@Lola: Heel herkenbaar wat betreft Ikea. Wij zijn daar ook altijd uren zoet De foto is echt leuk! En wat ziet je moeder er nog jong uit. Of was ze nog heel jong toen ze jou kreeg? @Lianne: Gelukkig dat de verjaardag van Dimphy ook geslaagd was. Vind de foto met het stuk taart heel lief @Otje: Fijn dat Steef weer beter is. De taart heb ik bij een banketbakker bij mij in de straat besteld. Zal ik er een opsturen? @Cynthia: Heb echt met je te doen. Kan me voorstellen dat je je goed beroerd voelt. Denk dat de ha nu wel iets zal geven. Toch? En red je het thuis een beetje? @Gnessy: Fynn was gisteren om 7.00 wakker en vandaag om 6.00. Maar om 7.30 viel hij zowaar weer in slaap bij mij in bed. Tot 8.30 @Noralien: Heel veel sterkte! Ik denk aan je. En schrijf hier maar alles van je af hoor. @Duckie: Hoe was de verjaardag van Demi? Heb trouwens al een aantal kaartjes gekregen voor Fynn maar die staan heel netjes ongeopend te wachten tot woensdag. Goed he?
Hey Gnessy, Naya helemaal terug ben ik nog niet hoor, ben ook nu weer aan het oppassen. Thijmen en Gaia liggen beide net in bed en gaan hopelijk even slapen, althans als ze willen haha. verder gaat het hier allemaal redelijk, ik vloei gelukkig niet meer. Mag ook wel he na 5 maanden, hopelijk blijft het ook zo verder. Met Thijmen gaat het gelukkig ook weer allemaal goed, hij hoest niet meer gelukkig. Hij is nog wel verkouden, maar dit hoort er natuurlijk ook allemaal bij he. Ik heb even een vraagje aan jullie allemaal, weet iemand waar je een Bumbataart kan bestellen, ik heb echt op meerdere plekken gevraagd en ze hebben van alles behalve Bumba . Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen? Ik heb de eerste 2 kerstkaartjes ook al binnen , Alvast heel erg bedankt hiervoor Janette en Eve. Lola & Roy Gefeliciteerd Met Jullie 8 Jarig Huwelijk
@Debbie: Als je een goede afbeelding van Bumba hebt kunnen ze die op een taart 'afdrukken'. Net zoals bij een fototaart dus.
Oké alvast bedankt eve, maar ik bedoelde zo een taart met van die bumba poppetjes erop. Want ze bestaan wel snap je
@Debbie: Een goede banketbakker zal ze wel hebben hoor. Die bij mij in de straat iig wel. Maar ja, das een beetje ver weg
Eve: wat heb jij eigenlijk fynn voor zijn verjaardag gegeven? En de rest? Wat geven jullie je kids voor hun verjaardag?
Sinds vrijdagmorgen wordd'r kontje ingesmeerd met zalf zo'n 9 a 10x per dag. Het zou nu ik drie dgn bezig ben toch moeten opknappen of neit? het was nu weer vuurrood en bloed liep er weer uit..... Moet ik de h.a. weer bellen of niet? Wat zouden jullie doen?
noralien: gewoon over praten hier hoor! we zijn er voor jou! Ik voel me nog steeds erg beroerd! Vanmiddag weer naar de ha want alle slijmen zijn goed groen (sorry voor het vieze praatje) mijn holtes zitten goed vol (heb ik nog nooit gehad. over de zorg van kailynn arno is in de ochtende thuis en de middagen gaat kailynn naar jhet kdv want ik zou moeten werken dus kdv moest ze toch al naar toe. Ga weer even op de bank liggen, wan t mijn hoofd bonst als een gek...
@Gnessy: Fynn krijgt woensdag pas z'n kado's van ons. Van mij een houten vrachtwagen met vormpjes van dieren (die hij dus door het juiste vormpje moet duwen). En van oma en opa een loopwagen van Bumba.
gnessy, ik zou de foto weg halen want voor dat er mensen hier komen met verkeerde bedoelingen! ik zou de zalf even de tijd geven om te werken. Vaak wordt het eerst even erger om daarna beter te worden. Ik weet ook niet welke zalf je gehad hebt want bij sommige zalven is TE veel smeren ook niet goed.
Eve: Koen krijgt van ons voor zijn verjaardag de brandweerauto en garage van Little People (fisher price) en dat loopding van Ikea wat ik hier een tijdje eerder geshowd heb. Dit is 'm: Die 3 dingen vind ik echt meer dan genoeg. Hij krijgt ook natuurlijk nog van familie en vrienden.
Thijs mannetje, gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Lola, gefeliciteerd met jullie 8 jarige huwelijks dag! Eve wat een schitterend huis gun je ons! Ik zal snel wat foto`s laten zien dan weet je wat voor een huis we hebben gekocht en hoe mooi het nu is. Alleen is het internet nog steeds niet door dus moet ik het nu ff op mijn werk doen... Rick mocht vanmorgen het KDV niet in omdat hij een ontstoken oogje had, vervelend hoor moest ik op stel en sprong iets regelen, gelukkig kon mijn vriendin oppassen en kon ik iets later dan normaal toch naar mijn werk toe! Had trouwens een 7.5 voor mijn examen... Groet Irma.