eve: klinkt als een gezellige verjaardag gisteren! Mooie taart! en zeer leuke foto's. Ik heb net een wandeling van rui 30 minuten gemaakt met kailynn, alleen wlde kailynn haar handen niet in de zak van de wagen houden en handschoenen had ze niet aan want ik ben er natuurlijk net 1 kwijt. maar op het rind ging ze huilen van de kou denk ik en vermoeiheid. Ze ligt nu lekker in bed met de handen onder de dekens Ik ga vanmiddag wel naar het concert toe denk ik heb toch een watje voor de olie in mijn oren. Voor kailynn leuk en goed en het is een kerst concert en dat heeft toch net iets anders.. mensen die naar buiten gaan doen je goed aankleden want het is nog kouder dan gisteren brrrrrrrr.
Eve klinkt inderdaad als een hele gezellige verjaardag.... Blij dat fynn genoten heeft... Misschien kun je 1 grote opbergbank of zo aanschaffen en daar al het speelgoed in doen?>? Ben heel benieuwd hoe dat volgende week gaat worden met ruth... Weet van me beste kameraad dat die twee grote dingen heeft gekocht en naar wat ik heb gehoord nog meer... {zijn zusje heeft geestelijke beperking en wil geen kinderen omdat ze zelf beseft dat ze het niet aan kan. en hij moet eerst maar een meid zien te vinden dus...} Die verwend mijn kids nogal graag... lol.... Hij doet maar... Hoop dat alles een beetje gedoseerd komt volgende week, en dat het met name gezellig word... Heb er wel zin in.... zal ff de rest van kerstversiering ophangen.... en dan me berg was weg vouwen...
@Eve: Ik moest behoorlijk lachen om de pret-foto, die is écht heel erg leuk! Blij dat je 'het' achter de rug hebt... ? Jammer is dat wanneer mensen niet luisteren naar je wensen wat betreft kado's. Ik zou ook een deel van het speelgoed apart houden hoor... @Slingding: Pssst... ik heb hier nog een nietgebruikte antibioticakuur liggen. Roy dacht vorig weekend dat hij weer oorontsteking ging krijgen en toen heeft hij de huisarts gebeld voor een afspraak. Die had het echter razend druk en heeft 'voor deze keer' een kuur voorgeschreven zonder hem te hebben gezien. Roy heeft hem echter niet hoeven gebruiken, de pijn was de dag erna al een stuk minder. Dus wanneer je pijn zó erg is dat je er een ritje van 2 uur voor over hebt... Ik was gisteren (weer eens) met mijn moeder naar Ikea geweest. Ik weet niet hoe het komt, maar wij kunnen ons daar úren vermaken. Kinderen konden gisteren samen met de kerstman en een sneeuwpop op de foto en dan kregen ze ook een kadootje, dus hup... wij ook met zijn drieën op de foto. Hij is erg leuk geworden (hebben jullie ook mijn moeder eens gezien...):
lola: lief van de kuur hoor maar ik probeer het deze dag nog en anders bel ik of vanavond de hap en anders morgen de ha. Er staat 3 dagen voor en ik ben pas donderdag op vrijdag begonnen dus vandaag zou het minder moeten gaan worden, al begint mij wbij holte flink op te spelen maar ja....(dat heb ik nog nooit gehad) Als je denk dat ik behoefte heb om morgen de nacht in te gaan... leuk die foto van Ikea, heb je dat maar weer te pakken.
Noralien, k vind het heel vervelend voor je. Sterkte gewenst! Lola, leuke foto van de drie generaties... jullie lijken ook wel op elkaar hoor. Eve en Fynn, leuke verjaardagsfoto's en wat zag Fynn en sjiek uit! Hier ook een hele leuke verjaardag gehad, Dimphy is erg verwend met allemaal leuke cadeautjes. Ze heeft haar eerste zilveren ringetje gehad van mijn vriendin... Een opblaasbad met ballen, een groot feest voor haar. En natuurlijk veel van nijntje, badfluitjes, nijntjes kralen, telefoon, veel muziek instrumenten, teletubbiebal Ik zal zo even wat foto's laten zien. Allemaal bedankt voor de kaartjes.
lianne wat een leuke foto's zeg... en leuk poppenwagentje met zo'n grote knuffel.... Ze is goed verwend zo te zien... Hebben jullie het gezellig gehad?
Hallo meiden, Ff vanaf mijn werk een krabbeltje voor jullie want thuis heb ik nog steeds geen internet... Het huis is erg mooi geworden maar nog niet helemaal af... Ik heb een boel beebs en mamma`s niet gefeliciteerd maar dat doe ik bij deze even, ik heb wel kaartjes gestuurd dus denk wel aan jullie! Ik mis jullie en denk aan jullie! Ben onder de indruk van Noralien en wil je ff een hart onder de riem steken! Meid zet em op! Cynthia sterkte met je oor meis... Verder ff geen tijd meer moet weer aan het werk! Hoopp dat we snel weer internet hebben dat ik weer mee kan doen... Liefs Irma.