hi hi, hoop dat orlando nog ff doortuft zodat ik nog ff kan reageren vwb de meeting; zover als ik kan zien kunnen wij gewoon, want vooralsnog gaan we niet op wintersport maar wie weet duikster; morgen de echo ben echt benieuwd hoor, dan heb jij vast weer een gerust hartje lola; dan heb jij iig een leuke verkoopster gehad, tja zo af en toe kan ik ook erg eigenwijs zijn hoor duckie; al kon ik het filmpje laten zien had ik het gelijk laten zien mss dat het bij mijn vader of schoonvader wel lukt maar dan plaats ik hem gelijk, ik vind hem zo schattig zo te horen geen fijne werkdag, enne wat stoer demi continue aan het zitten en natuurlijk een applaus voor jezelf , vwb de diarree hoop ik ook dat het niet te lang aanhoud ervan uitgaande dat het door de kuur komt!1 nynke; heeeel veel succes ermee, wil ook nog steeds een aantal kilo's kwijt hoor, geen 10 word me iets te gortig maar zeker wel 5, iig nog 2 van het laatste gew voor de zw schap. bianca; lynn wat goed, mama is trots op je en hier ook een hoor die trots op je is duikster; sorry hoor maar waar staat gz voor ? janette; he balen van de diarree en spugen, beterschap, goed hoor dat je je weer wat beter voelt en ook hebt aangegeven vwb werk otje; jullie alledrie beterschap lola; ahh schattig, leuk hoor. saar; doe maar rustig aan hoor, een afspraakje hoeft niet op stel en sprong toch, het is allang leuk dat het gedaan word toch? saar; hihi moet wel lachen om je verhaal hoor, in de mc voor de tv veel succes eve; balen vwb je hoofdpijn zeg, ik laat het filmpje zien zodra ik de mogelijkheid heb en idd ik ben geslaagd zal hem zo ff laten zien, ga hem morgen ophalen het is een gab spijkerjasje, vond hem grappig ivm de gitaartjes achterop orlando klimt er sinds hij kan zitten ongeveer (8mnd) constant uit en kan dan moelijk stilzitten, ja heb er beetje lang mee gewacht maar heb er dus nu een en werkt super noralien; mss te persoonlijk en wil je geen antwoord geven ook goed, als hoe gaat het met jullie vwb zw.schap beetje regelmatige cyclus? vind je het niet dubbel als je zo af en toe hier hoort dat er meerdere nu zwanger zijn die mss korter 'bezig' zijn geweest dan jij? saar; oh wat is fijn poppetje zo te lezen zeg, lieff hoor gnessy; kan me er wel wat bij voorstellen hoor, vwb kinderwens, wss kun je slingding een hand geven he, hier dus een spijkerjasje via marktplaats gekocht, had al een bodywarmer, ga hem morgen ophalen, nu ff keuvelen met mijn mannetje en straks squashen. gr saskia
Hallo allemaal, Bedankt voor de kaartjes echt heel leuk we hadden dat totaal niet verwacht! En de rest ook bedankt natuurlijk Het was een hele leuke en gezellige dag. We hadden de ambtenaar die we wilde dus dat was extra leuk! We mochten niet kiezen(maar wel ingevuld alleen werd doorgestreept) dus het was een grote verrassing dat we haar kregen. Ze had omdat Wessel bijna 1 jaar is een gedichtje voor hem gemaakt en opgelezen. Hier alvast 1 foto ga straks meer plaatsen maar eerst even eten.
ooh, vales, wat zie je er super mooi uit! ons kaartje is nog onderweg want arno was hem vergeten om hem op de post te doen grrr.
Vales, gefeliciteerd met je huwelijk! Mooie foto! Hier nog zo'n kleine brabbelaar. Dimphy zegt nu duidelijk, papa, mama, da da, hoef( hond), Boem als ze iets op de grond gooit, voor nijntje heeft ze ook een woord. Haar zus noemt ze tata. Noura, ik kom denk ik morgen een bakkie drinken. Schattig hoor die foto van Jasmijn tussen de tafelbladen.Ha ha Noralien, hier wordt ook niet meer geslapen dan bij jullie! Alleen gaat zij dan wel al rond vijven de nacht in? En slaapt dan tot 7 of 8 uur.
Hallo allemaal, Ik voel me inmiddels weer iets beter. Manlief is nog steeds ziek (koorts, diaree). Koen is ook nog wat ziekjes. Huileriger dan anders, wil weinig eten en slaapt veel en regelmatig diaree. Gisteren haalde ik hem op van het kdv en zag dat ie andere kleertjes aan had. Dus de uitleg kwam natuurlijk ook meteen. Hij had zooooveel diaree gehad na zijn middagslaapje dat hij van boven tot onder vol zat en hadden maar besloten hem in bad te doen. Wel lief van ze! Met Sara gaat het goed. Die was van het weekend niet zo lekker maar gaat nu prima. Vales: Wat zien jullie er superleuk en gelukkig uit zeg op die foto! En tof dat je de ambtenaar had die je stiekem ook wilde! Ben echt heel blij voor jullie! Was het een mooie dag? Leuk feest gehad? Janette: Jij ook beterschap met Teun! Zielig zeg om hem zo in bed aan te treffen. Fijn dat je nu wat rustiger aan kunt doen met je werk, groot gelijk hoor! En ben blij voor je dat het wat beter met je gaat. Lola: hihi wat grappig dat Jasmijn zich echt bewust is van haar (speelgoed)telefoon! Ben benieuwd naar het filmpje! Hier kunnen we ook beide dagen voor de meeting, 16 en 23 feb. Lies: Groot gelijk hoor dat je je ziek hebt gemeld voor vandaag en gisteren. Als je het gevoel hebt te moe/ziek te zijn sta je ook niet goed voor de klas. Beterschap! Slingding: Heerlijk he zo'n kleintje. Kan me voorstellen dat het wel een dubbel gevoel is als je zelf nog die wens hebt en je man niet... Duikster: Goh flauw zeg dat ze zo moeilijk doen om die uren. Hopelijk vind je na een tijdje een superbaan! Eve: Ik ben zo'n 2 maanden na Koens geboorte weer aan de pil gegaan. Omdat ik het zat was elke dag die pil te moeten slikken ging mijn voorkeur uit naar een spiraaltje. Ik heb er een hele tijd over na moeten denken maar heb dan toch sinds eind september het spiraaltje. Het bevalt me uitstekend! Ik had bewust tot na de zomer afgewacht omdat ik bang was voor (lang) navloeien. Dit was echt bij mij helemaal niet het geval. Ik heb 2 dagen last gehad van lichte bloeding. Sindsdien ben ik 2 of 3 keer ongesteld geweest maar lang niet zo heftig. Ik ben dus hartstikke tevreden over het mirena-spiraaltje. Saskia: Haha, das wel een goeie dat je het toch geprobeerd hebt (dat goedkope tuigje). Scheelt je veel geld! Duckie: Balen van zo'n hectische dag. Is Demi nu weer helemaal de oude? Lees net dat ze (weer) diaree heeft? Sorry, moet er vandoor... hoor Koen... Tot gauw! Gr Otje
Mijn cyclus was vrij regelmatig, maar vorige maand weer een week langer. Moet zeggen dat ik er echt heel relax in sta en er helemaal niet zoveel mee bezig ben. Tuurlijk denk ik er wel over en de wens is er. Maar het houdt me niet dagelijks bezig. Ik merk dat ik niet depri ben als ik ongesteld word en ben de tel af en toe zelfs kwijt (geeft een beetje aan hoe ik erin sta). Haha, vorige maand was ik de tel kwijt en wist Lola me te vertellen dat ik een week over tijd was . Als anderen zwanger raken is er even een moment van "ik wil ook", maar dat is zo weer weg en ben ik alleen maar blij voor ze. Het voelt gewoon heel anders dan toen we voor Jikke bezig waren. Toen zag ik steeds mensen zwanger raken waar het heel snel bij ging en was ik na een jaar en 2 miskramen verder nog niet zwanger. Daar werd ik echt depri van. (ik besef heel goed dat er mensen zijn die daarvoor tekenen hoor, 1 jaar!). Nu kijk ik naar mijn meisje en daar geniet ik elke dag van. Die tweede komt er wel, ik zie wel wanneer dat gaat gebeuren. Denk dat het voor Slingding en Gnessy moeilijker is. Lies, goed dat je ff een pas op de plaats hebt gemaakt! Saar, wat is Liene toch een klein en licht kindje. Echt een droppie, net als Ruth Karin, heel veel plezier met de echo! Krijg je eindelijk een beetje bevestiging. Geniet ervan. Vales, fijn dat het zo'n mooie dag is geweest! Ik wil wel nog wat foto's zien hoor En natuurlijk een waar de outfit van Wessel goed te zien is.
hij deed in elk geval heel erg goed zijn best.... jullie zagen er heel mooi uit... Wel beetje zwart, maar is voor de verandering een keer heel leuk.... vind t super foto's....
Karin: heel veel succes morgen bij de echo en vooral veel plezier! Zal keihard voor je duimen morgen....
mooie foto's Vales. en nu is die mooie dag alweer voorbij! snel gaat dat he! maar geniet er nog maar een poosje van na. heb je nog vakantie om even na te genieten? melliemel GZ staat voor gezondheidszorg(psycholoog) Is een algemene opleiding die leidt tot een overheidsregistratie waarmee je zelfstandig in de geestelijke gezondheidszorg werkzaam mag zijn. Mocht ik dus aspiraties hebben zou ik nog eens een eigen praktijk kunnen beginnen. Maar ook om binnen de grotere instellingen te kunnen werken heb je deze opleiding nodig. Daar hou ik het voorlopig maar even op. Geloof dat ik aan voor mezelf beginnen ook wel wat nadelen zie.... pff had vandaag weer flink last van het ruggetje. Morgen dus eerst daar verlichting in laten brengen, hoop ik, en dan 's middags een echo maken. Ik moet ook nog effe slingers halen.....worden dus drukke dagen woensdag en donderdag!