December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

karin succes bij de therapeut en veel plezier toegewenst bij de echo. Gaat je mannetje met je mee?

eve: Succes bij de h.a. hopelijk kom je er stukkie verder mee.

Na wat gepruts heb ik 2 staartjes kunnen maken bij ruth. hoewel ze continu met d'r koppie draaide is t me wel gelukt. zal straks foto maken en vanaaf ff spammen...

ik ga de auto klaar maken.. Tot vanavond allemaal..

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    pfff goedemorgen, gelijk 10 paginas doorlezen, tot ik las dat lianne vandaag mischien op de koffie kwam. ga zo eerst mijn telefoon boven opsporen dan maar.

vales van harte nogmaals, en wat zien jullie er mooi uit

zo en nu ga ik me eventjes aankleden.

3. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Vales, Johan en Wessel: wat zien jullie er mooi uit alledrie! Fijn dat jullie zo'n geweldige dag hebben gehad.

@Bianca: ik zie dat je over 2 dagen alweer 30 weken zwanger bent. Wat gaat dat snel zeg!

@otje: beterschap voor jullie alledrie.

@lola: herkenbaar, Demi heeft ook een oude telefoon van mij en daar gaat ze ook altijd mee "bellen".

@Eve: Hier een verticale groep en alle kindjes slapen verschillend en kunnen gewoon op dezelfde tijden als thuis hun slaapjes doen.
    Hoe was het bij de huisarts?

@Gnessy; het lijkt me heel moeilijk als je een sterk verlangen hebt naar nog een kindje terwijl je partner dat niet heeft.

@noralien: Fijn dat je niet al te gestresst bezig bent met weer zwanger willen worden.

@Melliemel: Hoe is het vannacht met Orlando gegaan?

@karin: veel succes bij de echo! Ben al benieuwd naar de echofoto!
    En sterkte met je rug.

Demi heeft nog steeds diarree. Vandaag is de laatste dag van de antibiotica en ik hoop maar dat het daardoor komt. Ik moet eigenlijk vanmiddag en vanavond nog geven, maar overweeg om al te stoppen. Denken jullie dat dat erg is?

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn z'n longetjes zijn schoon. Heb wel keel- en neusdruppels meegekregen. En voor mezelf een vitamine complex.

@Lola/Duckie: Toch wel handig zo'n verticale groep. Maar ach, wie weet valt het wel mee en is Fynn tegen die tijd allang anders gaan slapen.

@Noralien: Overbodig om te zeggen dat Fynn ook weinig slaapt overdag. Meestal een uur 's morgens en een uur 's middags. En dan 's avonds om 20.00 slapen tot gemiddeld 6.30.

Heb es ff uitgerekend hoeveel Fynn gemiddeld slaapt op 1 dag en als ik dan optimistisch ben en het even naar boven afrond kom ik op 13 uur. Vraag me af of Fynn het minst slaapt van allemaal?

@Lies: Voel je je al wat minder moe vandaag? Succes bij de huisarts!

@Vales: Erg leuk om jullie foto's te zien! Jullie zijn een mooi stelletje zo met z'n drietjes :D Heeft Wessel het een beetje volgehouden de hele dag? En heb jij van te voren nog een vitB12 injectie gehad?

@Otje: Hoe is het bij jullie?

@Lola: Wat een onzettend melig filmpje. Echt de max :D Heb em ook meteen 'gejat' en Fynn z'n koppie erop gezet. En meteen rondgestuurd. Thanks dus! Enne..ik ben ook een ijdeltuit hoor. Ga de deur niet uit zonder mascara, rouge en het belangrijkst: lippenstift!

@Saskia: Supergaaf jasje!

@Gnessy: 35,5 lijkt me niet goed eigenlijk.

@Duckie: Balen dat de diarree voortduurt. Snap dat je wilt stoppen met de antibiotica. Maar zo'n kuur moet je echt afmaken want anders komt het snel weer terug.

O ja, wat betreft de verjaardagskaarten. Aangezien de post nogal langzaam is nu doe ik de kaarten een paar dagen van te voren op de bus. Ze komen dus mss wel te vroeg (en hopelijk niet te laat) aan. Maar...pas openmaken op de dag zelf hoor ;) ;)

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb het t-shirt met gratis opdruk van Rainbowbabies binnen.

Voorkant

De stropdas is in legerprint

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Achterkant

Vind de letters nogal moeilijk om te lezen. Op de site waren ze duidelijker. Maar ja, ze waren iig gratis.

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kuur echt afmaken hoor!
    anders is het misschien helemaal voor niks geweest en komt het net zo hard weer terug en moet je weer een kuur.
    Het staat er ook niet voor niks op!
    Echt afmaken hoor!

eve: leuk het shirt, misschien komt het door de leger print dat het wat moeilijk lezen is!
    maar wel stoer!

ik doe de kaarten ook een paar dagen te vroeg op de post!

8. @Duckie: Ik sluit me aan bij Slingding en Eve: Niet stoppen! Een kuur moet je inderdaad altijd afmaken...

@Eve: Gelukkig is er niets 'ernstigs' aan de hand met Fynn! Ik hoop dat de vitamientjes jou ook een beetje meer mens maken... :D
    Ik kom bij Jasmijn ook niet verder dan zo'n 14 uur slapen. 'Nachts slaapt ze weliswaar zo'n 12 tot 12,5 uur, maar overdag niet meer dan 1,5 uur. Af en toe 2 uurtjes...
    Enne... toch gekozen voor 'bang voor roze' in plaats van 'van'... ;) (rare zin zo... :( )

9. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ik heb net de apotheek gebeld en die vonden dat ik wel kon stoppen met de antibiotica. Een kuur duurt minimaal 7 dagen en ze had zekerheidshalve 10 dagen voorgeschreven gekregen. Maar 9 1/2 dag of 10 dagen, dat maakt ook niet zoveel meer uit.
    Al twijfel ik weer nu ik jullie reacties lees, denk dat ik het toch maar geef, dan nog maar even diarree.

@Eve: Fijn dat Fynn z'n longetjes schoon zijn. jammer zeg, dat de letters van het shirt zo onduidelijk zijn.
    Demi slaapt van 19.30 tot 7.30/8.00 uur en dan overdag nog ongeveer 2 tot 2 1/2 uur denk ik. Dus ongeveer 14 a 15 uur.

10. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

lola; thnx ik vind hem nu ik hem heb, helemaal leuk :D. hij kan zowel zo als met bodywarmertje, daar staat de tekst ;"just smal, instruktor" vind hem wel toepasselijk :)

hahaha, moet lachen om jullie conversatie :)

gnessy; durf niet te zeggen of die temp goed/slecht is, persoonlijk heb ik altijd een lage temp dus mss zij ook? weet echt niet hoe dit bij kinderen is. alleen dat rond de 37 'normaal' is

eve; fijn dat fynn zijn longetjes schoon zijn en dat je iig keel/neusspray en multivitamine hebt meegekregen

duckie; orlando heeft het wel weer goed gedaan iets minder dan de dagen voor gisteren maar toch, van 20.30 tot 05.15 en vervolgens tot 8.30 uur dus vind dit voor hem goed. hoop echt zooo dat het toch eindelijk eens gaat doorzetten! enne neit stoppen hoor, een kuur moet altijd afgemaakt worden, dus niet doen hoor.

eve; hij is leuk he, maar jouw shirt is ook super gelukt en lekker bijdehandte tekst echt super.

vind de filmpjes echt leuk hoor, thnx slingding voor het mailtje

duckie; ik zou het dus persoonlijk wel doen, daar ben ik weer met me eigenwijze karakter, maar heb zoiets van, al maakt het niet zoveel uit dan maar toch ff afmaken, weet ik het iig zeker, want zoals slingding ook zegt, straks komt het allemaal weer terug en erger dan denk ik dat dit erg zonde is, toch?!

nou heb nu dus het jasje opgehaald en samen met het bodywarmertje bekeken ziet er schattig uit, wanneer hij het aanheeft(nu niet is het net te koud voor vind ik) dan maak ik een foto en spam hem wel ff.

wil vanmiddag de kerstboom ophalen en optuigen hoop dat het lukt, want wil daarnaast ook nog een en ander doen.

gr saskia

11. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Gaaf shirt Eve!
    Ik moest idd wel een beetje mijn best doen om de tekst te kunnen lezen, maar hij is leuk!
    Jikke slaapt tussen de 13 en 15 uur per dag.

Moest ook ontzettend lachen om de elfenfilmpjes :D

Gnessy, 35,5 is wel wat ondertemperatuur. Wat is haar normale temp.? Zorg ervoor dat ze lekker warm gekleed is en warm haar bedje evt voor met een kruik voor ze gaat slapen. Hou de temp even in de gaten en als die laag blijft zou ik contact opnemen met de huisarts.

Karin, heb je de echo al gehad? En hoe was het? Ben erg nieuwsgierig :D
    Hoop ook dat de manueeltherapeut een beetje verlichting heeft kunnen brengen.

Duckie, vind het advies van de apotheek wel een beetje vreemd eigenlijk. Normaal gesproken moet je in kuur nl idd altijd afmaken.

Saskia, succes met de kerstboom.

Hier groot nieuws........JIKKE HEEFT VANMORGEN HAAR EERSTE STAPJES LOS GEZET! :D :D :D
    Ze stond bij mij voor de stoel en wilde naar de afstandsbediening op tafel. Toen zette ze ineens 3 stapjes los. Ze keer daarna heel trots naar mij alsof ze wilde zeggen "zag je dat?!"
    Ze heeft ook een stukje aan één handje gelopen, maar laat zich dan uiteindelijk hangen en kiept dan om.
    Jikke kennende zal ze nu wel weer een tijdje wachten tot ze de volgende stapjes los zet. Maar de eerste stapjes zijn gezet!

12. Hallo allemaal,

Liene ligt net in haar bedje. Ze heeft vandaag het humeur dat ik gisteren had en aangezien ik nog niet helemaal bekwikkeld was, komen we dus niet zo goed overeen.

Ze huilt, zeurt, krijst, ... allemaal om gepakt te worden. En mijn rug doet dat eigenlijk pijn, dus daar heb ik dan eerlijk gezegd niet zo'n zin in.

Ben had zich dan ook nog overslapen, zodat die normaal later thuis was. Maar die gaat nu toch om 17u naar huis komen.

Deze avond dan nog bezoek. Bah, zie ik een beetje tegen op. Heb meer zin in zetelhangen.

Gnessy, toevallig, ik heb ook de kerstkaartjes geschreven.
    En goed zo, je begrijpt het Vlaams ook al goed. ;)
    En ben benieuwd naar het gewicht en lengte van Ruth. Qua gewicht zat Liene nu op de onderste curve en qua lengte zat ze er helemaal onder. Haar hoofdomtrek was dan weer gemiddeld.
    Moet wel zwaar zijn als je kindewens niet helemaal vervuld geraakt, maar denk dat ik ooit ook in dezelfde situatie ga zitten. Ben en ik komen niet zo overeen qua aantal (hij 2, ik 4).
    Liene zat ook vast hoor, anders is ze ook weg.

Saskia, leuk dat je zo snel een jasje hebt gevonden. Ik wil wel graag een foto zien van Orlando met het jasje :).

Vales, wat leuk van die ambtenaar. En wat sta je daar te glunderen op die foto's! :D Geweldig!

Otje, hopelijk gaat Koen ook snel dezelfde weg op als jij en zijn jullie weer snel allemaal beter.

Karin, geniet van de echo vandaag!

Lola, wat een leuke mail heb je daar ontvangen. Je moest wel lachen zeker. :D Haar snoetje past er helemaal bij!
    Ik had eerst ook zo'n nagels van acryl, maar doordat ik in het begin niet zo lang van Liene weg kon ivm bv, ben ik ermee gestopt. En nu ben ik het weer gewend zonder.
    Hier ook elke dag make-up, foundation, mascare, poeder en blush en als ik uitga oogschaduw en lipstick erbij.

Cynthia, wat zullen al je vrienden ook lachen. Het is zo'n komisch gezicht!

Duckie, ik heb geleerd dat je nooit te vroeg mag stoppen met antibiotica omdat dan de bacterieën er resistent tegen worden en hij de volgende keer minder goed werkt.
    Lees net dat je dit advies al vaak hebt gehad ondertussen.

Eve, leuk truitje. Alleen vind ik de letters ook nogal onduidelijk.

Groetjes,
    Saartje

13. Goed zo Jikke!

14. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ik heb besloten de kuur gewoon af te maken. Maar de diarree kwam toch niet van de antibiotica geloof ik, want ze heeft nu ook 39,3 graden koorts. En ik moet eerlijk zeggen dat ik er behoorlijk moedeloos van wordt. Zo is ze maanden niet ziek en zo 2x in drie weken :cry: . Ze wilde net ook niet eten en heeft maar een beetje gedronken.

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    beterschap duckie!, als je het niet vertouwd ha bellen hoor want ze heeft een kuur en misschien is zeze wel niet sterk genoeg!
    Goed in de gaten houden!
    Sterkte!

Goed zo Jikke :thumup:

Saar: sterkte! hoop dat je bezoek mee valt.

Kailynn slaapt 14 a 15 uur denk ik.
    Ik ben nu ook aan het wachten tot ze wakker wordt dan kunnen we naar mijn werlk want daar is de present fair of wel we kunnen ons kerst kado uitzoeken.
    Je krijgt punten en er staan allerlei kraampjes met spullen en dan kan je uitzoeken wat je wil en dan kan je het gelijk ophalen.
    Vaak zijn er veel spullen van de marskramer dus altijd handig.

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Slingding bedankt voor de kaart voor Teun.... volgende keer wel een postzegeltje plakken hoor..nu heeft ome post het nog zonder zegel gebracht ;)

en ook post uit Belgie gehad....dank jullie wel....

enne ik ga de kaarten ook vroeg op d ebus doen hoor...dus mocht hij eerder aankomen leg hem dan nog maar even apart.....

@Eve stoer shirt.....
    @ goedzo Jikke

Gister zat ik met Teun een broodje te eten en hij had net een hapje genomen van de vork af leg ik alvast het volgende stukje klaar aan het vorkje en ben zelf gaan eten...heeft hij zijn mondje leeg pakt hij zo het vorkje en steekt het is zijn mondje...wist niet wat ik zag...dacht toevalstreffer maar nee zo ging het 2 snee door.......was best wel trots op hem....

vanmiddag dus me 1e ziekmelding middag wilde een boel doen maar kom er niet toe ga maar met een boek op d ebank zitten...ook lekker....

nou dag dag wie weet tot later

17. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Saskia: leuk, de boom optuigen. Hier staat die sinds afgelopen weekend en ik vind het altijd heel sfeervol.

@Noralien: Wat goed van Jikke! Leuk.

@Slingding: Wat grappig zo'n present fair, daar heb ik nog nooit van gehoord. Wij hebben een voucher gekregen , waarmee we een waardebon kunnen ophalen voor een kerstgeschenk. Er zijn verschillende waardebonnen, maar ik weet niet wat. Je kunt ook schenken aan een goed doel.

@Janette: Een middagje met een boek op de bank is ook heerlijk lijkt me. Denk maar lekker aan jezelf.

18. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

heb ook een elfenfilmpje gemaakt die ik eerst van jullie heb gejat :oops: ;)

noralien; wat super leuk zeg en wat zal jij trots geweest zijn!!!

saar; speciaal voor jouw ;)

duckie; he wat vervelend zeg demi alweer koorts, snap heel goed dat je daar een beetje weemoedig van word hoor, heeel veel sterkte

slingding; leuk zo'n present fair

janette; wat goed van teun zeg, echt lachu

duckie; ik heb nu de boom maar nu de ballen nog! :rolleyes: :) moet ze nog ff goed zoeken kan ze neit vinden :oops:

ga ff koken en nog paar foto's spammen

gr saskia

19. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
  20. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081