Hoi hoi, Ja wat leuk was het! de foto`s zijn erg mooi geworden... Voeg me maar toe op msn dan stuur ik de foto`s naar jullie door! Groetjes Kim en Rick. j.vanbokhorst@chello.nl
Wat een leuke foto's meiden! Moet een supermiddag geweest zijn. Ik heb net de eerste les van de na-zwangerschap gehad. We hebben alleen maar liggen lachen en kletsen, van oefeningen is niet zoveel terecht gekomen. Volgende week gaan we ook met z'n allen lunchen, net zo als jullie vandaag. Volgende keer wil ik ook mee hoor! De 9 maanden beurs vond ik tegenvallen, is denk ik ook leuker als je zwanger bent.
Ik ben net terug van de beurs. Het ziet er wel leuk uit zeg die foto's,volgens mij was het heel gezellig en de volgende keer wil ik wel mee. Ik vond de beurs echt super leuk ik heb echt heel veel gekocht. Allemaal potjes voeding en sapjes en ik heb goedkoop flesvoeding van Nestle met een berenbox. Ik hoef voorlopig geen potjes voeding meer te kopen want ik heb een hele voorraad,ook allemaal van die toetjes. Ik heb ook van VSM voor de spul voor als die word ingeent en voor de hoest want dat doet hij sinds gisteren. Ik heb ook een grote tuttelpop en daar zit een rammelaar in. Nou en nog veel meer ik weer het gewoon allemaal niet meer. Ik heb echt meer gekocht dan toen ik zwanger was ik was helemaal afgeladen. Nou ik ga stoppen ben nu echt wel moe en me handen doen super zeer van het tillen ze zijn ook helemaal dik Ik lees morgen de rest wel van jullie leuke dag
Hallo allemaal! Ook even mijn reactie op de meeting gisteren: Ik ben in totaal 12 uur van huis geweest (!) maar het was de reis dubbel en dik waard. Zeker voor herhaling vatbaar! Ik deel de mening van Slingding wat betreft de duur van de high tea, ik heb ook het gevoel dat ik niet genoeg met iedereen heb kunnen praten... Daarom: over een half jaartje nog eens...? (En dan met een grotere groep uiteraard!) Ook de reacties op straat op onze kinderwagenstoet waren leuk. Een aantal voorbeelden: 'Is dit een carnavals-optocht?' Antwoord: 'Ja, wij zijn verkleed als mama's!' 'Hebben jullie 'het' allemaal achter elkaar gedaan?' Euh, ja zo ongeveer dus wel hè ... Deze kwam uiteraard van een jonge knul... Twee bejaarde dames: 'Ach wat leuk, die jonge moedertjes bij elkaar!'
Zoooooooo, ik zit na een heerlijke nacht nu even met een kop koffie achter de pc wakker te worden. Om 23.30 ging ik slapen, best wel doodop. Gelukkig was Koen ook erg moe. Om 6 uur werd ie wakker voor een fles, heeft ie rond 6.30 uur gehad en om 7.15 uur is ie weer gaan slapen en ben ik ook terug in bed gekropen. Sara bleef bij mijn moeder slapen dus die bracht haar dan ook naar school. Ik had de wekker gezet op 9.15 uur zo van: dan ga ik nog wel iets doen vanochtend! Heb dus ook tot net geslapen tot de wekker afliep. Het was verleidelijk om nog te blijven liggen. Ik vond de high-tea erg leuk maar relatief eigenlijk best duur voor wat je kreeg, of niet? Verder hebben WIJ (de mama's + baby's) het wel gezellig gehad. Ik vind ook zeker dat deze meeting (met uitbreiding van nog andere mama's) nog herhaald mag worden! Er werd al gesproken over een half jaar maar dan zit je natuurlijk wel in de zomervakantie. Misschien handig in september of oktober? Dan kruipen onze kleintjes misschien al en ik hoorde al de optie gisteren van een "binnenspeeltuin"! De reacties gisteren op straat waren inderdaad erg leuk! We kwamen op een gegeven moment een hoek om. En die man zag al 4 mama's met wagens en hij liep de hoek om... ziet ie er nog 7! Dat gezicht van die man. Echt lachuh! Zo, ik ga even iedereen een mailtje sturen zodat we allemaal elkaars emailadressen hebben om de foto's te mailen. Gr Otje
Waar we natuurlijk met het plannen van een volgende meeting rekening mee moeten houden, is het feit dat velen van ons dan (helaas...) weer aan het werk zijn. De datum moet daarom al ruim op tijd worden vastgelegd, zodat iedereen de gelegenheid heeft om een vrije dag te regelen. Hier ook een goede nacht gehad trouwens. Jasmijn kreeg om 10.30 uur de laatste fles (lagen wij er ook eens op tijd in...) en ik heb haar om 7.00 uur wakker gemaakt (toen mijn man opstond om naar zijn werk te gaan) met de bedoeling om na de voeding (en het kolven) weer in bed te kruipen, maar eenmaal gevoed en gekolfd was ik toch wakkerder dan ik dacht... Ga me zo dus maar eens douchen! @Otje: Was de boa goedgekeurd?
ooh wat leuk om alles te lezen, heel erg leuk. het is wel jammer dat we allemaal zo verspreid over het land wonen. anders had je veel makkelijker wat af kunnen spreken. bijvoorbeeld een koffieochtend bij mij thuis ofzo. maar ik hoop volgende keer echt van de partij te zijn. en word wel grappig als ze kunnen kruipen, alleen zal er dan nog niet veel van bijpraten komen aangezien je er dan steeds achterna moet.(of we moeten een aantal nannys in huren) nou hier dus een heerlijke nacht. nadat safouane de hele avond heeft geslapen, heb ik hem om half 12 wakker gemaakt. daarna weer naar bed, en toen kwam die dus om 4 uur alweer. en klaarwakker erna. maar heb hem gewoon weer terug gedaan entoen heeft die tot 10.15 geslapen. heerlijk. en met het weer van vandaag gaan we straks lekker naar buiten, en heb net de was buiten gehangen. oh ja, ik deed daarstraks de ramen los, en zag toen een grote hond in de tuin van de buurman er met een van zijn kippen in de bek vandoor gaan. jagh.....
goede morgen (kan nog net) Wij komen net een half uur terug uit bed lekker liggen dutten. Kailynn was bekaf gisterenavond en en was zo moe dat ze alleen maar kon krijsen tot de laatste voedng, heb haar eerst nog met papa in bad gestuurd en daarna nog een lekkere massage en de fles en hup naar bed. nou om 8.30 werden we wakker en hebben we haar ook wakker gemaakt, nou ze had er eigenlijk nog niet zo'n zin in ze lag ook duidelijk nog lekker maar toch de fles gegeven en toen had ze praatjes voor 10 en na een half uur is zij ook weer terug naar bed gegaan. het zal wel weer zo'n slaapdag van kailynn worden Het was wel druk in de trein gisterenavond zeg, over het station nog maar te zwijgen. we waren al bang dat de wagens niet mee konden maar gelukkig met klem zitten (en voeden) is het gelukt! Het is zeer zeker voor herhaling vatbaar!
wat heerlijk slingding dat jullie hebben kunnen uitslapen. alle beebs zullen gister zeker wel moe zijn geweest.
@Otje: ik zal mijn foto's ook naar jou sturen zodat iedereen ze kan bekijken. Wil je ze verkleind hebben of gewoon in het grote formaat?
pff Ladies, ik krijg mijn mail niet binnengehaald op de laptop. is ook maar ruim 7,5 MB Wie zijn schuld is dat? Ik ga de computer achter maar opstarten.... Frank heeft vandaag de goede laptop mee naar zijn werk en daar staan de fotoprogramma's op dus ik kan mijn foto's nog niet van de camara afhalen, maar wat in het vat zit verzuurt niet..... Otje: jouw groepsfoto wil ik inderdaad graag hebben, want daar ligt Nick vooraan.. Op mijn foto's heb ik Nick van de zijkant..... Vanmorgen heb ik afspraken gemaakt over de opvang van Nick en ga zo effe boodschappen doen. Heb vandaag niet zo heel veel tijd en weekend ook niet (Carnaval), dus mijn foto's zien jullie, maar wanneer? Ik vond het ook echt wel voor herhaling vatbaar, misschien te zijner tijd op een zaterdag? Karin
Eve: Stuur de foto's maar naar mij in normaal formaat. Dan zet ik ze op de website. De foto's van Feitkifkim zijn supergroot Duikster... maarre... ze staan al online op de website die ik jullie heb gemaild. Debbie: Ik kan jou foto's helaas niet online plaatsen omdat ze te klein zijn! Heb je ze zelf verkleind? Duikster: Ik stuur je die ene foto wel door waar Nick vooraan ligt. Saskia: Wil jij me jou groepsfoto doormailen? Daar staat Koen net zo leuk op. hihihi. Gr Otje
ziet er leuk uit die foto's, ik hoop dat ik de volgende keer ook mee kan. Jullie hebben het dus erg gezellig gehad. Ik ga vanmiddag weer met Dimphy naar de therapie (cranio sacraal) Ben benieuwd het het nu verloopt. Dimphy al twee nachten na de voeding van 3 of 4 uur niet meer in slaap te krijgen, wordt steeds wakker van het speentje dat ze verliest, huilen... Ben helemaal moe, man is druk aan het klussen in het huis, dus sta ik overal alleen voor. De wekker staat op 7 uur voor de school van de oudste. Gelukkig heeft ze nu vakantie, hopelijk gaat de kleine weer beter slapen. Overdag gaat het trouwens supergoed nu ze gewend is aan het inbakeren. Noura, goor gezicht zo'n hond die een kip pakt. Onze hond zou het ook gedaan hebben denk ik. We hebben een grote dog, bull mastiff. Scheet voor mensen en kinderen, maar voor kippen.......
oh effe snel een tip voor degenen die van muziek houden: bij het kruidvat hebben ze cd's met kinderliedjes voor 1,79 euro. Poesje mauw en alle eendjes zwemmen in het water. Op beide cd's staan 100 kinderliedjes. errug leuk.... Karin
nou lianne het was zielig, die kip stak er uit aan 2 kanten, pootjes uitgestrekt. en het is al de 3de keer.... tja, ik zou kwaad worden, maar ja je moet natuurlijk ook zorgen dat je kippen niet los lopen, en dat je hek dicht is. en de andere buurman moet zijn honden ook binnen laten. of zorgen dat ze niet ontsnappen. en volgende keer kunnen we met mekaar meerijden lianne. is makkelijk! nou meneertje slaapt nog. ga hem zo wakker maken, want straks moeten we even een pyjama halen voor mijn dochter, die heeft morgen een slaapfeestje. die meiden zijn er helemaal vol van, lopen de hele dag te bedenken wat ze gaan doen, en aantrekken, en ze doen een modeshow.. hihi en ik heb denk ik mijn draagzak verkocht, ik gebruikte hem niet, ik heb ook nog een fietsstoeltje, die kopen ze mischien ook. scheelt mij weer ruimte.