hi hi duikster; he balen dat je zo brak was zeg, heb je geen last van je rug is het wel weer wat anders eve; ik wilde ff zeggen dat ik het fijn voor je vind dat je een kindje hebt gekregen en dat dit dus 1 van je wensen is die iig is uitgekomen duckie; thnx voor de kaart, hij is erg schattig enne jij bent ook maar druk zo te horen slingding; beterschap met je ooronsteking enne je avatar is ook weer erg leuk, erg up to date hoor eve; vwb de schimmelinfectie, voor zover als ik weet heeft iedereen schimmels in zijn lichaam zitten en de een is vatbaarder dan de ander daarvoor zeg maar, wanneer je minder weerstand hebt, als andere meer of andere dingen weten. hoor ik ze ook graag hoor lianne; van harte gefeliciteerd met dimphy, otje; als ik je morgen niet meer spreek/schrijf, alvast gefeliciteerd met sara. lola; vind het lief dat je dat zo ff zegt hoor, maar deel je mening hoor. gnessy; he balen zeg weer een vermoeiende nacht zo te horen duikster; wat een leuke foto's zeg, en wat is hij alweer veranderd zeg, het word nu echt een dreumesje vind ik, baby af dus. je bent leuk geslaagd zo. slingding; klinkt wel erg leuk zo'n kerstconcert, hoop dat als je gaat je niet teveel last hebt van je oor noralien; he balen zeg vwb de test, ik vind het heel naar om te horen, had eerder anders gehoopt voor je. en jikke jeetje wat heeft zij het lang volgehouden de heeele nacht dus?! getver hoop dat ze vannacht beter slaapt duckie; toch wel lekker he even een ommetje hoewel het wel koud is.. noralien; ik vind dit echt heeel erg voor je zeg, ik voel me een beetje verdrietig nu ik dit lees, maar denk dat jij je er veel rotter onder voelt, sterkte, jikke toch niet ook ziek aan het worden he, mss ook haar oortjes?! balen hoor beterschap vales; jullie ook veel beterschap toegewenst het zit iedereen niet mee zeg slingding nou ja zeg wat balen voor je voor de hap duckie; hij ziet er zuper leuk uit zeg, echt schattig met een foto van demi gnessy; ahhhh sterkte met ruth hoor, lijkt me niks 3 tegelijk hier een druk dagje gehad, orlando heeft het goed gedaan hij heeft alleen 2 keer maar 3 kwartier geslapen en vanacht was het ook rommelen denk dat hij echt ook last heeft van tandjes/kiezen, hoop dat hij vanacht beter slaapt. ben met een vriendin naar de stad geweest samen met 2 kids (orlando en de jongste van haar) en tikus, zij had haar tuigje om en daar staat 'dog rescue' op dus ze had wat bekijks met haar tuigje, iedereen dacht dat ze een hulphond was . ach ze kan er wel voor door maar is het natuurlijk niet 8) morgen verjaardag van mijn nichtje en mss ff tennissen met mijn zusje maar dit hangt een beetje van melvin af eigenlijk. hij is vandaag nml voor een vriend van hem samen met nog 3 vrienden een dakkapel gaan plaatsen bij hem maar heeft het niet af kunnen maken omdat er een aantal dingen tegenvielen, nu gaat hij morgen ochtend nog ff verder en hoopt nog 4 uurtjes werk te hebben maar zo niet dan niet, maar kan ik dus niet met mijn zusje gaan tennissen. vind het geen ramp hoor, eerder voor mijn zusje want haar vriend kon ook niet omdat hij ziek is geworden, beetje sneu voor haar dan dus, we zien wel gr saskia
zo me kersboom is opgetuigd... hij is blauw, wit en paar rode ballen erin... Ik vind m erg gezellig.. heb tekeningen van jordy van deur gehaald en daar de kerstkaartjes neer gehangen.. Van iedereen die al kaartje heeft gestuurd DANK JE WEL.... De keuken is nog een zooi, maar dat zoekt eg morgen maar uit... hihi.... hoewel als ik zometeen nog veel zin heb, ga ik nog ff door.... Heb net ook nog alvast beeetje afscheid genomen van ruth d'r baby periode... Heb namelijk de opbergzak uitgezocht en alle echte baby speelgoed er uit gehaald..... De knuffel waar d'r fles altijd op lag als ze dronk {ze heeft amper op schoot willen drinken al vanaf t begin, wat mij vaak werd verweten als gemakzucht...... terwijl ruth echt op schoot niet dronk en fles op d'r knuffel dus wel dronk...} de rammellaartjes e.d. alls zit in tas en gaat naar zolder toe.... Kan het gewoon niet helemaal weg doen. Aangezien ze voor d'r verjaardag ook nog genoeg krijgt ga ik de box ook nog onder handen nemen.... De baby periode word zo langzaam echt afgesloten en komt er nieuwe periode aan. Bij jordy keek ik er naar uit dat hij meer ging lopen, zich ontwikkelde en noem maar op... Maar ruth is zo snel dat ik eigenlijk niet zo goed weet wat ik er van moet verwachten bij haar..... Vanaaf ging ze met d'r papa douchen en terwijl ze onder de hete douche zat met d'r papa had ze zich zo genesteld dat ze pal onder de straal zat en in slaap viel..... Was heel lief en intiem moment om zo samen te zien... Want papa lief zat namelijk ook te huilen... {hij heeft dit nooit zo kunnen doen met esther namelijk....}.... ik ga nog ff door en dan naar bedje...
Saskia: Wat lachen dat verhaal met dog-rescue! Zie het helemaal voor me. Enne... bedankt voor je felicititatie maar Sara is pas over 1 maandje jarig hoor Gnessy: Beterschap met je kids. Wat sneu zeg, ze zijn wel vaak ziek of lijkt dat maar? Duckie: Wat een mooie taart zeg! Maarre... ff een vraagje. Heb je die nu al in huis? Omdat Demi pas over 4 dagen jarig is? Of vieren jullie het dit weekend? Sorry misschien heb ik iets gemist. Vales: Beterschap met Wessel. Sneu zeg dat ie zo ziek is. Hier goeie ervaringen met luuf. Slingding: Heel veel beterschap! Lijkt me vreselijk, die oorpijn. Noralien: Jeetje meid, wat sneu voor je dat je nu toch niet zwanger bent. Echt vreemd ook. Dacht dat die clear-blue testen toch wel heel erg betrouwbaar waren! Heb je de huisarts nog gebeld? Of laat je het zo? Vervelend ook van die slechte nacht. Janette: Kreeg vandaag van jou al een verjaardagskaart voor Koen! Beetje vroeg maar hardstikke bedankt hoor! Hier alles goed. Vanmorgen de nieuwe auto opgehaald. Mooi hoor. Maar we gebruiken hem nog eventjes niet. Steef heeft nog de lease-auto tot 31-12 en dat rijd iets goedkoper Vandaag zijn we naar Den Bosch geweest met zn 4tjes. Het was erg leuk maar zoooooo druk! Ik ga nooit meer op een zaterdag vlak voor kerst winkelen. Hihi. Wel hele leuke kleren gekocht voor Sara voor d'r verjaardag. En de echte Bosche bollen natuurlijk. MMMMMM! En ik had het idee dat het met Koen weer sinds tijden beter ging vandaag. Hij heeft nogal wat roerige weekjes achter de rug. Enorm last van verlatingsangst. Last van tandjes. Veel huilen. Vandaag ging het best goed. Zijn eetlust komt ook langzamerhand weer terug. Ben blij dat het weer de goede kant uit gaat met mijn kleine manneke! Groetjes Otje
Had weer eens zin in wat te knutselen (ben alleen thuis, Steef heeft n feestje van zijn werk). Wat vinden jullie van mijn nieuwe banner? Gr Otje
otje mooie banner! ik ga ook die andere er weer zetten die is nu ook voor deze tijd! Mijn vader is geweest voor de afleiding en we hebben gezellig spelletjes gedaan. ga nu gauw mijn bedje opzoeken met zware pijnstilling enz. tot straks! Biaca: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!! ook al ben je nu op vakantie je eest dit wel achteraf!
Goedemorgen allemaal, Goede nachtrust gehad? Hier mwoah. Ik ging pas laat naar bed (00.30 uur). Als ik alleen thuis ben heb ik nooit in in vroeg te slapen. Toen ik net in slaap was gevallen tegen 1 uur kwam Steef thuis dus nog ff gekletst. Daarna gaan slapen en een paar uurtjes later werd ik weer wakker. Steef was aant kotsen op de badkamer en had dus ook weer diaree. Nu hopen dat ie niet weeeeeeeeeeeeer ziek wordt. Gr Otje
hier ook maar een kort nachtje. tegen 3 uur ben ik pas in slaap gevallen, duurde heel lang voor de pijnstilling een beetje werkte. om 3.45 uur kwam arno thuis. kailynn was om 8 uur wakker, en normaal wil ze altijd terug gaan slapen maar nu niet natuurlijk. Arno mag lekker uit slapen want die moet van de week al vroeg uit bed voor kailynn omdat ik de nacht in moet, en hij heeft gisteren en eergisteren de zorg ook al genomen terwijl hij diw nachten ook niet vroeg op bed lag. Ik doe nu bij kailynn een maillot onder de broekjes, (dunnen broekjes) lekker warm en ze kan haar sokken niet uit trekken zo. (misschien een tip) Otje: jij ook een kort nachtje dus! hoe is het nu met steef? heeft hij misschien wat verkeerds gegeten? Duckie: de taart zie er mooi uit! hij is ook errruuug lekker ik heb heb bij karin op. Veel plezier bij het vieren vandaag! Noralien: hoe is het met je? Vales: ik mis jou mooie banner. loa: hoe was het etentje gisteren? het gezeldschap beter? ga effe een kop thee pakken en stomen misschien dat dat nog helpt? Dit ben al erg beu namelijk maar ja liever nu dan volgende week.
Bianca: gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je fijne dag.... Saar en ben: Gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijk.... vwb t ziek zijn hier in huis. Ze houden elkaar bezig... is de een opgeknapt begint de ander.... met t gevolg dat t een paar dagen later hier allemaal weer ziek zijn.... en ik hoest alleen wat... Het zal wel aan t tijd van het jaar liggen. En de h.a. zei dat ruth heel gevoelig was voor virussen e.d.... hier redelijke nacht gehad. ruth heeft liggen hoesten huilen van 11 tot 1 uur vannacht. had haar naast me neer gelegd en ik ben gaan lezen... met haar in me armen... Egbert kwam om kwart voor 3 ze bed in.... Vanmorgen werden kids pas om kwart over 7 wakker. athans jordy... die heeft 3 kwartier naast me gelegen en beetje gekletst. ruth werd om half 9 wakker..... ik ga ontbijttafel klaar zetten... gaan we ff ontbijten met zijn allen...
hier ook maillots onder broeken hoor... want t is veel te koud anders vind ik.... vooral als alles wit is van t vriezen.....
@Karin: Wat een leuke foto's van Nick z'n verjaardag. Hij heeft zo'n guitig koppie Ziet er totaal niet ondeugend uit @Noralien: Dit is niet echt jouw geluksweekend zeg Ik hoop echt dat binnenkort alles weer beter verloopt en dat je vol goede moed weer verder gaat. Maar voor zover ik je ken gaat je dat best lukken! @Duckie: Veel plezier vandaag met de verjaardag. Hoop dat jullie het allemaal erg naar je zin gaan hebben. Met zo'n mooie taart moet het iig wel lukken @Cynthia: Sterkte met je oorpijn. Balen dat de ha er nog niks aan wil doen. @Vales: Beterschap voor jou en Wessel! Ik smeer Fynn bijna iedere avond in met Babyluuf. Hij is nml bijna continu wel een beetje verkouden en hier slaapt hij heerlijk op @Otje: Mooie banner! En beterschap voor Steef. Hier bijna geen kerstversiering. In de winkel waar ik werk staan vanaf eind september al de kerstspullen. En als ik dan thuis ben heb ik er eigenlijk niet zo'n behoefte meer aan Als Fynn wat groter is ga ik het wel doen omdat ik dat voor hem toch wel erg leuk vind. Ik heb trouwens helemaal niet het gevoel dat ik afscheid moet nemen van het baby-tijdperk. Fynn lijkt wel een grote vent maar als ik hem in badje, in z'n rompertje of in bed zie dan vind ik hem echt nog een baby hoor. Ben ook niet echt iemand die dingen wil afsluiten. Rol liever gewoon van de ene fase in de andere.
Saar& Ben, Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Grappig: Roy en ik zijn op 17 december getrouwd (8 jaar geleden inmiddels...)! We hebben toch best een aantal decemberbruidjes hier...
Gisteren Fynn z'n verjaardag alvast gevierd. Z'n ochtendslaapje was een beetje laat en hij kwam daardoor om 12.00 z'n bed uit. Toen dus snel een boterham en aankleden want de visite zou om 13.00 komen. Enfin, hij ligt op de commode om z'n luier te verschonen. En ja hoor, hij gaat ineens plassen Dat heeft ie alleen 2x gedaan toen hij nog heel klein was. Ik was er dus totaal niet op bedacht maar wel kletsnat En daar ben je dan niet blij mee als je staat te haasten. Maar we hebben het op tijd gered De kamer zat hier helemaal vol met 18 mensen. En degenen die hier geweest zijn kunnen zich daar wel iets bij voorstellen. Het was wel heel gezellig. En Fynn vond alles prachtig. Hij was echt super druk. Heeft veel speelgoed gekregen. Ik was daar eerlijk gezegd niet zo blij mee omdat ik gevraagd had om kadobonnen. Nu heeft hij gewoon echt te veel. Ik weet niet waar ik het laten moet en Fynn kan moeilijk overal mee gaan spelen. Ik geef het nu dus maar gedoseerd. En koop voor de kerst niks. Pak gewoon weer iets in Maar het mooiste kado vond het hij een ballon met helium. Daar werd hij helemaal wild van Om 15.00 was iedereen weer weg. En dat was net mooi. Hier weer alles opgeruimd en Fynn z'n bedje in. En prima dag dus! Zal hierna even spammen. En aangezien ik niet kan kiezen welke foto ik zal plaatsen doe ik er gewoon een heleboel