Valeska en Johan: Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ik hoop dat jullie een heel fijne dag (gehad) hebben...
@Noralien: Wat fijn voor jullie alledrie dat Jikke vannacht zo lekker heeft geslapen. Dan kun je er ook weer tegen... @Noura: Goh, jouw kinderen hebben écht een talent voor wedstrijden winnen hè... ? @Lies: Ik heb niet het gevoel dat mijn borsten anders aanvoelen dan voor mijn zwangerschap. Ook hebben ze - gelukkig - weer hetzelfde formaat... Geniet maar lekker van je dagje 'spijbelen'... @Vales: Sorry, zie nu met reageren pas dat Saar dezelfde 'kaart' heeft gepost... En hoe voel je je nu als getrouwde vrouw...? @Gnessy: Nog eentje die op eigen houtje naar boven wil... Hier niet veel spannends te vertellen...
ja het is boven schijnbaar spannend.. hahahaha... ik blijf wel achter d'r lopen hoor. want vind t doodeng... heb ook stukkie gefilmd zal dat zo ff posten....
Ik wil jullie graag een taalkundige kwestie voorleggen: Ligt Jasmijn nu op, in, onder of tussen de salontafel... ?
alleen t woordje in klopt ni in mijn mening... want in is toch dat t aan een kant dicht is? dus erin... rest zou wel kloppen...
Vandaag weer gewerkt. En met een Nurofen 400 was dat prima uit te houden Met Fynn is ook alles goed gegaan op het kdv. Op de andere babygroep heerste helaas nog diarree. Heb Fynn dus opgehaald voordat die 2 groepen werden samengevoegd. En nu maar duimen dat we alletwee voorlopig niet ziek worden @Lies: Is het een beetje gelukt om uit te rusten? @Saar: Kan me voorstellen dat je nu wat angstig bent als Liene verhoging heeft. Je wilt dan idd niet meteen medicijnen geven maar ook voorkomen dat ze stuipjes krijgt. Heel lastig Ben je sowieso niet geneigd om haar elke dag voor de zekerheid even te temperaturen? @Saskia: Orlando wordt echt een schone slaper @Gnessy: Ik herkende Ruth niet zonder speen De trapfoto is echt erg grappig! @Lola: Haha, die foto doet me denken aan het spiegeldoolhof op de kermis. Daar zie je ook niet wat waar is. Leuk is ie iig wel Mss wil ze daar ook wel slapen
leuke foto lola en gnessy! Ik heb vanmiddag een baby van 22 uur oud vast gehad. Een mooi punt gaaf mannetje van een goede collega. Ik kan me niet voorstellen dat kailynn veel kleier geweest is (8cm kleiner en 1615 gram minder.) Het is geboren met een keizersnee want zij heeft maatje 30 a 32 en de baby weegt 4330 gram dus enorm voor zo'n klein poppetje. Het deed me wel pijn hoor in mjn hart met zo'n kleintje, maar wel heel blij voor hun. Ga een beetje huishouden.
Valeska en Johan, ik hoop dat jullie een supertrouwdag hebben gehad! gefeliciteerd! Gnessy: alle kindjes zullen Ruth wel achterna gaan vroeg of laat! Lola inderdaad is het erg lekker dat hij los kan lopen voor mijn rug! maar hij vind lekker mama's hand vasthouden ook nog errug fijn! wat voor mij echt veel scheelt is dat hij zelf de trap opkruipt, want dat vind ik echt heel zwaar om hem dan te tillen. enne: je dochter heeft charmes genoeg hoor! enne Nick heeft ook wel van die jaloerse buien hoor Slingding: leuke jurk hoor! ben benieuwd als je hem aanhebt! Noralien: fijn dat Jikke de afgelopen nacht beter is doorgekomen. en hoop echt dat die tandjesellende dan snel is afgelopen. Die tip van een spuugdoek in de vriezer ga ik onthouden! Noura wat naar dat je je niet lekker voelt! sterkte en denk aan jezelf... en je dochter 4e bij de wedstrijd! wat mooi Eve: fijn dat Fynn aan het opknappen lijkt. En waar is dat berichtje voor nodig? ik heb toch een heel lief ventje sterkte met de pcm-tjes! hoop echt dat je zelf ook snel opknapt. Lies hoop dat je vandaag goed hebt kunnen uitrusten en met een bloedonderzoek kun je in elk geval voor jezelf uitsluiten dat er andere dingen zijn die je moe maken dan het moeder zijn. Saar kan me voorstellen dat je momenteel ook wat angstig bent als Liene verhoging krijgt! en...heeft Liene zich aan je berekening gehouden? succes met werken voor school Melliemel heerlijk dat Orlando ook goed geslapen heeft. Hier wordt Nick ook regelmatig rond 11-en nog even wakker, maar slaapt meestal (altijd) zelf weer verder. Leuke foto's Gnessy! Bianca: ik moest wel lachen om je berichtje! wanneer heb je je zwangerschapssuikercurve? Lola: volgens mij allemaal! op in, tussen en onder... Slingding: een hele vroege kraamvisite gedaan dus! wat lief zo'n klein ukje...nou ja klein...t was een flink manneke lees ik. Zo vandaag heb ik een gesprek gehad aangaande mijn contract. pfff...ze willen me dus voor die 8 uur geen vast contract geven terwijl ik daar eigenlijk recht op heb na 3 jaar, maar die uren nu onderbrengen in mijn opleidingscontract. Vind het wel een beetje flauw, maar ik heb er op zich niet zo'n problemen bij. Ik wil na het afronden van mijn opleiding namelijk zeer zeker niet bij dit bedrijf blijven werken en als al mijn uren dan in 1 contract zitten loopt ook alles gewoon af en ben ik er klaar mee. Ben nu alleen nog aan het bakkeleien over mijn salaris, maar daar kom ik met het overleggen van een ondertekende brief die ik in kopie thuis heb liggen ook wel uit. Want achteruitgang in mijn salaris accepteer ik dus niet....
Heb even een vraag over anticonceptie (haha, dit klinkt alsof ik net 18 ben geworden en voorlichting nodig heb ). Ik wil stoppen met de pil aangezien ik lang genoeg hormonen heb geslikt. Weet dat een aantal van jullie een spiraaltje hebben. Wie van jullie is daar nu wel en wie niet tevreden over? Hoorde ook iemand over de Nuvaring maar weet niet meer wie. Enfin, zoek dus wat ervaringen/tips.
Even wat betreft de nieuwe meeting: Een aantal mama's heeft mij 'braaf' een berichtje gestuurd met de data waarop ze wel en niet kunnen. 2 Februari valt daarbij al af. Het is nu dus kiezen tussen de 16e en 23e... @Eve: Ik gebruik helemaal niets, dus kan je niet helpen. Al geloof ik wel dat mijn voorkeur naar het hormoon-spiraaltje zou uitgaan... @Duikster: Jij hebt zeker weten een lief manneke! Maar Teri - ook een heel lief hondje - liep ook altijd overal naar binnen: huizen, boten, schaftketen, auto's... Die zocht ook overal de gezelligheid op !
hi hi, ben ik weer ff; gnessy; lachu dat kapsel doet me denken aan mijn zusje die toen ze mss net zo oud of iets ouder was altijd zo'n kapsel had ook al had mijn moeder nog zo haar best gedaan, het zat altijd alle kanten op behalve de goede en leuk hoor ook een klauterende ruth noura/eve; ik ben zo blij hoop alleen echt zooooo dat hij dit blijft voortzetten, kan het nog niet geloven dat dit gaat gebeuren. noura; klinkt lekker mmmmm lola: hahaha die jasmijn, denk dat ze tussen de tafelbladen in ligt eve; hihi ja je moet wat he, goed hoor beter voorkomen dan genezen he slingding; ahhh zo aandoenlijk zeker weer, klein dan weer he(ondanks dat hij flink wat groter was dan kailynn. zo klinkt heftig voor haar, kan me er zekr wat bij voorstellen hoor, was denk ik wel ff slikken ik heb een paar foto's en een filmpje op mijn mobiel die ik helaas niet kan verzenden naar de laptop, want wss zit hier geen infrarood op, tenminste heb hem nog niet gevonden . had deze echt graag met jullie willen delen, de foto's natuurlijk aan iedereen maar speciaal voor de nijntje liefhebbers! orlando zit nml in zo'n beweegbaar autootje met nijntje naast hem, en een filmpje dat melvin bep zangers nazingt op een 'aparte manier' zeg maar waarop orlando zo grappig reageert echt net een funniest home video, ik ga mijn best doen om dit toch nog een keer te spammen, iemand suggesties hoor ze graag. oh ja vergeet ik elke keer te vertellen, heb een tuigje gekocht van de prenatal voor in de 'kinderstoel' die volgens de verkoopsters 'niet' in de tripp trapp stoel paste, dit zij ze met zo'n behoorlijke nadruk dat ik zelf eerst toch ff goed heb gekeken van de buitenkant en eigenwijs ben geweest om hem toch te kopen. thuis gelijk geprobeerd natuurlijk......en hij past dus pcies , ben nu dus geslaagd voor een tuigje voor 6,99 ipv 30 euro . en orlando zit er gelijk een stuk veiliger. morgen als het goed is echt weer een keer zwemmen, de kids zijn niet ziek wij niet, dusssss eve; heb jij ng gezwommen? ga ff googlen naar een leuk spijkerjasje voor orlando, heb bij zijn geboorte een leuke bodywarmer gehad die hij binnenkort wel aan zou kunnen maar beetje koud alleen dat duss gr saskia
eve ik had ooit bedacht de nuvaring te gaan gebruiken, maar....ik ben er nooit aan begonnen. Is overigens ook hormonen die worden afgegeven in de baarmoeder. Lola: ben jij nu mijn manneke aan het vergelijken met een hond! maar geloof niet dat het de bedoeling is dat Nick al in boten gaat klimmen....
@Melliemel: Ha, ha... ik heb ook zo'n goedkoop tuigje van Prénatal in de Tripp Trapp! Met dit verschil dat ze tegen mij wél zeiden dat het tuigje van het eigen merk ook zou passen...
@Slingding: Lekker hoor, even genieten met z'n tweeen! @Lola: Lekker hoor, dat je weer door kan slapen 's nachts. Is Jasmijn nu echt helemaal van haar verkoudheid af? @Lianne: Suc6 met de computerproblemen. @Duikster: Gaaf dat Nick echt aan het lopen is geslagen! @Gnessy: Ik vind dat die vriend van jullie veels te veel aandacht besteed aan het voorvalletje met Jordy. VOlgens mij moet je een keer zeggen dat iets niet mag en er dan gewoon weer over ophouden. En Ruth ook al zelf traplopen zie ik! @Noralien: Fijn dat Jikke vannacht weer beter heeft geslapen. Het lijkt me erg moeilijk om haar zo overstuur te zien. @Noura: Goed van je dochter! @Eve/Noura: vervelend dat jullie je niet lekker voelen. @Lies: Beterschap. Ik herken het niet, die klieren in je borst die je blijft voelen. @Saar: Dat lijkt me heel lastig, om te bepalen, wanneer je Liene iets geeft tegen de verhoging. Ik zou geloof ik ook wel bang zijn dat ze die stuipen opnieuw krijg. @lola: Grappige foto, is Jasmijn er zelf in (of tussen of op ) gekropen? @Duikster: Een verlaging in salaris zou ik ook zeer zeker niet accepteren. Flauw hoor, dat ze zich door zich in allerlei bochten te wringen van hun verplichtingen proberen te ontdoen. Wanneer ben je klaar met je opleiding? @Saskia: ik hoop dat we het filmpje nog te zien krijgen! Vwb de meeting : 16 en 23 februari zijn allebei goed! Ik ben blij dat het niet de 2e wordt, want dan zitten wij in Oostenrijk! Ik heb vandaag een megadrukke dag gehad op het werk, echt niet normaal meer. Ik had er helemaal hoofdpijn van toen ik naar huis ging. Demi heeft vanavond twee keer flinke diarree gehad, dus ik hoop niet dat dat doorzet. Het schijnt ook te kunnen komen van de antibiotica die ze krijgt. Ze gaat nu trouwens constant zelf zitten. Ze gaat dan eerst zelf zitten en dan zelf klappen om te laten zien hoe goed ze wel niet is. Echt heel grappig.
Valeska en Johan, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! Hebben jullie een leuke dag gehad?? Ik ben heel benieuwd naar de foto's!
ik gebruik ook niks. op t spiraaltje reageerde mijn baarmoeder ni goed... die ging ontsteken. Gelukkig op tijd bij zodat ik daar geen last meer van heb. {hij is d'r uit...} Dus ik kan je niet verder helpen... weet wel dat debbie hem inmiddels een mnd of 5 heeft en nog vloeit. het hoe en wat weet ik niet want ze moest er binnenkort mee naar de gyn geloof ik als ik het goed heb begrepen....
@Duckie: Nee, Jasmijn snottert en hoest nog steeds, maar de kriebelhoest - waar ze telkens wakker van werd - is gelukkig wel weg. Volgens onze huisarts is het niet erg wanneer een kindje vaak hoest, als het maar goed eet en drinkt, groeit en vrolijk is. Dat hoesten is functioneel, omdat kleine kindjes vaker een verhoogde slijmproductie hebben. Als ik er niet gerust op ben, mag ik uiteraard altijd even met haar langskomen... Ik was met mijn moeder aan het bellen, toen Jasmijn tussen de twee bladen van de salontafel kroop en heb me meteen in alle bochten gewrongen om er een foto van te maken. Eigenlijk had ik verwacht dat ze dat al veel eerder ontdekt had... Jij hebt dus niet echt een leuke dag gehad, zo te lezen! Dat het bij 2 diareeluiers blijft, hoop ik ook voor je. Je hebt met Demi je portie voorlopig wel gehad, dacht ik zo...
Vales en Johan gefeliciteerd. @eve: ik heb een tijdje de nuvaring gebruikt. Was er heel tevreden over. En ik geloof dat er ook niet zo veel hormonen worden afgegeven. @saar: ik denk ook wel dat het een sprongetje is. Ben nog in het boek gaan lezen, heel herkenbaar. Hoop maar dat het snel voorbij is.... Jiri staat ook wel eens beneden aan de trap op zijn knieen, maar verder komt hij niet. Denk ook wel dat hij eerst moet gaan staan voordat hij trappen kan gaan lopen. Dus dat duurt nog wel even. @lola: leuk jasmijn tussen de tafel. Heb ik vroeger ook gedaan. Jammer dat we niet zo'n tafel hebben. We hebben afgelopen weekend een crosstrainer gekocht. ff naar amsterdam op en neer..... Fijn ding. Wilde iets aan sport doen, maar wil niet naar de sportschool. Na een paar weken houd ik dit meestal voor gezien. Buiten rennen heb ik ook 2 keer gedaan, maar ook niet mijn ding. Dus nu maar hopen dat ik eindelijk die 10 kilo van mijn zwangerschap ga kwijtraken.