Jikke heeft vannacht heerlijk doorgeslapen en werd vanmorgen om 7.45u wakker (normale tijd voor haar)
allereerst vales een hele fijne dag vandaag, met veel liefde en geluk voor jullie toekomst! en ik heb even snel wat doorgelezen, maar wat een leuke fotos weer. allereerst de verjaardagsfotos van teun, geweldig, en wat een leuke grote taart die heeft vast gesmaakt de fotos van lynn zijn ook erg leuk. en jasmijn heeft ook zo`n heerlijk koppie tussen alle ballen in de ballenbak. eve wat heb je een sjieke kleren gekocht voor fynn, geweldig. wil er straks wel fotos van zien als hij ze aan heeft. voel me niet zo lekker, en reageer vanmiddag nog wel even. plus dat safouane nu overal aanzit wat niet mag. hij heeft vanmorgen een stuk uit de lampenkap getrokken, van mijn staande lamp stout jochie oh ja, mijn dochter is 4e geworden met de wedstrijd. helemaal blij natuurlijk. over 2 weken moet ze weer.
vales, een heel gezellige dag gewenst, geniet er maar van! Dimphy wordt wakker, reageer een ander moment op iedereen. Alleen Noralien, die hoektanden zijn inderdaad extra pijnlijk dus het kan heel goed zijn dat ze daar vervelend van is geweest.
Fynn is weer op het kdv. Had geen koorts meer en was gisteravond ineens weer heel levendig en heeft z'n groenten helemaal op. Ook goed geslapen tot 6.45. Hij hoest nog wel en er zit veel slijm. Ga woensdag voor de zekerheid toch even langs de ha (eerder hadden ze geen plek , maar ja het is niet echt urgent). Zelf voel ik me nog niet superfit maar daar zal ik aan moeten wennen deze winter. Ik leef zowat op paracetemol etc Is niet echt goed, maar ja ik wil me ook niet constant gammel voelen. @Saskia: Wat heerlijk dat Orlando zo goed heeft doorgeslapen. Ben helemaal blij voor je @Karin: Nick aan het stappen. Gaaf! Als ik jou was zou ik alleen wel even een berichtje in het lokale krantje plaatsen dat de mensen hun ramen en deuren moet dichthouden @Lola: Ben blij te lezen dat Jasmijn trouw blijft aan Fynn @Noralien: Fijn dat Jikke weer goed heeft geslapen! @Noura: Haha, volgens mij nodig jij Lianne uit zodat zij ff op Safouane kan letten @Irma: Weet niet of je vandaag nog op het forum komt maar volgens mij moet je morgen afrijden. Bij deze dus alvast: Heel veel succes!
he eve wat vervelend dat je je nog niet zo lekker voelt. mischien dat een vitaminenpreparaat een beetje kan helpen? en nee hoor, ik zocht geen oppas hahaha oei irma morgen afrijden, spannend ga weer even bij mijn soepje kijken.
Vales en Johan: Je leest het allemaal pas als je een getrouwd vrouw bent. De kaart is onderweg naar jullie hoor! Je hebt toch wel ja gezegt? Alles leuk verlopen?
Vales: ik hoop dat het een super dag wordt voor je! Enne: gefeliciteerd natuurlijk he. Hier is het weer best goed. Ik hoop voor hullie dat het zo blijft. Noralien: gelukkig ging het vannacht weer als vanouds. Ik schrok erg van jullie nachtelijke perikelen van gisteren. Wat een drama zeg. Hoop echt voor jullie dat het eenmalig is. Het fotografie-plan klinkt erg leuk. Ik ben benieuwd wat het wordt. Ik ben ook af en toe aan het denken over een carriere-move, maar nu mijn vriend nbog een studie aan het doen is, moet ik mijn beurt even afwachten... Eve: gelukkig was het geen kwart over 5 vanmorgen! En fijn dat Fynn naar de creche gaat. Maar ga jij ook werken? Misschien heb ik er wel overheen gelezen Ik ben vandaag niet gaan werken. Ik was het afgelopen weekend echt heel erg moe en niet lekker. Niet echt ziek, geef ik toe, maar een beetje op. En als je voor de klas staat bestaat "een beetje rustig aan doen" eigenlijk niet, dus ik probeer nu thuis een beetje bij te rusten, en denk dat ik morgen weer ga werken. Ik heb wel een afspraak bij de huisarts gemaakt voor woensdag, ook omdat ik (sinds de borstvoeding) nog heel veel klieren voel in mijn borst. Hebben jullie dit ook? Vond het opeens een beetje raar. Dan vraag ik verder of ze misschien even bloed kan prikken. Al denk ik dat ik vooral moe ben van het moeder zijn! Thijs was gisteren echt heel erg druk. Ik ben dat niet echt van hem gewend Echt een beetje hyper, steeds hard gillen, slecht alleen kunnen spelen. Hij had volgens mij echt wel door dat ik niet lekker was en papa geen tijd had (die zat in de woonkamer een maquette te maken voor zijn opleiding) Lies
Hallo allemaal, Vales, eerst een dikke proficiat voor jou! Maak er een superdag van en geniet er van! En natuurlijk willen we straks de foto's zien! Hopelijk hebben jullie allemaal een leuk weekend achter de rug... ik zal eens lezen. Daarnet nog een verjaardagskaartje voor Liene in de bus! Bedankt Lianne. Gisteren had Liene weer wat verhoging. Het was een erg drukke dag en ze had bijna niet geslapen. Maar toen ze 38.3 kreeg, twijfelde ik toch erg om geen medicijnen te geven. Maar we hebben dan haar homeopatisch middel gegeven en tegen dat we een uurtje verder waren was het 37.9. Oef dus! Wil niet te snel medicijnen geven, maar natuurlijk wil ik ook niet dat ze weer stuipen doet. Demi, geweldig meid! Eve, ik herken het hoor. Ik heb dat nu met mijn schoolwerk. Precies dat ik dat pas kan doen als alles aan kant is. Want anders lukt het gewoon niet. Ook feestje en bezoek vind ik leuk, maar als iedereen weg is en alles is weer netjes, dan ben ik nog blijer. Gelukkig dat je direct scoorde bij H&M, winkelen als je niet lekker bent, is ook niet echt leuk. En waw, een wandelende agenda in ons midden! Lola, geniet ervan dat Jasmijn zo overal slaapt. Ik sliep vroeger blijkbaar onder de salontafels als we ergens op bezoek gingen. Was voor mijn ouders ook handig, ze konden altijd zo lang blijven als ze wilden. Ik ging gewoon slapen als ik moe was. Ik vind toch dat je aan Jasmijns snoetje ziet dat ze een meisje is hoor. Overlaatst was ik met Liene in de winkel, en ze had een kleedje aan en toen vroeg iemand het ook! Janette, Teun is overduidelijk ook niet vergeten. En wat lief, zo'n nette jongen! Otje, ik heb dat topic overlaatst ook nog eens gelezen (de laatste pagina's). Grappig! Nynke, vandaag had ik hetzelfde met Liene. In mama's armen was alles oke, op de grond iets minder. Nu ik net mijn outlook opende, kreeg ik een bericht aan van de sprongenwekker... Dus denk dat het dat is. Want, ik geloof er dus wel in! Bianca, hopelijk is de zwnagerschapsuiker idd loos alarm. En wel goed dat je eindelijk au serieux wordt genomen. Dat mag ook wel! Over het naar papa trekken, hier ook hoor. Als ze de achterdeur hoort opengaan, zegt ze direct 'papa' en wurmt ze zich uit mijn armen om te gaan kijken. Ik denk ook dat het komt, dat wanneer Ben er is, hij altijd alle tijd heeft om te spelen en kroelen, terwijl ik dit niet altijd heb. Gelukkig heb ik nog altijd een troef achter de hand, de bv! Die heeft papa niet. Noralien, op zo'n moment wens je toch dat ze al kunnen praten eh! Hopelijk was het gewoon een beetje oververmoeidheid en is het snel door. Nu rook ik net verbrand, was mijn soep drooggekookt! Gelukkig was ik net op tijd (dankzij mijn zwangere neus) en heb ik ze nog kunnen redden. Noura, ik heb wel zin in een kop koffie... 't is alleen wat ver denk ik . Zo ga even het vuil buitenzetten en dan werken voor school. Ik heb me voorgenomen elke dag 2u te werken en aangezien Liene (volgens mijn berekeningen) om half 4 wakker gaat worden, moet ik bijna starten. Groetjes, Saartje
hi hi, alsnog vales; hoop dat je een hele leuke en gezellige dag hebt en natuurlijk alvast gefeliciteerd. gnessy; he wat irri zeg, vind dat hij best wat mag zeggen maar daar ook bij latend dan. jullie zijn de ouders en jullie hebben alles al gedaan, vervelend maar idd het zegt genoeg dat hij is weggegaan lola; jasmijn ook beetje jaloers herken het wel een beetje hoor noura; ohh goed hoor ben benieuwd over 2 weken eve; fijn te horen dat fynn iig is opgeknap nu jij nog he heel veel sterkte lies; ik herken dit niet vwb die gevoelige klieren denk wel verstandig dat je het ff na laat kijken, mss niets hoor maar toch. jij ook sterkte met je vermoeidheid. enne denk idd wel dat ze zulke dingen aan voelen hoor saar; zo goed dat je het zo hebt op kunnen lossen met liene haar verhoging, enne idd heel dubbel dan he niet te snel medicijnen maar stuipen liever nooit weer zo heeft het sterke reukvermogen tijdens de zwangerschap nog zijn voordelen (vond het nml best vaak nadelig mbt uitlaatgassen, rook etc etc ) ga weer ff werken spreek jullie later gr saskia ps oh ja, orlando heeft vanacht ook goed gedaan, alleen ff wakker om 23.25 uur vervolgens sliep hij om 23.30 uur weer en tot 7.30 uur
lekker toetje eten voor ik naar bed toe ga... Met me dwarse kapsel... {me staartje was er net uit....}
en als laatste een traploopfoto... Ze kreeg eerder de kans niet omdat het traphekje dichtzat... Maar vandaag is het haar dus toch gelukt {omdat t hekje dus niet goed dichtzat...}
lekkere fotos hoor gnessy fijn dat orlando zo goed geslapen heeft saskia! hiet ook een goede nacht alleen ben zelf nog steeds erg moe saar, die sterke neus heeft voor en nadelen lekker soep, heb hier vandaag ook een pan gemaakt, stokbrood erbij, en nog lekker een paar eitjes vullen ga weer even wat doen.