December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Goh zeg, wat vliegt de tijd he? Weer 2 decemberbaby's 1 jaar geworden en voor de rest duur het ook niet lang meer. Het jaar is toch omgevlogen he?

Vales: Over sap geven of diksap. Toen ik met Koen net begon met diksap moest hij er in het begin ook niets van hebben en hij speelde dan gewoon met zijn fles of beker. Uiteindelijk is hij het toch vanzelf gaan drinken door toch aan te bieden. Als hij niet wilde zette ik t gewoon weer weg. Maar nu af en toe vind ie het heerlijk, een beetje diksap. Echt veel drinkt ie er niet van. Wanneer ik het bijv. ook doe is 's avonds na zijn warme hap. Omdat hij dan geen fles melk meer krijgt, krijgt ie een beetje diksap.

Noralien: Wat een leuke dingen heb je gekocht bij de Action als traktatie. Echt leuk.

Eve: Wat leuk om te horen dat Fynn zich zo goed kan vermaken met zijn eigen spelletjes! Hopelijk leert Koen ook gauw zelf spelen.
    Al ging het vandaag wel al beter, heb ik het idee.

Janette: Jeetje wat schrikken van je vriend! Laat hem maar goed rustig aan doen!

Saskia: Wat een schattige foto van Orlando met Tikus! Echt superlief.

Slingding: Hoe is het met je? Ben je weer een beetje opgeknapt? En hoe is het met je oorpijn?

Eve: Wat fijn dat het zo gezellig was met de papa van Fynn. Jammer voor jou dat het voor korte duur is...

Bianca: Bedankt voor de kerstgroet van je werk! :)

Lola: Hoe ging je examen? Of heb ik er nu overheen gelezen? :oops:

Ik lees dat velen van jullie toch overgaan op opvolgmelk 3. Ik was dit eerlijk gezegd niet van plan. Laatst bij het CB over gehad en op hun advies ga ik gewone halfvolle melk geven met vitamine D. Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje vreemd dat er nu nr 3 is. Toen Sara die leeftijd had was dit er nog niet eens dus die is vanaf 1 jaar gewoon over gegaan op halfvolle melk. Prima toch? Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk.

Koen heeft vandaag weer voor het eerst een fatsoenlijk bord(je) groente op. Sinds hij 2 weken terug wat ziekjes was, ging het met zijn warme maaltijd eten gewoon slecht. Hij wilde echt maar een paar hapjes eten of bijna niets. En vanavond at ie zijn hele potje macaroni leeg! :D Mooi zo.

Hebben jullie ook zo'n zin in de kerstdagen? Ik wel hoor. Stefan is morgen vrij en moet vrijdag nog werken en dan heeft hij vakantie en dan 2 januari weer werken.
    Wat doen jullie met de kerstdagen? Wij blijven 1e kerstdag thuis met ons 4tjes. 2e Kerstdag zijn we ook thuis en dan komen mijn schoonmoeder en mijn ouders eten. Ik kook die dag. Heb er al helemaal zin in! Heb een feestelijk kerstdiner op de planning staan.

Stefan heeft 1 dagje vrij genomen morgen omdat hij morgenochtend op controle moet bij de kaakchirurg. En ik heb 's middags rijles en kon geen oppas vinden dus kwam wel goed uit op deze manier. Hij gaat morgenochtend mee naar het babyzwemmen. Is wel leuk, kan hij foto's maken. Dat lukt normaal gesproken niet natuurlijk als ik alleen ben. En morgen na het babyzwemmen ga ik naar de kapper! Ben mijn lange haar een beetje beu. Ik heb het toch altijd hetzelfde in een staart. Beetje saai dus. Heb zin in een leuk vlot kort kapsel. En nu voor de feestdagen en vlak voor de verjaardagen van de kids leek me dat wel een leuk idee! Dus ik kom morgen (als ik durf) wel een foto showen!

Groetjes Otje

2. @Eve: Ik heb het even opgezocht: Een teveel aan vitamine D is inderdaad schadelijk, maar er is pas sprake van teveel wanneer een kind jonger dan een jaar meer dan 25 microgram per dag binnenkrijgt. Vanaf één jaar is het maximum 50 microgram per dag. 5 Druppeltjes vitamine D bevatten 5 microgram. 300 cc opvolgmelk bevat iets minder dan 6 microgram. Je moet dus veel druppeltjes extra geven om aan het maximum te komen. De voornaamste klacht bij een teveel aan vitamine D is misselijkheid...
    Een kind tot 4 jaar heeft 5 microgram vitamine D per dag nodig. Wanneer je 300 cc opvolgmelk per dag geeft, hoef je dus net geen vitamine D bij te geven. Ik doe het ook alleen maar in de donkere wintermaanden en dan slechts 2 druppeltjes per dag (2 microgram)...

@Otje: Ik heb morgen om 15.30 uur examen. Je bent dus ruim op tijd met je vraag... ;)

Ik ben een flink eind opgeschoten. Zometeen nog een proefexamen maken en dan ben ik klaar (als ik het goed heb gemaakt tenminste...)

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry
    :oops: :oops: :oops:

Ooh echt erg! :oops:

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Tja, van mij mogen jullie de papa van Fynn helemaal zien hoor. Maar weet niet of hij daar zelf zo blij mee is. Je weet immers maar nooit wie er allemaal meelezen op het forum...Ik zal em volgend jaar wel in de kerstkaart verwerken ;)

@Noralien: Waarom mogen ze dan maar 300 cc zuivel per dag? Wat is er dan niet goed aan als je meer geeft? Teveel eiwitten ofzo? Pffff, ik word er eerlijk gezegd wel een beetje moe van hoor. Ze mogen zogenaamd alles hebben als ze 1 jaar zijn maar ondertussen moet je nog steeds op van alles letten :rolleyes:

@Bianca: Wist niet dat jij van die leuke collega's had! Zijn ze nog vrijgezel? ;)

@Gnessy: Lijkt me een beetje vreemd om de ontwikkeling te remmen door te zeggen dat ze iets niet mag, toch? Of zie ik dat verkeerd? En waarom moet je het slapen minderen? Ze zal het toch wel nodig hebben?

@Saskia: Wat een geweldig filmpje weer :D Orlando is zo'n superwijs mannetje. Kan niet wachten om hem weer es in het echt te zien! En wat een leuke trui heeft hij aan. In tegenstelling tot het witte vest is deze mij onbekend ;)

@Otje: Fijn dat Koen met alles ineens weer de goede kant opgaat! Met 1e Kerstdag ben ik bij m'n ouders. Blijf daar ook slapen. Tweede Kerstdag gaan we naar familie. We zijn dan met 20 man voor een kerstlunch. Ieder neemt iets te eten/drinken mee. 's Avonds ben ik dan weer bij m'n ouders en blijf weer slapen (en uitslapen!). Ben benieuwd naar je nieuwe kapsel.

@Lola: Jeetje, je kunt wel merken dat je in de examen-mood bent zeg. Dit heb je toch wel even heel wetenschappelijk onderbouwd. Maar ik heb er wel veel aan. Thanks dus!

Enne...wie krijgen er buiten Fynn en Kailynn nog meer een avondfles?

5. keizerin

keizerin Niet meer actief

Dank jullie wel voor jullie schema's daar heb ik wel wat aan :D

@Eve Wessel krijgt ook nog een avondfles,220 cc.
    Leuke foto's :D
    Wat ik nog wilde zeggen nu hij dat pakje aan heeft staat het toch best leuk :D
    Op het cb zeiden ze dat je maar 300 cc mocht geven omdat ze anders minder honger krijgen en zo zouden ze hun gewone eten dus minder kunnen gaan eten en dat is niet de bedoeling.

@Gnessy lijkt mij idd ook moeilijk als je haar zou moeten gaan afremmen,ik zou haar gewoon lekker laten gaan.

@Lola wil jou alvast heel veel succes wensen morgen,hopelijk haal je je examen met gemak!

@Otje idd het jaar is zeker voorbij gevlogen,vorig jaar waren wij het zo vreselijk zat :) (gelukkig kan ik er nu om lachen vorig jaar echt niet!)
    Wij blijven 1ste kerstdag lekker thuis wij gaan Wessel zijn verjaardag/kerst met zijn drieén vieren.
    2de kerstdag komt mijn moeder met vriend en mijn broertje en zusje was eigenlijk de bedoeling om daar heen te gaan maarja nu zitten ze in een verhuizing(Wessel krijgt dan zijn verjaardagkado's van hun)
    En de 27ste vieren we Johan en Wessel zijn verjaardag dus Wessel krijgt gewoon 3 dagen verjaardag vieren :)
    Dit gaan we niet elk jaar zo doen anders word het een beetje teveel denk ik.
    Denk dat we het gewoon elk jaar op Johan zijn verjaardag gaan doen,de 27ste.
    1ste kerstdag ben ik namelijk niet van plan om met visite te gaan zitten en dit is dus het handigste denk ik.

@Saskia wat een vreselijk lieve foto van Orlando met de hond.
    En wat een schattig filmpje weer :D

@Janette wat fijn dat je nu toch van Teun gaat genieten :D

6. Nou, van mijn proefexamen had ik slechts 1 vraag (van de 30...) fout. Nu maar hopen dat dit proefexamen representatief was voor het echt... ;)

@Eve: Ik vraag mensen ook altijd even of ze het goed vinden dat ik een foto waar zij op staan op een site plaats. De meeste mensen hebben er gelukkig geen enkel probleem mee, maar in het geval van Fynn's papa kan ik me voorstellen dat hij dat niet zo op prijs stelt. Ach, zo blijft er voor de meeste van ons nog wat te raden over (heb makkelijk praten hè, ik heb hem helemaal gezien... :) ;) :) )

@Otje: Ooooooooh wat een lef om je mooie rode haar af te knippen! Ik ben erg benieuwd, maar hoop dat je geen spijt krijgt...
    Je vroeg wat wij met kerst gingen doen: Voor 1e kerstdag hebben nog niets gepland, maar 2e kerstdag gaan we naar mijn zus. Ze heeft de families van beide kanten uitgenodigd, dus dat wordt volle bak! De hele 1e kerstdag staat ze dan in de keuken voor een uitgebreid diner. Ze wilde dit graag nog een keer doen, aangezien ze niet weet of ze daar de komende jaren (met een klindje...) nog wel zin in heeft.
    Enne... je verontschuldigen is echt niet nodig hoor... :D

Zo, ga afsluiten en naar bed!

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lola: heel veel succes morgen! ( en een mooi proef examen resultaat)

Otje: leuk dat steef mee kan naar babyzwemmen morgen, oei wat een durf om te knippen.
    Ik ben ook zo dan lang en dan kort.

Saskia: ik heb genoten van je filmpje!, knap mannetje

Wij krijgen op kerst avond vrienden te eten, 1ste kerst komen mijn ouders en gaan we wokken (weten hun niet) en ze blijven slapen en 2de kerst gaan we naar mijn schoonouders.

Bianca: goede mogol, heb je nog een spoedje
    :D
    Wij hebben net een spel monopoly gespeeld het nieuwest van dam to dom, met visa cards is dat dus niet meer met briefjes geld wel leuk alleen gigantisch verloren.
    En ik lig nu een beetje te laat in bed maar ja, arno had een een halve avond vrioj en toen hij thuis kwam was het 19.45 uur en moesten we nog eten.
    tot morgen.

8. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Goh...wat is het hier rustig op de vroege morgen ;) . Moet zometeen Michel naar zijn werk brengen, zodat ik vandaag de auto heb om naar de gynaecoloog te gaan, vandaar mijn vroege post hier :) .

Lola, heeeeeel veel succes vandaag. Ik hoop dat je het net zo goed doet als je proefexamen. Ik duim voor je!

Eve, Lynn krijgt ook nog een avondfles.
    Haar schema is alsvolgt:
    's ochtends 180 cc halfvolle melk met 5 druppeltjes vit. D
    rond 10.30 uur fruit of een eierkoek/ontbijtkoek als ze haar fruit niet wilt
    's middags 1 a 2 boterhammen met diksap
    rond 15.00 uur een babykoekje
    's avonds rond 17.00 uur haar warm eten
    rond 18.30 uur 180 cc halfvolle melk
    Ik ben dus wel overgegaan op halfvolle melk.
    Ze krijgt dus wel iets teveel melk, maar daarentegen eet ze de laatste tijd vaak óf haar fruithap niet, óf haar groentenhap niet.

Leuke verjaardagsfoto's van Fynn zeg...en leuk dat papa en zoon dezelfde kledingsmaak hebben ;) ....alleen mis ik volgens mij de stropdas bij Fynns papa.

Ben zelf helaas ook weer flink verkouden geworden, mijn keel doet erg pijn en ben bang dat er weer een bijholteontsteking zit :( :( . Zul je net zien, is het straks kerst, lig ik voor pampus op de bank. Mocht Lynn nog zo hoesten, dan wil ik toch even een afspraak maken bij de huisarts morgen en dan hoop ik dat hij me iets wil voorschrijven.

Otje, succes bij de kapper vandaag en ik ben benieuwd naar je nieuwe coupe.

Saskia, wow zeg, wat een leuk filmpje van Orlando. Ik vind het zo mooi om hem zo snel te zien lopen. En ook het traplopen gaat hem goed af zeg!
    Ook de foto met Tikus is erg lief.

Saar, ik ben benieuwd hoe je echo was en hoe het met je vriendin is afgelopen.

Met de kerstdagen gaan we 1e kerstdag naar mijn schoonouders toe en 2e kerstdag naar mijn ouders.

Ga nu gauw naar buiten toe want Michel is klaar met ruiten krabben.

9. Niet meer actief

Ik vond t dus ook vreemd dat ik haar dingen moest verbiedden.... Maar mijn wv zei dat dat de enige manier was.. maar ik laat ruth gewoon d'r gang gaan en dan komt t wel goed... ze kan het vast aan, anders ging ze niet zo hard met haar ontwikkeling....

Het schijnt dat teveel slapen dus ook niet goed is voor de groei. Ze groeit wel, maar eigenlijk te weinig.. nou dat doet ze al een jaar. ik ben allang blij dat ze iets groeit.. Ze eet alles, dus waar maak ik me druk over dan?

10. Niet meer actief

bianca: veel plezier bij de gyn!

lola: veel succes met je examen....

eve: ruth d'r schema?
    's ochtends fles bambix. 5 scheppen met half volle melk,
    tussen de middag 1 a 2 boterhammen, met beker diksap,
    17.30 warm eten + toetje of fruit
    en soms rond de klok van 8 uur 's avonds nog een fles. maar meestal slaapt ze dan al....

's ochtends slaapt ze tot uur of 10 (behalve de dagen dat jordy naar de psz toe moet dan moet ze er om kwart voor 8 uit) tegen 11 uur valt ze dan weer in slaap tot half 1. Dan krijgt ze d'r brood... om half 2 ligt ze weer in bed omdat ze moe is... {echt wrijven met d'r handjes in d'r ogen, gapen en noem maar op...} tot uur of half 5 a 5 uur. wisselt.. En 's avonds ligt ze er om half 8 weer in.
    en als we jor weg moeten brengen dan is ze wat langer wakker, maar word ze chagerijnig....

otje: have fun bij de kapper... wel zonde van je mooie rode haren.....

saar hoe was de echo?

Saskia: leuk filmpje en stoer dat traplopen.... Wat een superlieve foto zeg van orlando en tikus....

eerste kerstdag komt mijn schoonvader en schoonzus hier eten {alleen voor het eten, rest houdt die man niet meer vol}, tweede kerstdag gaan we gourmetten met mijn ouders. ook bij ons thuis omdat onze tafel groter is....

ik reageer vanmiddag meer.... ik ga me aankleden, en een paar wakker maken.. moet ruth om kwart over 8 bij oppas brengen, en dan door met jordy naar de psz. ik ben vandaag hulpmoeder dus ik moet helpen... Wel leuk want ze vieren kerstfeest. ik ga er cker foto's van maken... Tot vanmiddag.................

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Bedankt voor alle felicitaties, ik ga vanavond op jullie reageren!

Maar eerst even dit:

Lola, succes met je examen vandaag!

FYNN,

Gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!! Ik lees dat je een leuke dag hebt gehad. En 19 december is inderdaad de mooiste dag om jarig te zijn ;)

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    :( :x :( Poeh poeh, voor de verandering was Koen vanochtend om 6.00 uur al wakker! Jemig wat vroeg. Zijn we niet gewend hier. Hij heeft er nog tot 6.45 ingelegen maar daarna begon ie echt te huilen. Net heeft ie zijn ontbijtje gehad en nog wat gespeeld en nu ligt ie weer in bed. Nog even slapen want anders is ie veel te moe voor het babyzwemmen!

Ik lees hier vanalles over max. 300 cc gewone (halfvolle) melk. Volgens het CB hier mag het tussen de 300 en 400 cc zijn. Dus ze zeggen weer overal iets anders.

Vales: Hier onder Koens schema...
    +/- 8 uur: bambixpap met friso (straks halfvolle melk)
    tussendoor: koekje/cracker en beetje diksap
    +/- 12 uur: 1 of 2 boterhammen en daarna nog melk (vaak verschillend hoeveel hij wil drinken)
    +/- 15 uur: fruit
    +/- 17.30 uur: Warme maaltijd
    +/- 18.00 uur: beetje diksap
    Rond 18.30 gaat hij naar bed.

Heb er overal +/- bij gezet omdat de tijden vaak wat wisselen...

Enne, weet nog goed idd dat wij het vorig jaar meeeeeeeeeeeer dan zat waren! Kon toen wel veeeeeel huilen ;) (emoties, hormonen, enz)

Lola: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag! (ben ik nog op tijd? ;) )

Gnessy en Lola: Mijn haar gaat er wel af maar het blijft rood! :D

Zo, ik ga spullen pakken en me aankleden enzo. Over een uurtje naar babyzwemmen en dan naar de kapper! En ach ja... ik heb het eerder kort gehad en kreeg voornamelijk positieve reacties. En als ik spijt krijg? Vast niet. Zo wel, groeit het wel weer een keer aan.

Groetjes Otje

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik doe hier net de rolluiken omhoog en tot mijn grote verbazing riep ik:

SNEEUW! :D

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb Fynn vanmorgen wakker moeten maken :confused: Weet niet wat me overkomt. Maar goed, hij slaapt wel onrustig door het hoesten dus zal daardoor wel langer slapen. Jaja, jullie zien dat ik niet kan geloven dat hij misschien gewoon wat langer slaapt.

@Lola: Succes met je examen! En mocht het vanavond gaan ijzelen/sneeuwen dan kom je maar bij mij logeren ;)

@Vales: Ben blij dat je z'n pakje toch leuk vindt ;) En Fynn drinkt best veel maar eet ook goed. Dus dan lijkt het me geen probleem.

@Bianca: Succes bij de gyn! En hopelijk zet je verkoudheid niet door. Tegen keelpijn kan ik Fluimicil aanbevelen (weet alleen niet of dat mag in combi met zwangerschap). Enne...z'n papa had bijna dezelfde stropdas om...

@Gnessy: Pfff, Ruth slaapt idd wel erg veel. Maar ja, wat kun je er aan doen? Lijkt me erg lastig.

@Otje: Ik vind kort haar helemaal super!

Moet nu opschieten want Fynn heeft straks een kerstontbijt op het kdv. En moet ook z'n traktaties nog geven.

Tot vanavond!

15. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Otje, ik hoorde net op de radio dat het idd op sommige plaatsen gesneeuwd heeft...hier (gelukkig) niet. Vind sneeuw erg mooi, als ik er zelf niet doorheen hoef met de auto ;) .

Haha, die Fynn, hij wordt nu eindelijk een uitslaper :) . Lynn daarentegen komt steeds vroeger :( . Ze heeft vannacht bij mijn ouders geslapen. Heb net mijn moeder gebeld en ze werd om 5.30 uur wakker. Na de fles is ze weer in slaap gevallen en net sliep ze nog, dus dat scheelt. Ik heb toch een afspraak bij de ha kunnen maken voor vanmiddag 16.15 uur, aangezien het nog steeds vastzit op haar longetjes. Als je je hand op haar ruggetje legt, dan knort en trilt het helemaal. En tussikind helpt helaas ook niet. Heb zelf ook vaak bronchitus, dus ik denk dat ze dit van mij geërfd heeft...weet alleen niet of ze daar blij mee moet zijn ;)

Gnessy, ik zou Ruth gewoon haar eigen gang laten gaan vwb ontwikkeling en slaappatroon. Veel plezier op de psz vandaag.

Ga nog eventjes iets huishoudelijks doen. Heb weinig zin, maar nu Lynn niet thuis is, kan ik wel even door en ben ik sneller klaar.

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bianca: succes bij de gyni,
    ik moet gaan opschieten met mijn jongens slinger.

saar: hoe was het gisteren met alles.

agnes: ruth slaap idd erg veel maar volg je gevoel!

eve: leuk kerst dinner op het kdv.
    kailynn heeft vrijdagavond een kerst dinner op het kdv.

otje: sneeuw? hier alleen een stukje wit van het ijs maar voor de rest niks te zien hier.

Met mij gaat het wat beter alleen wat maag klachten van het kuurtje denk ik, en een cyclus waar ik even niks van snap veerlies gisteren best wel wat rommel en nu weer niks, mijn lichaam laat me een beetje in de steek lijkt het wel maar mag niet klagen er zijn ergere dingen.

vamnmiddag even naar de stad voor panty's en pump en een bolero'tje voor bij mijn kerst kledij en even voorkailynn kijken.
    Dat gaat wat makkelijker als kailynn op het kdv is en sneller ook.

18. Goedemorgen dames,

Allereerst allemaal bedankt voor het succes wensen, nu kán het niet meer fout gaan (hoop ik...) Ik moet om 15.30 uur in Rotterdam zijn, volgens tomtom is dat 1 uur en 40 minuten rijden. Wanneer ik hier rond 12.30 uur wegrijd, moet ik genoeg speling hebben met dit weer...

In Roermond is ook alles wit, maar ik lees dus dat dit niet overal zo is!

@Otje: Wordt je haar echt helemaal kort? Ik merk dat wat mensen met lang haar kort noemen vaak iets anders (lees: langer...) is dan wat mensen die zelf kort haar hebben hieronder verstaan...

@Slingding: Dikke knuffel voor jou en ik hoop dat je met kerst (en liefst eerder nog...) weer hélemaal fit bent!

Even afkloppen, maar Jasmijn slaapt sinds ze het RS-virus heeft gehad weer door zoals we van haar gewend waren. Ze wordt 's nachts gelukkig niet meer wakker en ook kunnen we weer 'ons ding doen' (Gnessy: ;) ) als ze in bed ligt. Het is dus schijnbaar inderdaad een fase geweest, dat slechte en lichte slapen. Mijn oordopjes draag ik dus ook al een weekje of twee niet meer... :D

19. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hier is het ook wit :D er ligt niet zo'n heel pak als bij Otje en het meeste is hier toch al weg aan het gaan :(

@Lola heel veel succes straks!
    En wat heerlijk voor jullie dat Jasmijn haar oude slaapritme weer heeft.

@Eve ja als hij wel alles op eet lijkt het mij dan niet zo'n probleem als hij wat meer melk drinkt.
    En wat is er toch met Fynn aan de hand :) ben echt blij voor je dat hij nu wat later wakker word.

@Bianca succes bij de gyn.

@Saar hoe was je 20 weken echo?

@Slingding veel plezier in de stad.
    Ik moet vanmiddag ook even ga met een vriendin,moet een kado kopen voor Johan.

@Otje pffff ja dat huilen dat kon ik ook maar al te goed.
    Ik heb de laatste week van week 41 tot week 42 bijna alleen maar gehuild,ik was echt helemaal op en die vk's deden maar niks.
    En jeetje wat was Koen vroeg wakker.
    Bedankt voor je schema!
    Ben echt super benieuwd hoe je haar eruit gaat zien :D

Ik zie dat ik er vandoor moet moet even naar de dokter voor mijn b12 shot :p

20. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Fynn en Demi: nog gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag!

Lola: succes vanmiddag, maar als ik het zo lees ga je het zeker halen!

Otje: ik ben benieuwd naar je kapsel! De "knikkerbaan" van Thijs heeft geen knikkers, maar een soort karetjes die er overheen rijden en die kan hij niet in zijn mond stoppen.

Wij hebben op dit mometn ziekenboeg, helaas. Pieter is ziek thuis en kan zijn presentatie op vrijdag (waar hij al heel veel werk voor heeft verricht) even vergeten. Hij is echt te ziek. Hij kan het waarschijnlijk in januari laten zien. Ik ben bang dat hij voorhoofdsholte ontsteking heeft, maar we kijken het nog een dagje aan.
    Thijs heeft gisteren heel veel overgegeven. Een keer op het kdv en 's avonds na het eten. Ik was heel bang dat hij vannacht ook nog zou gaan spugen, maar dat is niet gebeurd. Zijn pap zit er ook nog in, en een beetje banaan.
    Ik ben snotverkouden en heb last van mijn rug. Leuk allemaal, met de kerstdagen voor de boeg, waar we ons zo op verheugen :(

Heb nu wel vakantie, ga alleen vanavond nog naar het kerstdiner van mijn klas (als ik thuis gemist kan worden). Dat is altijd wel heel leuk. Alle kinderen in hun mooiste kleren en de klas helemaal gezellig met kaarsjes aan en zo.

Oh ja, nog wel even wat leuks. Keek gisteren even op mijn rekening of mijn salaris er al was, kwam ik erachter dat ik 1000 euro van mijn oma heb gekregen. Lief he! Sinds ze hun huis verkocht hebben, geven ze af en toe geld aan de kinderen en kleinkinderen omdat ze het leuker vinden om het nu te geven dan straks als ze dood zijn te laten erven. Nu horen ze nog wat we er allemaal me doen. Vind het zo lief!
    We waren al van plan om een nieuwe TV kast te kopen bij Ikea (we vonden er een wel ok, maar niet helemaal super) , maar we gaan nu eens kijken of we er een echt naar onze zin kunnen vinden.

(ik merk dat ik het hierboven de hele tijd over "ze" heb, terwijl mijn opa vorig jaar is overleden, maar ze hebben dit samen zo bedacht, en nu doet oma dit nog steeds)

Deel Deze Pagina