Lola, gefeliciteerd met het behalen van je examen. Ben je nu echt uitgeleerd of heb je nog meer examens in het verschiet? Otje, leuk kapsel...en zo kort is het niet hoor, maar voor jouw doen waarschijnlijk wel . Vales, leuk cadeau zeg...haha, je lijkt Michel wel, als hij iets voor mij koopt, dan krijg ik het ook al meteen dezelfde avond omdat hij het niet voor zich kan houden. Gnessy, leuke foto's van Ruth. Eve, ook Lynns longetjes zijn gelukkig schoon. Volgens de ha zijn er ook heel veel kinderen ziek en kan dit wel een week of 2 duren eer het over gaat. Bij mij zag ze echter wat meer....verstopte holtes, geïrriteerde keel en oren en opgezette klieren . Ze wilde eigenlijk geen kuur voorschrijven voor de bijholteontsteking, maar heeft uiteindelijk toch een kuur voorgeschreven, aangezien de vorige keer eerst ook alleen mijn neusholte ontstoken was en op den duur alles verstopt zat. Ze wilt dat ik tot zaterdag wacht en eerst ga spoelen met physiomer, een soort zoutoplossing wat vaak gebruikt wordt bij kaalholteontstekingen. Als dat niet helpt, dan mag ik aan de kuur beginnen. Wow zeg, goed gedaan Fynn =D> Lies, wat heb jij een lieve oma zeg. Mijn oma vindt het ook erg leuk om ons blij te maken met een financiële donatie. Ze zegt altijd: liever uit een warm hand, als uit een koud hand. Nu ziet ze tenminste hoe blij we ermee zijn en wat we ervoor kopen.
lekker koppie heeft ze bianca... en die buikfoto... echt mooi.... heb ook zo'n soort foto. helaas maar 1 dat jordy zijn hand op mijn buik legt....
biana: mooie foto, en goed dat je hem geplaatst hebt! Mijn arts zei dat je goed je neus moet ophalen (sorry lola) want dan zuig je als het ware je holtes steeds leeg en met snuiten prop je ze vol. niet echt smakelijk maar ja. Fijn dat je in ieder geval al een kuur in huis hebt hoef je niet weer een keer terug. (zoals ik) hoop ook voor jou dat je er snel vanaf bent.
Cynthia, klopt idd... vind dat ophalen van m'n neus niet zo smakelijk klinken, maar ik merk dat wanneer ik m'n neus snuit, dat er echt niks uitkomt en via het opsnuiven komt er wel 'rotzooi' in m'n keel terecht. Hoe gaat het nu met jou?
@Bianca: Voel me helemaal vereerd Maar eerlijk is eerlijk: het is een erg leuke foto! Moet je inzenden voor de buik van de maand verkiezing. Lieve foto van Lynn ook. Ze kijkt zo heerlijk open en onschuldig Vond dat ze eerst heel veel op Michel leek (voor zover ik hem gezien heb op foto's) maar zie nu ook wel wat van jou! Enne...hier nog een neusophaler
VAN HARTE GEFELICITEERD SAF MET JE ALLEREERSTE VERJAARDAG! MAAK ER EEN MOOIE DAG VAN EN GENIET ERVAN!
Oeps...ik moet nog reageren op 10 pagina's , dus dat wordt een beknopte variant deze keer @Saar: Hoe was de 20 weken echo? En heeft je vriendin goed nieuws gekregen? @Janette: Zo, dat was schrikken zeg met Wijnand. Doe het maar rustig aan allebei. Fijn dat je gevoel voor Teun sterker wordt en dat hij aan het kruipen is geslagen! @saskia: Leuk voor Melvin , dat hij een andere baan heeft. Wanneer begint hij en wanneer ga je dan naar cp? En die foto van Tikus en Orlando is echt schattig. @Eve: Leuke verjaardagsfoto's weer! En ik word met zo'n incognito-foto van de papa van Fynn toch ook wel heel nieuwsgierig hoor. Kan je ons niet pb-'en . Demi vindt bumba leuk, dus zal wel jaloers zijn op de loopauto van Fynn @Bianca: Goeiemoggel, dank voor je kerstgroet @Gnessy: Wat een raar advies, dat je haar af moet remmen door dingen te verbieden . Een vriendin van mij heeft ook een kindje dat heel snel is in ontwikkeling en tegen haar zeggen ze juist dat ze haar moeten blijven prikkelen. @Vales: mijn ervaring is dat je diksap of water gewoon aan moet blijven bieden en dat ze het dan van zelf gaan drinken. Maar dat duurt wel even. @Otje: Je nieuwe kapsel is leuk! hier ook sneeuw! @Lies: Beterschap alledrie. En wat lief van je oma. @Noura; beterschap voor Safouane. Brrrr....BBQ'en. Maar als je man het leuk vindt en jij niet naar buiten hoeft @Duikster: Beterschap met je verkoudheid. Rust maar goed uit de komende 2 weken. @Eve: kerstontbijt op het kdv. Wel een leuk idee. En wat geweldig dat Fynn ineens wegliep. Wat zul jij verbaasd geweest zijn. @Lola: Gefeliciteerd met je behaalde examen! @bianca: Wat een lieve blote buiken foto! En die close-up foto van Lynn is ook heel mooi. Demi's schema is als volgt: Tussen 7.30 en 9.00: Boterham met beker halfvolle melk of melk met bambix 10.30 fruit en diksap 12.30 1 boterham met beker halfvolle melk 15.00 liga/soepstengel oid met drinken (meestal water of thee) 17.30 avondeten met een toetje Voor het slapen gaan nog wat water ofzo. En ze slaapt ook nog twee keer overdag hoor. De laatste fles is er sinds deze week af. We hadden het idee dat ze er nog niet aan toe was, tot jeroen van de week een keer vergat om het laatste flesje te geven (mannen ) en ze gewoon door sliep tot de volgende ochtend. Ze heeft 'm dus blijkbaar niet meer nodig. Herkenbaar, dat mensen direct vragen wat ze allemaal kan. Als je zegt dat ze net 1 is geworden is de eerste vraag: "en kan ze al lopen? " De verjaardag woensdag was trouwens heel leuk. Alleen de opa's en oma's waren er en dat was voor Demi wat rustiger. En een lol dat ze had, ze was echt de clown aan het uithangen, zo grappig. Overdag zijn met met z'n drieen nog even naar ikea geweest en hebben ene opbergsysteem gekocht voor haar speelgoed. Echt heel fijn, alles is nu netjes opgeruimd. Het is nu 9.10 uur en Demi slaapt nog steeds
lekker toch? kids waren hier om kwart voor 7 wakker, maar bij mama in bed heb ik t weten te rekken tot half 9.... vond t veel te koud om eruit te gaan... hier is alles wit van t vriezen... straks word ik opgehaald door me schoonzusje om de foto's van de fotoshoot te gaan bekijken.. Haal dan meteen de laatste boodschappen op.. ook voor de kerst..... En rond de klok van uur of 1 krijgen we de andere twee kids weer.. Hendrik schijnt ziek te zijn... vanavond alles versieren voor morgen.... egbert begon gisteravond in bed... dat t alweer een jaar terug was. dat ondanks alle zorgen die we om d'r hebben, toch een vrolijk meisje is. meteen lachen als ze wakker word en noem maar op... Dat hij het te snel vind gaan... Voor het eerst sinds tijden dat hij er met mij over praatte, hoe zijn gevoel er nu bij is... Want met esther heeft hij dit niet zo mee gemaakt.. {was ie al bij zijn ex weg..} Was hier heel blij mee... Merk dat ik het vandaag wel beetje moeilijk heb... Want morgen is ze geen baby meer maar een dreumes. En ze is al zo wijs... Geloof dat mijn gevoel en emo kant beetje overhoop liggen.... snik.......
Eve: Hebben Koen en Fynn de (slaap)rollen omgedraaid? Koen wordt nu al 2 dagen omstreeks 6 uur wakker en Fynn leert uitslapen! Wat lachen dat hij ineens weg liep met zijn loopwagen! Had het wel willen zien, zeg. Bianca: Poeh zeg, Lynn ook al zo vroeg wakker. Slaapt ze thuis langer? Lola: Wat fijn dat Jasmijn de nachten weer gewoon doorslaapt! Blijkbaar toch een fase idd. Koen heeft dit ook wel eens gehad, dat ie ineens vaker 's nachts wakker werd maar dan met speen gelukkig gelijk weer door sliep. Lies: Zo'n "knikkerbaan" met karretjes heeft mijn moeder ook. Erg leuk! Maar die blijft bij mijn ouders staan. Zo heeft Koen ook wat te spelen als hij daar is. Enne... leuk die financiele meevaller! Saskia: Sterkte met de doorkomende tandjes/kiezen van Orlando. Nooit leuk. Noura: Wat ontzettend leuk dat je zwanger bent. Ben heel blij voor je. Jeeeeeeemig wat een bedrag zeg voor die beugel! Niet normaal meer. Bianca: Fijn dat alles (toch nog) goed was bij de gyn. Goh over zo'n 2 maandjes heb je 2 kids! Wat vliegt de tijd he? Tenminste voor mij als buitenstaander vind ik je zwangerschap heel snel gaan maar misschien vind je dat zelf helemaal niet? Duikster: Beterschap met je verkoudheid. En zeker handig (NOT!) dat je schoonouders het nog niet weten met kerst! Gnessy: Jeetje wat lullig zeg van dat kaartje met geld. Heel onpersoonlijk. Sterkte hoor! Debbie: Gewoon gaan! (naar de kapper). Een goeie kapper kan je wel adviseren over een kapsel wat het beste bij je past. Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe korte (of halflange ) kapsel! Als ik het namelijk te lang heb doe ik maar 1 ding: Een staart. Los draag ik het nooit (alleen in bed)... En nu gewoon lekker "kort" los. Ik graaide vanmorgen op mijn nachtkastje trouwens wel uit automatisme naar een elastiekje! Bianca: Mooie buik(foto)! en schattig die foto van Lynn. Ze lacht er heel lief op. Ben gisteravond niet meer komen reageren. Ik was echt zo moe van de dag. De hele tijd aan het rennen geweest. Eerst 's ochtends babyzwemmen, daarna kapper, ff snel eten thuis, rijles, 15.30 thuis, ff gezeten, daarna boodschapjes gedaan. Boodschappen uitgepakt en gaan koken en daarna was ik dus echt bekaf! Ik ging ff plat op de bank en Steef gaf Koen te eten. Toen begon hij (weer) te poepen. Had geloof ik al 4 x gepoept die dag. Dus Steef tegen mij: Wil jij het ff doen? Ja is goed, dus ik wil Koen van hem overnemen. Zie ik dat heel zijn rompertje onder de poep zit! Terwijl hij echt net had gepoept! Dus wij naar boven naar de badkamer. Koen ontdaan van zijn smerige stinkende kleertjes en maar in bad gezet. Dat vond ie duidelijk helemaaaaaaaaaal niet leuk, zo onverwachts. Maar ja... wat moet je dan? Uiteindelijk was daarna weer alles goed. Ik lees van jullie dat het her en der gesneeuwd heeft. Nou hier is het echt winterwonderland. Megawit overal en vannacht heeft het weer gesneeuwd. Het blijft ook goed liggen omdat het nog zo koud is. Vandaag zou het 3 graden hier worden. Zal het dan smelten? Van mij mag het. Hoewel ik het een prachtig gezicht vindt, is het natuurlijk totaal niet praktisch. Gisteren ook nog pech met mijn rijles. M'n instructrice stond voor de deur met een slappe band. Dus eerst een nieuwe band erop gelegd en daarna doorgereden naar het bandencentrum hier in de buurt om te kijken wat er met de slappe band aan de hand was. Al met al duurde dat even en uiteindelijk konden we pas om 14 uur beginnen met rijden ipv 13 uur. Nu krijg ik gelukkig dat uurtje terug. Oja, we hebben meteen wat datums ingepland. Op 28 januari heb ik mijn tussentijdse toets en 17 maart mag ik examen doen! Spannund! Groetjes Otje