December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Noralien: Hé, jij bent dus ook een Limburgse! Ik meende al een licht accentje te bespeuren dat ik niet als Noord-Hollands kon thuisbrengen. Grappig, zowel mijn man als ik proberen het carnaval ieder jaar te ontlopen. Voorheen boekten we vaak een stedentrip, maar dit jaar blijven we lekker thuis en gaan we maandag winkelen in Amsterdam of zo (in ieder geval ergens waar alles gewoon open is...) en zondag gaan we naar de 9-maanden beurs. En dat voor twee rasechte Limburgers (hoewel: ik heb als kind 7 jaar in de buurt van Utrecht gewoond)!

Als je dit leest ben je natuurlijk alweer terug. Ik hoop dat je een paar leuke dagen hebt gehad. Waar heb jij eigenlijk carnaval gevierd?

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noortje
    ik hoop dat je het leuk hebt gehad en tot op de msn zeg maar.
    hier weer een super nacht
    om 0.00 uur laatste voeding en toen ik om 9.00 uur wakker werd heb ik haar ook maar wakker gemaakt.
    heb zo een kraamfeest dus ga me aankleden

3. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    @Lola, nee hoor, ik ben nog niet weg.
    Ik ben mijn voornemens om iets vaker een kijkje op het forum te nemen in praktijk aan't brengen ;)
    Ik heb tot voor 2 jaar terug altijd in Heerlen gewoond. Toen ben ik naar noord-holland verhuist omdat mijn vriend daar woonde.
    Ik ga naar mijn moeder in Sittard en ga carnaval vieren in Heerlen, Sittard en Maastricht.
    Niet zo vreemd hoor, dat je niet van carnaval houdt. Zowel mijn schoonzusje als mijn zwager moeten er niets van hebben (allebei echte limburgers hoor).
    Maae we hadden dus gewoon ff woningruil kunnen doen ;) Ik woon in wormerveer en dat is maar 20 minuutjes van Amsterdam af.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou hier na de laatste voeding om 22.15, kwam meneer om 4.30 en daarna heb ikhem om half 11 maar uit bed gehaald. hij was wakker en lag rustig overal naar te kijken, zo lief.

carnaval, hier word het ook niet gevierd. maar ik denk dat je daarvoor ook echt in het zuiden moet zijn. veel plezier in ieder geval voor iedereen die het gaat vieren.

vandaag weer een prachtige dag, denk dat iedereen wel lekker gaat wandelen. wij in ieder geval wel. mijn zoon is nu op het voetbalveld,en mijn dochter moeten we straks wegbrengen naar het partijtje, een slaapfeestje,maar eerst gaan ze zwemmen in deventer bijde scheg.

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mijn dochter knutselt heel veel en heeft net een hele leuke mobiel gemaakt in kleurtjes, ben benieuwd hoe de kleine het vind

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik mis volgens mij nog een hoop foto's, maar mijn mailbox ging helemaal over de rooie van al die foto's. Zelf heb ik wat fotocameraproblemen gehad. Met windows wilde ze er niet af en uiteindelijk is het gelukt op de laptop van mijn vriend, met linux. Maar vanuit daar krijg ik ze weer niet gemaild. Komt goed, maar duurt nog even vrees ik.

7. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Meiden wees blij dat ik niet alle foto`s verstuurd heb anders sloeg bij iedereen de pc door hahaha...
    Ik weet niet hoe ik de boel moet verkleinen vandaar dat ik er maar 3 verstuurd heb... Maar als iemand nog meer foto`s hebben wil laat het maar ff horen...

Nog ff mijn msn omdat hij alweer een paar bladzijdes terug stond...

j.vanbokhorst@chello.nl

Groetjes Kim en Rick.

8. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

hier nog ff een berichtje van mij;

eve; ja het was bij hem ook zo hoor, vannacht heeft ie weer beter geslapen,

noura; erg leuk om te zien hoe ze reageren hè. naar wat ik zo lees is safouane een heerlijk lieve baby hoor, slaapt veel en eet goed.... of niet?

noralien; heel veel plezier toegewenst, enne je gaat nu naar je ouders dan?

slingding; wat lekker joh zo lang slapen, dat heb ik hier nog niet zo lang gehad hoor

noura; ik heb er al weer een hele wandeling opzitten van vanochtend maar ga wss vanmiddag ook nog ff hoor

daphne; mijn foto's zijn ook nog niet goed verzonden hoor, die komen ook nog, heb alleen ff de hulp nodig van mijn vent. hihi

ik ben vanochtend met orlando naar babymassage geweest, hij vond het erg fijn. hij bekeek eerst zijn handjes nadat ik hem 'bewust had gemaakt van zijn lichaam' zeg maar toen naar mij en toen elke keer een big smile van heb ik jouw daar. :D hij was erg aan het genieten dus. ik kijk nu alweer uit naar de volgende les

ik masseer hem altijd sávonds maar nu heb ik weer wat meer richtlijnen. normaal doe ik maar wat zeg maar. ;)

zo visite ...

gr saskia

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wat gaat het weer snel he,
    maar de gene die donderdag hier op het forum vertoefden zijn weer verdwenen.
    ga zo naar het kraamfeest.
    kailynn ziet er zo schattig uit
    een rood rokje met daaro een rood shrit met witte stippen
    en een witte mailot en witte sokken met rode stippen en dan rode schoenen
    echt stoer vind ik

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh wat leuk sling ding, zie het helemaal voor me

en noralien veeeel plezier

saskia, wat heerlijk dat orlando zo vande massage geniet. zal voor jullie beiden wel heel ontspannend zijn

en ja, safouane is een heel rustige baby, die veel slaapt en goed eet. ik heb echt niets te klagen.
    ik wil ook naar buiten, maar hij slaapt dus weer. en ook moet die nog in het badje. hij slaapt zo veel dat sommige dingen er wel eens bij in schieten.

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mischien een idee voor de fotos. Daar kan je dus fotos bestellen, maar ook een online map aanmaken. dan plaats je hier de link en kan iedereen dat bekijken

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    [​IMG][/url][/img]
    dit zijn de kleren die ik gisteren gekocht heb.

13. hallo,

even snel, wnat Liene begint te wenen.

Duikster, denk dat het mijn fout was. Ik kan ook geen foto's verkleinen. :oops: Sorry!

Ik word weer tante. Snel vertellen.

Ik vond de meeting ook geweldig. Alleen tuiten mijn oren nu nog van al dat 'Hollands' gebabbel. :D Maar ik wil volgende keer zeker weer mee.

Ik ga nu mijn dochter pakken.

Groetjes,
    Saartje

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ben een dagje niet hier geweest en dacht dat er wel megaveel geschreven zou zijn...maar het is hier erg rustig. Dat scheelt weer een boel leeswerk :D

@Noralien: vrees dat je nu echt weg bent maar toch nog heel veel plezier! Ben benieuwd als wat je verkleed gaat :)

@Slingding: Kailynn ziet er super uit! Ik vind het nu ook veel leuker om Fynn mooie kleertjes aan te doen. Ze worden nu gewoon wat steviger en krijgen veel meer een eigen gezichtje en dan is het leuk om een outfit samen te stellen. Van 0.00 tot 9.00 is wel heel luxe zeg. Hier nog niet langer dan van 0.00 tot 7.30. Maar mijn tijd komt vast ook nog wel...

@Noura: mag ik die slaapkop van je een keer lenen? :D

@Kim: je foto's zijn wel groot maar ook supermooi!

@Saar: kan me voorstellen dat dat Hollandse gebabbel heel vermoeiend is hoor. Heb zelf een relatie gehad met een belgische man en moest daar in het begin ook erg aan wennen. Maar vind het vlaams een erg leuke taal en voel me nog steeds thuis in Belgie!

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik vind het ook leuk hoor dat vlaams gebabbel, maar je moet wel opletten want het klinkt toch net wat anders. dat zal voor jullie dus ook wel zo zijn.

haha ja eve je mag hem best even lenen hoor, dan heb je er wel 2 ;)
    maar ik begrijp wat je bedoeld, mijn oudste zoon was vanaf dat die 10 dagen was hele dagen wakker, en zolang ik hem bij me had, of schommelde in zijn stoeltje dan was het goed, maar ozoooo vermoeiend, en savonds niet inbed willen slapen alleen maar bij mij op de buik. maar goed, ooit is het over gegaan. nu slaapt die smorgens uit :) en moet ik hem soms echt in beweging krijgen.... een echte puber dus!

slingding, wat een superkleertjes! echt heeeeel leuk. ik koop voorlopig niets, ben bang dat die anders alles maar 1 x aan kan voor die eruit groeit.
    heb vandaag wel een leuke set voor mijn dochter gekocht. en het viel me op dat het voorjaarsspul en de zomerjassen al heel hard gaan in de winkels. zal door het mooie weer komen

16. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Slingding: Zeg roodkapje waar ga je hene...... hihi. Nee, heel leuk die kleertjes.

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    en bedankt daphne

18. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Het is inderdaad rustig hier. Vanmiddag hadden we collega's van michel op kraamvisite en was erg gezellig. We hebben weer kleertjes gekregen. Ik vraag me af en toe af wanneer hij alles aan moet! Vooral maat 62 hebben we veel. Ook krijgen we nu veel maat 68, maar allemaal winterspul. Niet echt handig, want tegen de tijd dat Dain maat 68 past is het denk ik wel bijna zomer, beetje jammer :(

Morgenochtend ga ik met michels moeder, tante en zus naar de film Dreamgirls, Michels tante had kaartjes gewonnen. Lijkt me wel een leuke film.

Eve, ik vind dat je niet mag klagen hoor, Dain slaapt nog helemaal niet door, ja af en toe per ongeluk. Meestal wordt hij tussen 4 en 6 nog een keer wakker voor een voeding. Dus 7.30 is al luxe hoor!

19. @Noralien: Grappig, ik heb tot voor een jaar geleden ook in Sittard gewoond! Soms is de wereld erg klein, misschien ken ik je moeder wel...

@Molly: Ik heb zelfs winterspul in maatje 74 (?!) gekregen. Dat kan Jasmijn dus pas aan als het hoogzomer is. Misschien een vakantie naar Lapland boeken... ;) ? Voor zulke dingen zou je een ruilbeurs op dit forum moeten hebben...

20. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    @Lola, misschien is het alweer winter als Anne Jasmijn maatje 74 past, of in ieder geval herfst? Zo'n ruilhandel is geen gek idee!

Deel Deze Pagina