December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    sterkte duckie, met de administratie.

karin: hopelijk ben je vandaag een beetje uitgerust.

ik ga naar bed, heb echt flink last van mijn oor.

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Leuke nieuwe banner! Hoe gaat het nu met je oor? En mijn ha heeft dat idd ook gezegd. Ben benieuwd hoe lang we nog vastzitten aan deze nieuwe kinderziektes...Beterschap!

@Janette: Zoals ik net al schreef heb ik geen kinderwens meer. Maar begrijp jouw redenatie wel. Als ik nog een kind zou willen zou ik het liefst wachten totdat Fynn naar de basischool is. En tot die tijd me voor 100% kunnen focussen op hem. Maar goed, ik hoef daar gelukkig niet echt over na te denken. Je weekend klinkt echt heel gezellig. Krijg zo zin om mee te gaan. Vooral het winterwonderland lijkt me erg leuk. Veel plezier :D

@Gnessy: Sterkte met Ruth haar schimmelinfectie. Hoe lopen ze zoiets eigenlijk op?

@Noralien: Oei, dat is wel even schrikken. Hoop echt dat er uiteindelijk weer een vette positieve test komt! Ga voor je duimen.

@Otje: Getver, weer niet gelukt. Ik kan me zo goed voorstellen dat je er enorm van baalt. Heb zelf ook even zonder werk gezeten en daar had ik op een gegeven moment echt zwaar genoeg van. Ik kreeg ook regelmatig te horen dat ik geen ervaring had. Maar wat ik nog erger vond was dat ze me meestal te hoog opgeleid vonden en bang waren dat ik veel wilde verdienen en snel weer weg zou zijn voor iets beters. Terwijl ik maar bleef zeggen dat ik gewoon wilde WERKEN! Ik blijf echt voor je hopen dat je snel iets vindt!

@Saar: Wat leuk dat Ben de baby weer heeft kunnen voelen :D

@Lies: Meid, dat klinkt als een dag die je maar liever snel wilt vergeten. Alles komt ook altijd tegelijk lijkt het wel. Ik hoop echt dat Karin jullie op weg kan helpen om goede zorg voor je zusje te vinden. Want dit vreet natuurlijk ook aan jou en kost je energie. Kun je binnenkort niet een keer een weekendje weg plannen met je vriend?

@Duckie: Fijn dat het weer beter gaat met Demi. En zo'n plasje opvangen lijkt me echt heel moeilijk. Hoe weet je nou wanneer ze gaat plassen? Wel lekker eigenwijs dat ze het zakje onder poept ;) En gelukkig dat ze nu alletwee slapen. Wel gezellig lijkt me :D

@Karin: Sterkte met alle ongemakken. Hoop op een goede nacht voor je!

3. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    lola, in jouw geval snap ik dat je iedere maand wil proberen.
    Ik hoop voor jullie dat deze wens uit gaat komen, en dat het niet al te lang meer duurd.
    Als ik een vallende ster zie( die zie ik best vaak), doe ik deze wens voor jou speciaal!

Meiden er komen al vele kaartjes van jullie binnen, ik maak ze al wel open hoor ben zo nieuwschierig.... ;)
    Ik verraad niet te veel voor de andere die nog volgen maar zeer veel complimenten voor alle creatievelingen...

Hier de boel versiert, alles in nijntjes stijl, haar stoel ook mooi gemaakt..
    Cadeautjes liggen klaar...
    Vanavond met Izanka heel bijzonder de babytijd afgesloten, echt heel ontroerend samen, ze heeft haar voor het laatst als baby omgekleed, tandjes gepoetst, en ging aan mij nog eens laten zien hoe ze geboren was.
    Ze is er toen namelijk bijgeweest.
    We hebben nu helemaal zin in een nieuwe dreumestijdperk.
    Denk dat ik pas weer zondag hier ben...

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo,

Even eruit vanmiddag heeft me goed gedaan. Voel me echt een stuk beter. Heb ook nog superleuke nieuwe kleertjes voor Koen gekocht voor zijn 1e verjaardag. Zal er gauw een foto van maken.

Ik zat net op MSN en Irma was online. Heb haar even aangesproken. Alles ging goed met d'r. Ze is al verhuisd maar ze heeft nog geen internet. Ze zat nu even bij een vriendin. Ze is helaas niet geslaagd voor d'r rijbewijs. In januari ergens mag ze opnieuw op. Verder laat ze weten dat ze hoopt snel weer internet te hebben want ze mist ons! Veel groetjes aan iedereen.

Ik kom denk ik morgen weer reageren. Moet ff kijken want we moeten de nieuwe (of eigenlijk 2e hands) auto ophalen bij de garage, nog boodschapjes doen en verjaardagsinkopen voor Koen en Sara.

Groetjes Otje

5. @Duckie: Al dat duimen gaat vast helpen :D ! Heeft Demi nu trouwens al wat minder last van diarree nu de kuur is afgelopen?

@Duikster: Jammer dat je je favo verloskundige kwijt bent, maar samen met je vriendin een zwangerschap doormaken is óók heel leuk en speciaal... :D

@Eve: Ik ben oprecht blij dat jouw wens voor één kind nog niet veranderd is. Dat brengt toch een hoop rust... :D ! Ik denk soms ook wel eens: 'Waarom is die wens bij mij toch komen bovendrijven?' Ik denk dat ik meer rust had gehad wanneer ik ook had gevonden dat ons gezinnetje compleet is, want wie weet wat ik me nu weer allemaal op de hals ga halen... :(
    Enne... dikke hug terug hoor ;) !

@Lianne: Ik hoop dat je snel een vallende ster ziet... ;) :D !

En ook even een dikke knuffel voor alle meiden die hier zo met mij (en alle anderen...) meeleven. Ik vind ons echt een super cluppie! Wat ik hier zo geweldig vind, is dat we allemaal oprecht met een ander meeleven. Ik denk dat wij een voorbeeld zijn voor andere topics... :D

Vanavond een etentje met collega's van Roy gehad. Het was best gezellig, maar één collega had me toch een vrouw die een partij kon kwekken... niet normaal. Met name Slingding en Noortje weten dat ik ook niet op mijn mondje ben gevallen, maar vergeleken bij haar ben ik een stil en verlegen muisje... ;)

6. Niet meer actief

goeie morgen allemaal....

hier beroerde nacht gehad.. of eigenlijk begon t gister avond al... jor die eigenlijk vanaf half 5 lag te slapen, toch om half 7 ffwakker gemaakt want ik vond dat die iets moest eten... Maar ik heb m getempt en had verhoging... Ook de een na de andere hoestbui kwam. toen ik naar bed ging was ie ff wakker en lag te snikken in zijn bedje.. Dus ff bij mij in bed gelegd en getrootst... heeft toen nog drinken gehad en een sinaspril... Vannacht te vaak wakker door flinke hoestbuien... Ruth had ook mega hoestbuien en was gister avond over moe.. Daardoor alleen maar huilen en niks was er goed...
    Gistermiddag wilden ze beide niet slapen. ja half uurtje... meer niet.....
    heb eigenlijk verjaardag van me broertje vandaag en schoonzusje.. {broerjte vandaag jarig schoonzusje de 24ste}.. Maar als kids zich niet oke voelen ga ik niet heen...

DIMPHY GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! MAAK ER EEN FIJNE DAG VAN VANDAAG EN GENIET VAN ALLES!

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Lieve Dimphy,

Gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

8. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Lieve Dimphy,

Gefeliciteerd Met Je Eerste Verjaardag, Maak Er Een Leuke Dag Van. Veel Liefs Debbie & Thijmen

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    DIMPHY gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Maak er een fijne dag van. En mama is al in to the dreumestijd, dus dat komt helemaal goed!

Duckie de administratie gelukt?
    lijkt me nu geen leuk karweitje

Lola: je hebt gelijk, samen zwangeren is ook errug leuk! we gaan in elk geval samen yoga-en! enne mijn duimpjes draaien voor jou ook hoor!
    en jij stil....mmm heb ik ook nog niet zo veel van gemerkt.

Gnessy sterkte maar weer met de zieken! Het houdt bij jullie ook niet echt op he!

Noralien hoe is het met je?

zo ik ga zo nog even wat foto's spammen van Nick's verjaardag

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

aan het fruit later heeft hij de taart ook nog onveilig gemaakt!

11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

op zijn van ons gekregen fietsje

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

op zijn nieuwe ikea stoel. Hij is er ook al op gaan staan! was ik dus minder blij mee....

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

zijn fiets aan het uitpakken!

14. Dimphy, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

15. @Duikster: Hi hi, wat kan Nick grappige snoeten trekken... :) Hij ziet er mega stoer uit op zijn nieuwe fiets. Volgens mij fietste hij nog zo weg ook als hij aan de pedalen kon komen... ;)

@Noralien: Ik denk aan je...

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Dimphy: Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Dimphy: Gefeliciteed!!! met je eerste verjaardag!! en een hele fijne dag!

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik kan zo snel geen super mooi plaatje voor je vinden dimphy, sorry!

ik kom zo reageren, ik ga eerst even met kailynn fieten met beide een muts op voor de kou op de oren.

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    gelukkig duurt dat denk ik nog wel even!

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik ben terug van de fiets tocht.
    Wel koud hoor brrrrrr.
    Mijn oor doet nog goed zeer en lola ik heb geen kuur gehad omdat ik pas al een kuur gehad en met neusspray, olie en pijnstilling open we dat het zo over gaat.
    Alleen is het super vermoeiend.
    Vannacht nog een poosje wakker gelegen van de pijn.
    Lag gisteren al om 21.15 uur op mijn bedje en ben er om 10.00 uur pas uit gekomen.
    Arno moet weer (donderdag ook al) (en komende donderdag weer) met de band op stap vandaag hij gaat om 15.30 weg tot na middennacht,
    Morgen moet hij een kerst concert geven en ik ga misschien wel mee.

Karin: leuke foto's

Ik sluit me bij de woorden van lola aan over het fijne cluppie hier en de steun en begrip.

we willen friet gaan eten maar er is geen friet meer dus ga er even gauw om! tot later......

ondertussen is de friet gekocht en gegeten.

Otje: gelukkig ben je voor koen zijn verjaardag geslaagd!

Ik wens jullie allen een beter weekend dan mij :(

Deel Deze Pagina