@Noura: Wat fijn dat alles in orde is ! Nu kun je écht met een gerust gevoel de feestdagen in... @Lianne: Hier kwam het bezoek ook pas vanaf 14.00 uur (dat had ik ook op de uitnodigingen gezet...), Jasmijn slaapt meestal tot circa 13.30 uur en we wilden uiteraard haar middagslaapje niet verstoren... @Gnessy: Leuke foto's hoor! Vooral die in de balonnenbak... Tja, zo gaat het helaas meestal. Als ze je nodig hebben, weten ze je snel te vinden. Maar anders... Gossie, en nu ook nog spugen. Je arme meisje is inderdaad niet in orde. En als je dan niet weet wat je kleintje precies mankeert, snijdt dat dwars door je moederhart... Ik heb Jasmijn ook eens (begin september) in haar eigen braaksel gevonden. Ik trof haar toen 's ochtends in een ondergespuugd bed aan en ook zij had de hele nacht geen kik gegeven... @Bianca: Jaaaaaaaaaaaaaa, het wordt een (holle bolle?) Gijs...
Hallo allemaal. Hier even wat foto`s van de verjaardeg van Rick, die heel erg ziek geweest is en nu pas een beetje begint op te knappen... Jasmijn alsnog een hele dikke verjaardagsknuffel van Rick hoor maar we hadden het zo druk het weekend dat we geen tijd hadden om even langs te komen...
@Irma: Jeetje, wat zielig dat Rick zo ziek was op zijn eigen verjaardag ! Je kunt inderdaad aan de foto's zien dat hij wat smalletjes in zijn snoetje is. Is Rick inmiddels weer helemaal opgeknapt? Jasmijn hoest zich inmiddels weer de longen uit het lijf. Ze ligt nu zo'n anderhalf uur in bed en om de zoveel minuten hoor je haar hoesten. Ze huilt gelukkig (nog) niet en slaapt dus waarschijnlijk nog half, maar ik vind dat altijd zó naar om aan te horen. Ik heb al een speciaal zetpilletje gegeven tegen (kriebel)hoest, maar dat werkt dus (nog) niet erg...
he vervelend zeg..... Ruth hoest ook en gelukkig word ze er nog niet wakker van.... mooie foto's irma.... en wat rick groot..... ik ga me bedje opzoeken..... trouwens ik vroeg me af of er meer mensen iets van reiki afweten?
Volgens mij is Jasmijn nu stil. Hopelijk blijft dat zo, dan krijgt ze vannacht ook haar rust... @Gnessy: Beterschap voor Ruth!
hi hi, hier ff snel een berichtje zal niet op iedereen reageren maar komt vast wel weer goed. ikzelf ben gelukkig weer redelijk de oude. mijn grote vent is ook weer beetje beter, helaas orlando echt snipverkouden last van zijn tandjes/kiezen er is er iig een door. en koorts (39gr) al 3 dgn weer. bianca; ahhhh wat lieffff van lynn lekker ding slingding; leuk een tripp trapp stoel lianne; zo hee dat vind ik toch een hoop nog hoor, goed gegroeid dimphy. janette; he getsie teun van het bved gevallen hopelijk niets ernstigs verder, zal iig erg schrikken zijn geweest lola; he wat balen dat het niet zo is gelopen zo als je had gehoopt maar zo te zien aan de foto's is ze lekker verwend enne op die ene foto staat je zus zeker op de achtergrond, vind jullie erg op elkaar lijken iig errug leuke foto's. noura; hoop idd dat dit zoals bij safouane bij de zwangerschappen van je hoort duckie; thnx, enne balen dat het niet genoeg was om op kweek te zetten, volgende keer beter hoop ik lola; oh lees net dat dit al eerder is gevraagd, hihi nou ik vind jullie iig errrug op elkaar lijken lies; he bah bij jullie ook al zoveel zieken beterschap hoor noura; he wat fijn te horen dat het iig goed zit, mag ik vragen wrom een combinatie test? vales; ik ben er een paar dgn wss niet dus bij deze alvast, heel erg gefeliciteerd met wessel zijn eerste verjaardag duckie; hier een die interesse toont hoor zoals je kunt lezen wel balen dat het zo overkomt vind persoonlijk dat wanneer men zo reageert ze het helemaal niet waard zijn om daar te blijven daar ben je dan gwoon te goed voor moet je maar denken en heb je dus een goed besluit gemaakt bianca; oh wat leuk zo, enne volgens mij heb ik een idee hoe jullie ventje gaat heten schattig hoor. enne herkenbaar girafje op het plankje duckie; het getver nu dit weer, kan me goed voorstellen dat je er een beetje doorheen gaat zitten zo, sterkte hoor lianne; gezellig samen met je dochter naar all you need is love kijken zooo dat is idd lang zeg, enne denk ook dat het wss van de prikjes zal zijn irma; ahhh wat een leuke foto's en wat een mannetje is het alweer joh, ook alweer een jaar. en ook zoveel kado's leuk. jammer van het ziek zijn van hem, beterschap alsnog lola; een speciaal zetpilletje tegen de hoest? of is dit een 'gewone zetpil? hier dus nog een erg zieke orlando, hij is nog niet zo ziek geweest iig echt zo zielig om te zien. de nachten zijn helaas ook erg lang, hij is dus continue wakker en huilen enz. hij is bijna zijn stem kwijt, gelukkig drinkt hij wel gewoon maar toch hij ziet er echt zielig uit eve; heb nu dus nog geen foto gemaakt van ons tweetje maar komt eraan hoor iedereeen heeel fijne kerstdagen, spreek jullie wss na de kerstdagen weer. ga lekker genieten vanaaf gr saskia
Saskia, wat zielig zeg dat Orlando zo ziek is. Gelukkig dat het met jou en Melvin alweer wat beter gaat.....nu Orlando nog. Michel is Lynn weer naar bed aan 't brengen. Zo begon opeens keihard te krijsen. Eerst dachten we dat ze droomde, maar ze bleef doorhuilen. We hebben haar maar even naar beneden gehaald. Haar vingertje was niet uit haar mondje te krijgen, dus ben bang dat haar 8e tandje er aan gaat komen...na wat drinken is ze nu weer naar boven toe. Hopelijk gaat ze weer snel slapen. Irma, wat een leuke foto's van Rick. Heb vanavond een lintworm....heb al een hele zak chipito's leeggegeten en een stuk worst en heb nog honger . Gisteren daarentegen heb ik bijna niks op, omdat ik zo misselijk was .
Arme Lynn en arme Orlando! Ik hoop dat jullie allebei toch een beetje kunnen slapen vannacht, want morgen moet er kerst gevierd worden! @Melliemel: Gelukkig ben jij weer een beetje opgeknapt!
Irma, leuk om weer foto's van jullie te zien, ach Rick ziet er nog wel een beetje ziekjes uit hoor! Lola, die pilletjes voor het hoesten is dat balsoclase? Ik heb die zetpillen hier ook altijd in huis, en ze werken heeeeeel erg goed bij hoestende kinderen. Ze worden er een beetjes suf van , dus worden ze niet steeds wakker van hun hoestkriebeltje. Ik heb ze bij Izanka al veel gebruikt de afgelopen jaren. Sommige mensen zijn er heel sceptisch over, maar ze werken echt heel goed, een echte mused have voor in je medicijnkastje! Ach Orlando, ziek met de kerst... Hopelijk voel je je morgen beter) Lynn, jij ook gauw opknappen hoor, Bianca ik hoop dat je een beetje slaapt vannacht. Ha Ha een lintworm....... Ruth, niet ziek worden hoor! De hema heeft weer goede zaken met alle decemberbeebs, leuk om al jullie taarten te zien. Heerlijk mer Izanka tv gekeken, toostje ,glaasje sinas erbij. Ze heeft het tot 22.00 uur gekeken, ze vroeg of ik de rest op wilde nemen, zodat ze dat morgen kon zien. Heerlijk hoor zo'n grote meid, Mijn man is nu aan het werk en zo zit je toch niet alleen op kerstavond. Wij werken inderdaad allebij met kerst, om en om vroege dienst en late dienst. Maar met oud en nieuw zijn we samen vrij. Wij werken al zo lang in de zorg dat we niet anders weten. Vindt het ook leuk om de bewoners een lekker kerstdiner voor te schotelen en kerstgezelligheid te geven. Ik ga morgen lekker voor ze koken, wijntje erbij... 2e kerstdag heb ik vroege dienst en komt mijn moeder bij ons eten, dus ik heb echt nog wel wat aan de kerst. Ga nu lekker slapen....
Lieve Wessel, Van Harte Gefeliciteerd Met Je Eerste Verjaardag, Maak Er Een Leuke Dag Van. En Meiden Voor De Rest Van Jullie, Hele Fijne Feestdagen & Gelukkig Nieuwjaar Alvast
Lianne: klinkt als een gezellige avond! Tja als je in de zorg zit weet je vaak dat je met feestdagen moet werken dan. Ik werk met oud en nieuw omdat ik liever met kerst thuis ben. Irma: wat een leuek foto's ook leuik om jou weer even te zien al was het op foto. lola: ik heb je de tip gegeven voor die zetpillen en ik heb ze zelf vergeten te kopen en daar baal ik van want Kailynn hoest weer sinds 3 dagen en hou mij al 2 nachten veel wakker. Het etentje was aan de ene kant geslaagd en de andere kant hadden we het niet door moeten laten gaa. Arno heeft 3 happen soep op en 1 hapje brood en een paar stukje komkommer. Onze vrienden vertelde ons dat ze in blijde verwachting zijn! (ik wist dit al eerste eigenlijk al 6 weken terug) begin augustus verwachten ze het. Dat zijn die vrienden die in dat kasteel getrouwd zijn afgelopen juni. Ik ben nu wel geradbraakt, veel uit bed voor Kailynn en moe van gisteren moest alles doen, koken tafel dekken en Kailynn verzorgen/bezighouden. Duckie: is het opvangen van urine al gelukt? Kan je het ook et de feestdagen brengen? fijn opzich dan wet je het maar alvast. Het idd wel moeilijker bij kindjes een blaasontsteking oudere zeggen het dat er opijn is bij het plassen of het valt op dat ze vaak naar de wc gaan. en dat is bij baby/dreumes moeilijk in teschatten. Kan me voorstellen dat je Demi die vervelende onderzoeken wil besparen.. Sterkte ermee! Raar en jammer dat je niks van een penningmeester hoord, als je een hele tijd iets gedaan hebt en dan wordt je eigenlijk gelijk afgedankt. Voeld Demi zich al wat betereder of heeft ze nog meer gespuugd? Bij oudere merken we al ze een blaasontseking hebben ook wel eens als ze erg onrustig of warrig zijn. Bianca: een mooie kleuren combi van de babikamer, de warme houtkleur met het felle blauw, gelukkig weet je met 100% zekerheid dat het een jongen is, het zou maar net.... Gnessy: wat een schattige foto's van Ruth! Noura: fijn dat ze even een echo gemaakt hebben, dan heb jij zekerheid en je hebt bevestiging. Lies: heel veel beterschap bij jullie! heb wel met je te doen deze dagen. Ik zit zelf een klein beetje in de put, komt ook mede door vermoeidheid hoor en het zal vanzelf wel over gaan. Ik kan me zelf er dan niet toe zetten om een knop om te draaien en te gennieten. In heel mijn leventje is er telkens als ik ergens naar uit kijk gaat er iets fout of er komt iets tussen oid. Als Arno en ik gaan eten gaat er bijv. ook altijd iets fout, Feestdagen volgepland, iemand ziek, thuis bevallen wordt ks in ziekenhuis ed. afzwemmen oorontsteking, zo vaak is dat, ik durf bijna nooit uit te kijken naar iets. sorry dat ik dit opschrijf. Er zijn natuurlijk vele in de wereld die het heel; veel moeilijker hebben dan ik. Otje: we hebben goed bijgedragen aan de 3fm actie! ik ga mijn verhaal eerst effe kopieren voor ik het plaats want als dit fout gaat heb een hele tijd voor niks zitten tikken.