Leuk die foto's allemaal zeg, jammer dat we (degenen die niet mee zijn geweest) niet weten wie wie is. Als er iemand met een groot huis is, vlakbij een station, kunnen we ook daar de volgende keer afspreken? Lijkt me in ieder geval leuk om er dan ook bij te zijn. Ik word nu geroepen (nou ja, gekrijst), dus ik ga..
hi hi, nou als het goed is heb ik nu iedereen mijn foto's doorgemaild zo niet hoor ik het wel ok? otje; zet jij 'alle' foto's op die site? van iedereen. is wel leuk iig. noura; tja zoals je zelf al aangeeft je buurman moet er voor zorgen dat de kippen niet gepakt kunnen worden en de hondeneigenaar moet op zijn hond letten! mijn hond is ook heel erg van de kippen!en konijnen lianne; ik hoop dat het allemaal goed is gegaan met de theprapie. molly; ik heb straks wel een grote woonkamer maar geen station naast de deur orlando kon gister de slaap niet toelaten vandaag ook niet wss wel iets overprikkeld geweest. gr saskia
Molly voor jou: effe proberen dan, maar vergeef me als het niet helemaal klopt! Ik begin onderaan en dan tegen de klok in naar boven... wit pakje blauwe voetjes: Rick blauw truitje, gestreept broekje: Thijmen Anne Jasmijn Nick Finn Jikke Liene Koen Orlando kailynn Mitchell pff... Karin
Hai meiden, Leuk om te horen dat de meeting zo geslaagd was! De volgende ga ik dus écht niet missen! Vandaag is Jayden voor het eerst over de grens geweest! We zijn met mn ouders naar Duitsland geweest, daar gingen we voor Jayden geboren werd elke maand 1 keertje boodschappen doen. Hij was echt lief weer, vanmorgen zn flesje gegeven om 7.00 daarna gedouched alles ingepakt (hij logeerd vannacht bij opa en oma ) en toen mn ouders opgehaald en naar Duitsland gereden. Daar zijn we gestopt bij de Mac (daar mag binnen nl. niet gerookt worden, en in andere horeca gelegenheden wel....) Wij lekker een bakkie cappucino gedronken en Jayden zn flessie. En daarna lekker boodschappen gedaan, veeeeeeeel te veel weer natuurlijk en een hoop zooi voor de kleine man uiteraard Kortom een geslaagde dag vandaag! Vanavond gaan mn mannetje (de grote ) en ik lekker naar de bios en dan morgen lekker uitslapen....HEERLIJK! groetjes Lisette
11 Mama's, 11 baby's! 1e rij (onderaan) Eve met Fynn Duikster met Nick 2e rij (midden) Saartje met Liene Cynthia met Kailynn Lola met Anne-Jasmijn Feitkifkim met Rick 3e rij (bovenaan) Otje met Koen Noralien met Jikke Melliemel met Orlando Debbie met Thijmen Daphne met Mitchell
Degenen van wie ik het e-mailadres heb, heb ik een uitnodiging voor Hyves gestuurd. Misschien wel leuk..
van boven naar beneden, van links naar rechts Otje, Noralien, Melliemel, Debbie, Daphne Saar, Slingding, Lola, Feitifkim Eve en Ik (duikster dus) Karin dat was eigenlijk veel makkelijker....
de meeste herkende ik al van de foto's in de albums hier....Maar leuk om jullie zo allemaal bij elkaar te zien!
Lisette: Jaaaa volgende keer moet je gewoon mee hoor! Hihi. Wat een gezellige middag zo te horen. En vanavond ook nog een gezellige avond met je (grote) man! Veel plezier hoor. Gr Otje
Otje, jaaa was heel leuk vandaag! Hier in Amersfoort zit ook zo'n "binnen speeltuin" heet geloof ik Monkeytown of zoiets... Ik kan eventueel wel een keer gaan zoeken of er ook eentje is die een beetje centraal ligt voor iedereen. Ik kan na al die positieve reacties over gisteren bijna niet wachten tot de volgende meeting....
ja en hij pakt ze dan ook echt en lacht ernaar enzo echt super leuk hoor. meiden ik denk dat de bestanden te groot waren dus is het nog niet gelukt. heb wat lopen prutsen maar nog niet gelukt, ga mijn mannetje zo ff hulp vragen en hopelijk lukt het dan, zal wel. hij weet wel hoe het moet orlando ligt nu in de draagzak op de bank te slapen.... vor hoe lang geen idee. hij is vandaag weer de hele dag wakker geweest met een paar hazeslaapjes tussendoor. hopelijk voor hem morgen weer een beter ritme (en een beetje voor mezelf ). gr saskia
Leuk hoor al die foto's! Die van Saskia krijg ik niet geopend. Outlook Express blokkeert ze als onveilige bestanden Volgende keer op zaterdag lijkt me ook prima. En vond het idd nogal duur voor wat je er eigenlijk voor krijgt. Maar goed, het was erg gezellig en vond het toch dat ze het wel goed geregeld hadden die ruimte. @Saskia: Fynn kon gisteren ook niet slapen en vandaag is ie ook erg onrustig. Denk dat ze idd wat overprikkeld zijn. @Setje: leuk zo'n dagje Duitsland. Doe ik ook regelmatig met m'n ouders. Is voor ons alleen wel ruim 2 uur rijden dus we wachten nog even tot Fynn wat groter is. @Otje: als ik de foto's in het originele formaat verstuur krijg ik een melding dat ze geweigerd worden omdat de capaciteit vd mailbox niet groot genoeg is. Zit jouw mailbox soms vol? Of zal ik ze maar verkleind sturen? Ben wel benieuwd om alle foto's bij elkaar te zien in het online album.
bij mij gingen de fotos ook niet open. maar moet wel zeggen dat ik het leuk vind om alle fotos te bekijken hoor. en de meesten herken ik toch wel van de fotos, erg leuk. vanavond zijnwe even de stad in geweest, het was nog steeds lekker weer. daarna is saf even een tijdje wakker geweest maar na de voeding van 10 uur is die weer gaan slapen, en ligt nu lekker in zijn bedje. hij begint nu steeds meer contact te zoeken en dan geluidjes te maken. je ziet dat die heel hard aan het proberen is om wat geluid te produceren, en als je dan terug praat, dan krijg je een hele big smile, op zo`n moment smelt ik dan ook helemaal.
Hallo allemaal, Nogmaals....de meeting was SUPER! Leuke foto's ook. Ik zal mijn foto's zo ook even doorsturen. Al is het natuurlijk wel weer veel van hetzelfde. Ik ga vanmiddag naar Limburg voor een paar dagen. Als echte Limburgse heb ik met carnaval natuurlijk niets in noord-holland te zoeken. Mijn vriend gaat niet mee. Hij heeft niet zoveel met carnaval. Al heeft hij vorig jaar wel flink meegevierd hoor. Hij had zich zelfs aangesloten bij de carnavalsvereniging waar ik in zat. Dit jaar zit ik daar ook ff niet bij omdat ik niet zo'n zin had in al die voorbereidingen tijdens mijn zwangerschap en net na de bevalling. Maar ik ga dus wel vieren. Jikke en de hond gaan mee naar limburg. Dit wordt dus de eerste carnaval voor Jikke en mijn vriend vindt dat ze als half-limburgse, de traditie daar moet gaan beleven hihi. Ik zal dus niet veel op het forum zijn denk ik, maar wie weet...als ik tussendoor ff tijd heb. Als ik weer thuis ben zal ik wat hotmailadressen toevoegen aan mijn msn. Ik heb al héél lang niet meer ge-msn-d, ben benieuwd of daar weer verandering in gaat komen. Nou, ik ga mijn spullen pakken......er moet héél veel mee nl. Voor Jikke kleding, luiers, verzorgingsspullen, wippertje, wagen, draagzak, enz. Voor mij kleding, carnavalsspullen Voor de hond (flatcoatedretriever) bench, voer, deken, speeltjes Ik heb nog wat te doen dus Tot later, Groetjes Noralien
Hey noortje, Heel erg veel plezier in limburg en rij voorzichtig he, tot over een paar daagjes. Liefs debbie