December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    even speciaal voor de jarige vanaf mijn werk:

SAFOUANE gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Hopelijk ben je voldoende opgeknapt op het gezellig te vieren!

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Safouane: gefeliciteerd!!! maak er een mooie dag van.

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    otje: wat hebn je een schitterend uitzicht.
    hier is het een beetje mistig buiten.

gnessy: fijn dat egbert zijn gevoel geuit heeft.

demi: slaapkopje!

karin: werkse!

we gaan effe naar gamma daar is alles 15% korting vandaag en we willen een kast systeem in de bij keuken om het geordernd te krijgen.
    Wij hebben altijd in de vakantie en bouw project (je) maar dat was een beetje verwaterd.

Arno moet vandaag nog werken en is dan 2 weken vrij. ik moet volgende week zaterdag de nacht in tot 2 januari 2008.

ik had gisteren een bolero gekocht voor op mijn jurk maar het is het toch niet helemaal en ineens bedacht ik dat ik nog wat anders in de kast had en dat staat nog leuker ook dus breng ik het even terug.
    tot later.....

4. @Bianca: De opleiding die ik doe, wordt afgesloten met 3 examens: Arbeidsrecht, Loonheffingen en Sociale Verzekeringen. Die laatste 2 examens zijn op 15 en 16 januari (maar dan gelukkig in Venlo, dus in de buurt....)
    Enne... mooie buik!

@Slingding: Hi hi... ben je nog goedkoper uit ook... :)

Ik merkte gisteren dat de sneeuw heel plaatselijk was gevallen. Tot aan Gilze-Rijen (van Limburg uit gezien...) ongeveer lag sneeuw, maar ineens lag er ook hélemaal niets! En toen ik bij de ring van Rotterdam kwam, was het weer wit...

Voor mij is het nu precies een jaar geleden dat ze begonnen met inleiden en dat ik onverwacht in het ziekenhuis moest blijven, terwijl ik 's middags met mijn zus de kerstboodschappen zou gaan halen.
    Mijn zus was al op weg naar ons toe toen ik die mededeling kreeg, dus is ze samen met Roy naar Appie geweest. Mijn moeder is gezellig bij mij in het ziekenhuis gebleven. Aan deze dag heb ik - ondanks dat het inleiden niet is gelukt - heel goede herinneringen... :D

5. Safouane, gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

6. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    SAFOUANE Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag, maak er een leuke dag van.

Voor alle zieken heel erg veel beterschap, en hopelijk zijn jullie snel beter.

Thijmen krijgt op moment alweer een tandje door, namelijk als je voor hem staat een hoektandje rechtsboven. Dit is trouwens ze 11de tandje al, hij is er niet echt ziek door en nog steeds erg vrolijk gelukkig. Maar hij heeft wel flinke spuitluiers, van die hele dunne gele poep (je kan het bijna niet eens poep noemen zo dun)

Ik heb echt heel veel zin joh in morgen en zondag, maar vind het wel snel gegaan hoor het afgelopen jaar. En ik heb thijmen ook echt zien veranderen van baby, naar dreumes en ze gezicht is nu ook gewoon ouder en wijzer geworden haha :oops: :oops:

7. Niet meer actief

heb je laatste foto van ruth al gezien? Kreeg gister van sommige mensen via de msn te horen dat ze al een jr of 1,5 leek...

maar ja.... idd gaat hard. en ik heb d'r zien veranderen.....

8. Niet meer actief

inleiding lukt bij mij wel. athans komende nacht om kwart over 2 was dat duidelijk....... hoop dat ik komende nacht toch doorslaap....

eg heeft gisteravond nog wel met ruth gepraat. athans tege d'r gepraat... dat het toch mooi was dat ze paar dagen eerder was gekomen. Dat ze toen al snel was. (1 uur en 40 minuten)... En dat ze een lief meissie was... en dat ze ons heel gelukkig had gemaakt, ook al was ze niet gepland.... Dit fluisterde hij tegen haar toen ze nog ff bij ons in bed lag om te knuffelen..... Kreeg en krijg er nog tranen van in mijn ogen.....

9. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Owja hier heeft het trouwens ook gesneeuwd, maar er ligt niet echt een heel pak sneeuw ofzo. Maar moet zeggen het is wel wit buiten, zullen we dan toch een witte kerst krijgen?

En Thijmen ze schema is op moment:

09.00 Fles 180ml + 6schepjes voeding
    12.00 Fruit + 2 Broodjes of Fles
    15.00 Fles of Fruit + 2 Bambixkoekjes
    18.00 Groente
    20.00 a 20.30 Fles

Thijmen krijgt dus ook gewoon nog een avond fles hoor, hij valt hier ook eigenlijk mee in slaap ( best slecht ik weet het)

Verder krijgt ie tussendoor wel eens een spekkie, of een kleinzakje met chocolade koekjes en gewoon vitamine drank of water of sap

Wat gaan jullie eigenlijk doen met oud & nieuw?

Wij gaan aankomende week het volgende doen

Zaterdag: Thijmen Verjaardag (me moeder, stiefvader, oma & opa komen)
    Zondag: Thijmen Verjaardag (rest van de familie)
    Maandag: Kerst vieren met ze 3tjes
    Dinsdag: Kerst vieren schoonouders
    Woensdag: kerst vieren mijn kant van de familie, bij mijn opa & oma

Zaterdag: Apeldoorn toe naar me moeder en stiefpa en daar zijn we tot 1 januari.

Ik moet namelijk 2,3,8 januari autorijden en 10 januari herexamen. Spannend!

10. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Jaa heb die foto gezien Gnessy, ze lijkt ook wel ouder inderdaad en vind het echt een hele leuke en lieve foto.

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik ga met oud en nieuw werken.

12. Niet meer actief

wij krijgen het hele huis vol met oud en nieuw...
    vrienden komen bij ons... En iedereen verzorgt iets.. Een neemt vuurwerk mee, ander neemt oliebollen mee, volgende drank en zo verder. dus gaat heel gezellig wrorden! Esther en hendrik zijn dan weer bij hun mama.....

13. Niet meer actief

en de rest van de week? morgen verjaardag, zondag bijkomen, dinsdag met schoonpa en schoonzus kerst vieren, woensdag met mijn ouders, vrijdag gaan ze snert maken en stoken, dan is t alweer weekend en zondag's gaan esther en hendrik weer naar huis toe...

14. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Gezellig hoor Gnessy,

Jeetje dat lijkt me ook niet leuk als je met oud & nieuw moet werken, maya soms is het natuurlijk niet anders he.

15. Niet meer actief

tja kan niet altijd feest zijn... en met sommige beroepen kom je er nu eenmaal niet onder uit.....

hier al hele ochtend k3 aan t luisteren. vind jor geweldig....

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo

SAFOUANE Van herte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Hier krijgen we vanavond alvast voor de kerst me ouders te eten, gaan morgen naar frankrijk en blijven daar tot volgend jaar :D
    Morgen naar een neef van Wijnand heeft een nieuw huis en houd open huis
    zondag gaat Wijnand naar AZ
    Maandag naar me schoonouders kadootjes en lekker eten ik maak het hoofd gerecht..tilapiafilet met sali en parmaham, aardappelgratin en gem.sla en dan nog aubergine met courgette en knoflook en ui....
    dinsdag lekker met z'n 3-tjes en dan woensdag komen me schoonouders gourmetten...en ja dan mag ik donderdag weer een halve dag werken ( kon hem niet meer vrij krijgen) en dan weer een lang weekend.....

vanmiddag nog kerstborrel op me werk en dan zullen we wel het kerstpakket weer krijgen.....dus ga nu alvast de tafel voor vanavond maar in orde maken..Teun slaapt ff dus heb ik me handen vrij

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @ Lola

19. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005