December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Me schoonmoeder heeft deze gemaakt voor me, dit heeft ze gedaan met paint shop pro

2. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Me hoofdpagina van me website heeft ze ook al deels veranderd in kerstsfeer, hij is echt heel leuk geworden. Voor de gene die behoefte heeft kijk maar. http://www.babygrimberg.beebiesite.nl

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    moet het toch maar eens op de comp zetten
    heb met de laatste meeting van Otje de cdrom gekocht maar ja nog geen tijd gehad.......

4. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

Safouane, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

5. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    oooohhhhh schaam je janette hoor haha, nee hoor meis geintje. Ik merk ook de laatste tijd vooral dat ik weinig tijd heb/neem voor dingen, en dit komt ook denk doordat ik soms me dag verkeerd inplan hihi.

6. Niet meer actief

banners maken is mij ook nog niet gelukt. wil dat nog wel doen...

heb wel alle foto's van de fotoshoot genomen.. kon gewoon niet kiezen... zijn echt mooi geworden... zowel van ruth als van jordy..... echt geweldig.... hihi....

7. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    SAFOUANE, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG. IK HOOP DAT JE WEER OPGEKNAPT BENT. VEEL PLEZIER!

8. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
  9. Hallo allemaal,

Wel een beetje late wensen, maar even gemeend hoor!
    Fynn, proficiat!!!!

Demi, een hele fijne 1ste verjaardag gewenst!

Safouanne, proficiat met je 1ste verjaardag!

Liene ligt op bed en ik kom even hier wat zien, want het is al een paar dagen geleden.

Woensdag was de vriendin van de icsi hier, en gisteren werden we pas om 11.15u wakker :oops: en we moesten om 13.00u de moedergroep openen, dus we moesten ons haasten.

Maar vandaag ben ik er dus!

Woensdag hebben we de 20weken-echo gehad. Alles was heel goed, niet dat ik anders had verwacht, maar zo'n extra bevestiging is toch steeds leuk.

Hier is een echo-foto van woensdag:

Bij de icsi-vriendin hebben ze vandaag een vruchtje van superkwaliteit ingepland. Nu is het dus afwachten tot 3 januari, want dan heeft ze de bloeduitslag of ze zwanger is. Woensdag had ze telefoon gekregen dat ze 4 bevruchte eitjes hadden van de 10, dus toen was de sfeer wel wat minder. Zelf had ze minstens 8 gedacht.

Janette, wij rollen ook de mouwen op van Liene haar slaapzak. Het is het makkelijkst ze op te rollen voor Teun er in zit, want anders lukt het dus niet.
    Wens Wijnand veel beterschap en hopelijk kan hij snel wat meer rust nemen dan! Je moet je niet schuldig voelen hoor, soms reageer ik ook veel, dan weer wat minder.

Nynke, we gaan begin januari naar een andere homeophaat gaan, de onze weigert om in te enten, en dan samen met die een schema opstellen. Wel zal het pas in het voorjaar zijn.

Cynthia, leuk zo'n foto's van het kdv. Kailynn ziet er echt gelukkig uit!

Eve, hier sojamelk naast de bv en geen vitamine D. Dat heb ik nooit gegeven.
    Nu hebben we wel een heel duidelijk beeld van Fynn zijn papa :D!

Vales, hier Liene haar voedingschema. Het is een algemeen hoor, het schommelt wel wat.

5.30u: bv
    9.00u: 1 boterham met pindakaas en sojamelk, 2 stukjes sis-kaas.
    11.30u: 1 stukje fruit en sojamelk en een beetje bv.
    15.00u: bv
    17.00u: 1 soeplepel soep, en warm eten (alles wat wij hebben), en water.
    19.30u: 1 stuk fruit en sojamelk
    21.00u: bv

Lola, Hoe was het examen? Lees net van je proefexamen. Als dat van hetzelfde niveau is, zit je wel snor. Ik heb nu 25 pagina's scriptie af. Lees nu dat je geslaagd bent, PROFICIAT!

Debiie, nieuwe banner zie ik! Mooi! Wij vieren met de zus van Ben en haar vriend en zijn broer en vriendin (en dat is de icsi-vriendin). Gewoon thuis, lekker eten en nadien hebben we zelf een quiz gemaakt. Ook hebben we cadeautjes gekocht.

Eve, ik geef sojamelk omdat ik gehoord heb dat koemelk niet zo goed is voor ons mensen. Ik geef geen poedermelk, omdat ik dat dus nooit gedaan heb. En toen was er dus nog sojamelk over.

Noura, de +1 jaar zetpillen zijn pas vanaf 10 kg, maar in het ziekenhuis zeiden ze dat de voor -1 jaar weer te min zijn voor Liene en de andere te zwaar. Tip van het ziekenhuis: je kan ook ipv zetpillen vloeibare perdolan nemen, dat kan je optrekken met een spuitje tot net aan het gewicht.
    Amai, dat is me wel een rekening voor een beugel. Trek je er veel van terug?

En wat lees ik nu!!! Proficiat!!! Straks ook tandemvoeden dan!

Lies, veel beterschap bij jullie thuis! En leuk zo'n verrassing op je rekening vinden!

Otje, mooi je haar!

Voor de jarigen die nog geen kaartje vanuit België hebben gekregen, ik heb slecht nieuws. Mijn pc is gecrasht.En jullie adressen staan daar op. En ook al de foto's van Liene vanaf de geboorte. Bel ik net naar Ben (informaticus) zegt hij: oei! Dat kan wel eens fataal zijn. En toen ik paniekerig zei, die foto's (waar hij al maanden een backup van gaat nemen), nee, komt in orde hoor.

Ik moet nu gaan strijken, de kaartjes komen dus nog! Om 16u naar de vk. En nadien gaan we uit eten met ons allen.

Saartje

10. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Hehe, eindelijk iemand die vindt dat ze op mij lijkt ;) ....jij mag blijven! :)

Lola, dus jij bent voorlopig nog niet uitgeleerd. Wel fijn dat de andere 2 examens wat dichterbij de deur zijn....kun je bij Otje op de koffie ;) .

Noralien, hoe gaat het nu met jou?

Ik ben vandaag echt flink beroerd uit bed gekomen. Heel m'n lichaam weegt als lood en ik voel me echt niet lekker. Baal er zo van, dit is al de 5e keer sinds deze zomer :( . Gelukkig duurt het nog even eer het kerst is en dan hoop ik me toch wel wat beter te voelen. Wilde gisteravond een warm bad nemen, werd het water niet warmer dan een graad of 38 en dat vind ik echt te koud voor een warm bad. Zometeen komt mijn oom even kijken wat het probleem kan zijn.

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  12. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Saar, wat een mooie duidelijke echofoto.
    Balen van je foto's , hier is die comp ook gecrased, maar wij hadden van de foto dus gelukkig wel een cd gemaakt.

Mooie banner Debby.

Dimphy heeft nijntje de naam Tij tje gegeven, ze zegt het nu steeds als ze iets ziet dat op nijn of een konijn lijkt.
    Gisteren had ze een nijntjes pyama aan, er stonden er heel veel op, dus ze bleef maar tij tje roepen.

13. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Saar, wat een mooie duidelijke echofoto.
    Balen van je foto's , hier is die comp ook gecrased, maar wij hadden van de foto dus gelukkig wel een cd gemaakt.

Mooie banner Debby.

Dimphy heeft nijntje de naam Tij tje gegeven, ze zegt het nu steeds als ze iets ziet dat op nijn of een konijn lijkt.
    Gisteren had ze een nijntjes pyama aan, er stonden er heel veel op, dus ze bleef maar tij tje roepen.

14. Niet meer actief

hier vandaag shirtje +spencer binnen gekregen van nijntje voor ruth... krijgt ze morgen aan als ze gedoucht is na het taartfestijn!.....

ik kom straks weer. ff was opruimen..

15. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Otje, goed initiatief van jou :thumup: ....ik ga zeker geld overmaken.

Ik heb een heel lieve oom, maar net kon ik 'm toch bijna wat aandoen. Hij kwam langs om naar de thermostaatkraan te kijken in de badkamer. Hij had het kraantje bij de ketel uitgedraaid en draaide de thermostaatkraan los.....zat er nog zoveel druk op de kraan dat heel de badkamer blank stond...het water bleef maar in de rondte spuiten totdat hij de hoofdkraan had dichtgedraaid. Ben dus een uur bezig geweest met de badkamer droog te krijgen :( . Maar als het goed is is het probleem wel verholpen.

16. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Saar, vergeet helemaal te zeggen dat je een schitterend mooie foto hebt geplaatst van jullie frummeltje.

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi hoi,

Even snel een berichtje van mij. Ben net thuis. Heb post gehad van 1 van de sollicitaties die ik onlangs heb verstuurd. Ik heb 3 januari een gesprek! :D Goed begin van het nieuwe jaar zullen we maar zeggen he?

Ik kom gauw weer terug. Ga nu koken...

Gr Otje

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    YES lola wat een supernieuws! gefeliciteerd!

kwam even snel kijken, het was een leuke dag vandaag. en ook best emo, ieder tijdstip wist ik nog wel wat ik vorig jaar gedaan had. en toen ik jullie kaartjes openmaakte moest ik ook wel slikken hoor, voelt toch alsof ik een heleboel leuke vriendinnen erbij heb. dankjullie voor de leuke kaartjes! en eve, die van jou is erg grappig!

saar wat een mooie echofoto! wat gaat dat al weer hard
    en spannend voor je vriendin
    wat betrefd de zetpillen, ik heb het gister wel aan de winkel gemeld, want op de verpakking staat er niets over vermeld. etos eigen merk, de merk pillen gaven het wel aan. ze schrok er wel van, en wou er kontakt over opnemen, over een eventuele aanpassing.

bianca, jemig wat een buik, dat was het eerste wat ik dacht, maar je schiet natuurlijk al aardig op. maar wel een mooie buik, en mooie foto ook hoor. ik vind het bij jou ook al zo snel gaan.

vales , wat een stoere armband, leuk om te geven

otje, wat staat het je leuk je nieuwe kapsel, en het kan nog korter ;) staat je erg goed

bianca leuke oom, hihi

gnessy, snap je emoties wel hoor. en wat betrefd het babygevoel, ik vind saf nog steeds wel een baby hoor.

nou mensen, ik kreeg vanacht weer hoofdpijn, pijn met slikken, en zo`n griepgevoel, pfff lijkt wel of ik er niet vanaf kom.
    en weer misselijk, al anderhalve week ofzo, vraag me af of het door de zwangerschap komt, want dit heb ik nooit gehad.

19. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Debbie: Thijmen al weer 11 tandjes lees ik, demi heeft er pas twee ;)

@saar: Mooie duidelijke echo-foto! Balen dat je pc gecrasht is zeg. Hoop dat de foto's nog te redden zijn.

@bianca: oeps, daar word je niet blij van, de hele badkamer vol water :rolleyes: . Gelukkig is het probleem wel opgelost.

@Dimphy: Wat leuk, dat Lianne al Nijntje (of Tijtje) zegt. Knap hoor.

@Otje: Ik ga duimen 3 jan.

@Noura: ik hoop dat het misselijk zijn van de griep komt ipv de zwangerschap en dat je er snel van af bent.

Demi heeft vandaag overdag maar drie kwartier geslapen. Alleen even in de auto. Ik ging naar een vriendin en het was eigenlijk de bedoeling dat ze ook in de auto op de heenweg zou slapen , maar dat deed ze dus niet. De terugweg wel, maar toen wilde ze aan het eind van de middag niet meer slapen. Vanavond was ze dus doodop en ze was ook erg aan het huilen. En aangezien ze eigenlijk nooit huilt vraag ik me dan meteen af wat ze mankeert. Maar volgens mij was het alleen vermoeidheid.

20. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Vergeet ik toch bijna iets te vertellen: Gisterochtend komt een collega naar me toe en zegt: Goh, kaartjes van AJAX - FC Twente gewonnen? Ik wist van niks, maar bij de PLUS supermarkt scheen een groot bord te hangen met 5 prijswinnaars waarop ook mijn naam stond. Dus na werktijd ben ik even gaan kijken en toen bleek dat ze ons al de hele week probeerden te bellen, zonder resultaat. Aangezien de wedstrijd in Amsterdam is en jeroen (en ik ook niet) nou niet stond te springen om te gaan, en ik ook niemand ken die ik er wel blij mee kan maken denk ik, heb ik ze op marktplaats gezet. En ze zijn al verkocht, voor € 120,- voor 2 kaarten. Ik wist niet dat die kaartjes zoveel waard waren. Ik kreeg in eerste instantie binnen een half uur een paar biedingen varierend tusen de 40 en 45 euro per kaartje en toen werd ik gebeld door iemand die gelijk 60 euro per kaart bood en dat heb ik toen maar gedaan. Dus al met al een leuke prijs van de Plus.

Deel Deze Pagina