allereerst thijs van harte met je verjaardag! noralien ik heb met je te doen! heel veel sterkte! en zoals de rest ook al zei veel sterkte! gnessy, klinkt vervelend, die billetjes. veel beterschap hiermee cynthia, ook jij veel beterschap. er zijn een paar dingen die vervelend pijn doen, oorpijn vind ik daar 1 van, net als ontstoken holtes irma mooi cijfer lianne wat een geweldige fotos, ze is goed verwend zo te zien leuke nijntjeslinger fynn, wat zie jij er sjiek uit! je kan zo naar highschool ik ga even liggen, voel me zo beroerd als wat, volgens mij loop ik tegen een buikgriep aan
Hallo allemaal, Dimphy, hopelijk heb je een superverjaardag gehad!!! Proficiat meid! Thijs, een hele dikke proficiat met je eerste verjaardag!!! Bianca, proficiat!!! Lola, proficiat met je trouwdag!!! Bedankt allemaal voor de felicitaties. Hopelijk hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad. Wij hebben gisteren onze tweede huwelijksverjaardag gevierd. We zijn, na het zwemmen, thuis gebleven en hebben de hele dag hapjes gegeten. Echt vanalles, bladerdeeghapjes, kaas, gefrituurde hapjes, ... 's Avonds was ik natuurlijk zo misselijk als iets. Maar 't was leuk. We zijn er uit met de vaccinaties, eindelijk. We gaan voor difterie, klem en polio (laatste is verplicht hier). Kinkhoest twijfelen we nog. Mazelen, bof en rode hond niet. Hersenvliesontsteking wel. Nu gaan we dus een schema opmaken om dit te doen op deze leeftijd. Deze nacht waren we wel 'slechte' ouders. We waren om 8u gezellig naar boven gegaan, kon Liene nog tussen ons op bed spelen en wij wat tv zien. Liene vindt dit supergezellig. Wij hadden onze pyama al aan, die van Liene lag al klaar naast bed. Om 4u deze nacht werd ik wakker. Ben sliep en Liene huilde. Waren we allemaal in slaap gevallen, de tv stond nog te spelen. Liene was doornat, ons bed nat. Ze had dus haar kleedjes nog aan en een dag-luier (ze heeft speciale nacht-inleggers). Eens lezen wat jullie hebben gedaan dit weekend, en dan weer wat werken voor school. Cynthia, leuke kerstmisbanner. En amai Kailynn al tussen de dolfijnen wezen zwemmen! Wat is de hap? Veel sterkte met je oorpijn. Wanneer Liene broekkousen aanheeft, wordt ze heel boos, omdat die dus niet uit te trekken zijn. Debby, wij hadden voor Liene ook een bumba-taart. Ik zal even een foto plaatsen. Hier vlakbij maat de bakker ze... maar daar ben je dus niks mee! Noura, hopelijk voel je je na wat rust beter... Lola, de foto komt eraan. En ik zal ook zelf een groentemand googlen. Bedankt eh! Als we winnen zal ik een paar wortels opsturen . Leuke foto trouwens, de kerstman zat er blijkbaar niets mee in om eens een mama ipv een kindje op zijn schoot te hebben . Karin, neem je rust maar hoor. Wij hebben net hetzelfde ikea-tafeltje en stoelen, ook rode. Duckie, knap dat je de administratie doet. Veel succes. Lies, veel sterkte met je zus en hopelijk komt er snel een goede oplossing uit de bus. Otje, ook al zo'n mooie nieuwe banner. Fijn dat je je weer beter voelde na het winkelen. Met al je doorzettingsvermogen lukt het je vast en zeker! Noralien, heel veel sterkte! Hoe voel je je? Als ik iets kan doen... Neem je rust maar goed. Ik heb ook 2 miskramen achter elkaar gehad, en toen zeiden ze tegen me dat dat gewoon 'pech' was. Maar als je je er niet gerust bij voelt, zou ik even verder luisteren. En zeker hier het van je af schrijven hoor! Vales, ik vind natuurlijk ongeveer 1.5 jaar het beste, maar kan aan elk leeftijdsverschil wel wat plus- en minpunten plakken. Dus ik denk dat je gewoon moet doen wat je zelf het beste lijkt. Irma, leuk weer eens iets van je te horen. Hopelijk heb je snel internet en zien we je weer vaker. Ik ga door, want moet van mezelf nog 2 pagina's bijtypen vandaag en volgends de 'planning' wordt Liene om 15u wakker. En aangezien Ben deze avond niet thuis is, moet het nu gebeuren. Groetjes, Saartje
Bianca Gefeliciteerd! Saar Gefeliciteerd met je 2 jarig huwelijk. Lola gefeliciteerd met je huwelijksdag! @Debbie wij hier bij de bakker wel Bumba taarten. @Saar kan gebeuren jullie zijn geen slechte ouders @Noura beterschap! @Irma mooi cijfer heb je gehaald. @Slinding oww ik hoop zo dat de HA iets voor je kan doen. Dat baby luuf is echt super spul het gaat al iets beter met Wessel. Ik heb echt super hoofdpijn heb net ff een paracetamol genomen,hopelijk helpt het snel. Gister heb ik op de Hema site een taart voor Wessel besteld. We hebben een plaatje van Pitch en Potch gedaan,dat komt op baby tv en hij vind Pitch en Potch echt heel leuk.
En ja, ben klaar! Ben zo trots op mezelf. Twee van de 4 hoofdstukken zijn nu volledig af! Eentje voor 1/4 en het anderen begin ik morgen aan. Dus het komt allemaal helemaal goed. Ben ik blij om, dat het vlot gaat, want anders is het stressen. Liene slaapt nog steeds, dus ga wat surfen tot ze wakker is en dan gaan we samen het eten klaar maken. Doen we altijd, ik zit in de zetel en Liene speelt op de mat. Ze geeft dan de patatjes en zo aan en is zo trots dat ze 'helpt'.
hier ben ik weer. kom net terug van de huisarts en heb weer een keer van 8 dagen. Wat ik heb: een dubbele acute middenooronsteking en een acute voorhoofds en bijholte onsteking. Dus werken zal er van de week niet echt meer in zitten aangezien wij echt 9 uur moeten werken en niet kunnen zeggen als het na 5 uur niet meer gaat ik ga naar huis. en ik moet veel bukken in het werk dus niet te doen zo'n pijn. Arno heeft kailynn naar het kdv gebracht en toen kregen we een cs-rom van de leidster met foto's van kailynn van het afgelopen jaarop het kdv, zo leuk! saar: hap is huisartsen post daar moeten wij in de avond uren en weekend een feestdagen naar toe als we huisartsen hulp nodig hebben. klinkt gezellig samen het eten voor bereiden. ik ga weer even liggen en daarna kailynn halen.
hi hi, ben ik weer en ga een poging doen om op iedereen te reageren dus ff behoorlijk wat blz doorspitten otje had me in een maand vergist lekker slim ahum. maargoed evenwel alvast dan gelukkig koen weer gezelliger dan voorheen, en dat zou ook mijn keuze zijn om nog ff gratis te rijden zeg maar. vind je banner erg leuk hoor bianca, nog van harte gefeliciteerd met verjaardag ben en saar; gefeliciteerd nog met jullie 2 jarig huwelijk otje; alweer ziek he bah, nou beterschap met steef dan he? slingding; hoe is het met je oren, enne goede tip hoor vwb maillots moet ze hier evt nog kopen als het lang aanhoud, geloof dat eve dit ook deed bij fynn op de fiets als ik me kan herinneren eve; sluit me aan bij hetgeen jij verteld vwb afsluiten van... ik zie het ook meer overvloeien zeg maar eve; wat een super kanjer is het zeg, en wat staat het pakje hem wijs zeg, echt leuk, vooral waar hij op de bank zit echt superrrrr. die taart is ook origineel tenminste ik heb zoiets nog nooit gezien, hij is echt leuk. slingding; hoe was het concert toch nog een beetje genoten lola; erg leuke foto, je kan wel zien dat het je moeder is hoor lianne; jij ook al zo'n leuke fototaart schattig hoor, en wat leuk die zelfgemaakte slingers. wat is zij ook alweer groot zeg. ze is behoorlijk verwend he?! otje; oh lees iig dat het beter gaat met steef, fijn te horen en ja nu moet het gwoon eens lukken hoor met solliciteren he bah slingding toch maar naar lola toe voor dat kuurtje?! noralien; he balen meid, doe lekker rustig aan voor zover mogelijk, ik leef met je mee, vind het echt rot voor je otje; kijk hij is wss weer helemaal de oude lekker hoor. noralien; ik heb een vriendin die ook meerdere miskramen heeft meegemaakt (5/6) en die heeft het laten onderzoeken en bleek niets qua afwijkends ofzo te hebben, ze heeft drie gezonde kinderen nu. de miskramen zijn tussen de 1 en de 2e geweest. mss vind je dit fijn/niet fijn om te horen maar hoop dat je hier wat aanhebt, bedoel het dus als iets positiefs gnessy; ik zou gwoon ff bellen hoor, als je het niet vertrouwd irma; he wat goed joh, leuk om te horen, balen dat hij er niet in mocht, wel beetje begrijpelijk omdat het erg besmettelijk is dan noura; he bah jij ook al griep, beterschap thijs gefeliciteerd met je verjaardag roy en lonneke; jullie gefeliciteerd met jullie 8 jarig huwelijk. saar; he fijn dat jullie er uit zijn vwb inentingen, lijkt me wel een geruststelling zo ohhhh wat erg zeg het was iig gezellig toch zo met zijn alle, op de natte lakens na dan saar jij ook alweer 20 wkn wat gaat dat hard zeg. goed hoor van je, enne as woensdag de echo toch? spannend, leuk hoor hier gaat alles zijn gangetje, gisteren druk gehad, maar gezellig druk dan he. eerst met vriendin en haar vriend, gaan wandelen bij de reeuwijkse plas, was erg gezellig, vervolgens naar huis. en het een en ander in huis gedaan, gegeten en gedronken, in de tussen tijd heeft orlando gespeeld en natuurlijk meegegeten . kerstkaarten geschreven en gepost en gelijk door gaan wandelen. oehhh was erg koud gisteren vandaag trouwens ook maar toch. daarna naar een verjaardag, was ook gezellig als orlando zo wakker word gaan we na het drinken en fruit ff buiten "spelen' vind hij erg leuk gwoon beetje wandelen enzo. en natuurlijk alles en iedereen aanwijzen en babbelen. heb vanochtend nog ff kunnen sporten omdat ik vrij was vandaag en mijn moeder wilde nog wel ff oppassen. was wel lekker. ga nog ff wat doen voor orlando wakker is......oh ja heb het filmpje van orlando bij mijn ouders op de laptop gezet en word als het goed is hier gepost dus kan hem daarna ff uploaden bij photobucket en dan hier plaatsen. de kwaliteit is niet echt goed maar komt doordat het gefilmpt is met mobiel. maar hij komt er dus aan gr saskia
lekker zoveel wandelen... ik probeer het hier ook elke dag. ondanks de kou... goed aankleden en ze kunnen tegen stootje... de laatste dingetjes voor verjaardag gehaald... ga zo kerst stukjes maken.... ff me huis nog wat gezelliger maken... ruth is aan t praten met d'r papa en jordy ligt net op bed.... tot straks...........
kwam even wat bijlezen. en nog even saar feliciteren met jullie trouwdag en bianca, jij ook gefeliciteerd! ga weer even liggen, hoop dat ik van de week weer wat opknap. bah moet morgen wel lekker. het is drama op het werk, dus bijt me er maar even doorheen
@Noura: Beterschap! En sterkte morgen met werken. @Saskia: Ik doe Fynn op de fiets beenwarmers aan onder z'n broek. Maar nu het zo megakoud is heeft ie z'n skipak aan @Duckie: Alles goed met jullie? Of zijn jullie nog aan het bijkomen vd verjaardag? @Bianca: Zijn jullie weer veilig thuis?
Ik heb besloten om morgen lekker thuis te blijven. Ik voel me echt zo beroerd zie het niet zitten om tussen de frituurlucht te gaan staan,en me hoofd pfffff dat gaat ook maar niet weg. Wessel en ik hebben vanmiddag lekker samen op de bank geslapen. Eerst lag Wessel in zijn bed en toen hij wakker werd lag hij bij me op de bank en toen is hij weer in slaap gevallen. Merk wel echt dat hij ziek is normaal slaapt hij een uurtje overdag en nu echt gewoon 2 en half uur ofzo. @Slingding jeetje zeg jij heb het flink te pakken logisch dat je thuis blijft. Heel veel beterschap! @Noura jij ook beterschap hopelijk gaat het morgen beter.
SAAR EN BEN, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE 2-JARIG HUWELIJK...JULLIE ZIJN OP EEN MOOIE DATUM GETROUWD . ROY EN LONNEKE, JULLIE OOK VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE 8-JARIG HUWELIJK....WEER EEN ETENTJE VANAVOND OM HET TE VIEREN, OF HEB JE AL GENOEG ETENTJES ACHTER DE RUG
Bianca, Gefeliciteerd met je verjaardag! Roy + Lola en Saar + Ben, Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag!
Wessel heeft net over me heen gespuugt arme jongen. Hij zat in een hoestbui dus ik pakte hem bij me en ja hoor spuugt hij over me heen!