December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Nick: Van Harte Gefeliciteerd Met Je Verjaardag, Maak Er Een Leuke Dag Van. Met Veel Taart En Cadeautjes Natuurlijk, Heel Veel Plezier.

Noralien: Gefeliciteerd Met Je Zwangerschap, Wanneer Ben Je Uitgerekend?

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zo allereerst natuurlijk de jarige job vandaag!

nick van harte

en noralien van harte, mijn hart sprong op ineens bij het zien van de test.
    leuk hoor, en ook ik vraag me af wanneer je uitgerekend bent?

eve, wij vieren wel kerst bij mijn ouders, op 1e kerstdag, en met 2e kerstdag moet ik nog werken, en hebben we voor de rest gewoon een makkelijke dag. ik vind 1 kerstdag wel genoeg eigenlijk.
    volgende week hebben wij wel offerfeest.

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Nick:
    Hartelijk gefeliciteerd.

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Noortje: hartelijk gefeliciteerd!

5. Niet meer actief

noortje gefeliciteerd met je zwangerschap! En idd wanneer ben je uitgerekend?

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Nick,

Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

Groetjes van Otje & kids

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    dank jullie allemaal voor de felicitaties. Nick heeft ons vanmorgen lekker tot rond half 8 laten slapen. Vanmiddag mag hij met het bezoek taart gaan eten!

Noortje: wat een supernieuws! gefeliciteerd met je zwangerschap.

Spreek jullie later weer.

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noortje,

Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Gr Otje

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Met mij gaat het wat beter dan gisteravond. Had gisteren gewoon een ontzettend zwaar dipje. Komt denk ik gewoon omdat ik te veel thuis zit. Denk echt dat een leuke baan me van de sleur af zou houden. Maar ja... tot op heden geen succes.

Mijn sollicitatiegesprek is al achter de rug. Had al vroeg een afspraak om 8.45 uur. Stond om 9.00 uur alweer buiten! Het duurde echt maar heel kort.
    Het gaat om een tijdelijke administratieve functie voor 2 1/2 dag per week. De reden dat het tijdelijk is, is omdat het ter vervanging is van een zieke. Waarschijnlijk tot en met april, misschien langer, misschien korter. Lastig te zeggen in geval van ziekte.

Met Koen gaat het redelijk vandaag. Hij drinkt en eet alleen ontzettend weinig. Stefan is nog steeds aan de diaree. Al sinds maandag. Gisterenmiddag/avond hield het even op dus hij dacht dat het over was. Helaas begon het vanochtend weer opnieuw. Heeft geloof ik alweer 10 x op de wc gezeten of zo sinds vanochtend. Hij heeft de huisarts al gebeld maar die kunnen ook weinig doen. Het heerst ontzettend.
    Balen is echt dat hij nu ziek is. Hij had namelijk vandaag een vrije dag en we zouden samen verjaardagsinkopen gaan doen voor de kids. Had ik echt zin in... helaas... nu ga ik vanmiddag maar ff alleen weg :(

Gr Otje

10. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Noortje: wat geweldig! Hoe voel je je?

Karin: gefeliciteerd met Nick!

Vales: ziet er uit als een super dag! Geniet je nog een beetje na?

Ik heb gisteren wel gewerkt, maar echt super ging het niet. Ben nu ook nog behoorlijk moe, maar voel me niet ziek meer.
    Ik was 's middags bij de huisarts geweest. Moet binnenkort voor een mammografie naar het ziekenhuis. Zij dacht borstklierweefsel, maar voor de zekerheid toch even naar laten kijken. Haar eerste vraag was overigens (nadat ze mijn borsten had gevoeld) "je bent toch niet zwanger". Thuis toch maar even een testje gedaan (had ik nog liggen) . In het begin van mijn zwangerschap was ik ook heel erg moe, dus opeens werd ik toch een beetje onzeker. Maar was niet zo. Zou echt niet gepland zijn geweest (maar wel welkom hoor).
    Verder bloed prikken binnenkort. Ga ook nadanken over andere anti-conseptie, omdat ze dacht dat mijn borsten ook zo raar konden voelen van de pil. Ga nu even op een rijtje zetten wat er allemaal is en wat ik dan wil. Ik twijfel een beetje tussen de nuva-ring en een spiraaltje. Nuva ring is wel behoorlijk duur.

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    otje vervelend dat dipje. hoop dat je gauw weer in een upje zit
    wat denk je zelf van die sollicitatie? als het voor zo`n korte tijd is zie je het dan zelf zitten? want tegen de tijd dat je gewend bent is het al weer voorbij. of maakt je dat niet uit

beterschap met de ziekenboeg

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lies wel fijn dat ze je doorsturen voor een mammografie, maar vind je het niet ook een beetje eng? ik moest een keer voor een knobbeltje en er ging van alles door mijn hoofd. gelukkig is het zo dat het bij de meeste mensen niets ernstigs is. sterkte

ik hoor al een paar keer over de nuvaring en het spiraal. heb nu in korte tijd 3x gehoord van mensen die met spiraal zwanger zijn geworden . hier op het forum ook iemand.
    lijkt me ook erg

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Als dat mij nou eens zou overkomen :D
    o nee dat is een slechte gedachte.

14. Niet meer actief

cynthia ik deel die gedacht met je......
    stel dat er toch eentje zo sterk is dat.....

15. Hallo allemaal,

Eerst en vooral:
    NICK! PROFICIAT!

Straks gaan we naar de eerste les haptonomische zwangerschapsbegeleiding. Bij Liene hebben we dat ook gevolgd. Het is het leren contact leggen met en voelen naar je kindje. Bij Liene was het zo dat als Ben op een bepaalde manier mijn buik aanraakte, ze in zijn hand kwam liggen. Dan voelde ik haar helemaal wroeten en nadien kon de vk (een mannelijke vk trouwens) met de doptone laten zien hoe ze lag.

Ik kijk er al naar uit. Liene mag wel niet mee en gaat naar Ben zijn ouders. Het is eigenlijk de eerste keer dat ze daar zo lang naartoe gaat (een 2 en half uur).

Morgen gaat ze dan voor de allereerste keer uit slapen. Wel bij mijn ouders deze keer. Ben benieuwd hoe dat gaat gaan, want normaal drinkt ze 's morgens altijd bv.

Met het schoolwerk gaat het eigenlijk redelijk vlot. Mijn scriptie moet half januari 'af' zijn (eigen planning hoor, van 't school eind mei). Ik heb nu 14 pagina's en typ er ongeveer 2 per dag bij. Er wordt van uit gegaan dat je een 50-tal pagina's hebt. Dus als ik er nu elke dag 2 blijf typen, kom ik er zeker.

Saskia, wat stoer! Echt een stoere jongensjas. Mooi.

Cynthia, leuke cadeaus heb je voor jezelf gekozen. Wel een leuk systeem zo om jullie zelf je eindejaarscadeau te laten kiezen.

Lola, zo lang zou ik geen geduld hebben. Ik heb het nu al moeilijk om niet naar je volgende berichtje te zoeken om te zien wat er in zat... :D

AAAAH! Nu lees ik al het laatste berichtje! Bij het plaatsen van mijn reactie! En wat zie ik! PROFICIAT NORALIEN!

Eve, het bezoek was gelukkig snel weg :oops:. Toen heb ik me op de zetel genesteld met slaapzak. En als kers op de taart sliep Liene deze ochtend tot half 8 ipv 5u, half 6. Dus ben weer helemaal vrolijk. :)

Gnessy, wat mooi en lief... Ruth met staartjes! En? Liet ze ze goed zitten?

Karin, geweldig dat de echo zo goed was. 't Blijft toch spannend eh. Geniet ervan.
    Ik dacht dat de datum pas werd aangepast, wanneer deze meer dan 7 dagen verschilde?

Vales, kom op! Nog 5 daagjes werken! Ze zullen zo voorbij zijn!
    En wat een leuk cadeau krijg je van je baas. Ook lief dat hij zoveel rekening houdt met wat jullie zelf graag willen.

Noura, je niet schuldig voelen over de kerstkaartjes hoor. Ik heb ze, heel erg gierig, bij de verjaardagskaartjes gevoegd. :)

Otje, hoe is je sollicitatiegesprek geweest?

Lies, ik ben ook een keer doorgestuurd met een knobbeltje/bobbeltje. En toen kreeg ik ook een mammografie en een echo, en het was gewoon samengeklit vetweefsel. 't Zit er nu nog trouwens. En zoiets is het meestal, maar ik had toen toch ook zenuwen.

Groetjes,
    Saartje

16. Lola, wat zit er nu in het pakje? :oops: ;)

17. Niet meer actief

ja ze laat ze zitten
    taalt er niet naar verder

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh ja, daar was ik ook nieuwsgierig naar, naar wat er in het pakje van lola zit

saar dat klinkt wel heel lief hoe liene in ben zijn hand ging liggen.
    ben benieuwd hoe het deze keer gaat.
    haha, gierig, ach ik vind het slim ;)

mmmm karin, ik heb ook wel zin in taart

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Goed lezen dames ;) :) .

NORALIEN, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP! :)

Eve, ik ben er nog hoor ;) . Kom straks eventjes posten, aangezien ik bezig met de tas te pakken voor ons weekendje weg. Morgenmiddag vertrekken we naar Oosterhout toe. En ik wil vanmiddag de kerstspullen nog van zolder halen, want als ik dat na het weekend nog moet doen, dan vind ik het de moeite niet meer. Tot straks!

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bianca: veel plezier van het weekend!

ik ga vanmiddag onverwachts Nick persoonlijk feliciteren.
    tot later...

Deel Deze Pagina