December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Het is inderdaad mijn zus die op de eerste foto staat. Iedereen vindt dat wij veel op elkaar lijken...

@Noura: Oei, lijkt me toch schrikken hoor wanneer je ineens bloedverlies krijgt. Ook al hoeft dat inderdaad niet te betekenen dat er iets aan de hand is, je kunt het maar beter niet hebben. Hoef je je ook geen zorgen te maken. Ik hoop dat alles goed is...

@Otje: Als ik niet zelf al een kat van bijna 15 jaar oud had gehad, had ik misschien wel interesse in de katten van je zus (zijn het broertjes / zusjes van Ot en Sien?), aangezien we het toch wel erg stil vinden in huis zonder Teri. Maar Lizzy moet echt niets meer hebben van drukte...

@Slingding: We hadden elkaar al even gesproken vanmorgen en ik ben blij dat je etentje toch doorgaat! Hopelijk kan Arno er ook een beetje van genieten, want het is echt geen pretje om de lekkerste geuren te ruiken wanneer je misselijk bent...

@Duckie: Wij hadden Jasmijn's verjaardag ook klein gehouden: alleen de opa en oma's waren er en de ooms en tantes (ik heb één zus en Roy drie). Vrienden hadden we - op één heel goed bevriend stel na - niet uitgenodigd, om het niet te druk voor Jasmijn te maken. Maar dat was al met al toch een hele kamer vol!
    Ook vandaag is ze weer erg huilerig. Op het kdv ging het nog goed, maar toen we haar tegen 16.00 uur gingen halen, was het meteen huilen bij papa op de arm en moest ze naar mama toe. En dat terwijl ze de laatste tijd zo aan papa hing.
    Nu is ze aan het spelen en dan hoor je van tijd tot tijd ook van die klagerige huiltjes. Ik probeer er niet teveel op in te gaan...

Nou, vandaag zat de brievenbus weer propvol met kaartjes, ik geloof dat we ze nu wel allemaal hebben! Echt super leuk, zoveel verjaardagspost... :D

2. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Jasmijn: gefeliciteerd!
    lola; ik vnd het vaak moeilijk hoor, het zijn dagen waar je je zo veel bij voorstelt dat het snel tegenvalt. Thijs zijn verjaardag was prima, maar bij ons gaan de kerstdagen erg tegenvallen, ben ik bang.
    Pieter is nog steeds niet opgeknapt en ik ben nog erg verkouden en heb opeens ook erg veel last van mijn oor. Ben heel erg bang voor een oorontsteking.
    We hadden ons zo verheugd op de feestdagen en de gezamenlijke vakantie, en nu is het echt maar zo goed mogelijk ons hoofd boven water zien te houden.

ik hoop voor alle zieken onder ons dat het snel beter gaat!

Verder heb ik even niet zo veel...

Lies

3. @Lies: Wat sneu, jullie ook allemaal in de lappenmand! Heel veel beterschap gewenst en ik hoop dat jullie ondanks dit toch een heel fijne kerst zullen hebben...

4. Lieve mama's,

Wij wensen jullie allemaal heel fijne
    (en hopelijk gezónde) kerstdagen
    toe en een spetterend, liefdevol en
    - voor sommigen - vruchtbaar ;) 2008!

Roy, Lonneke en Jasmijn

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he lies wat vervelend dat jullie zo de feestdagen in moeten, beterschap

cynthia, veel plezier met jullie etentje, en beterschap voor je man.

duckie, dat klinkt heel vervelend zeg dat onderzoek, ik hoop hard met je mee dat dat demi bespaard mag blijven.

bianca ik vergatnog even te zeggen hoe lief ik het gekroel van lynn vond klinken, en ben ook benieuwd naar jullie kamertje en de naam natuurlijk.

ik ben naar de intake geweest, ben ruim 2 uur van huis geweest. eerst liep het uit, en toen ik aan de beurt was vertelde ik van het bloed en dat ik het wel vervelend vond om zo de feestdagen in te moeten, ondanks dat ik wel het gevoel had dat het goed zat. maar ze hebben dus een echo gedaan, en die was goed, er zat een prachtig friemeltje, en mischien ben ik een week minder,maar dat gaan ze later nog nameten, nu is dat nog wat moeilijker.

nu zitten we wel voor de keus of we wel of niet een combinatietest gaan doen.

verder wil ik ook iedereen heeele fijne dagen wensen!

6. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

Iedereen gezellige kerstdagen gewenst, en hopelijk zijn de zieken morgen weer een beetje fitter,

Lola, foto's van Jasmijn haar verjaardag zien er wel gezellig uit, wat een lief poppetje is ze ook he?
    Weet je met kinderen moet je je er nooit te veel van voorstellen met verjaardagen, kinderen zijn zo puur in hun gevoel, en het natuurlijk ook een rare gewaarwording om ineens overladen te worden met kado's, knufffels en allemaal mensen....het is pas de eerste keer dat ze dat meemaakt.

Wij hebben natuurlijk de nodige jaren ervaring, en wij kiezen er altijd voor om pas vanaf 14.00 uur andere binnen te laten,en genieten lekker zelf van de mooie unieke momenten alleen met je kind (of een hele lieve oma erbij)

7. Niet meer actief

noura: Blij dat alles goed was met jullie uk...

IEDEREEN FIJNE KERSTDAGEN TOEGEWENST....

Iedereen die ziek is veel beterschap toegewenst. hopelijk voelen jullie je morgen weer stukkie beterder.

hier twee drukke dgn achter de rug.. en nog twee te gaan..

lola erg mooie foto's hoor...
    ik zal er ook een paar spammen van onze jarige job.......

8. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Noura wat fijn zeg dat je vk besloot gelijk een echo te doen,en gelukkig is alles goed :D
    Ik weet idd ook nog wel dat je met Saf vaker een bloeding had.
    Heb je dat ook bij je andere 2 kinderen gehad?

@Lola leuke foto's van Jasmijn d'r verjaardag.
    En ik vind haar poppenwagen echt heel leuk.

@Lies heel veel beterschap hopelijk voelen jullie je wat beter morgen.

@Slingding hopelijk kan Arno een beetje genieten van je kookkunsten en is het gezellig.

@Duckie nou hopelijk is haar blaasontsteking weg.

@Eve heb je lekker gewerkt?

@Otje ik ken helaas niemand voor jou zus haar katten.
    Wel moeilijk lijkt mij als je zus zo ver gaat wonen.

Wij gaan straks als Wessel in bed ligt de slingers en ballonnen ophangen.
    Jeetje me baby is morgen gewoon 1 jaar! pfffff wat is het toch snel gegaan.

9. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0

FIJNE FEESTDAGEN ALLEMAAL !!!!!!

10. Niet meer actief

relaxt wakker worden op schoot bij me grote broer...

otje: ik weet helaas ook niemand voor de katten van je zus... sorry

11. Niet meer actief

me eerste cadeautje.....

12. Niet meer actief

in de versierde kinderstoel

13. Niet meer actief

Taart eten

14. Niet meer actief

taart eten

15. Niet meer actief

ballonnen box

16. Niet meer actief

dikke lol met de ballonnen

17. Niet meer actief

nog een cadeautje!

18. Niet meer actief

nog meer cadeautjes.

19. Niet meer actief

De afwasmiep was wel erg interessant....

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij de andere 2 heb ik dat nooit gehad, dus vond het ook wel raar. ik hoopte dat het me dit keer bespaard ging worden.
    ik heb er in ieder geval wel een heel goed gevoel bij nu.
    er waren trouwens vandaag meerderen met bloedingen, dus het komt wel meer voor. en bij allemaal was het goed. best zielig, er zat een vrij jong meisje, 1ste zwangerschap en die bloedde al vanaf vannacht. ze was zo zenuwachtig en bang, heb tijdje met haar gepraat, en achteraf toch fijn te horen dat het dan toch allemaal goed was.

helaas wel weer bloedprikken. bah, ik vroeg nog of er weer al die testen opnieuw moesten. 4 buisjes bloed brrrr

vales, morgen de grote dag, heel veel plezier! en alvast gefeliciteerd

Deel Deze Pagina