December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    happy birthday rick

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    thijmen gefeliciteerd!

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    jasmijn van harte!

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    en natuurlijk ruth, lieve meid, van harte!

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ben zo druk dat ik amper tijd heb op het forum te komen, nou ja het is niet anders

wel even snel doorgelezen en oei zag dat otje flink gevallen was, dat zal zeker pijn hebben gedaan, hoop dat het nu beter gaat.

ik moet zo ook weer werken, en voel me nog niet jofel.
    mijn dochter heeft weer een turnwedstrijd. en eigenlijk moet ik ook nog wat boodschapjes halen.
    ik moet ook nog met de kerst werken enhoop tussendoor nog tijd te vinden om hier wat meer mee te praten

wil iedereen in ieder geval nog wel fijne dagen wensen

oh ja kreeg gister ook nog leuke kaartjes van jullie binnen echt erg leuk, safouane heeft veel post gehad!

6. keizerin

keizerin Niet meer actief

Zo er zijn weer een berg pagina's bijgeschreven :D

@Lola Gefeliciteerd en wat een mooi cijfer heb je gehaald!
    Hoe voel je je nu?nu Jasmijn vandaag 1 is geworden?

@Bianca wat een lieve foto zeg,en je heb een hele mooie buik.

@Otje spannend zeg 17 maart examen doen,hopelijk haal je hem in 1 keer.
    En Wessel heeft dat ook weleens heeft hij net gepoept zit zijn romper onder :(
    Goeie actie trouwens zal ook wat geld gaan doneren.
    Auw :( heb je nog pijn aan je stuitje?

@Debbie jeetje al 11 tanden!Wessel heeft er 3 :)

@Saar wat een mooie echo foto en gelukkig is alles goed :D

@Irma eindelijk weer internet :D

@Slingding Kailynn goed zo meid :thumup:
    Lieve foto van het kdv.

@Noralien ik vind je traktatie's echt leuk!
    En wat een grappige foto van Jikke.

@Eve zal van de week wel even een leuke foto van mij met Wessel maken.
    Wij hebben nog 1 zakje friso 2 en als dat op is gaan wij helemaal over op gewone melk.
    En nee me mening is niet veranderd na wat ik heb gelezen van Saar, Saskia en Nynke ;)

@Lianne gefeliciteerd met je vriendin.

@Lies beterschap.

@Saskia jullie ook beterschap.

@Janette leuke foto :D

@Noura werkse en doe rustig aan,hopelijk voel je je snel beter.

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik wil even Rick, Thijmen, Ruth en Jasmijn een fijne verjaardag wensen.

Verder ga ik even uitzieken, ben zo verkouden...bah!

Kom later deze week wel weer even echt bijlezen!

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Jasmijn, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!!

9. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Heb echt het één na het ander. Griep, oorontsteking, griep, keelontsteking, miskraam en nu weer ontstoken ogen en koorts. Daarbij steeds die rugpijn (al ging dat tot een paar dgn geleden redelijk goed).
    Heb het nu wel gehad eigenlijk :cry: .
    Hoop dat ik voor de feestdagen weer een beetje ben opgeknapt zodat we naar limburg kunnen.

Verder krijgt Jikke gewone koemelk. Ze drinkt dit net zo goed als nutrilon.

10. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0

JASMIJN,

Gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!!!

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @otje: balen zeg, dat klinkt als een lelijke valpartij :cry:

@eve: ik ben niet zo dol op foto's van mezelf, maar ik zal er je eentje mailen! ;)

@Nynke: En, fietsen ze lekker? Ik vind het er altijd leuk uitzien, zo'n fietskar.

@lianne: Leuk, een vriendinnetje voor Dimphy er bij!

@Saskia; Beterschap voor je mannen.

@Bianca: ik vind je zwangerschap ook heel snel aan, maar ik kan me voorstellen dat je het met jouw b.i.-klachten zelf heel anders ervaart. Ik had het zelfde vorig jaar, iedereen zei dat ze het zo snel vonden gaan, terwijl ik vooral de eerste 25 weken de tijd voorbij vond kruipen omdat ik zo kots- en kots misselijk was.

@Noura: ik kreeg gisteren ook nog kaartjes binnen, zo leuk, al die kaarten. De meeste kaartjes kwamen van het forum!

@karin: beterschap!

@noralien: Jeetje, jij krijgt inderdaad echt het een na het ander! beterschap! Oppassen met Jikke dus, anders krijgt zij ook ontstoken oogjes.

Wij zijn gister aan het eind van de middag naar vrienden in de achterhoek gegaan en hebben daar mee gegeten en zijn daar blijven slapen. En het was 1 groot drama om Demi in slaap te krijgen. Ze wilde echt NIET slapen en was compleet overstuur. We hebben bij haar gezeten en haar nog even een flesje melk gegeven. pas na negenen viel ze in slaap, en een uur later ademde ze nog onrustig. Zooooo zielig. En vannacht sliep ze ook heel onrustig, dus zelf heb ik ook geen oog dicht gedaan.

Dus ik weet niet of het sprongetjes tijd is, maar je zou bijna zeggen dat ze last heeft van een sprong (met hoofdletter S). Demi is normaal zo ontzettend makkelijk, we hebben nog nooit problemen gehad met slapen en nu al 2x in 2 dagen tijd. En daarnaast is ze ook nog eens hartstikke eenkennig. Dus echt een gezellige visite bij onze vrienden was het niet. Maar goed niks aan te doen.

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oei dat klinkt wel dramatisch ja. demi voelde zich er vast niet prettig

noortje ik hoop ook dat je snel weer opknapt.

oei oei, benaan het spijbelen.
    ga gauw weer verder

doeidoei

13. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ik reageer ff niet voel me ook beroerd(helaas hier niet aan ontsnapt) heb vanacht volgens mij alles maar dan ook alles wat ik binnen had uitgespuugd. nog maar weinig gegeten over de hele dag (half beschuit en ontbijt koek) hoop dat ik me snel ook beter voel om iig hier ff te reageren ga nu nog ff bijtanken en hoop dat ik me vervolgens beter voel

gr saskia

14. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg

Jasmijn gefeliciteerd met je 1ste verjaardag....

15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Even een vraagje aan jullie:

Heeft iemand van jullie interesse in 1 of 2 nieuwe huisdieren? Mijn zus heeft een poes en een kat (huis-tuin-keuken-beestjes, beiden geholpen). Nu gaat mijn zus in oktober 2008 voor langere tijd (misschien wel voorgoed) naar Curacao emigreren. De beestjes kunnen helaas niet mee. Dit vind ze echt heel erg maar er is helaas geen andere optie dan ze hier in Nederland achter te laten. Ze heeft al aan mijn gevraagd of ik ze wil maar omdat wij al 2 poezen hebben vind ik 3 of 4 huisdieren wel erg veel. Het liefst heeft ze dat ze samen geplaatst worden maar 1 is eventueel ook mogelijk.

Weet niet of een van jullie interesse heeft? Of misschien ken je iemand die 1 of 2 huisdieren wil? Als je meer wilt weten dan mail me maar!

Groetjes Otje

PS: Ze zijn nog jong, 2 en 3 jaar oud.

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Bedankt voor jullie medeleven met mijn valpartij! Het gaat redelijk goed nu al doet het nog wel wat zeer en is het hartstikke blauw/paars. Volgens mij ben ik uiteindelijk toch niet op mijn stuitje gevallen maar op mijn linkerkant zeg maar. Daardoor is het wel flink dik maar denk dat mijn stuitje nog wel heel is.

Ik ga ff wat drinken... tot later!

Groetjes Otje

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Voor degenen die morgen al beginnen met allerlei festiviteiten:

De rest spreek ik nog wel want ik ben hier zelfs met de feestdagen niet weg te slaan ;)

18. Jasmijn, een hele gelukkige verjaardag!!!

Eve, ja... dat weet ik eigenlijk niet zo goed, wat er zou gebeuren als niemand meer zou inenten.

Otje, au au au, klinkt nog heel pijnlijk allemaal. Hopelijk heb je toch pijnvrije feestdagen.

Bianca, ik heb wel het idee dat het nu sneller gaat dan bij Liene, maar kan me goed voorstellen dat dat bij jou alles behalve het geval is. Hopelijk geniet je toch nog wat!

Saskia, veel beterschap.

Allemaal fijne feestdagen!

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lola, heb je een gezellige dag gehad vandaag?

Eve, ik blijf gewoon koemelk geven hoor. Enne, bedankt voor de foto's :) .

Noralien, ik hoop echt dat je snel weer bent opgeknapt en dat je kerst kunt vieren in Limburg. Veel beterschap!

Saskia en Duikster, jullie ook veel beterschap!

Duckie, ach, wat zielig dat Demi niet wilde slapen en zo overstuur was. Ik hoop echt voor jullie dat het maar tweemalig was. Wil je niet ontmoedigen, maar Lynn heeft eigenlijk ook altijd doorgeslapen 's nachts, maar sinds een paar weken heeft ze totaal geen nachtschema meer. En als ze eenmaal echt wakker is 's nachts, dan wilt ze niet gaan slapen eer ze wat gedronken heeft. Een voorbeeld van deze week. Wo 4.00, do 5.30, vr. 6.30, za 7.15 en zo 4.30 uur. En nu is ze al heel de avond aan het spoken in bed. Elke keer wordt ze weer wakker, dus ik ben benieuwd hoe het vannacht zal verlopen. En ook Lynn is écht eenkennig. Ik ging deze week naar een collega toe en daar heeft ze een uur lang gehuild.

Ga m'n bedje opzoeken....welterusten!

20. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Oja, ik wil nog even zeggen dat Lynn sinds 2 weken echt een knuffelkont is geworden. Ze kroelt zelfs op commando :) . Als je tegen haar zegt: kom eens even kroelen met mama, dan legt ze haar gezichtje heel lief tegen je aan. Vind dat zo gezellig en intiem. Soms blijft ze echt een paar minuten liggen en dan komt ze weer omhoog met haar hoofdje en lacht ze echt zo lief en gaat vervolgens weer door met kroelen.

Deel Deze Pagina