bedoelde. Ook wij hebben jordy er op aan gesproken, maar bij bemoeide zich er echt mee.. En begon hele verhalen tegen jordy te houden terwijl die allang niet meer wist wat ie had gedaan / gezegd... Jordy bleeft dus op een gegeven moment bij hem uit de buurt, en toch bleef hij doorgaan met op jordy in te praten dat hij dat toch niet weer moest zeggen. Dus ik heb m toen vriendelijk verzocht of op te houden en anders weg te gaan. Want jor had al straf van mij gehad en dat vonden wij voldoende. Ook had jordy ook al een keer sorry gezegd. Hij is toen weg gegaan... Ik vind in mijn ogen dat onze kameraad te ver is gegaan.. En dat alles alleen om het woordje homo. Echt.... Ik heb jordy uitgelegd wat homo betekend {dat twee mannen of twee vrouwen van elkaar houden ipv een man en een vrouw}. en dat snapt hij ook. hij heeft van mij straf gehad, en heeft sorry tegen hem gezegd. Dan moet dat toch klaar wezen, dan blijf je daar toch niet over doorgaan bij iemand van 3,5 jr oud?>? Of zie ik dat helemaal verkeerd... vales: Veel plezier bij jullie trouwerij! Geniet ervan meis.. cynthia: leuke jurk. Nick: Goed zo jongen, wat denk ik je? Ik moet ruth achterna? Karin: nog paar daagjes en dan is het woensdag.... nog ff geduld.... lianne: hoe was t bij het optreden? teun: Je bent maar goed verwend hoor! geniet van al die mooie nieuwe dingetjes... Wat kan een klein meisje trouwens hoop rotzooi maken.. D'r ligt hier overal duplo... {ja ze is uit de box... hahaha} Wel heerlijk om te zien....
@Slingding: Mooie jurk! Wat doe je er onder aan of doe je er een jasje / vestje overheen? @Vales: Hi hi, kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik wens jullie alvast heel veel plezier morgen! @Duikster: Wat geweldig, Nick ook al een loslopertje! Dat scheelt jou in elk geval weer wat rugpijn nu je zijn handje niet meer hoeft vast te houden... @Melliemel: Wat heerlijk voor jullie om eens lekker door te slapen. Ik hoop van harte dat Orlando dit kunstje nog heel vaak gaat herhalen... ! Enne... wat het afscheidsfeestje betreft: Kijk maar eens op pagina 917... En dan lees ik tijdens het terugbladeren dat ik over het nieuws dat Demi zelf gaat zitten heen gelezen heb... Dus bij deze alsnog: =D> @Gnessy: Ik ben met je eens dat je niet eeuwig door kunt zeuren over iets dat een kleuter heeft gezegd. Daarbij gebruikte Jordy het woord 'homo' waarschijnlijk niet eens om te schelden, maar omdat het wel stoer vond om dat woord (dat eigenlijk niet mag en daaróm juist erg verleidelijk is...) te gebruiken. Wat jullie kameraad heeft gedaan, maakte het voor Jordy waarschijnlijk alleen maar nóg spannender. Hij had daar boven moeten staan...
dat vonden wij dus ook.... En ja je weet dat een klein kind woorden zegt, maar eentje van 3,5 gaat echt niet bewust iemand uitschelden om hem daar pijn mee te doen.. Hij had er idd boven moeten staan.... Maar door weg te gaan getuigd in mijn ogen dat jordy nu al over hem heen loopt.... terwijl hij 20 is en jordy 3,5. {en het niet eens beseft waarschijnlijk wat hij heeft gedaan}..... Heb er toch een rotgevoel nu over.... bah....
Vanmiddag zijn we bij vrienden van ons op bezoek geweest. Zij hebben een dochtertje van 3,5 jaar en een zoontje van 10,5 maand oud. Maar dat jochie begon telkens te huilen wanneer Jasmijn naar hem toekroop en naast hem wilde gaan zitten. Het is dat Fynn daar totáál geen last van had, dus hoef ik niet aan de charmes van mijn dochter te twijfelen... Gelukkig vond zijn zusje (die altijd al gek op Jasmijn is geweest) het wel heel gezellig. Ik moest alleen lachen toen zij dicht tegen me aan kwam zitten, Jasmijn begon toen prompt te dreinen en wilde ook op schoot. Die kleintjes van ons worden langzaamaan een beetje jaloers (of heeft alleen de mijne daar last van?)...
dat is heir alleen met speelgoed... en ook alleen tussen jordy en ruth. tussen die andere twee en jordy is het ook mis... en tussen hun en ruth ook mis.... Want ja is toch heel erg is mij speelgoed..... terwijl duplo van hun samen is, en grote grijze ton ook van hun samen is... alleen met metalen autootjes e.d. is jordy zuiniger als hendrik en die houden we apart, net als de houdten treinbaan... die slopen esther en hendrik allebei, puur uit jaloersigheid.... Hendrik heeft zelfs toen net ledikantje van ruth had opgezet alle stickers vernield die op het bedje zaten... en waarom? Daar hebben we tot op heden geen antwoor dop... zal wel jaloers zijn geweest......
lola: ik denk een bolero'tje en pums met een mooie panty. Ik ga de nieuwe kleren gauw ontdoen van kaartjes ed. tot morgen allen.
Vandaag redelijk goed doorgekomen. Jikke zat er wel steeds tegenaan om te gaan huilen, maar echt huilen heeft ze gelukkig niet gedaan. Was wel erg vermoeiend om haar de dag goed door te laten komen. Vanmorgen heeft ze nog een uurtje geslapen en vanmiddag ook. We waren ff weg geweest en toen we 300 mtr van huis waren viel ze in slaap. Bij het uit de auto halen deed ze heel even haar ogen open maar ze viel direct weer op mijn arm in slaap. Dat doet ze echt nooit, dus dat gaf wel aan hoe kapot ze was van afgelopen nacht. Heb haar meteen in bed gelegd waar ze lekker verder sliep. Wij zijn er toen ook nog ff ingedoken. Na een uurtje waren we eigenlijk nog niet bijgeslapen en spraken we af dat Robert er uitging voor Jikke en ik nog bleef liggen. Als Jikke vannacht dan weer wakker zou zijn, zou ik eruit gaan. Robert moet morgen vroeg op en heeft zijn slaap vannacht hard nodig. Vannavond was ze wel erg moe en in haar ogen aan't wrijven maar wilde ze niet slapen. Na een uurtje beneden te zitten, is ze om 20.30u zonder problemen heerlijk in slaap gevallen en heb ik haar niet meer gehoord. Ik hoop maar dat ze vannacht lekker doorslaapt, maar het ziet er iig al beter uit dan gisternacht. Ik heb wel lekker een middagslaapje extra meegepikt voor het geval dat. Niet echt eerlijk voor robert, maar wel lekker Jikke wilde vanavond geen speentje en is zonder speentje in slaap gevallen. Ik denk echt dat het een tandje is. Ze kwijlt echt heel erg (echt van die draden), haar billen zijn kapot, ze eet amper en stopt haar handjes steeds in haar mond. Volgens mij zie ik ook een wil waasje door het tandvlees (hoektandje), maar daar laat ze niet goed naar kijken. Heb haar vanmiddag toen ze wat jammerde een koude bijtring gegeven en dat hielp. Vannavond een spuugdoekje in de vriezer gelegd en dat heeft ze mee in bed gekregen. Daar heeft ze nog even op liggen kauwen en leek ook te helpen.
Hallo allemaal, Dank jullie wel allemaal Ik zit hier al bijna helemaal klaar alleen me haar nog. Wessel ligt nog lekker te slapen hopelijk blijft hij ook nog ff slapen want het word een drukke dag voor hem. Ik heb totaal geen zenuwen meer,gek hé! Nou ik ga er vandoor. Fijne dag allemaal!
Vales: Gefeliciteerd met je trouwdag.. Geniet ervan.... Goed zo jikki lekker slapen... Ik geloof dat ruth vannacht om half 4 wakker was, heb in de verte wel wat gehoord maar meer niet... ik ga gauw ff aankleden, want erg warm is t zo niet....
Vales en Johan, heel veel plezier vandaag! Hoop dat het voor jullie een prachtige dag gaat worden. En alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk! p.s. hoe laat trouwen jullie precies?