December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Dimphy, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

hiep hiep hoera voor dimphy!

ik heb nog een cadeautje voor je, maar dat houd je tegoed. ben vanochtend al op verjaarsvisite geweest, en moet straks werken, en daarvoor ook nog een verjaardag binnen wippen.

hmm het plaatje wou niet groter.

cynthia het is zeker koud buiten, sterkte met je oor

karin wat een geweldige fotos

brr ik vind het zo koud vandaag. zit hier te kleumen.
    nou iedereen een fijn weekend, en lianne jullie een leuke verjaardag

3. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Vanmorgen weer negatief getest.

Vannacht drama met Jikke. Ze werd om 01.15u wakker en wilde niet meer slapen. In bed alleen maar huilen, beneden vond ze het prima. Uitproberen dus?! Terug gelegd en ruim een uur laten huilen. Werd absoluut niet minder, eerder erger.
    Uiteindelijk om en om een uur met haar opgezeten en iedere keer geprobeerd terug te leggen en een tijd afgewacht.
    Ze is van 01.15u tot 11.15u wakker geweest. Soms wat huilerig, maar niet extreem (zo lang ze maar niet in bed lag).
    Om 11.15u is ze uiteindelijk bij mij op bed in mijn armen in slaap gevallen en later nog een uurtje beneden op schoot.
    Nu ligt ze nét op bed en het lijkt erop dat ze gaat slapen.
    Vandaag maar niet te veel laten slapen zodat ze vannacht slaapt.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat een verschrikkelijke nacht voor jullie allemaal noralien. hoop voor je dat ze nu de rust weer wat vind.

en weer negatief getest, wel raar. wat ga je nu doen?

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    balen weer een negatieve test, raar hoor dat die ene test dan posotief was.
    Ik hoop dat je komende nacht beter verloopt!
    moet je werken van het weekend?

noura, mijn plaatje wilde ook al niet groeter.
    heb net allerlei leuke plaatjes gezocht voor de volgende jarige!
    Werkse vandaag!

en dit wilde ik even aan jullie kwijt:

6. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0

DIMPHY,

GEFELICITEERD MET JE 1e VERJAARDAG!!

7. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Lianne: Fijne dag vandaag! Wat mooi, dat Izanka bij de geboorte van Dimphy is geweest.

wat jammer dat irma niet is geslaagd voor haar rijbewijs. Hopelijk heeft ze snel weer internet.

@lola: Demi heeft nog steeds diarree maar al een paar dagen alleen in de ochtend. Erg vreemd. Maar het kwam dus niet van de kuur blijkbaar.
    Ik vind ons ook een mega leuk clubje bij elkaar en een voorbeeld inderdaad van hoe het ook kan op een forum!

@Gnessy: beterschap voor je twee kids. En je zult zelf ook wel moe zijn.

@Duikster: Mega leuke foto's en Nick kijkt ook zo lekker ondeugend!

@Slingding: Beterschap. Ik hoop dat je morgen naar het kerstconcert kan.
    Bedankt voor de knuffel.

@Noura: Ik heb net gewandeld met Demi en het is inderdaad koud buiten. Demi had helemaal een rood neusje :D

@Noralien: Wat balen zeg, dat je negatief testte vanochtend. Ik hoop dat je niet te lang in onzekerheid hoeft te blijven zitten. En jullie nacht klinkt wel heel verschrikkelijk zeg. Wakker van 1.15 tot 11.15, dan vraag je je af wat er aan de hand is. Sterkte met bijslapen, ik hoop dat ze vannacht lekker slaapt.

Eve, bedankt voor je mooie kerstkaart. Ik vind 'm echt helemaal geweldig!

Vandaag inkopen gedaan voor Demi's feestje morgen. De taart had ik besteld bij Hema en is echt heel leuk geworden. Foto volgt. Ben een pan chinese tomatensoep aan het maken, voor het geval er rond etenstijd nog visite is.

Net lekker te voet de kerstkaartjes hier in het dorp rondgebracht, maar dat kostte meer tijd als gepland, maar ach, dan zijn we in ieder geval lekker buiten geweest.

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik vloei, ben dus niet (meer) zwanger.

Jikke heeft vanmiddag nog 2 uurtjes geslapen. Werd net wakker met 39,5. Hoop dat ze vannacht slaapt.

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noralien want ontzettend balen en jammer dat je vloeid, hoe ben je eronder?

10. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    ach noortje, wat sneu voor je :cry: :cry: . Hoe gaat het met je?
    Beterschap voor jikke!

11. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo allemaal,

Wessel is ziek hij is stront verkouden en hoest als een zeehondje :(
    Ik voel me ook helemaal niet lekker ben ook verkouden heb hoofdpijn en ik zit gewoon niet lekker in me vel.

@Noortje jeetje wat rot zeg dat je nu bent gaan vloeien :(
    Wel raar zeg dat er 1 test wel positief was.
    Hoe gaat het nu met je?

@Karin wat een leuke kadoos heeft Nick gehad.

@Lola ik hoop zo voor jou dat je nog een keer zwanger mag worden.

@Gnessy moet wel zeggen dat ik het eens ben met Saskia.
    Ik hoop voor jou dat je er vrede mee kan hebben want het lijkt me wel super moeilijk want ja je gevoel uitschakelen kan niet zomaar.
    Sterkte met Ruth d'r schimmelinfectie.

@Janette het lijkt mij ook heel zwaar met 2 kleine kinderen daarom gaan wij wachten tot dat Wessel zeker 2 jaar is.
    Soms heb ik het gevoel van zou nu wel weer willen maar vaak heb ik ook weer zoiets van vind het wel fijn zo met hem alleen en hij is ook zo makkelijk en dat vind ik ook wel erg fijn.
    Johan heeft wel hetzelfde al hoewel hij meer heeft van we wachten en bij mij ligt het heel erg aan me''bui''(weet even niet hoe ik het anders moet zeggen)
    Soms is me gevoel heel sterk van wil nu graag en soms weer niet,heel verwarrend.
    Ik vond het zwanger zijn ook zo fijn en dat mis ik nog steeds heel erg,maar zolang er twijfel is gaan we er niet voor.
    Misschien is de twijfel over een half jaar al weg en misschien duurt het nog 2 jaar de tijd zal het leren.

Vind het ook moeilijk te bepalen wat nou het beste leefdtijdsverschil is.
    Wat vinden jullie nou het beste leefdtijdsverschil?

@Slingding beterschap.
    Leuke nieuwe banner heb je gemaakt.

@Otje kan me helemaal voorstellen dat je er moedeloos van word!
    Ik heb zelf een keer ruim een half jaar zonder werk gezeten en overal werd ik maar niet aangenomen en daar word je echt gek van.

@Nynke ik hoop dat jij snel zwanger mag worden!

@Bianca wat ga jij opeens snel alweer 30 weken!

@Lies heel veel sterkte met je zusje.
    Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor je zusje.

@Duckie ben benieuwd hoe de Hema taart eruit ziet.

Johan belde net op dat mijn kerstpakket klaar ligt dus hij neemt hem straks mee van werk.
    Ik krijg 30 euro en chocola enz zal het straks wel zien wat er allemaal in zit.
    Johan krijgt hem maandag met de managementmeeting,ben benieuwd wat hij krijgt.

12. keizerin

Nick nog gefeliciteerd met je 1ste verjaardag :D

13. @Noralien: Hé, wat jammer nou... :cry: Maar je zou nu toch bijna gaan denken dat met die eerste test iets is mis geweest, dat het beeldschermpje niet goed heeft gereageerd op de test of zo. Lijkt me ook een prettigere gedachte dan die aan een miskraam...
    Ik ben vanmorgen trouwens ook ongesteld geworden, dus we lopen weer eens gelijk! Is wel makkelijk, dan kan ik je er straks weer aan helpen herinneren dat je overtijd bent... ;) ;) ;)
    En dan ook nog weer zo'n nacht met Jikke achter de rug... :( Arme Jikke en arme jullie. Ik kan me goed voorstellen dat je blij bent wanneer deze zaterdag voorbij is...

@Vales: Wat vervelend dat je je niet toppie voelt, zeker nu je nog in je wittebroodsweken zit... Misschien helpt de chocolade een beetje... ;)
    Een dikke beterschapsknuffel voor Wessel!

@Duckie: Alleen 's ochtends diarree is inderdaad een beetje vreemd... :(

14. keizerin

Dimphy gefeliciteerd met je 1ste verjaardag :D

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    effe een ego bericht:
    ik heb net de hap gebeld omdat ik zo'n oorpijn heb,
    maar zolang ik geen temp heb en het nog geen 3 dagen duurd mag ik niet komen en doen ze niks.

16. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff Noralien: wat ontzettend balen zeg! veel sterkte. en dan ook Jikke nog de hele nacht aan het spoken. Hoop dat je vannacht in elk geval mag slapen....

Cynthia: sterkte met het oor!

Duckie alvast veel plezier morgen met het feest. En de Hema taart vond ik erg lekker.....

Vales: het beste leeftijdsverschil is ook voor een ieder anders denk ik.
    leuk een kerstpakket!

en ja ook ik ben errug blij met jullie allemaal. meeleven en gezellig met elkaar kletsen is toch heel veel waard! en het gaat er in andere topics heel anders aan toe af en toe....

17. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Vales: beterschap voor Wessel. En vervelend dat je niet lekker in je vel zit, probeer nog een beetje na te genieten van je bruiloft!

@Cynthia: Je zult wel erg pijn hebben, als je de hap hebt moeten bellen. Shit zeg, dat ze niks kunnen doen en oorpijn is zo'n nare pijn. beterschap.

18. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
  19. keizerin

@Duckie dat doe ik zeker wel :D
    Ben wel blij dat we nu ziek worden en niet volgende week.
    En de taart is heel leuk :D ik moet hem van de week ook echt gaan bestellen.

@Slingding oww wat een ellende is oorpijn zeg.
    Ik heb het 1 keer gehad nou ik vond het vreselijk,het is echt een rotpijn.
    Hopelijk is het snel over,heel veel beterschap.

@Karin je hebt ook wel gelijk het is natuurlijk heel persoonlijk maar ik vind het moeilijk te bepalen voor ons.

Wessel heeft vandaag al 4 keer gepoept is niks voor hem,arme jongen.
    Ik heb vanmiddag baby luuf gehaald en hem net lekker mee ingesmeerd hopelijk helpt het een beetje.

20. Niet meer actief

cynthia beterschap met je oor.. helaas weet ik hoe t voelt... Wel raar dat ze je geen zwaardere pijnstilling willen geven. doen ze hier namelijk wel...

hier een kerstboom met knipperende lichtjes erin. De ballen moeten er nog in... maar vind m zo al wel gezellig. haha.... is meerdere standen die snelheid van de lampjes...

Toen k thuis kwam van verjaardag (was ff alleen heen geweest), raakte ruth wederom helemaal overstuur... Dit keer liet ze wel voelen in d'r mondje. en boven in voelde ik 3 sterke bobbels... En die zaten er gister niet.. Dus volgens mij gaat ze in sneltrein vaart tandjes boven krijgen...

ik ga gauw verder met mijn kerstboom en dan de rotzooi hier opruimen... Kerstkaarten klaar leggen kunnen die morgen op de bus...

me ventje is nu op verjaardag en gaat daarna de kroeg nog in....

tot morgen allemaal...........

Deel Deze Pagina