Goedemorgen allemaal Ja wij leven allemaal nog, na een heel druk en gezellig weekend, maar daar straks meer over want EERST DE JARIGE VAN AFGELOPEN WEEKEND NOG VAN HARTE GEFELICITEERD! En DIE HUN TROUWDAG VIERDE OOK VAN HARTE! EN VOOR DIE DIE EEN EXTRA DIKKE KNUFFEL KUNNEN GEBRUIKEN BIJ DEZE @Otje ik heb de kaarten gewoon allemaal vorige week op de bus gedaan zodat ik zeker wist dat ze op tijd zouden zijn en niet in de drukke kerstpost zouden belanden........ en kwa ontwikkeling...Teun kruipt of tijgert nu nog niet en trekt zich ook nog niet op...maar kan wel zelf zitten spelen.....ook ik zit er wel bij en als ik weg loop is het ook ff huilen maar dan praat ik tegen hem ..ga dit of dat ff doen en dan is het goed... denk dat elk kind zich op zijn of haar manier ontwikkeld ik zou me er nog niet ongerust over maken ik ken kinderen die pas op hun 2e gingen lopen...en daar is ook alles goed meegekomen..... Leuke foto's gezien en ook hele leuke taarten..en ook bekende taarten wij hadden ook die van 25 stukjes van de hema heb een heleboel stukjes per 2 ingepakt en in de vries gedaan...zo smullen we nog steeds........ @Noralien...kom lekker praten en je hart luchten...we zijn er voor je ook in slechte tijden! Nou ons weekendje begon op vrijdagavond....heerlijk gegeten met de vrienden lekker bij gekletst en met de oppas ging ook alles goed ( was de eerste keer)...zaterdag naar sprookjes winterwonderland...we moesten om 10.30 ergens zijn voor de koffie met gebak en dat was een uurtje rijden dus we hadden gehoopt dat Teun in slaap zou vallen..niet dus ja op de hoek ....binnen ging alles goed toen verder met de hele groep eenmaal binnen Teun lag lekker in zijn warme zak...hadden thuis een kruik erin gedaan.....en na 4 huisje met liedjes vond hij het wel genoeg en vielen zijn ogen dicht... toen hebben wij de rest maar bekeken en zijn weer optijd naar huis gegaan...althans naar me schoonouders daar Teun gebracht en toen met z'n 2tjes lekker naar huis en weer uit eten...zalig ff lekker tijd voor elkaar...helaas waren we dood op dus de avond duurde niet lang......maar zondag lekker uitgeslapen en toen winkelen...bij de eerste winkel slaagde ik helemaal dus dat was lekker...en nog ff verder en toen weer naar Teun..die had het goed gedaan bij opa en oma..... zo ga nog ff wta doen.... oeps wel een lang verhaal geworden...sorry.....
Hallo Allemaal, Bedankt voor alle lieve woorden. Het vloeien is gelukkig iets minder aan't worden. Nu nog een (beetje heftige) menstruatie. Helaas wel nog krampen en daardoor ook meer last van mijn rug. Gisteren voortgangsgesprek op het KDV gehad. Ben er toch maar ff heen gegaan. Nadat Jikke het een tijdje erg moeilijk heeft gehad op het KDV gaat nu gelukkig alles erg goed. Ze is daar altijd vrolijk en steelt de show met haar gebabbel. Ze vinden het jammer dat ze door gaat naar de volgende groep Ook even kennis gemaakt met de dreumesgroep...Leuk! Ze is er volgens mij ook wel aan toe. Heb de afgelopen dagen af en toe met een half oog meegelezen, maar geen fut om te reageren Maar wel even dit: Cynthia, veel beterschap! Ik weet er helaas alles van, oorontsteking is echt heeeeel pijnlijk. Hoop dat het snel over gaat. Otje, ik denk dat het beeld van de ontwikkeling van de decemberbaby's een beetje vertekent af en toe. Op het consultatiebureau vonden ze Jikke erg vlot terwijl hier veel kindjes echt veel vlotter zijn. En op het KDV nét zo (daar vonden ze haar ook vlot met een aantal dingen). Er zitten hier dus een aantal erg snelle kindjes bij die niet echt een graatmeter zijn. Verder zeiden ze op het CB dat de ontwikkeling even stil staat als een kindje ziek is. Koen is toch ook een aantal keer ziek geweest?! Ik denk dat je je niet te veel zorgen hoeft te maken, maar ik heb dat zelf ook met perioden gehad. Als je twijfelt kun je altijd het CB bellen om te vragen voor een extra consult. Misschien kunnen zij je twijfel wegnemen. Janette, lekker zo'n avondje met z'n tweeën
@Noortje blij om te lezen dat het iets beter met je gaat.... ff een vraagje....Teun heeft nu zijn winterslaapzak aan met mouwen maar nu krijg ik zijn armpjes er bijna niet door heen vanwegen zijn badstof pyama...hoe doen jullie dat?
Fynn werd vanmorgen om 6.30 en heeft vervolgens een uur liggen kletsen en zingen. Om 7.30 heb ik hem er maar uitgehaald en nog even bij mij in bed gelegd. En daar viel hij prompt in slaap Om 9.15 heb ik hem maar es wakker gemaakt. Heb zelf ook nog heerlijk geslapen Dit is echt voor het eerst in 1 jaar dat hij tot zo laat heeft geslapen. Ben benieuwd hoe de rest van de dag gaat verlopen. @Vales: Hoe voel je je vandaag? @Karin: Fynn blijft ook niet gezellig in bed liggen (alleen 's ochtends als hij nog slaap heeft). Hij begint ook meteen het bed af te klauteren. Maar wie weet komt dat nog als ze wat ouder zijn. Het lijkt mij nml ook erg gezellig. En had Nick idd een vieze broek vannacht? @Lies: Fijn dat ook Thijs z'n verjaardag leuk is geweest. @Duckie: Zo leuk dat Demi echt 'Hiep, hiep hoera' doet . Ze kijkt er ook zo schattig ernstig bij. En bij oma was ze duidelijk even aan het vluchten voor de drukte. Maar iig dus een geslaagde dag @Bianca: Ondanks dat ik via sms al wist hoe je weekend is verlopen vond ik het toch leuk om hier nog es te lezen En ben blij dat je de foto's leuk vond...De foto van jou en Lynn is echt heel erg lief. Ze hangt daar zo zalig. Eigenlijk zou je het gedeelte van buik en Lynn moeten uitvergroten (niet dat jij er zo raar op staat hoor ) En ik ben nu toch wel erg benieuwd naar die andere foto @Lola: Staat er op de kerstkaarten nog : Gelukkig 2005 ofzo? @Otje: Ik denk dat je vooral onzeker wordt door het forum. Je gaat dan toch automatisch vergelijken. Maar verder is er echt niks mis met Koen hoor. Hij is echt niet te langzaam. Komt straks ineens allemaal achter elkaar! @Janette: Wat heb jij een heerlijk weekend gehad! Fynn z'n slaapzak heeft best wel wijde mouwen dus hier is het geen probleem. @Noralien: Fijn weer iets van je te horen. En wat super dat Jikke het zo goed doet op het kdv. Fynn gaat pas naar de dreumes groep als hij anderhalf is. Hij zal er dan denk ik ook echt aan toe zijn.
nou hier knap ik nog niet hard op maar ben even beneden om over jullie te lezen en koffie te drinken en medicijnen in dte nemen. (op bed al pijnstilling op om uit bed te kunnen komen) mag van mijn leiding niet meer komen werken van de week, lekker uitrusten dat ik me goed voel volgende week en hoef niet binnen te blijven van hem maar genoeg geklaag over mij. janet: ik las net de vraag ik doe kailynn alleen een romper onder de dikke slaapzak anders wordt het wel heel warm te warm is niet goed en haar voetjes zijn lekker warm in de ochtend. Noralien: gelukkig gaat het beter met je! ben blij dit te horen. Biaca: een foto om van te smelten! vales: hoe is het met jullie vandaag? Noua: hoe is het met je buik? Otje: ik denk dat men steeds sneller wil met de kindere, niet alleen de mama's maar ook de buitenwereld als ze de leeftijd horen vragen ze al gelijk loopt ze al? alles op zijn tijd ze kunnen niet alles te gelijk, ze moeten meer leren dan wij kunnen indenken alles is nieuw voor ze. Karin: arme frank heb medelijden met hem straks moet hij nog een tok in bed gaan dragen. Lola: Ik wacht in spanning onder de brievenbus! Duckie: leuke verjaardagsfoto's Ga weer even liggen tot later.
Nee... 'Gelukkig 2007!' Ze zijn van vorig jaar . Ik moet om 12.50 uur met Jasmijn naar het cb en dan gaan ze op de post. Ik hoop dat jullie ze nog voor de kerst in huis hebben! @Slingding: Ik hoop dat de medicatie snel aanslaat! Tot die tijd: Rust maar goed uit en blijf lekker in bed... @Otje: Ondanks dat Jasmijn een redelijk rap kindje is, heb ik de laatste weken ook gevoel dat ze een beetje 'stil staat' in haar ontwikkeling. Helemaal niet erg natuurlijk, maar het valt me wel op. Als ik er goed over nadenk heeft Jasmijn al zeker een week of 6 geen nieuwe dingen meer gedaan of geleerd. Zo loopt ze al zo'n anderhalve maand aan twee handjes, maar ze gaat nog steeds op haar kontje zitten als je haar los laat. Lopen aan één handje blijft lastig. Los staan heeft ze pas twee keer gedaan. Ook heeft ze de laatste maand geen nieuwe woordjes gezegd. Ze is alleen váker 'papa' gaan zeggen... Nogmaals: Ik 'zit' hier absoluut niet mee, maar vind het wel opvallen, zeker nu jij hetzelfde met Koen ervaart. Ik zal zometeen op het cb eens navragen of het vaker voorkomt dat kindjes een poosje 'geen zin' hebben om nieuwe dingen te doen... Vanuit het cb breng ik Jasmijn naar het kdv voor een extra middag. Dan kan ik rustig leren voor mijn examen Arbeidsrecht. Dat is zúlke droge kost, dat ik dan echt in mijn eentje thuis moet zijn. Morgen gaat ze naar opa en oma en kan ik dus ook nog 'lekker' studeren...
Hallo allemaal, Thijs, een hele dikke proficiat!!! Vandaag heb ik een logeetje van 15 maanden, maar het is nu slaaptijd voor hem, maar hij wil niet echt. Hij staat hier nu met bed en al, bij mij in de bureau. Maar hij wil echt niet slapen. Zijn ouders hebben gezegd dat ik moest bellen als hij niet wou, maar dat vind ik ook zo moeilijk... Cynthia, veel beterschap! Noura, ook beterschap! Vales, ook al beterschap! Wessel, jij ook samen met je mama beter worden! En nu allemaal echt genezen eh! Karin, arme Frank! Wel echt zielig dat hij daar dan wakker ligt. Ik ga eerst me met het logeetje bezig houden, want hij heeft het reisbedje al vol snottebellen gesmeerd.
Nou, Jasmijn is ook weer gekeurd en gewogen. Ik zal straks de lijst even zoeken en aanpassen, maar ik kan jullie al verklappen dat Jasmijn nu 74,5 cm lang is en 9.805 gram zwaar. Ze volgt nog steeds keurig de middenlijn... Het prikken was uiteraard geen feestje en Jasmijn moest dus bij beide prikjes even hard huilen. Het grappige is nu wel dat Jasmijn de wijkpleegkundige aankeek alsof ze haar bedrogen had . Ze wilde dus ook absoluut niet zwaaien bij het weggaan, keek echt boos... Ook ik mag Jasmijn halfvolle melk gaan geven, aangevuld met vitamine D. Maar ik kan er ook voor kiezen om nog een poosje standaard 3 opvolgmelk te geven. Ik kies voor het laatste, ik heb het idee dat opvolgmelk toch wat beter uitgebalanceerd is... Jasmijn is trouwens erg geïnteresseerd in andere kindjes, vooral als deze kleiner zijn dan zijzelf. Op het aankleedkussen boog ze zó ver naar voren om de andere kindjes goed te kunnen zien, dat ze bijna voorover kukelde... Ook bij IKEA merken we dit altijd goed. Jasmijn kan dan écht niet stil in haar stoel blijven zitten, ze móet alle kindjes goed kunnen zien... @Otje: Ik heb jouw vraag even voorgelegd aan de wijkverpleegkundige en zij vertelde me dat het heel normaal is dat kindjes van tijd tot tijd 'stil staan' in hun ontwikkeling. Vaak is dat een stilte voor de storm en komt er dan ineens een heleboel tegelijkertijd. Het feit of een kindje wat eerder of later is met bepaalde dingen, heeft hier niets mee te maken... Ga nu maar eens aan de slag met studeren, ik kom in de 'pauzes' wel eens even buurten...
Ten eerste ontzettend bedankt allemaal voor jullie vele reacties op mijn stukje. Volgens mij moet ik me gewoon niet te druk maken en Koen gaat alles ook wel gewoon leren maar dan op zijn tempo. Misschien ook omdat ik onzeker erover ben omdat Sara zoveel sneller was. En het gaat natuurlijk niet altijd op maar vaak zijn meisjes wel sneller dan jongens. Janette: Klinkt gezellig, je weekend! Ik heb voor Koen gewoon een dikke slaapzak zonder mouwen. Daar past ie makkelijk in met een pyamatje, lekker warm ook. Noralien: Fijn dat alles goed gaat met Jikke op het kdv. Eve: Lekker hoor, zo'n uitslaapochtend! Slingding: Doe rustig aan he! Is Kailynn nu bij je ouders? Of is Arno thuis? Lola: Wat lief dat je dat hebt nagevraagd op het CB! Thnx hoor. Studeer ze! Saar: Sterkte met je logeetje! Heb echt ontzettende hoofdpijn... ben net ff op de bank gaan liggen maar kan niet slapen. En nu hoor ik Koen alweer... Gr Otje
Nou met mij gaat het een stukje beter en met Wessel ook wel. Alleen als hij in bed ligt moet hij flink hoesten,we hebben zijn matras al een stukje omhoog gedaan door handdoeken onder zijn matras te doen maar het helpt niet echt. @Lola wat grappig zeg dat Jasmijn zo boos keek @Slingding wat klote zeg dat het nog niet minder word. @Bianca wat een leuke foto's en wat heb jij een mooie buik. @Eve goed zo Fynn @Janette kan je die mouwen er niet afritsen?dat zie ik vaak bij zulk soort slaapzakken. @Noralien gelukkig gaat het iets beter met je. @Otje probeer je niet teveel zorgen te maken het komt wel goed. En Koen is idd veel ziek geweest dus grote kans dat hij straks opeens zoveel gaat inhalen. Ik moest dus ook gaan afbouwen met het melk maar ik moet zeggen het lukt nog niet echt. Hij drinkt anders bijna niks tussendoor zoals bijv diksap. Drinken jullie baby's al zelf uit een flesje?Wessel dus niet geef hem wel een flesje met wat sap maar hij speelt er alleen maar mee Dus wie heeft er tips!
Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......2 aug/10mnd3wkn.....................8270 gr........72.0cm Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......12 okt/10mnd3wkn....................11.275 gr.....82.9cm Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 13 nov/11.5 mnd........................10.000 gr.....76 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........1 nov /11 mnd............................9140 gr........73.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........11 dec / 1jr 1 wk........................7820 gr........70.0 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 07 nov/ 11 mnd..........................9890 gr........75 cm. Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........06 nov./ 11 mnd........................10035 gr.......75 cm Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........8 nov,10mnd 3 wk......................9735 gr........71,5 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......22 juni/27wkn............................7915 gr........66 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 sep/9 mnd, dag.....................9500 gr........72 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........21 nov/11 mnd..........................11355 gr.......77,5 cm Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........20 nov / 11 mnd.........................9105 gr........72,5 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........26 nov / 11 mnd..........................8900 gr........73 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........4 oktober/9mnd+12dgn.............11.115 gr.....74 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........6 december /11mnd+14dgn.......11.160 gr......80 cm Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........9 november / 10.5mnd, .............7750 gr.........70 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........2 oktober/9 mnd+9 dgn.............9130 gr.........72 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).......26 november/11 mnd+1dag..........9900 gr........76 cm Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........28 november / 11 maanden.......10420 gr.......75,5 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........13 dec / 11,5 mnd......................8990 gr.........74 cm
ruth drinkt zowel uit een fles als tuitbeker.. en maakt haar niet uit wat..... Gelukkig lust ze van alles.... ik reageer vanaaf ff uitgebreid. ff me boodschappen opruimen. athans spul voor kerstbakkies maken. morgen maar ff doen met jordy... ga vanaaf nog kniepertjes bakken.....
Ik heb een nadeel ontdekt van een baby die lang slaapt Je hebt dan nml niks aan je dag. Fynn ging pas om 12.00 weer slapen tot 13.15. Daarna lunch en toen pas boodschappen doen. Nu is het alweer 16.00. En hij heeft zo te zien nog lang geen slaap. Leg em straks toch maar in bed want anders redt hij het niet tot 20.00. Maar ja, als ie dan rond 17.00 weer wakker is gaat ie vanavond pas om 21.00 slapen Haha, het is ook niet snel goed bij mij @Cynthia: Hoop dat de kuur snel z'n werk gaat doen. @Lola: Kan ik je al overhoren? Hoe laat heb je morgen examen? Had Jasmijns gezicht graag willen zien op het cb! Ik blijf trouwens ook nog een poosje opvolgmelk geven. Om dezelfde reden als jij. En de interesse in andere kindjes is hier ook erg aanwezig! Fynn doet dan echt z'n best om aandacht te trekken. En dan zitten er soms kindjes tussen die hem heel chagrijnig aankijken terwijl hij maar zit te lachen. Vind dat dan echt sneu voor hem @Otje: Sterkte met je hoofdpijn. @Vales: Fynn drinkt op het kdv uit een tuitbeker. Thuis geef ik hem zelf de pap- en melkfles omdat ik dat gezellig vind. Maar regelmatig pakt hij deze uit m'n hand om zelf verder te drinken. Z'n roosvicee drinkt hij uit een beker met een speen erop. Die laatste kan ik je echt aanbevelen. Is eigenlijk een overgang tussen fles en tuitbeker. Hij is van Difrax: http://www.difrax.nl/categorien/product ... afsluitdop Deze is trouwens ook heel handig: http://www.difrax.nl/categorien/product ... ct_ID=9218 Hopelijk heb je er iets aan.
hi hi, be ik weer ff, ga zo sporten en vriendin komt ff oppassen, gnessy; en zijn je kerststukjes nog gelukt? noura; beterschap hoor enne als je ziek bent ben je ziek hoor. eve; oops oh ja had ik kunnen weten natuurlijk, enne wat is je avatar super zeg, echt wijs vales; beterschap voor beide duikster; mmm vaag dromen wss lies; sterkte met de doorkomende tandjes en fijn dat de verjaardag leuk was, en wat lief zeg van je leerling ga ff reageer later doei doei gr saskia
hier ook even een gauw bericht van mij: otje: kailynn gaat van de week gewoon naar het kdv in de middaguren want ik moest eigenlijk werken dus ze zou toch al gaan. Vales: misschien klinkt het cru wat ik schrijf: zolang je hem veel melk blijft geven heeft hij geen dorst om andere dingen te drinken. Je zou hem een paar dagen achter elkaar bijv 30ml minder in zijn melk fles moeten doen zo bouwd hij af, krijgt hij misschien meer dorst en accepteerd hij ander drinken wel omdat hij niks anders krijgt. misschien nog een tip voor het bed leg een pak pampers onder de poten van de hoofdzijde bvan het bed dan staat het bed in zijn geheel goed schuin werkte bij kailynn erg goed, en de druppels van vsm al geprobeerd? misschien heb je wat aan mijn tips, hoop het in ieder geval. kailynn drink uit de nuby beker en uit een flesje met handvaten van avent. maar als ze ligt doet ze dit allemaal zonder en houd ze de fles zelf vast. lola: studeerse en succes morgen en bedankt voor het stellen van de vraag aan de wijk vp. eve: balen dat de dag niet loopt zoals je wil maar elk voordeel heeft zijn nandeel. en elk nadeel heeft een voordeel. ga kailynn halen en tanken.
Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......2 aug/10mnd3wkn.....................8270 gr........72.0cm Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......12 okt/10mnd3wkn....................11.275 gr.....82.9cm Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 13 nov/11.5 mnd........................10.000 gr.....76 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........1 nov /11 mnd............................9140 gr........73.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........11 dec / 1jr 1 wk........................7820 gr........70.0 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 07 nov/ 11 mnd..........................9890 gr........75 cm. Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........06 nov./ 11 mnd........................10035 gr.......75 cm Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........8 nov,10mnd 3 wk......................9735 gr........71,5 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......22 juni/27wkn............................7915 gr........66 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 sep/9 mnd, dag.....................9500 gr........72 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........21 nov/11 mnd..........................11355 gr.......77,5 cm Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........20 nov / 11 mnd.........................9105 gr........72,5 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........26 nov / 11 mnd..........................8900 gr........73 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........4 oktober/9mnd+12dgn.............11.115 gr.....74 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........6 december /11mnd+14dgn.......11.160 gr......80 cm Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........9 november / 10.5mnd, .............7750 gr.........70 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........18 december/12 mnd.................9805 gr.........74,5 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).......26 november/11 mnd+1dag.........9900 gr........76 cm Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........28 november / 11 maanden.......10420 gr.......75,5 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........13 dec / 11,5 mnd......................8990 gr.........74 cm
Even pauze... Lieve hemel, mijn ogen vallen zowat dicht! Ja, het is boeiende kost... Mijn moeder kwam al eens even buurten en nu buurt ik even bij jullie... @Vales: Bedankt... ! @Eve: Ik heb donderdag om 15.30 uur examen in Rotterdam. Jasmijn gaat morgen naar opa en oma, zodat ik nog een dagje kan studeren. Anders red ik het niet. Roy is donderdagmiddag vrij, zodat ik tegen 12.30 uur richting Rotjeknor kan rijden... Die interesse in andere kindjes is écht heel leuk om te zien! Ik merk dat andere mensen daar dan ook weer op reageren en voor je weet zit je weer in een gesprek met een andere moeder. Zo was er vandaag op het cb een wel héél klein kindje. Zes weken te vroeg geboren en nu 8 weken oud. Jasmijn liep aan twee handjes met me mee naar buiten, maar bij die moeder (die met haar kindje op schoot zat...) bleef ze stokstijf staan, want dat vond ze toch wel heel erg interessant! Met als gevolg dat ik met die moeder heb staan kletsen totdat haar dochtertje gewogen moest worden... Nou, ik ga weer verder hoor...
@Lola: Jeetje, das wel ff een eind rijden zeg om examen te doen Dan is een ritje Den Haag gezelliger...hoop ik En ik vind de gesprekken die je met andere mensen aangaat ook heel gezellig. Als ik boodschappen ga doen dan reageren veel mensen op Fynn. Ik blijf dan automatisch staan en begin dan een (kort) praatje. Mijn moeder spant echter wel de kroon hoor wat dat betreft. Die begint meteen 'op te scheppen' over haar kleinzoon. Ik loop dan meestal vast door om de rest vd boodschappen te pakken (als we bij AH zijn)
Ik ben net naar het dorp gelopen. Moest nog wat kaarten, kerstspullen en uitdeelcadeautjes voor op het KDV hebben. Lekker om weer eens even op pad te zijn! Ik heb voor het KDV bij action fotohoudertjes gekocht. Echt heel leuk! Waren 2 voor 0,99 (allemaal verschillende figuurtjes). Daar doe ik dan een foto van Jikke in met een tekst erop, selofaan en strikje erom en evt. nog een zelfgemaakt kaartje en dan ben ik klaar voor een paar euro. Vond het echt moeilijk om iets leuks te verzinnen. Bedenk net wel dat ik vergeten ben iets voor de leidsters te kopen , denk dat ik daar nog een iets groter lijstje voor haal.