nou, de eerste meiden zullen elkaar al wel gevonden hebben. batchie beterschap met je mannetje. saskia, tof dat je huis al verkocht is, proficiat. Noura, ik vind het ook een gek idee, hier ben je eigenlijk heel anoniem, straks zien we elkaar vast regelmatig in het wijkje. Ben benieuwd naar de foto's en verhalen van de meeting.
Wessel slaapt overdag ook echt niet veel. De ochtend van mij is wel ritme moet ik zeggen ik geef hem om kwart over 6 half 7 een fles en dan gaan we nog even slapen meestal slaap ik tot 9 uur/half 10 en ga ik soms nog in bed tv kijken en Wessel word dan om 10 uur wakker en dan geef ik hem in bed een flesje en daarna ga ik hem aankleden enz. En de middag zien we wel wat we gaan doen meestal naar de winkels wandelen,ik moet zeggen dat hij de laatste 3 dagen s'middags wel 2/3 uur heeft geslapen. Nu ligt hij nog steeds wakker in de box. S'avonds is hij meestal ook gewoon wakker en zit hij de hele avond wel bij iemand bij mij of Johan of hij ligt in de box. Om half 11/11 uur krijgt hij in bed zijn laatste flesje en dan gaat hij om half 12 ongeveer slapen. Als ik het nu zo lees heb ik eigenlijk toch wel een aardig ritme dat had ik niet zo door Ik leg Wessel overdag nu op zijn buik in bed ik kan het zo zien vanuit de woonkamer of het goed gaat en sinds hij zo ligt(sinds 3 dagen ofzo)slaapt hij overdag dus 2/3uurtjes naar mijn idee raakt hij zo minder snel afgeleid door dingen om zich heen en valt zo dus beter in slaap misschien kan je dat ook wel proberen. En ik vind helemaal niet dat je het slecht doet sommige baby's willen gewoon lekker bij je zijn net zoals Wessel nou ik heb daar geen problemen mee.
INBREEKALARM Super die foto's! Die met alle beebs is heeeeel leuk! Was zeker heeeeeel gezellig! Wij hebben 25 feb een meeting, kan niet wachten! Ik had een vraagje, hoe ging dat bij jullie met huilen? Als er 1 begon, begonnen ze dan niet allemaal?
hi hi, sweetangel; ik vond het allemaal heel erg meevallen qua huilen, tja het was mss 5 min helemaal stil zonder baby gehuil maar ik vond dat ze het goed deden hoor. batchie; he getsie hopelijk is het niet iets heel ergs arwen; naja zeg, hier groeide orlando tot voor 3wkn terug ook gem 260gr in de week hoor. ik kan begrijpen dat het cb adviezen geeft maar niet dat ze jouw mogen zeggen dat je 'moet'. als jij vind dat ze het goed doet op de voedingen zoals je het nu doet, lijkt mij dat je dit gewoon moet voortzetten hoor. 'mothers knows best' verder heb ik wel alles gelezen hoor maar ben weer lekker veel vergeten ik vond de meeting errrug gezellig, van mijn kant is het wel voor herhaling vatbaar. ik weet niet wat de rest vond. denk ook wel gezellig ik heb niemand gezien die geen lach op het gezicht had ik heb nog wel een aantal foto's maar dacht ff snel 2 groepsfoto's te plaatsen. de broodjes en gebakjes waren ook errug lekker vond ik. daphne; hoe is het met mitchel heeft hij nog verhoging? hopelijk gaat het goed nu. oh ja ik geloof dat het molly was met dain over de babymassage! ik ga zaterdag naar de babymassage ben erg benieuwd. enne mss kwam het wel door de massage dat ie zo lang sliep! gr saskia ps otje volgens mij heb jij alle e-mailadressen wil jij mss deze adressen doorsturen zodat ik iedereen de foto's kan mailen?
Hallo Allemaal, Zal meteen ff reageren. Het was SUPER vanmiddag! Ik wil ook wel wat foto's plaatsen, maar weet niet hoe dat moet. Rafke, ik stuur de foto's die ik heb gemaakt naar jou, zodat jij ze door kan sturen. Zouden degene die groepsfoto's hebben laten maken, er 1 of 2 NIET VERKLEIND naar Rafke willen sturen zodat zij die weer door kan sturen. Ik wil nl. graag die foto's groot hebben zodat ik ze op de website van Jikke kan zetten. Dank je wel. Groetjes Noralien[/img]
Heh heh, ik was om 18.00 uur thuis. Heb effe snel gekookt en gegeten en Nick zijn voeding gegeven. Toen wilde ik Frank de foto's op de camara laten zien, laat ik hem vallen.... lens scheef.... echt klote. Nu is mijn mannetje errug handig dus hij heeft effe zitten kijken en gelukkig kon hij het oplossen en leeft de camera dus nog..... Morgen ga ik op mijn gemak de foto's op de computer zetten en zal ik er wel in mijn album en hier op de site zetten. Ik vond het vanmiddag ook echt errug gezellig..... En saskia.... de volgende keer ben ik ook weer van de partij hoor... Karin Ayla: is het gelukt met het tekenen van het contract voor de koop/verkoop van het huis? Setje: hoe is het geweest vandaag? Arwen: Nick is de afgelopen 3 weken ook 750 gram aangekomen. Hij krijgt borstvoeding, maar komt dus net zoveel aan... Ik zou gewoon doen waar je je goed bij voelt hoor.... Laat die muts van het CB maar kletsen... en dat je je kind niet zou mogen knuffelen.... bullshit...Kinderen horen vertroeteld te worden, is goed voor de hechting....en natuurlijk ook gewoon leuk. onze kleintjes moeten niet alleen meer eten en slapen, maar horen ook een beetje te spelen om zich te kunnen ontwikkelen... dat vergeet die CB muts dan wel effe..... Ik kan me hier dus gigantisch aan ergeren...... Karin
ooooch kijk die koppies dan! wat lief! (de babyfoto he ) de foto met de mamas is ook heeel leuk! heb vanmiddag nog wel aan jullie gedacht. en wat een lekker weer hadden jullie. arwen, safouane komt ook 320 gram per week aan. weliswaar borstvoeding, maar ik zou gewoon lekker je gevoel volgen hoor. sommige kinderen hebben gewoon wat meer nodig.
@duikster, het was iig een mooie dag voor een begrafenis! Dat maakt gelukkig de dag wat minder somber. En je ziet toch altijd weer een hoop mensen die je al in eeuwen niet meer gezien hebt, dat was dan ook wel weer leuk. groetjes Lisette
http://s174.photobucket.com/albums/w82/ ... IM1636.flv zo was ie vanavond na de meeting ga nu lekker met hem kroelen gr saskia
Effe snel: vond het een superleuke middag! En ben volgende keer ook zeker weer van de partij! Fynn is nu echter heel jengelig. Denk dattie een beetje te veel indrukken heeft opgedaan. Of komt het omdat Jikke em steeds in z'n gezicht sloeg tijdens de groepsfoto Ik zal morgen ook ff wat foto's plaatsen maar ga nu Fynn troosten en zelf lekker zitten. @Arwen: zou zeker niet naar het cb luisteren. Ben ik ook mee gestopt.
Hallo Meiden, Ik vond het echt super leuk en gezellig, zeker ben ik volgende keer ook van de partij. Hopelijk is dit snel weer een keer, hopelijk kunnen de andere meiden dan ook mee. Is voor hun ook zo sneu als ze volgende keer weer niet mee kunnen, omdat er bij hun iets tussen komt ofzo. Thijmen ligt nu half te slapen, hij krijgt zo lekker ze laatste voeding en dan gaan we lekker naar bed toe. Ik ben zelf ook dood op, ik heb ook erg veel last van me bovenbeen . Foto's kunnen jullie mailen naar blije_lieve_mama@hotmail.com, jullie mogen me ook toevoegen op msn. (voor de gene die dit nog niet hebben gedaan, misschien wel zo leuk) Ik zal morgen ook foto's op me site plaatsen, in ieder geval als ik tijd heb. De link is: www.babygrimberg.beebiesite.nl
het was geweldig en voor herhaling vatbaar. misschien wel ergens anders want de high tea vond ik niet zoveel voorstellen, had nog honger. en langer voortaan dit was te kort!heb niet met iedereen kunnen praten maar het was gesllaagt en stapte om 21.10 binnen!
Hier ook even een groepsfoto van de meeting-babys! Het was erg gezellig. Koen heeft op de terugweg achter in de auto eerst heel erg lopen schreeuwen en we (lola, jasmijn, koen en ik) even gestopt bij Mc Donalds voor een kleine hap en een warme fles. Daarna was het rustig achterin. Rond 20.45 was ik thuis en denk dat Lola inmiddels ook thuis is aangekomen. Koen is helemaal doodop van deze vermoeiende dag. Ik heb hem net maar even wakker gemaakt. Nu nog even rekken tot de laatste fles en dan heerlijk slapen vannacht! Dat zal met mij ook wel lukken na deze vermoeiende maar vooral erg gezellige dag. Gr Otje
Ik ga zorgen dat iedereen de foto's krijgt via e-mail. Komt helemaal goed. Maarre... nu niet meer. Ben TE moe... Morgen weer een dag