heb je kaartjes geknutseld gnessy? volgens mij had je dat een keer verteld, of zit ik er nu helemaal naast. wij zijn bezig met de laatste kaartjes te knutselen voor de decemberbeebs
nope kerstkaartjes dit jr niet geknutseld... heb d'r afelopen tijd niet veel zin in gehad... dus volgend jaar beter... Dit zijn gewoon gekochte....
ok moeilijk hoor gnessy en cynthia, als je kinderwens niet overeen komt met mekaar. het is een gevoel wat moeilijk, of niet uit te zetten is. nou ik ga gtst kijken. ben verschrikkelijk moe en ga lekker zetelhangen, zoals saar zo mooi zegt
Hoi hoi, Kom gauw weer langs... ben ff helemaal gaar. Vandaag echt een rotdag achter de rug. Voelde me zelf superdepri Met Koen gaat het ook helemaal niet lekker. Echt ziek is ie niet maar hij eet ontzettend weinig. Drinkt ook weinig. En huilt veel Stefan is weer aan de betere hand. Met mij gaat het lichamelijk goed maar daar is ook alles mee gezegd. Wat wel weer een tikje positief is dat ik morgenochtend een sollicitatiegesprek heb. Gr Otje
@Gnessy/Cynthia: Ik deel jullie gevoelens (gelukkig) niet maar wil wel zeggen dat ik hoop dat de situatie voor jullie of verandert of dat jullie er vrede mee kunnen hebben. Want zo lijkt het me toch wel erg moeilijk. @Cynthia: Ik ben ook enigst kind en kan je vertellen dat ik het ook prima heb gehad. Heb totaal niks gemist en ben zeker niet verwend. Heb ook goed geleerd om me alleen te vermaken. Je doet Kailynn iig geen tekort door haar geen brusje te geven. Maar wss wil je het ook meer voor jezelf dan voor Kailynn. Maar wie weet draait Arno nog wel bij als Kailynn wat groter en zelfstandiger is. Jij bent iig nog jong genoeg. @Gnessy: Wat een wijs koppie heeft dat ventje. @Karin: Wat mooi dat jullie een kloppend hartje zagen. Moet toch weer een prachtig gezicht geweest zijn. Gelukkig ben je nu dus weer een stuk geruster. En als dan ook je rug morgen geen pijn doet kun je er vast weer helemaal tegen! @Vales: Wat een leuk idee van je baas @Noura: Jullie vieren wss helemaal geen kerst. Vind je het dan niet juist 'vervelend' om kerstkaarten te krijgen? Of vieren jullie het toch wel enigzins? @Otje: He getsie, beetje depri Hopelijk ben je na een goede nachtrust weer wat positiever en ga je knallen tijdens het solliciatiegesprek! En voor iedereen in need of a hug:
eve: bedankt voor je lieve woorden. ga mijn bedje in want ik bnen niet echt fit opgestaan en voel me niet 100% hoop morgen weer gezond op te staan dan ga ik misschien nog wel wat leuks doen....
Ik geloof dat Jikke nu enigzins overschat wordt 8) Oke, ze heeft een paar stapjes los gezet, maar een loslopertje : Ik zie het niet snel gebeuren dat ze hier los door het huis loopt hoor. Aan de hand(jes) loopt ze nog een beetje wankel omdat ze dan te veel steunt. En losse stapjes vindt ze toch nog wel erg eng. Het zag er dan ook niet heel zeker uit hoor. Meer als een dappere poging om van de stoel naar d ebank te vallen met een paar stapjes erbij . Achter een karretje vindt ze ook eng en dan gaat ze erbij zitten. Ze heeft vanavond nog 2 keer een paar losse stapjes tussen stoel en bank gezet, maar ik denk dat anderen haar nog wel voor gaan met los lopen hoor. Ik heb vandaag het verjaarscadeau voor Jikke binnen gekregen. De bezorging hiervan was al 3x misgelopen, maar nu is het er dan. Heb 'm in elkaar gezet en ff stiekum getest. Jikke past er al goed op en heeft er veel plezier in erop door de kamer te rijden. Nu staat ie weer netjes opgeborgen tot haar verjaardag. Karin, gefeliciteerd met de goede echo. Wat fijn om de bevestiging te krijgen waarop je hoopt. Hoop dat je rug nu snel beter gaat. Slingding, wat een leuke manier om je kerstpakket samen te stellen. Vales, Tarzan lijkt me echt heel leuk. Gaaf dat jullie dat cadeau krijgen. Etentje erbij, wat wil je nog meer?! Otje, succes met je sollicitatie morgen.
Omdat ik morgen al vroeg weg ben en pas laat thuis... Nick, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Ik hoop dat je een heel leuke dag hebt met veel visite (en kadootjes natuurlijk...)
ZO, we hebbeb de computer helemaal leeggetrokken ,en zijn dus alle info kwijt. Wie kan mij helpen aan de site image.... om foto's te verkleinen? Noura, bedankt voor de thee, vondt het gezellig. Ik heb ook zo'n leuk filmpje van elf gemaakt, en iedereen reageert echt heel leuk, had zelf ook de tranen over mijn wangen lopen. Vandaag met Izanka een cadeautje gekocht voor Dimphy, ze heeft een schattig babypoppenwagentje met grote muisknuffel uitgezocht bij blokker. Cynthia, bedankt voor de leuke kaartjes, Dimphy vond Kailynn op de kaart helemaal interessant, bleef er maar naar kijken. Haar verjaardag is nu erg dichtbij, heb er helemaal zin in.. Heb een leuke nijntjesslinger gemaakt, maak ik snel een foto van. Karin, fijn dat de echo goed was, heerlijk om het hartje te horen.
Nick, van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag! Geniet er maar lekker van! Ga nu gauw slapen, tot strakjes.............gaap!
NICK GEFELICITEERD MET JE ALLER EERSTE VERJAARDAG MAAR ER EEN SUPE LEUKE DAG VAN! Werk ze lola hopelijk slaap je een poosje bianca.... lianne: lekker een opgeruimde pc ennuh babypoppenwagen? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
@Bianca: Wilde juist gaan vragen hoe het met je gaat aangezien ik je hier al even niet had gezien. Maar je bent er weer Kreeg net een sms van Irma. De verhuizing is goed verlopen en Rick heeft een prachtig kamertje. Ze heeft nog geen internet aansluiting en kan dus even niet op het forum komen. En helaas is ze gezakt voor haar rijbewijs (volgens de instructeur geheel onterecht) @Otje: Succes vandaag met de sollicitatie!
Nick, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Maak er een hele leuke dag van en laat je maar lekker verwennen met cadeau's en taart!! Lianne, bedoel je misschien imageshack? Zelf vind ik Photobucket iets makkelijker in gebruik.
NICK VAN HARTE GEFELICITEERD! Je kaartje is ergens onderweg............heb hem te laat op de bus gedaan....sorry ga snel werken.....en hopen dat het snel half 1 is dan mag ik weer weg...... doei doei
ff snel vanaf mijn werk. NICK: gefeliciteerd met je verjaardag... Noortje: ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk.. wanneer ben je ben je uitgeteld? schrijf vanavond of morgen meer.