December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

en wat vind jij van voetreflex e.d. dan?
    Dat lijkt mij namelijk ook zeer interessant...

2. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Saar, n.a.v. je andere topic: Ik vind Jelte dus ook mooie bij Liene passen. Of Jelle

En voor een meisje: Hinte, Sterre, Benthe

In ieder geval allemaal eindigend op -e-

3. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    ja, ik geloof dat dat ook zeker wel effect kan hebben gnessy. Heb me er alleen nog nooit echt in verdiept.

4. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Saar: Ilse eindigt ook op een e :)

5. Niet meer actief

ik ga is ff op zoek naar meer info

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Wessel gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

allemaal fijne kerstdagen!

Noura! fijn dat alles in orde was met je friemeltje ondanks de bloedingen. Ik hoop dat ze je verder bespaard blijven.

Ik heb errug leuke foto's voorbij zien komen!

Lola: hier ook sprongetjes tijd. Nick is alleen ineens veel aanhankelijker en knuffeliger...maar ook errug vermoeiend....Ik hoop met je mee dat het snel weer sprong genomen is!
    enne hier werken die hoestzetpillen ook prima!

Duckie: hoop dat je snel uitsluitsel hebt over Demi's mogelijke blaasontsteking!

de rest heb ik dus niet onthouden....

ben voanmorgen met Nick en Frank naar de kleuterviering geweest en verder vandaag weer niks gedaan, behalve op de bank gelegen.l Ben zo moe, bah! Hoop dat ik morgen weer een beetje opgeknapt ben, want dan kan ik tenminste koken voor mijn ouders en schoonouders.....

Tot snel dames!

7. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo meiden,

Allemaal bedankt voor de felicitatie's en de kaartjes :D

Wessel was wakker en wij liepen naar zijn kamer en hij vond het al gek dat we samen naar zijn kamer kwamen en helemaal blij waren :)
    Toen pakte ik hem uit bed en toen zag hij de slingers en ballonnen hangen echt jullie hadden zijn gezichtje moeten zien :) hij vond het prachtig :D

Toen we ons ontbijt op hadden mocht Wessel zijn kadoos uitpakken en het speelboom is een super goeie aankoop geweest hij vind hem heel erg leuk!

Vorig jaar was ik druk bezig met bevallen,ik zit er al de hele dag aan te denken dan kijk ik weer op de klok en zeg ik tegen Johan ja en toen gebeurde er dit en dat.
    Om 23.37 werd Wessel geboren :D
    Het jaar is echt zo snel gegaan niet meer normaal.

@Eve wat een mooie woorden kreeg er kippenvel en natte ogen van.

@Noralien vind die roze envelop helemaal niet erg hij viel lekker op :D
    En idd zoals Eve zegt een echte man is niet bang voor roze :)

@Slingding echt vreselijk wat er is gebeurt in 1 klap al je kinderen kwijt pffff ik heb zo met die ouders te doen.
    Hopelijk kan je toch nog een beetje genieten van de feestdagen en is Arno snel beter.
    Dikke knuffel van Wessel en mij.

@Duckie gelukkig heeft Demi niet meer gespuugt!

@Otje goed zo Koen :thumup:

Wessel krijgt trouwens de 27ste zijn taart dus zal de 27ste foto's plaaten ook die van vandaag!

Nou ik ga er weer vandoor.
    Lieve meiden maak er nog een hele fijne avond van!

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wie zei hier laatst dat Koen waarschijnlijk ineens heel snel zou gaan? Nou, het was vandaag een topdag! Hij heeft zich een paar keer vandaag zelf opgetrokken aan de bank. Heeft een stukje gekropen op zijn knietjes. En hij heeft een houten loop-schildpad waar ie een stukje achteraan heeft gewandeld! Nu ik het zo opschrijf vind ik het zelf onbeschrijfelijk dat ie dit in 1 x doet in 1 dag! :D

Lola: Wat vervelend dat Jasmijn duidelijk niet lekker in d'r vel zit. Ik herken het heel goed van een periode waar Koen laatst ook in zat. Veeeeeel huilen, niet willen spelen, ook niet geholpen willen worden, niet op schoot, enz. Echt heel moeilijk vond ik ook. Heb dus eigenlijk maar 1 tip: Even doorbijten, het gaat weer over! Maar snap wel dat je je er niet zo prettig bij voelt. Hopelijk ging het vandaag goed en morgen ook, hoop ik!

Saar: Ben vergeten erop te reageren maar wat een prachtige echo-foto! Hier een die ook erg benieuwd is of Liene een broertje of zusje krijgt! :D Maar ik zal netjes geduldig afwachten. Hihi.

Eve: Wat heb je een mooi stukje geschreven!
    En ik vind het ook nog steeds zo leuk om hier alles van jullie kindjes (tja, baby's zijn het eigenlijk niet meer he?) en onze kindjes te delen! Heb wel eens een moment gehad dat ik dacht van: Ik stop met schrijven op het forum. Maar voorlopig nog lang niet. Ik kan jullie echt niet missen! :oops:

Vales: Fijn dat het een leuke 1e verjaardag was! En inderdaad, het jaar is omgevlogen!
    Ben wel benieuwd naar de speelboom van Wessel. Koen krijgt er 1 van zijn oma, de speeldraaiboom van V-tech.

Slingding: Wat vreselijk zeg van dat drama. Ik hoorde het gisteravond laat nog op tv. Jeetje, 4 dochters, ineens kwijt. Hoe kan je dat te boven komen, zeg... :cry:

Duckie: Fijn dat het met Demi weer de goede kant op gaat.
    En wat een leuk bericht van je vriendin op kerstavond.

Duikster: Sterkte met je moeheid. Hopelijk gaat het snel beter met je. Nu wel lekker vrij tussen kerst & oud en nieuw?

Ik stelde hier laatst de vraag wat jullie deden met kerst. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jullie doen met oud & nieuw. Wij hadden eerst in de planning om gewoon thuis te blijven. Maar nu vroeg een vriendin (en haar vriend) of we zin hadden in naar hun te komen. Vonden we wel gezellig. Hun hebben 1 dochtertje die begin november 1 jaar is geworden. We gaan gourmetten.

Vandaag een gezellige rustige 1e kerstdag gehad. Koen heeft lekker gespeeld en tussendoor nog wat geslapen. Wij hebben overdag wat spelletjes gedaan. Vanmiddag nog even een stukje gewandeld en de eendjes brood gevoerd. Straks heb ik gekookt en lekker gegeten. Morgen komen mijn ouders en schoonmoeder eten. Heb er zin in!

Groetjes Otje

9. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wauw Otje Koen is goed bezig!
    En die speelboom is echt geweldig ze kunnen er zoveel mee.
    Wessel is al de hele dag aan het spelen met die boom.

@Karin hopelijk voel ook jij je snel beter.

@Duckie gefeliciteerd met je vriendin :D

En nu ben ik echt weg ;)

10. Helemaal mee eens!

@Eve: Dank je wel voor je andere lieve woorden...

@Slingding: Ik had het bericht ook gehoord, ja. Inderdaad héél, héél erg triest... :cry:

@Duckie: Wat fijn dat Demi weer (bijna) de oude is!

@Gnessy: Met Reiki heb ik niet veel. Niet dat ik er iets tegen heb of zo, maar ik heb me er gewoon nooit in verdiept. Voetreflexologie vind ik zálig (om te ondergaan dan... ;) )

@Duikster: Gaan onze boefjes weer eens gelijk op? Ik hoop wel dat je morgen een stuk fitter bent, zodat je een heel fijne tweede kerstdag hebt!

@Otje: Niet te stoppen, die zoon van jou... :thumup: !
    Wat oud en nieuw betreft nemen wij ons al jaren voor om eens lekker met zijn tweetjes te blijven (nu dus met zijn drietjes), maar dat lukte vorig jaar pas voor het eerst. Maar toen hadden we ook een wel erg goed excuus om 'nee' te zeggen tegen alle uitnodigingen... ;) En eigenlijk willen we dit jaar weer het nieuwe jaar met zijn drietjes in gaan...

Vandaag ging het gelukkig beter met Jasmijn dan verwacht, maar zoals ik al zei is het bij opa en oma heel erg bekend omdat zij 1 dag in de week oppassen. We waren om 13.00 uur daar en in eerste instantie huilde Jasmijn alleen NIET wanneer er eten in haar mondje werd gestopt, dus ging ze na het eten meteen naar bed. Ik moet ook zeggen dat ze een erg kort middagslaapje had gehad en tijdens het eten al af en toe in haar oogjes zat te wrijven. Na een hazenslaapje van een half uur ging het enigszins, het was echt 'Jantje lacht, Jantje huilt' en na een tweede slaapje werd ze ineens de gezllige Jasmijn die ze normaal gesproken is. Ook mijn schoonouders viel dat meteen op...

Voor morgen doen we het zo: In plaats van om 14.00 uur arriveren we rond 16.30 uur in Bemmel, zodat we meteen kunnen gaan eten. Gaat het goed, dan blijven we daarna gezellig plakken. Gaat het niet, dan gaan we gewoon naar huis. Nu speelt ook een rol dat mijn moeder gisteren ziek is geworden en ook opziet tegen een lange dag in een grote groep. Maar zo heeft mijn zus in elk geval niet voor niets gekookt...

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Karin: Het lijkt me erg vermoeiend, koken voor je (schoon)ouders, als je zelf zo moe bent. Maar misschien helpt het uitrusten van vandaag een beetje. Hebben jullie je schoonouders inmiddels verteld over je zwangerschap?

@Vales: Leuk dat Wessel zo genoot van de slingers en ballonnen.

@Otje: Wow, optrekken, kruipen op de knieen en een stukje lopen. Ik weet niet wat ik hoor, wat een hoop ontwikkelingen in 1 dag!
    Wij kunnen jou ook niet missen op het forum hoor, dus lekker blijven komen!
    Met oud en nieuw gaan we naar mijn ouders. Mijn zus en haar vriendin komen ook.

@Lola: Ik hoop dat je morgenavond een leuke avond hebt!

Met demi ging het vandaag verder prima. Ze heeft alleen bijna niks gegeten vanavond, maar wel nog een flesje melk gedronken. Zijn er meer kindjes die nog uit een flesje drinken? Demi vindt die beker maar niks en dan hoeft ze dus ook gewoon niks meer te drinken.
    We hebben bij mijn ouders gegeten en dat was heerlijk en gezellig. We hebben vanavond nog spelletjes gespeeld en demi ligt daar nu heerlijk te slapen en halen we morgenvroeg op.
    Morgen komen er vrienden brunchen. Ik heb vandaag al chinese tomatensoep gemaakt en rollade gebraden en ga morgen nog wat lekkere hapjes maken. Vind ik ook leuk om te doen.

12. Goedemorgen allemaal,

vandaag hebben we feest bij Ben zijn grootouders. Dan gelukkig, na 3 dagen feest, 2 dagen rust. Zaterdag, maandag en dinsdag dan weer.

Hebben jullie al fijne feesten gehad?

De verjaardagskaartjes zijn dus gisteren gepost. Sommige zullen dus heel erg laat zijn... :oops:

Lianne, Liene gaat ook veel later naar bed, tussen 8 en 9.30 ergens. Maar als Dimhy het nodig heeft, lekker laten doen.

Duckie, proficiat met de geboorte van Jelte. Leuk, weer een baby in de vriendenkring!
    Wat betreft de namen, we zitten al in de -e- fase. Vind ook mooi passen. Bedankt al voor de tips.

Karin, hopelijk voel je je snel wat frisser. Hoe ver ben je nu net? (Is wel moeilijk zo zonder banner :))

Otje, ik had van de week een nieuwe boek gekocht in de reeks 'Oei ik groei'. Het heet spreekuur op de bank of zoiets. Daar stond iets in en ik moest direct aan je denken. Er stonden kenmerken van hoogbegaafdheid in en 1 er van was dat je kind niet snel ontwikkelt, maar dan op een dag ineens vanalles kan. Precies of hij eerst goed moet nadenken hoe het juist moet, en het pas uitvoert als hij het echt kan. :D

Groetjes allemaal,
    Saartje

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen allemaal,

Wat fijn dat jullie mijn woorden mooi vonden. Word er een beetje verlegen van :oops: Heb dus aan het eind van het jaar op de valreep nog een goede daad gedaan :) ;)

@Cynthia: Toen ik het bericht van Arnemuiden hoorde dacht ik meteen: Wie weet kent Cynthia dat restaurant wel. Vreselijk. Daar kom je als ouder nooit overheen :cry:

@Duckie: Blij om te lezen dat het zoveel beter gaat met Demi! En Fynn drinkt ook nog uit een flesje hoor. Alleen bij de lunch drinkt hij zelf uit een bekertje...maar daar zit ook een speen op dus dat scheelt niet veel.

@Gnessy: Heb eerlijk gezegd niks met reiki. Maar heb wel een vriendin die daar veel mee doet en die zweert erbij.

@Karin: Hopelijk voel je je vandaag weer fitter.

@Vales: Een geslaagde verjaardag voor Wessel dus :D

@Otje: Dat was ik :D En gelukkig had ik gelijk. Wat een super Koen heb jij in huis zeg. Echt gaaf :D Het zal je niet verbazen dat we met Oud & Nieuw naar m'n ouders gaan...

@Lola: Thanks voor de verrassings-sms ;) :D En wat goed dat jullie vandaag later vertrekken. Ik wilde zoiets gisteren al voorstellen maar vond dat een beetje bemoeierig. Hoop dat Jasmijn echt weer in topvorm is vandaag!

@Saar: Ik ben aan het nadenken over een naam! Kan je alvast verklappen dat ik Silke heel mooi vind voor een meisje maar aangezien ik ervan overtuigd ben dat het een jongen wordt moet ik nog even verder denken ;)

Gisteren bij m'n ouders geweest en me lekker laten verwennen. Ik zou daar blijven slapen maar ben uiteindelijk toch naar huis gegaan en heb heerlijk uitgeslapen. Fynn bleef wel bij oma & opa. Zometeen word ik opgehaald en hebben we een kerstlunch bij familie. Ik ga me dus maar es snel aankleden :oops:

Fijne dag allemaal!

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo! Fijne 2e kerstdag allemaal.

Ik ben er even kort. Ben druk bezig met de voorbereidingen voor het kerstdiner vanavond. Steef gaat zo zijn moeder ophalen in Eindhoven.

Eve: Wat heerlijk voor je dat je even lekker hebt kunnen uitslapen! Het is je gegund!

Lola: Fijn dat het gisteren wel goed ging bij je ouders met Jasmijn. Hopelijk vandaag weer net zo goed!?

Saar: Wat leuk dat je bij die tekst meteen aan ons dacht! :D

Duckie: Fijn om te horen dat Demi de goede kant uit gaat!

Gnessy: Is alles goed met je? Ik lees een beetje vreemde tekst bij jou op MSN vandaag waar ik me wel een beetje zorgen om maak... :rolleyes:

Tot later!

Groetjes Otje

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ?

Hier gister een lekkere dag met z'n 3en gehad....en savonds lekker saampjes gegeten..Teun al eerder en die op zijn normale tijd naar bed en toen wij lekker met kaarslicht gegeten...gratin stoofpeertjes en hertebiefstuk....en een heel klein toetje toe....

Teun is ook een slaapkop hoor...gaat meestal zo rond 18.45 naar bed en slaapt dan gemiddeld tot 7 uur soms later...
    vanmorgen kwam hij om 7 uur honger, een lekkere fles..dus die ook hier en om 7.45 lag meneer al weer in bed om te slapen hij zat heel erg te gapen en in zijn ogen te vrijven dus lekker weer naar bed heeft hij verder geslapen tot 10.45 :rolleyes:

Nu zit hij hier naats me stoel en is dus al de halve kamer door gekropen..ook Teun heeft het nu door....
    Ook vind hij alle dozen mooi waar de kadootje in hebben gezeten...

@ Jasmijn heb je al een mail adres op je laptop? Teun heeft er ook nu 1 dus wie weet kunnen jullie mailen met elkaar ;)

al vind hij het nu nog heel leuk om hem open en dicht te doen en gaat dan zwaaien als dat ding dag zegt... :)

vandaag komen me schoonouders hier gourmetten dus ook weer een lekker rustig dagje...

Iedereen heel veel plezier vandaag en hoop dat alle zieken evengoed kunnen genieten...

oja Otje wij gaan met oud en nieuw naar me schoonouders ( ouders zitten in frankrijk) en smorgens nog werken en Teun is daar al....dus savonds lekker spelletjes doen en om 12 uur proosten en vuurwerk kijken..zelf steek ik niets af en blijf binnen.....

16. @Duckie: Dat Demi weer drinkt is in elk geval al een goed teken hoor! Jasmijn drinkt niet meer uit een fles, maar met een gewoon buigrietje uit een beker...

@Saar: Beter dan laat dan nooit, nietwaar... ;) ?

@Janette: Welke laptop heeft Teun dan? Jasmijn heeft die van V-tech. Ze heeft trouwens wel een eigen e-mailadres, maar de internetaansluiting op haar laptop werkt nog niet goed... ;)

@Gnessy: Die tekst was mij ook opgevallen en ik wist ook al niet wat ik er van denken moest...

Jasmijn lijkt wat beter in haar hum te zijn, maar is nu werkelijk snotverkouden. Ze hoest echt van die vieze klodders slijm op. Om 11.00 uur is ze naar bed gegaan voor haar middagslaapje, maar het is nu bijna een uur later en ze heeft door het hoesten volgens mij nog geen oog dicht gedaan. En slaaptekort is nu niet echt bevorderlijk voor het humeur van zo'n ukkie...

17. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik hoop dat jullie allemaal fijne dagen hebben :) .

Cynthia, ik las het maandagavond al op internet van de brand in Arnemuiden. Wat erg zeg, je zou toch maar in 1 klap allevier je kinderen verliezen....brrrrr, moet er niet aan denken :cry: .

Wat een lieve woorden Eve. Enne, bedankt voor je sms....kon je maar kort antwoorden, aangezien het volgende gerecht weer werd opgediend.
    Goed plan vwb Chipito's....maarre...zijn 2 zakken ook goed? Ik eet in m'n eentje al een zak leeg :oops: ;) .
    Wat fijn zeg dat Fynn bij je ouders is blijven slapen.

Duckie, hoe gaat het nu met Demi?

Duikster, heeft Nick de hele kleuterviering volgehouden? Wij zijn naar de herdertjesmis geweest (ook voor en door kinderen gemaakt), maar Lynn vond het na een kwartier welletjes. Michel is even met haar naar buiten gegaan, maar bij terugkomst wilde ze dus echt niet meer op schoot zitten en zijn we maar naar huis gegaan.

Koen, goed gedaan jochie :whistle: .
    En vwb oud-en-nieuw. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het liefst met z'n drietjes (viertjes) zou blijven, maar we hebben afgesproken met een bevriend stel met hun 2 dochtertjes van 4 en 5. Zij komen naar ons toe. We doen dit elk jaar, het ene jaar bij hen en het andere jaar bij ons. Vorig jaar hebben we het ook al afgezegd, dus vandaag dat ik het wel door wil laten gaan dit jaar.

Lola, ik ben blij voor je dat het gisteren toch iets beter ging met Jasmijn. En slim dat je vandaag wat later arriveert bij je zus. Ik hoop dat Jasmijn weer snel haar sprongetje heeft verwerkt. Kan me voorstellen dat je er af en toe moedeloos van wordt. Hopelijk is je moeder snel beter.

We hebben gisteren een leuke dag gehad. 's Ochtends lekker rustig aan gedaan. Lynn ging om half 1 slapen en werd om 3 uur wakker. Daarna zijn we naar mijn schoonouders gegaan. Toen Lynn rond 18.45 uur op bed lag, zijn we gaan eten. We hebben een heerlijk 4-gangenmenu op. Rond 21.30 uur kwamen we van tafel. Lynn werd rond 22.30 keihard huilend wakker. Na nog even gekroeld te hebben met opa en oma, zijn we rond 23.00 uur naar huis gegaan. Daar hebben we helaas weer een gebroken nacht gehad, aangezien Lynn echt niet wilde slapen in haar bedje. We zijn er anderhalf uur mee bezig geweest en hebben haar daarna bij ons gelegd. Heb haar rond 3 uur nog geprobeerd terug te leggen, maar dat werkte ook niet. Gelukkig heeft ze, na de fles om 6 uur, tot half 9 geslapen in haar eigen bedje. Ik was echt zo gaar dat Michel mij heeft laten slapen tot 9.45 uur en ik gewekt werd met ontbijt op bed :) .
    Vanmiddag gaan we naar mijn ouders toe en halen eerst mijn oma op. We laten Lynn eerst thuis slapen vanmiddag. Eigenlijk zou ze bij mijn ouders blijven slapen, maar mijn vader moet morgen werken en mijn moeder heeft 3 ribben gekneusd zondag, dus gaat ze met ons mee terug.

Iedereen nog veel plezier vandaag!

18. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Niet dat ik nieuwsgierig ben aangelegd, maar ik ben toch wel erg benieuwd wat voor tekst er bij Gnessy's msn staat?

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Hallo,
    Iedereen een mooie 2de kerst.

Otje: ik moet werken met oud en nieuw ik toost dus met mijn collega's want de clienten zullen al wel op bed liggen.

Karin Voel jij je al wat fitter?

Lola: veel plezier vandaag, hopelijk gaat alles goed met je meisje'
    Kailynn hiest ook klodders.
    Mag je die zetpillen ook geven bij vaste hoest? ik begreep alleen bij kriebelhoest.

Kailynn heeft vannacht goed gespookt en arno was daarna llemaal in de weer lijkt ook verkouden te worden.
    Dus ik heb veel te weinig geslapen (al een paar dagen).
    Mijn ouders zijn net weg die hebben hier geslapen al was mijn moeder haar opblaasbed lek :(

Duckie: kailynn drinkt ook nog uit een fles haar melk, sapjes ed drinkt ze uit haar nuby beker.

eve: smakelijk,
    Lekker dat je hebt kunnen keuvelen in je 1tje vanmorgen.

Gnessy: wat is er met je?

Noralien is he leuk in Limburg?

Iedereen weer smakelijk vandaag!

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Lola Teun heeft ook die van V-tech...echt een leuk ding......
    al vind ik alle spullen van V-tech heel leuk en ook leerzaam terwijl het ook gelijk speelgoed is....

Deel Deze Pagina