ohhhh janet, sorry! Niet met opzet gedaan! karin: hoe was de echo? Bij de present fair heb ik een grote koekenpan van tefal en een klein hak machintje en hot soks. Je kon ook een ijs machine en rituals spullen en heel veel meer kiezen. daarna nog een grote buitenwandeling gemaakt. ga gauw het eten doen
Nou, ik heb wat teweeg gebracht met mijn elfenfilmpje... Maar ze zijn stuk voor stuk hartstikke leuk ! @Jikke: Hartstikke goed gedaan meisje! (Kun je Jasmijn even vertellen dat los lopen helemaal niet eng is, want zij durft nog niet goed... ) @Duckie: Arme Demi! Jasmijn stuurt haar een dikke beterschapsknuffel... @Janette: Een ziekteverlofdag is ook niet bedoeld om van alles te gaan doen [-X , maar om een beetje bij te tanken... @Slingding: Jij krijgt dus geen koude voeten meer! Zal Arno ook wel blij mee zijn... Hier verder niets bijzonders te melden... O ja, er stond zojuist een pakketje van onze vroegere Amerikaanse buren voor de deur. Ze wonen nu weer in the States. Maar ik wil mijn nieuwsgierigheid even bedwingen totdat Roy thuis is...
Is al goed...gelukkig heeft de post een oogje dicht geknepen en anders kreeg je een kerst kaart zonder postzegel...hahhahha
http://s174.photobucket.com/albums/w82/ ... IM2084.flv en nog een laatste filmpje voor wij gaan eten doeg
Vanmiddag even slingers, ballonnen etc gekocht. En de kerstkaarten op de bus gedaan. Traktaties voor het kdv zijn ook bijna klaar. We zitten dus lekker op schema @Jikke: Girl power Echt superleuk! Hoeveel loslopertjes hebben we nu? Orlando, Liene, Ruth, Wessel, Nick en Jikke? @Saar: Jullie dag klinkt niet echt gezellig Maar wie weet wordt je door het bezoek juist weer heel vrolijk. Hoop op een leuke avond voor je. @Duckie: Ach nee Ik kan me zo goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Fynn heeft in 1,5 maand tijd 3x het diarree virus gehad. Echt niet leuk meer. Dikke knuffel van Fynn en mij! Hoop echt dat Demi snel opknapt en daarna niet meer ziek wordt deze winter. Ze heeft haar portie wel gehad. @Cynthia: Wat leuk zo'n present fair @Janette: Wat cool van Teun Wss heeft hij al die tijd zitten wachten totdat jij eindelijk es het vorkje zou neerleggen Fynn vindt het erg leuk om zelf te eten. Soms mag ik hem niet eens helpen. Brood met vorkje of handjes. Fruit met vorkje. En af en toe mag hij ook z'n groenten/toetje met een lepel eten. Maar daar moet ik echt zin in hebben want dat laatste wordt nogal een knoeiboel. Enne...lekker blijven bankhangen hoor. Heb ik vandaag ook gedaan toen Fynn sliep @Saskia: Het jasje staat Orlando echt stoer! En wat kan Orlando toch supergoed lopen. Zit echt met verbazing te kijken. Lekker ventje @Lola: Ik ben nu ook wel erg nieuwsgierig wat er in dat pakje zit!
hey mensen was ik weer.... vwb mijn grote kinderwens en die van mijn ventje niet. Ja momenteel heb ik het er heel moeilijk mee, en krijg van hem niet veel steun of zoeits.. Dat maakt t alleen nog maar moeilijker voor mij momenteel... saskia: Wat een leuk spijkerjasje! Vind dat altijd leuk staan vooral met bodywarmer erop... eve: Fijn dat fynn niks ernstigs mankeert... hopelijk knapt hij snel op.. Jikke: Goed zo meid ga zo door ! alle zieken heel veel beterschap toegewenst.... ik heb een leuke dag gehad. Was wel uur rijden, maar had het er voor over.. DAg was veel te snel voorbij en we waren nog lang ni uitgekletst.... Heb wel foto's gemaakt... zal zo een paar spammen..... zelfs ruth heeft paar cadeautjes gehad. een speendoekje, bijtsleutels en nieuwe speen van nijntje (vanaf 12 mnd). Het verschil tussen 2,5 mnd oud en 11,5 mnd oud...
Noortje Wow! Jikke los aan het stappen! dat gaat dan ineens snel! Demi beterschap! Stoer mannetje die Orlando! leuke foto's Gnessy en wat een verschil zit er dan in een paar maanden he! gelukkig zagen wij vandaag een kloppend hartje. Vanaf mijn laatste menstruatie gerekend zou ik vandaag 11 weken zijn, de berekening op de echo gaf aan 10 wk 2 dagen Iets minder ver, maar ik moet zeggen dat ik daar niet verbaasd over was. Ik heb na 4wk1dag negatief getest en na 5 weken positief. Aangezien mijn cyclus ook nog niet helemaal regelmatig was na de BV periode van Nick denk ik dat het allemaal wel klopt. Wij waren dan ook heel happy vandaag De orthomanueel therapeut heeft me ook weer even 'gemangeld' en als het goed is staat alles weer op zijn plek. Het doet nu nog wel zeer, dus ik ga zo even badderen en dan hoop ik morgen weer als een kieviet te lopen... hihi zat net te bedenken dat ik vorig jaar nu mijn eerste wee kreeg..
d'r zit veel verschil tussen... alleen in de lengte en gewicht dus dudielijk niet. dit manneke was 60 cm en bijna 7 kilo..... ruth was iets langer en zwaarder... maar scheelt niet veel..... maar heerlijk om zo'n kleintje vast te houden.. ondanks mijn zeer verdreitige gevoelens.......
Hallo allemaal, Nog 2 dagen deze week en 3 dagen volgende week werken en dan 3 weken vakantie,en wat zijn wij er aan toe zeg. @Eve nee heb geen b12 spuit gekregen,mijn dokter was een paar dagen weg en kreeg een vervanger en die wilde het niet geven,maar ik mag volgende week donderdag weer. Leuk shirt heb je besteld ik ga er ook 1 bestellen. @Karin hoe was je echo? @Gnessy leuke foto's! Het lijkt mij ook heel moeilijk als je graag nog een kindje erbij wil en je vriend niet. @Slingding en voor jou ook,waarom wil jou man geen kinderen meer?als ik vragen mag. @Duckie hopelijk knapt Demi snel op. @Saskia leuk filmpje en wat kan hij al goed lopen zeg! En leuke foto's. Leuk zeg al die elfenfilmpjes. We waren vandaag samen aan het werk en de baas kwam naar ons toe om te feliciteren en hij zei van ik weet niet wat ik jullie moet geven,ik weet wel iets maar weet niet of Jo dat leuk vind. Dus ik zei nou wat dan?zegt hij nou naar Tarzan ik zeg dat is leuk en Jo vind het ook leuk want we wilde er al een keertje naar toe gaan. Nu moeten we zeggen wanneer we willen en wanneer het kan want me moeten natuurlijk oppas hebben voor Wessel en dan gaat hij regelen dat we naar Tarzan gaan met uiteten erbij,vind het echt super leuk
wat super karin, een hartje! kan me je blijdschap goed voorstellen, en nu maar lekker genieten. nu ben je dus iets later uitgerekend dan de 2e? jikke wat gaaf de eerste stapjes! knap hoor en orlando ziet er weer superstoer uit! gnessy, op jouw fotos ziet ruth er ook weer een stuk wijzer uit. nou ja, ze zag er al wijs uit, maar wat ouder zeg maar. duckie beterschap met demi, het houd niet over bij jullie cynthia, heb je kerstkaart ontvangen. wat een leuke kaart! verder doen wij niet aan kerstkaarten sturen, dus vind de kaarten lief, maar voel me dan wel schuldig dat wij niet sturen. wou dat toch even zeggen verjaardagskaartjes doen wij wel
Noura, ik ben nu inderdaad zo rond de 7e uitgerekend denk ik...bepaald de VK de volgende keer of ze het aanpast. We merken het wel.
leuk zo'n avondje uit vales.... karin blij dat alles goed is en dat er een hartje klopt! Willen jullie weten wat t word? noura: voel je daar ni schuldig over... heeft geen zin... ik doe het wel, puur omdat ik het leuk vind om ze te versturen..... dochterlief en manlief liggen samen opd e bank te slapen....
Arno is eenigst kind en heeft het prima gehad. Hij heeft van zijn nichten en neven nooit gezien dat het leuk is omdat die altijd ruzie hadden met elkaar. Hij zegt ook dat je zo alles aan haar kan bieden. enz. enz.
@Eve (en andere nieuwsgierigen... ): Er zat een héél leuk rompertje in het pakje. Er staat een konijntje op met daaronder de tekst: Somebunny special... En natuurlijk zat er ook een kerstkaart bij! @Gnessy: Ik vind het toch een flink kereltje voor 2,5 maand... @Duikster: Wat fijn dat alles er goed uitzag op de echo! Dan valt er toch een pak van je hart. Wanneer het na vandaag ook nog eens beter gaat met je rug, ben jij weer helemaal happy... @Vales: Leuk kado van jullie werkgever !