Jullie gaan het niet geloven maar ik heb weer wat: ben nu snipverkouden. Haha, het wordt bijna grappig . Wel lastig als je klanten aan het helpen bent en je voelt dat je neus gaat lekken. Op een gegeven moment waren m'n zakdoeken op en moest ik noodgedwongen overgaan op van die harde papieren doekjes waarmee je je handen afdroogt. Gevolg: een erg rode neus. Dus als iemand nog op zoek is naar een Rudolph voor de kerstdagen.... @Otje: Nogmaals een knuffel van ons! @Lies: Goed dat je het allemaal laat nakijken! Zal wel niks ernstigs uitkomen maar toch beter voor de gemoedsrust. En nog een zwangere erbij zou natuurlijk wel heel gezellig zijn Maar ik snap dat dat toch nog niet helemaal je bedoeling is. @Saar: Ik vind het zo knap dat je zo goed bezig bent met je schoolwerk. Echt petje af hoor! Ik zou er echt geen tijd en fut voor hebben. @Bianca: Bij deze alvast een heel fijn weekend in Oosterhout! Maar wie weet treffen we elkaar hier nog wel ff aan voor die tijd. @Gnessy: Ruth lijkt idd een stukje ouder met die staartjes. Vind het wel erg leuk staan! @Saskia: Wat lief dat Orlando al aan het tekenen is. Is het resultaat herkenbaar?
Pfffffffffffffffft, ben helemaal op. Vanmiddag kerstspullen uitgezocht op zolder. Heb nu een miniboompje staan op een plaats waar Lynn niet bij kan, verder wat kleine spulletjes weggezet en een paar schalen gedecoreerd. Vanavond nog een paar setjes met led-lichtjes gekocht voor in de buxusbollen voor het raam. Dus ook bij ons is de kerstsfeer aanwezig. Verder alle spullen ingepakt voor ons weekendje weg. We vertrekken morgenmiddag, nadat Lynn geslapen heeft. Zondagmiddag gaan we weer terug na haar middagslaapje. Lynn gaat zondag logeren bij mijn schoonouders en wij gaan lekker uiteten omdat ik dan jarig ben. We willen gaan wokken....mmm! Vales, wat een mooie foto's zeg. Jullie zagen er mooi en stralend uit. Wessel is echt veranderd nu zijn haartjes geknipt zijn. Echt een stoere jongen . En een leuk cadeau zeg van jullie baas. Saskia, wat een stoer spijkerjasje zeg....past echt bij Orlando. Duckie, hoe gaat het nu met Demi's diarree? Ik hoop echt dat ze dit weekend is opgeknapt, dan vieren jullie haar verjaardag toch? Eve, Lynn slaapt tussen de 13 en 15 uur per dag. De laatste tijd ben ik blij dat ze de 13 uur haalt, aangezien ze best veel spookt 's nachts . Stoer shirt zeg, alleen jammer van de letters, maar anderzijds, mensen gaan zich dan wel beter concentreren op de tekst en daardoor krijg je misschien zelfs nog meer reacties dan wanneer 'ie er duidelijker op zou staan. Karin, wat fijn zeg dat de echo goed was. Dat lucht toch behoorlijk op. Hopelijk heb je snel baat bij de behandeling van de orthomanueel therapeut. Lijkt me erg moeilijk voor jullie Gnessy en Cynthia, dat jullie kinderwens niet overeenkomen. Michel 'wilde' altijd 2 kinderen en ik 3 of 4 . Maar nu we erfelijk belast zijn, ben ik blij dat we 2 gezonde kinderen krijgen. Jee Eve, het schiet ook niet op met jou he. Nu weer snipverkouden. Heb nog wel een plaatsje naast de kast vrij, dus je mag best bij ons komen staan als Rudolph . Ga nu snel naar babyboom kijken. Misschien kom ik morgenochtend nog even posten en anders waarschijnlijk maandag weer. Mocht ik niet komen dan wens ik Dimphy alvast een heel fijne verjaardag toe zaterdag!
Eerst maar even het aller belangrijkste... Noralien, Wat een super nieuws! Was helemaal verrast door je sms-je. Van harte gefeliciteerd en geniet er van!
hoi hoi. het was vandaag toch nog een hele drukte! ouders, schoonouders, Cynthia en Kailynn en schoonzus en man. Vanmiddag kwam een vriendin ook nog met 3 kids langs. Het was dus lekker druk aan het avondeten. Nick wilde in de middag niet meer slapen en werd steeds drukker en drukker door de vermoeidheid. Gelukkig wordt hij daar meestal niet huilerig van, maar je moet hem wel echt in de gaten gaan houden, omdat hij dan steeds wilder gaat doen en er dan wel eens ongelukken kunnen gebeuren. Hij lag rond 20.00 uur op bed (nog later dan normaal ook) en voor het licht uitging sliep hij al.... iedereen nogmaals bedankt voor de lieve felicititaties. Eve je brandweerauto vond ik natuurlijk top! Nick heeft hier vandaag ook wat brandweerspul gehad. Een stoffen brandweerauto, die uitgevouwen een kazerne is en een houten brandweerkazerne. Hij kan dus weer vooruit. Van ons heeft hij een driewieler gekregen. HIer kan hij over een aantal maanden buiten op vooruit.
@Otje: Wanneer hoor je meer...? @Bianca: Dank je... @Gnessy: Leuke foto's ! @Melliemel: Het duurt nog wel een half jaar voordat Jasmijn in dat rompertje past... Zie dat ik deze keer dezelfde kaart als Cynthia heb gepost... Volgende keer toch eerst maar even alles doorlezen... Vandaag de laatste cursusdag gehad (droge kost: ontslagrecht...) en daarna zijn we met de hele club gaan uit eten. Ik heb nu voor het eerst in mijn leven fazant gegeten (was erg lekker...)! Ik vind het dan alleen maar helemaal niks dat Jasmijn dan al in bed ligt als ik thuiskom...
eve je mag wel wat van mijn gezonde gezondheid hebben.... ben geloof ik de enige die niks mankeert... inmiddels hier 3 strontverkouden met de groene snottebellen aan toe.... Ja ze vond t goed dat ik zelf ook foto's maakte.. en dat heb ik inmiddels wel geleerd.. mijn eigen camera mee te nemen.... karin fijn dat de verjaardag zo geslaagd is... Net hier weer gesprek gehad over een volgend kindje... Oke ik weet er is nu geen plek voor heir in huis.. Maar hij voert als reden aan dat t zo genoeg is en dat ik mij niet zo moet aanstellen. Dat hij al te oud is om nog een keertje papa te worden. Het lijkt wel alsof hij mijn gevoel gewoon niet wil begrijpen.. Ik vooel me nu gewoon ontiegelijk kut... sorry..... Ik ga douchen en me bedje in... hopelijk slaap ik al voor hij in bed komt...........................................................................................................................
balen gnessy, Lola: lekker je curcus afgesloten. Eve: ik bnen ook 1 snot kop. het beeld is te breed geworden zie ik. ik ga ook zo in bad en bed.
He Gnessie, vervelend dat Egbert zo reageert, daar kan je natuurlijk niets mee, hij kan op z'n minst een beetjes begrip voor jou gevoel kunnen uitspreken..... Hoop dat je wel lekker slaapt. Mijn man heeft ook heel lang gezegd geen kinderen te willen. Na 1 vond hij het ook genoeg. Samen de tijd genomen om te kijken en te voelen wat we nu willen. Pas na 5 jaar waren we er weer samen aan toe. En ik moet zeggen dat ik het nu geweldig vindt dat er zo veel leeftijd verschil tussen zit. En ook mijn man is helemaal blij met z'n harem, en zou er nu geen een willen missen. Het is heel belangrijk dat je er samen voor gaat, en elkaar respecteerd en de tijd geeft om je eigen moment te maken. Zo dat klinkt he? Maar meiden ik wil hiermee zegggen dat het heel normaal is dat je na 1 jaar nog niet het gevoel hebt dat je er weer een wil. Ook de mannen hebben hun tijd nodig, en dit is niet hormonaal bij hun, dus heeft het meer tijd nodig. Geef hun die ook, als je hen respecteerd, krijg je ook respect terug. ( Ik ben al 13,5 jaar getrouwd) dus een beetje ervaring heb ik. Poppenwagentje maak ik een foto van als hij uitgepakt is, hij is echt heel leuk! En heel goedkoop 15 euries bij de blokker inclusief grote knuffel van 50 cm Jullie zien hem het weekend wel langs waaien.
@Slingding & Gnessy: Moeilijk hoor, wanneer je wensen niet overeenkomen. Het grote probleem is echter dat je niemand kunt dwingen een kindje te willen en compromissen zijn er in dit geval niet, je kunt niet 'een beetje' een kindje willen... Vreemd is dat je in real life weinig mensen over dit onderwerp hoort praten, er zal wel een beetje een taboesfeertje omheen hangen. Ik was hier zelf ook bang voor, eerlijk gezegd: Door het hele 'gedoe' rondom zwanger worden bij ons, is Roy op een gegeven moment gaan roepen dat - wanneer het ooit zou lukken - hij het bij één kindje wilde laten en ik riep net zo hard mee, aangezien het hele medische circuit ons op een gegeven moment de keel uithing! Toen een aantal maanden geleden bij mij toch weer de wens naar boven kwam om opnieuw zwanger te willen raken, was ik dan ook bang dat Roy niet van gedachte veranderd zou zijn. Hij moest er wel even over nadenken, maar kwam al gauw tot de conclusie dat hij een brusje voor Jasmijn ook wel erg leuk zou vinden. Maar zoals jullie inmiddels wel weten, is het bij ons dus nog lang niet zeker dat het ook daadwerkelijk gaat lukken. Ik begrijp jullie gevoelen dan ook heel goed. Naast het feit dat ik het iedereen hartstikke gun om zwanger te worden, ben ik toch ook wel een heel klein beetje jaloers... @Gnessy: Als je dit nog leest, haal dan even de stippellijn weg. Die veroorzaakt het brede beeld...
had m al ingekort...... tranen biggelen over me wangen heen... kijk ik snap best dat ie nog ni kids wil, maar ik vind zijn redenen gewoon önzin" om t maar zo te zeggen... het feit dat hij mijn gevoelens negeert maakt t alleen maar erger.... tot morgen meiden... hoop dat ik me dan beter voel as nu...........................
lianne, bedankt voor de mooie wijze woorden weltrusten! lies: ik hoop dat thijs zijn kaart op tijd komt ben hem vergeten te posten en met de kerst post?
kijk er kunnen kerels dus duidelijk van gedachten veranderen... maar die van mij heeft een beslissing genomen waar ik niet achter stond... en nog steeds niet sta... Hij heeft mijn wensen dus meteen eigenlijk al niet gerespecteerd... En met de komst van ruth was zijn beslissing dus heel snel gemaakt. Het feit blijft dat hij geholpen is en ik kan doen wat ik wil, maar t zal gewoon niet meer lukken. Ook de loze woorden van er zijn andere manieren om zwanger te worden of een kind krijgen wuift hij nou weg.. En zo zijn er wel meer dingen... Als hij moe of chaggo is reageert hij dat ook op de kids af. terwijl er dan niks aan de hand is.. Dan maak ik regelmatig de opmerking oh ja je hebt kids om op hun bed te leggen zodat je er geen last van hebt zeker. dan had je net zo goed er nooit aan kunnen beginne, maar je hebt ze nu eenmaal hou er dan ook klein beetje rekening met ze..... En ik weet dat de kids hem heilig zijn.... Maar af en toe....... Verder beroerde nacht gehad. vaak wakker van t gehoest van 3 personen. uiteindelijk op bank gaan liggen tv kijken. Dus nacht met weinig slaap gehad... Zo eerst de huisarts bellen, want wil een of ander goeie zalf voor ruth d'r kontje. die is alweer tot bloedens toe open en t bloed stroomt er nu gewoon uit. En dat kan nooit goed zijn... ik ga ff flessen maken. {jor wil ook fles} en dan ff h.a. bellen.. kom straks wel weer.
Goedemorgen, Jikke werd vanmorgen weer onder het snot en met koorts wakker Gnessy, ik begrijp je gevoel bij de kinderwens die niet gemeenschappelijk is. Ik denk alleen dat je het Egbert niet kwalijk kan nemen dat hij geen kinderen meer wilt. Dat is een heel persoonljik gevoel en afweging die niet echt te forceren valt. Als hij geen kinderen meer wilt omdat hij het zo genoeg vindt, denk ik dat je dat zult moeten respecteren. Ik vind wél dat hij jouw gevoel ook moet respecteren en dat hij daar wat meer aandacht aan kan besteden. Het lijkt me echt een heel vervelende situatie, als de een wel nog kinderen wilt en de ander niet. Wat Lola ook al zei, je kunt hierbij geen compromissen sluiten. Ik hoop dat jullie daar samen uit gaan komen.
maar om zo'n definitieve beslissing te nemen ben je toch met zijn tweeën? en niet alleen.... ooit zullen we hier uit komen... en t heeft nu gewoon tijd nodig...
Dat klopt idd Gnessy, zo'n beslissing neem je met z'n tweeën. Alleen is het denk ik helaas zo dat een kind "nemen" omdat de ander het zo graag wilt, niet echt wenselijk is. Het komt er dus vaak helaas op neer dat degene die niet wilt uiteindelijk de doorslag geeft. Ik vind wel dat Egbert je min of meer schuldig is hierover met je te praten. Hij kan jouw gevoel hierbij niet zomaar negeren. Maar dat is mijn mening.\
Hoi Hoi Ik heb even een vraag aan alle zwangere van nu..... Wil er wel bij zeggen dat het puur uit nieuwsgierigheid is en dat jullie je absoluut niet aangevallen moeten voelen als het een beetje boos staat geschreven..... Nu weet ik dat iedereen er echt voor gekozen heeft om nog een beeb te nemen maar toch blijft deze vraag door mijn hoofd spelen oke hier komt hij...... Vinden jullie het niet heel zwaar worden met 2 beebs zo kort op elkaar... en denk je dat je niet heel wat gaan missen van de ontwikkeling van de oudste? Zelf heb ik namelijk zo iets van eerst deze maar eens goed met zijn beentjes op de wereld, zodat hij zich zelf kan reden en dan pas evt een 2e ( dan zou ik wel te oud zijn maar dat ff erbuiten gelaten) Hoop dat jullie het niet erg vonden dat ik deze vragen stelde Als je niet wilt reageren doe het dan ook lekker niet..zie het niet als een verplichting. Groet Janet
@Gnessy dit is zeker geen leuke situatie waar je nu in zit.... eerst de verdenking richting die ander en dan nu een man die geen begrip heeft voo jou gevoelens kan me voorstellen dat je er moedeloos van word.... dikke knuffel..... Ik heb alle kaarten gister op de bus gedaan..dit ivm de kerstpost en wil toch dat ze er zijn.....dus mocht je ze al krijgen mag je ze openmaken maar ook nog laten liggen hoor.... vanvaond gaan we met vrienden uit eten..... morgen vanuit Wijnands werk naar Enkhuizen naar sprookjes winterwonderland en daarna brengen we Teun naar opa en oma...dan gaan wij saampjes morgenavond uit eten en zondag naar de stad om nieuwe kleding te scooren voor mij en dan halen we Teun weer op en blijven we eten bij me schoonouders..... dus al met al een heel druk maar denk ook gezellig weekend...dus denk dat ik er niet zo veel zou zijn..... Dus iedereen een heel fijn weekend alvast en tot.............