December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Actie-foto! :D

2. Janette, wat klinkt dat menu heerlijk... Ik heb er honger van gekregen! We hebben om 9.30u uitgebreid ontbeten en worden om 16u verwacht bij het kerstfeest, dus hebben we het middageten overgeslagen. Mmmm, ik ga toch wat chips pakken.

Bianca, hier ook iemand die helemaal niet nieuwsgierig is ;), maar nu toch ook wel benieuwd.

Gnessy, alles goed?

Lola, wij doen ook de feesten pas na de middagdut hoor! Gisteren waren we daardoor pas om kwart voor 5 op het feest omdat Liene ineens 4 ipv 3u sliep!

Saartje

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Pfffft.....Lynn heeft net een uur werkelijk keihard gekrijsd in bed, terwijl ze dus hartstikke moe is. Inmiddels is ze beneden, aangezien Michel en ik helemaal gek werden van dat geluid. We gaan zo maar eventjes een eindje rijden, zodat ze hopelijk nog wat slaapt. Het voordeel is dat we dichtbij de belgische grens wonen en daar zijn dus vandaag gewoon alle winkels open.

Saar, mmmmmmmmmm, lekker, chips....chipito's? ;) :D

4. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Eve: lekker hoor zo'n ochtendje uitslapen! Ondanks dat demi bij opa en oma sliep stond ik vanochtend om 8 uur naast m'n bed.

Die tekst op de msn van gnessy verontrust mij eigenlijk ook wel.

@Bianca: het lijkt me wel heel vermoeiend hoor, gebroken nachten als je zelf al bijna 32 weken zwanger bent. Hoe gaat het met je bekkeninstabiliteit. Kun je zelf nog wel een beetje lekker liggen en slapen?

@Cynthia: Demi drinkt sap ook uit een nuby beker.

@Otje: Wow, leuk hoor, die actiefoto.

Wij hebben vanmiddag gebrunched met vrienden, was heel gezellig. Het stel vrienden wat hier was heeft die icsi-behandeling nu gehad en mag morgen testen, een spannende laatste dag afwachten dus voor hun. Vandaag hebben we verder geen plannen. Lekker bankhangen en wat met Demi spelen denk ik.

5. Niet meer actief

hier ff kort berichjte....

vanmorgen hier oorlog gehad en zit nog niet goed...
    En alles na een opmerking van hendrik.

we lagen nog op bed en de drie oudsten waren met elkaar aan t spelen. hoor ik hendrik in ene keer tegen jordy zeggen dat ze alleen voor hun papa kwamen en niet voor hem, mij of ruth.
    Daarna 3x gevraagd of ze even wilden komen maar dus niet deden... En egbert lag er maar stil bij en zei er niks van. Ja later toen ik mega pissed of was... en eigenlijk nog steeds ben..

dus toen woorden gekregen met egbert en dat hebben we nog steeds....

Straks eerst gesprek met eg zijn ex.... want die stookt kids op.....
    en d'r zijn een hoop dingen duidelijk geworden vandaag..... dus maar is goed nadenken over wat ik nu wil.....

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Gnessy hé wat rot.. terwijl de kerstdagen toch gezellig hoort te zijn
    kan je alleen maar sterkte wensen en doe niets waar je later spijt van kan krijgen
    Sterkte en houd je hoofd koel ook al is het moeilijk

zou aan je denken

7. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

toch kom ik nog ff spieken hoor, kan wss niet overal op reageren omdat orlando nu rondloopt, en ik hem in de gaten moet houden maar doe mijn best.
    hij is iig alweer een beetje opgeknapt zodat hij weer wil spelen, heeft nu nog wel ietwat verhoging maar geen koorts meer. vanacht was een 'betere' nacht nog niet als vanouds maargoed er is een vordering iig.
    en.....ik ben niet zo slim geweest vwb het filmpje op mijn mob :oops: ik kon gwoon het schijfje uit mijn mobiel halen en dit met een kaarthouder met usb stick op de laptop zetten :oops: :oops: , maar ik heb hem dus nu eindelijk.

http://s174.photobucket.com/albums/w82/ ... o005-1.flv

nou ff iets reageren,

bianca; mmm lekker chippies, hihi lintworm

lola; hij was niet echt zichzelf maar heeft het toch nog aardig gedaan vonden we tijdens de kerstdagen

lianne/lola; ik ga deze pilletjes gelijk morgen halen hoor, ben erg benieuwd

lianne; zo heeft het werk voor jouw toch wel wat gezelligs lijkt me zo, ik vond toen ik in de opvang werkte het ook altijd erg gezellig om met de kids allerlei kerstdingetjes te maken en alles te versieren. het heeft toch een warme sfeer vind ik

slingding; gefeliciteerd met je vrienden vwb hun zwangerschap. ik wens je heeeel veeeel sterkte met je dipje, en hoop dat 2008 veel goeds gaat brengen voor je, dat heb je zeker verdient

otje; gezellig ff lekker met zijn viertjes thuis, he voel je je dan niet rot als koen je wegduwt?

otje; wat GOED van koen zeg en wat gaat het dan in ene snel he?!
    knap menneke hoor
    en goed hoor dat je dit hebt opgehaald

lola; he getsie wat balen dat jasmijn zich niet echt lekker in haal velletje voelt zeg, en wat zullen jullie je rot voelen dan wanneer je alles doet en naar je gevoel niets goed is, sterkte

saar; liene weer een tandje rijker! zo hee nierbekkenontsteking kan ik me niet voorstellen hoeveel pijn maar heb wel een idee, heb zo ong 11 en dan overdrijf ik niet hoor, mss zijn het er meer geweest intussen, blaasontstekingen gehad waarvan ik op een gegeven moment bij een te lang heb doorgelopen wat volgens de ha geen nierbekkenontsteking was maar dat deed echt super pijn kon niet meer lopen zeg maar, en heb echt geen lage pijngrens hoor.

eve; ik vind je een lieverd zeg, zulke lieve woorden, echt hoor, we mogen blij zijn met zo'n forummer in ons midden ;) :)

slingding; ohhh wat erg zeg, dat lijkt me het ergste wat je kan overkomen, en hoorde ook al het verhaal van het meisje en haar vader die tijdens hun wintersport vakantie zijn omgekomen, echt erg dat dit gebeurt allemaal zeg.

duckie; fijn te horen dat je iig urine hebt kunnen opvangen en nu maar hopen dat het voldoende is en dat er verder neits ernstigs aan de hand is. ook lekker dat ze nu weer beter eet. gefeliciteerd met je vriendin haar aanwinst :) , maar ze baalt niet dat het een jongen is?! 8)

duckie; hihi leuk dat je meedenkt

duikster; balen die vermoeidheid, maar denk dat het bij jouw nu dubbel werkt, hoop voor je dat het snel voorbij is en dat je idd lekker kunt koken

vales; fijn dat hij het zo leuk vond enne ben errug benieuw naar de foto's

otje; wij gaan met oud en nieuw lekker thuis blijven :) , mijn ouders komen en vrienden van ons met 3 kids, mss mijn zusje met haar vriend ook, we gaan steengrillen en 's avonds wss lekker gezellig kletsen en een spel doen of wat ook zien we dan verder wel en vooral ook lekker snaaien :)
    koen is een kei hoor, ik heb het wel gezegd maar mss niet specifiek durf het neit zeker te zeggen, maar gaf toen nml aan dat het hier ook echt ineens super snel ging. wie weet joh loopt ie half tot eind jan wel!

lola; fijn te horen dat ze na haar middagdutje gezllig de oude was, en het is lijkt mij wss beter zo. kan ze lekker haar eigen ritme volgen en dan hebben jullie ook meer rust lijkt me, veel plzier

duckie; fijn dat demi zich beter voelt, en hier ook een die minder heeft gegeten de laatste dagen hoor, hij heeft wel normaal gedronken komt vanzelf weer goed denk ik. enne mmmmmm klinkt erg lekker hoor, hou daar wel van

ga ff eten kom later terug om verder te reageren

gr saskia

8. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    saar; wij hebben al wel feestdagen gehad hoor, enne zo hee als het klopt dan zit er dus een hoogbegaafde in ons midden ;)

oh ja hier drinkt orlando ook nog uit een fles hoor, hij oefent met de gewone beker heel wat af vind hij erg leuk maar een fles blijft nog steeds erg handig waar hij toch nog het meeste uithaalt zeg maar

eve; veel plezier bij je familie en lekker hoor dat je zulke lieve ouders hebt had ik al eerder gezegd maar moet gwoon af en toe herhald worden vind ik :)

janette; ohh romantisch leuk hoor, enne teun heel de kamer door lachu, hihi beeld me in hoe hij het vind mbt de dozen .....

lola; he balen zeg, jasmijn zo verkouden weer. sterkte met haar

bianca; heerlijk zo lekker gegeten alleen balen dat je nacht is verstoord, lynn dus ook al een paar nachten in de weer?! balen hoor, helaas kan ik erover mee praten, alleen jij zal het zwaarder hebben ivm je zwangerschap en klachten zeg maar, hoop voor jullie dat ze vannacht beter slaapt

slingding; beterschap ook met kaillynn en ook voor jullie hoop ik betere nachten

otje; hihi sexy foto voor de dames :)

nou iedereen heeft het over de tekst op msn van gnessy, ben ook erg nieuwsgierig maar vooral beetje bezorgd zoals ik jullie hoor!?!?!?

duckie; spannend voor je vrienden hoop echt ook voor hun een positief begin voor het komende jaar

gnessy; he wat een kl%^#te situatie voor je zeg, hopelijk kom je er uit. en hoop ook echt voor je dat je alsnog een fijn 2008 tegemoet gaat

ga nu lekker met mijn mannen ff samen spelen en dan stoombadje nemen en dan hoop ik dat orlando vanacht weer beter slaapt.

gr saskia

9. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Zo...mijn werk zit er weer op.
    Heb echt hele gezellige kerst voor de bewoners gemaakt.
    Bewoners waren echt aan het genieten, doet je dan zo goed!

Vanmiddag is mijn moeder gekomen, lekker gescrabbelt met z'n allen.
    Daarna heb ik heerlijk gekookt.
    Diphy heeft genoten van het eten, de stoofperen staat rechtop in haar haren, met een ijsje erover heen...
    Beetje opgefrist, morgen lekker in bad, ze was er nu te moe voor.

Gnessy, gatver het klinkt niet echt gezellig bij jou, sterkte, maak geen onoverdachte beslissingen hoor.

Koen, goed zo vent! :thumup:

Orlando en Kaylynn, beterschap

Al die nare berichten van ongelukken vindt ik vooral met de kerstdagen altijd zo afschuwelijk...

Duckie, fijn dat Demi iets opknapt en dat er niets ernstigs is.
    Valt dan gelijk een pak van je af he?

Meliemel kan je inderdaad balsoclase aanraden om in huis te hebben.
    Je hebt het altijd onverwachts nodig.

10. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Gnessy: Sterkte.

@Saskia: ik vind het jammer dat ik geen geluid heb op m'n pc maar desondanks lig ik nu al helemaal dubbel van het lachen om het filmpje :D

@Lianne: Fijn dat je er zo'n gezellige kerst voor de bewoners van hebt kunnen maken. Dat geeft een hoop voldoening denk ik.
    Wat is balsoclase?

11. @Bianca: Oei, wat een nacht... :( Wel lief dat Michel je heeft laten uitslapen...!

@Slingding: Ik ontdekte pas vanmorgen dat Jasmijn slijm ophoest. Daarvoor léék of was het nog kriebelhoest. Wanneer die zetpillen je kindje suffig maken, lijkt het me inderdaad niet slim om die toch te geven bij het ophoesten van slijm...

@Gnessy: Dikke knuffel van mij en ik wens je veel sterkte en wijsheid bij het nemen van eventuele beslissingen. Doe echter geen overhaaste dingen...

@Melliemel: :) :) :)

@Duckie: Balsoclase is een medicijn tegen kriebelhoest voor kinderen van 1 tot 3 jaar in de vorm van zetpilletjes...

Met Jasmijn ging het vandaag eigenlijk hartstikke goed! Ik zag het vanmiddag nog somber in, aangezien door het hoesten het middagslaapje in het water viel. Om 12.30 uur heb ik Jasmijn nóg een keer naar bed gebracht en toen sliep ze ook slechts een half uurtje en in de auto viel ze pas in slaap toen we bijna Bemmel binnen reden... :rolleyes:
    Maar wonder boven wonder bleef ze vrolijk! Er viel dus echt een last van mijn schouders af! Ze heeft gestapt, gespeeld en twee korte slaapjes gedaan, maar ze liet zich vandaag niet van de wijs brengen.

Na het eten hebben we gedobbeld om kado's. Dat was écht lachen! Iedereen moest twee kadootjes meebrengen: een nieuw kadootje (dat voor mannen én vrouwen leuk is) en iets waar je heel graag vanaf wilde. Alle kadootjes gingen op één grote hoop en vervolgens werd er gedobbeld. De kunst was natuurlijk om zo weinig mogelijk 'ouwe rommel' mee naar huis te nemen, maar helaas zitten wij nu opgescheept met een glazen schaakspel (daar hebben we zelf in het verleden al eens twee exemplaren van weggegeven...) en twee blauwe olielampjes... :( :D

Op de terugweg viel Jasmijn als een blok in slaap, we hadden hiervoor speciaal de Maxi Cosi meegenomen (daar slaapt ze toch veel lekkerder in). Ze heeft wel bijna de hele weg gehoest, maar daar werd ze niet wakker van. Toen ik haar thuis om 23.30 uur in bed wilde leggen, kwam ik tot de ontdekking dat ze een hele voeding had gemist (de fruithap). Toen heb ik gauw maar een fles pap klaar gemaakt. Ik vind het stiekem wel eens lekker om haar nog 'als een kleine baby' de fles te geven...

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Goedemorgen,

Iedereen een fijne kerst gehad?
    Ik heb een paar dgn internet niet aangehad, dus heb een hoop gemist denk ik.

Wij besloten 1e kerstdag tóch (met koorts) naar limburg te gaan. Daar was het erg gezellig al voelde ik me erg beroerd.
    De oogontsteking was zo goed als over, maar de koorts bleef en ik had er nu keelpijn en hoofdpijn bij en hoestte veel. Op advies van mijn moeder met zoutwater gegorcheld tegen de keelpijn. Dit hielp niet echt, maar moest er wel ontzettend van braken :(
    Jikke heeft zich goed geamuseerd met haar neven en nichten. Ze wilde alleen niet gaan slapen en heeft ons tot 3.00u bezig gehouden.
    Gisteren weer terug gereden en daarna naar mijn schoonouders om te gourmetten. Daar ben ik niet eens aan gourmetten toegekomen. Ik voelde me zó beroerd en had zo'n oorpijn, dat Robert mij naar huis heeft gebracht. Hij is toen weer terug gegaan.

Vanmorgen bij de huisarts geweest. Ik heb nu al dik een week koorts tussen de 38.7 en 39.8. En de oorpijn is echt niet leuk meer.
    Heb inderdaad weer oorontsteking. Neusspray en antibiotica gekregen.
    Ik hoop echt dat de koorts snel zakt nu en dat ik het dan gehad heb voor de komende tijd.

Sorry voor alweer een klaagzang en geen reactie's. Kan het écht ff niet opbrengen :oops: . Duik zo nog ff terug in bed als Jikke gaat slapen.

13. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wij hebben net de taart gehaald hij is echt leuk :D
    Johan gaat eerst nog even helpen bij me moeders nieuwe huisje en als hij klaar is krijgt Wessel taart!

@Noralien beterschap en hopelijk is die oorontsteking snel weg.

@Lola klinkt erg gezellig :D

@Lianne wat fijn dat je bewoners een fijne kerst hebben gehad.

@Gnessy sterkte klinkt echt niet leuk bij jullie.

Wessel was vanochtend zo lief.
    Hij komt weleens vaker met me knuffelen maar nu hadden we hem vanochtend even in bed genomen en hij lag in het midden en hij drukte zich op en ging echt tegen me borst aan liggen en die armpjes helemaal om me heen.
    Het was zo lief hij wilde gewoon echt even met zijn mama knuffelen :D
    Hij bleef ook even een tijdje zo liggen echt zo schattig.
    Johan wilde een foto maken maar het was te donker om het met mijn mobiel te doen :(

14. keizerin

Ik heb even een foto van Wessel zijn taart gemaakt.

15. Hallo allemaal,

even beginnen met stoom afblazen... Wie vindt dat ik overdrijf of ongelijk heb, mag het gerust zeggen... Ik weet het niet zo goed.

Gisteren dus familiefeest gehad van Ben zijn familie. Dat ging door in de café van Ben zijn ouders. Dat is een redelijk kleine plek.
    Nu was het daar warm, een graad of 25. Er stond niks open, dus het was daar ook erg benauwd. Nu werd daar door 4 mensen gerookt. Maar echt doorgerookt. Ze staken de één na de ander op, er was geen enkel moment dat er niet gerookt werd. De ouders van Ben waren er allebei bij.

Onder de feestvierders, waren 4 kinderen (waaronder dus het petekind van Ben van 3 maanden), ook daar werd boven gerookt.
    Ook waren er 2 zwangere vrouwen en de grootvader van Ben die dus een longaandoening heeft (waar hij bijna aan gestorven is overlaatst) en 's nachts met extra zuurstof moet slapen.

Toen Ben tegen zijn moeder zei dat hij vond dat dat dus echt niet kon dat er gewoon binnen werd gerookt, liep ze midden in zijn uitleg weg. Zijn tante die erbij stond gaf hem 200% gelijk, zijn zus (moeder van de baby) die het ook hoorde zei niets (terwijl ze me net daarvoor ook gelijk had gegeven).

Om 19u zijn de grootouders dan naar huis gegaan. Ben zijn moeder zei dan doodleuk dat de grootvader er niet zo goed uitzag.

Ondertussen rookte ze gewoon verder, ook in de buurt van ons Liene.
    Om 20u zijn wij dan maar vertrokken. Ze deed of totaal niet wist waarom.

Nu stinkt alles, wij zelf, onze kleren, maxicosi, buggy, jassen,...

Ik vind dat dus echt niet kunnen van die ouders van Ben. Drie van de vier kindjes waren hun kleinkinderen en één van de twee zwangeren hun schoondochter (ik dus :)). Die grootvader dan nog...
    Overdrijf ik nu?

Bianca, het was bbq-chips... Momenteel is alle chips goed hier! :)

Gnessy, hopelijk hebben jullie toch nog leuke kerstdagen! Veel sterkte!

Saskia, ik heb ook heel veel blaasontstekingen gehad. Daarom dat ik op den duur niet meer zo alert was. Mijn toenamalige vriend heeft me toen midden in de nacht naar spoed gedaan. Ik was al een paar daagjes minder, zo wat grieperig met veel lage rugpijn. Maar die nacht werd ik wakker en om een of andere reden maakte ik hem wakker en zei dat ik dacht dat ik ging sterven. Mijn exvriend natuurlijk in paniek het licht aan doen. En toen hij me zag, heeft hij me opgepakt (ik kon ook niet meer gaan) en naar de auto gedragen. Zelf de aanraking van het dragen, deed me huilen. En mijn pijngrens is ook niet echt laag vind ik zelf.

Lianne, wat lief dat je zo'n voldoening haalt uit het kerstfeest voor anderen zo geweldig maken!

Lola, wat een leuk idee van de cadeautjes. Dat ga ik onthouden voor volgend jaar! Ik heb ook nog wel wat dingen voor de 'wil ik vanaf'stapel.

Noralien, klaag maar aan hoor. Hoe gaat het nu met je... Ik heb 2 jaar geleden met nieuwjaar een miskraam gehad, en daardoor moet ik nu extra veel aan je denken.

Veel groetjes,
    Saartje

16. keizerin

Dit heeft hij van ons gekregen.

17. keizerin

Is dat voor mij?

18. keizerin

@Saar nee je overdrijft niet!

19. keizerin

20. keizerin

Dit heeft hij van zijn oom gekregen en Woezel en Pip deel 2 :D

Vanmiddag komt Johan zijn broer met vriendin.

Deel Deze Pagina