@Saartje : IK GEEF JE HELEMAAL GELIJK!!!!!!!!!!!!!!! Vind het niet kunnen...ook al is het een besloten gezelschap dan kan je toch rekening met elkaar houden, waar zelfs iemand met een flinke longaandoening bij is...... @Wessel leuke kado's..... @ Noortje wat een kerst heb je gehad zeg...hoop dat het snel beter gaat en dat je straks wel van jikke haar 1e verjaardag kan genieten........ Ik zat gisteravond nog ff om MSN en probeerde Agnes ( Gnessy) te bereiken... kreeg het bericht : ze is er niet morgen is ze er weer" dus ja werd toch een beetje nieuwsgierig wie er dan zat dus geschreven "wie zit er nu dan?" het bleek Egbert te zijn....... er waren woorden gevallen en hij vond het ook niet leuk wat zijn zoon had gezegd...maar de lucht was wel wat opgeklaard schreef hij en hij gaf Agnes gelijk..... tenminste zo schreef hij het........ Hoop dat het nu beter gaat............. ik ga nog ff verder werken.......hoop dat het snel half 1 word dan mag ik weer weg......
@Saar: Nou, ik vind ook dat je gelijk hebt hoor! @Vales: Wessel ziet er zo leuk uit in zijn 'grote-mannen-pak'... @Noralien: Jeetje, wat moet jij je k*t gevoeld hebben de afgelopen dagen! Ik hoop dat je samen met Jikke nog een oogje dicht kunt doen... Wie interesse heeft in de spelregels van het dobbelspel, moet me maar even een pb-tje sturen, dan stuur ik het door...
hallo, Saskia: wat een lachwekkend filmpje zeg! Noralien: Hoop ook dat 2008 maar heel veel mooie dingen mag brengen. Ikl hoop dat je met Jikke haar verjaardag weer een beetje opgeknapt bent. lola: leuk het dat dobbelspel, wij doen het met de volwassene met sinterklaas. Wij hebben vanmorgen allemaal uitgeslapen tot 11 urur, doet een mens goed! Saar: geef je gelijk hoor@! ga me aankleden we moeten zo om een andere kinderstoel.
Ik heb de afgelopen dagen wel steeds een beetje bijgelezen, maar het lukte me vaak niet om zelf wat te schrijven omdat ik vaak met een (huilende...) Thijs op schoot achter de laptop zat. Ook hier waren de kerstdagen een beetje ziekelijk. Op 1e kerstdag waren Pieters ouders en broer hier wezen eten. Dat was wel heel gezellig (en we zijn erg verwend met mooie cadeaus) maar vooral Pieter was behoorlijk ziek, ik super verkouden en ook Pieters moeder niet helemaal ok. Gisteren waren we met zijn drieen. 's avonds gezellig samen gegeten terwijl Thijs lag te slapen. Weer een slechte nacht gehad, daarna. Ik slaap heel slecht, enerzijds omdat ik zo moe ben en zo graag wil slapen dat het niet lukt, anderzijds omdat Pieter ligt te hoesten, dan Thijs weer even huilt en ik steeds wakker wordt. Ik heb het idee dat ik daarom niet echt beter wordt. Vanmorgen mijn moeder gebeld en gevraagd of zij Thijs willen komen halen. Doet me wel pijn, maar zo schiet het niet op. Vanmiddag komen ze en we gaan er met oudjaar weer naartoe en hopen dan helemaal beter te zijn..... Even echt een ego-berichtje, maar ik wil wel laten weten dat ik wel echt met iedereen meeleef, al reageer ik misschien niet.. Lies
Ga iedere keer achter de pc zitten om te reageren en steeds komt er weer iets tussen Nu dus weer... Tot later!
wil net alles gaan lezen en reageren maar safouane is snottebellerig wakker geworden en zit nu bij me. gaat niet zo goed. op de paar dingen die ik gelezen heb wil ik reageren. wessel nog van harte gefeliciteerd! hoop dat je een mooie dag gehad hebt, en ik heb al prachtige fotos gezien, en die taart was vast net zo lekker als die er uitzag. jeetje koen, wat goed van jou! saar ik vind dat je helemaal gelijk hebt noralien, ik hoop echt dat je je snel weer beter voelt. ik leef met je mee gnessy het zit jou ook niet mee. sterkte lies ook jij beterschap ik zal later nog meer proberen terug te lezen want heb een paar dagen gemist. hier is alles goed. 1e kerstdag lekker gegeten bij mijn ouders. en gister gewerkt, wat wat minder was. we hebben besloten de combinatietest te laten doen. vanmorgen gebeld, en woensdag volgt een echo. en dan krijgen we ook de papieren mee.
@Lola: Dat dobbelspel ken ik, dat hebben wij ook al vaker gedaan. Ik ben eens met 12 rollen wc papier naar huis gegaan @Noralien: Phoe zeg, ik lees dat je nog steeds niet bent opgeknapt, je valt van het een in het ander. Hoop dat de antibiotica snel aanslaat. @Vales: Wat lief is dat he, als ze willen knuffelen. Wat kan je dan genieten als moeder he! Ik zie dat Wessel ook al zo'n sjieke verjaardagsoutfit heeft. @Saar: Ik vind zeker niet dat je overdrijft! Belachelijk dat ze niet wat meer rekening houden met anderen. Mijn moeder heeft ook een longaandoening en haar broers en zussen roken dus ook gewoon in haar omgeving, met als gevolg dat ze daar dan 's nachts niet meer van slaapt en er een paar dagen last van heeft. Ik vind het zo asociaal dat ze niet wat meer rekening met haar houden. Ze heeft nu dan ook besloten om voortaan niet meer naar verjaardagen te gaan, want dat trekt ze gewoon niet. @Lies: Dus Thijs is nu 4 dagen bij je ouders of begrijp ik dat verkeerd? Ik hoop dat je in die paar dagen een beetje bij kan komen! @Eve: Wat kan er nou zo belangrijk zijn, dat je een forumbezoek er voor onderbreekt ? @noura: heb je bij saf ook een combinatietest gedaan! Onze vrienden die ICSI gedaan hebben zijn zwanger! Ze waren gisteren hier en ik wist dat ze vandaag mochten testen en omdat ze ver weg wonen zouden ze ons telefonisch de uitslag laten weten. Ze vroegen gisteren hoe laat ze mochten bellen, en wij gaven als antwoord dat we voor zulk nieuws best wakker gebeld wilden worden. Vanochtend om 4.30 uur ging de telefoon, ze hadden net een positieve zwangerschapstest gedaan! Helemaal super natuurlijk.
@Bianca: De gebroken nachten van Lynn blijven wel een beetje voortduren zeg. Lijkt me nu echt superzwaar voor je! Gelukkig heeft ze het overdag wel goed volgehouden. En wat vervelend dat je moeder haar ribben heeft gekneusd. Hoe heeft ze dat gedaan? Hoop wel dat ze dan toch op Lynn kan passen. Oeps, nu lees ik dat Lynn gisteren overdag ook niet wilde slapen @Cynthia: Hoop dat jullie binnenkort ook weer wat slaap kunnen inhalen! @Otje: Wat een stoere foto van Koen @Gnessy: Heb echt met je te doen. Er komt de laatste tijd wel veel op je af zeg En wat een naar mens is die ex van Egbert dat ze haar zoontje opstookt. Ik vind dat altijd zo gemeen tegenover een kind. @Saskia: Gelukkig gaat het met Orlando weer de goede kant op. En wat een melig filmpje Deed hij echt spontaan z'n handen voor z'n oren of hebben jullie dat wel es voorgedaan? @Lola: Ben blij om te lezen dat Jasmijn het gisteren zo goed heeft volgehouden. Zo zie je maar dat je dat nooit van te voren kunt voorspellen en dat het eigenlijk dus ook geen zin heeft om je er druk om te maken. Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. @Noralien: Wat kan ik zeggen behalve: Heel veel beterschap! Ik vind het echt zo ontzettend naar voor je dat je maar niet opknapt Vanaf hier stuur ik je een hele berg positieve energie opdat je maar heel snel weer fit bent! @Vales: Heeeerlijk zo'n knuffel Fynn doet dat ook wel es maar als laatste bijt hij dan ineens. Hij bedoelt dat dan wss lief maar het doet wel zeer Heb nu nml een hele rode plek op m'n kin. En dat giletje staat Wessel echt heel wijs! @Saar: Ik vind absoluut niet dat je overdrijft! Sterker nog, ik vind dat je nog erg lang bent gebleven. Ik was wss al na een half uur weggegaan. Vind het echt niet kunnen en zou de volgende keer echt zeggen dat je niet komt als er gerookt wordt! @Lies: Bij jullie schiet het dus ook echt niet op En het lijkt idd wel of je zo in een vicieuze cirkel blijft zitten. Wel een goed idee dat je ouders Thijs op komen halen. Blijft hij daar dan tot Oud & Nieuw? Als dat zo is kunnen jullie wel goed uitzieken. Denk echt dat dat beter is. Ik kan je ook aanraden om daarna Supradyn Complex bruistabletten te gaan gebruiken. Ik voelde me daardoor een stuk energieker. En hoop nu dat ik me deze winter niet meer zo beroerd ga voelen als een paar weken terug. En sterkte morgen met de mammografie! @Noura: Ik heb ook de combinatietest laten doen. Het blijft een kansberekening maar ik voelde me er toch zeker door. Had daarna gewoon echt het gevoel dat het goed zat. Maar aangezien jij nog geen 36 bent zul je em denk ik wel zelf moeten betalen, toch? @Duckie: Wat super voor je vrienden! Enne...eigenlijk is niks belangrijker dan het forum maar ja, dat kan ik toch moelijk zeggen tegen degene die belt of langskomt
Zo, en nu nog even een kort verslag van 2e kerstdag (voor de liefhebbers ). Fynn heeft eerst geslapen van 11.00-12.00 en daarna zijn we naar de familie gegaan. Daar stonden allerlei lekker dingen klaar voor de lunch. Op zich heel gezellig ware het niet dat ik de hele tijd met Fynn bezig ben geweest. Dat weet je van te voren met een klein kind maar vond het toch wat jammer dat ik niet even relaxed heb kunnen lunchen. M'n ouders namen hem ook af en toe over maar dan nog blijf ik ook met hem bezig. En tja, in een vreemd huis moet je nou eenmaal beter opletten wat hij aan het doen is. Maar Fynn heeft het wel heel goed gedaan. Heeft geen kik gegeven en was gewoon gezellig. Om 15.30 reden we weer naar huis en viel Fynn meteen in slaap. Helaas is het maar een ritje van 15 minuten dus toen we weer bij m'n ouders waren werd ie weer wakker en wilde vervolgens niet meer slapen. En werd toe echt megadruk! Uiteindelijk viel hij (weer bij mij thuis) om 20.15 in slaap. Pffff, snap niet hoe hij dat heeft volgehouden. Moet zeggen dat Fynn de laatste tijd goed slaapt (even afkloppen) behalve 's middags. Hij gaat om 20.00 slapen tot 7.30 en daarna van 11.00-12.00. Maar 's middags wil ie regelmatig niet. En als hij wel wil dan pas rond 16.30 waardoor hij 's avonds weer niet naar bed wil. Ben benieuwd waar dit uiteindelijk op uit draait. Tja, en er zit me nog iets een beetje dwars waar ik niet zo goed raad mee weet. Fynn is stapelgek op mijn ouders. Dat is hij al van heel kleins af aan. En ik ben daar op zich heel blij mee. Zowel voor m'n ouders als voor Fynn. Zie echt hoe m'n ouders ervan genieten en gun ze dat enorm. Maar ik had er tijdens de kerst toch een beetje moeite mee. Hij wilde nml alleen maar bij oma of opa zitten. Ik kreeg af en toe wel een lachje of een heel snelle knuffel maar meer ook niet. En als ik hem dan oppakte strekte hij meteen weer z'n armpjes uit naar opa of oma. Ik klapte daar echt een beetje van dicht. Het gevoel wat ik daarbij heb is geen jaloezie maar meer een gevoel dat ik iets verkeerd doe met Fynn waardoor hij een mindere band met mij heeft. Voelde echt vervelend Als ik alleen met hem ben is hij heel anders en ik weet daarom dat het wel goed zal zitten, maar toch....
Thijs is inderdaad daar tot we er met oudjaar zelf naartoe gaan. Ik vind het wel erg lang maar ik denk dat we de tijd wel kunnen gebruiken om uit te zieken, uit te rusten en hopelijk ook nog een beetje quality time aan elkaar te bsteden, daar zijn we ook wel aan toe. En het is ook behoorlijk ver weg (bijna 2 uur rijden), dus om hem eerder nog op te gaan halen terwijl we er maandag toch heen gaan, is ook nogal wat. Eve: er gaat toch echt niks boven zijn eigen mama! Volgens mij krijgen ze nu echt goed door dat er nog andere mensen zijn die ze heel lief vinden en willen ze daar dan graag naar toe. Thijs steekt ook steeds zijn handjes uit als hij iemand ziet die hij heel leuk vind, maar ik zou zeker niet aan mezelf gaan twijfelen. Moet ik nodig zeggen trouwens, ik was gisterenochtend bijna in tranen toen ik hem om 6 uur pap had gegeven en thijs tijdens het verschonen heel boos naar me keek, me weg duwde en papa riep! Ik ga nu even een potje kolonisten doen, heb weer een beetje energie, kijken of we het ook afspelen (en reageer ik weer niet op de rest)
@Lies: Lekker uitzieken dus! En hoop dat je straks wint En wat betreft opa en oma. Fynn heeft altijd al gehad dat hij meteen naar opa of oma wil als hij ze ziet. Het is dus niet iets van de laatste tijd. Maar ik begin er nu pas moeite mee te hebben
Eve: Kan me voorstellen dat je een beetje vervelend gevoel hebt omdat Fynn zo naar je ouders trekt. Maar misschien dat Fynn wel denkt: Mama is lief en die is er altijd en opa & oma zie ik niet elke dag. Sterkte hoor! Duckie: Wat super voor je vrienden dat ze zwanger zijn! Wel lekker vroeg! Noura: Beterschap met Safouane! Lies: Beterschap voor jou & Pieter! En kan me voorstellen dat je nu liever even rustig aan doet en dat Thijs eventjes gaat logeren. Ik geef je groot gelijk dus niet schuldig voelen hoor. Vales: Wat een leuke foto's van Wessel met zijn kado's! Wat lijkt ie groot zeg op de foto's. Mooie taart ook. Saar: Ik vind dat je zeker NIET overdreven reageert. Ik vind het belachelijk om in een warme kleine ruimte met kleine baby's/kindjes en zwangeren en longpatienten zoveel te roken! Noralien: Och wat sneu voor je dat je zo ziek bent! Heel veel beterschap hoor. En denk maar even lekker aan jezelf en je gezinnetje. Dat reageren komt wel weer! Lola: Wat fijn dat alles toch nog goed ging met Jasmijn op 2e kerstdag. Het dobbelspel (en vooral de kado's) klinkt erg lachwekkend! Gnessy: Vervelend voor je wat er gaande is. Sterkte! Goh, weet nog goed hoe ik me vorig jaar voelde rond deze tijd. Ongeduldig! Bijna iedereen was al bevallen en ik dacht echt dat ik hier alleen achter bleef. Ik zat echt de tijd zat af te tellen tot de uurtjes dat ik eindelijk naar het ziekenhuis mocht om ingeleid te worden. Moest 28 december 7.30 in het ziekenhuis zijn. Dus vorig jaar wist ik nu nog helemaal niet wanneer ik nu mijn baby eindelijk eens vast mocht gaan houden! Aparte dagen hoor nu. Herinneringen ophalen aan 1 jaar geleden. En dan kijk ik naar Koen en zie al zo'n groot mannetje maar ook weer klein. Wat is het jaar omgevlogen! Groetjes Otje
Ik heb nog een vraagje aan jullie: Eten jullie kindjes al met de pot mee? Koen eet soms met de pot mee. Vaak ook nog wel potjes Ligt er ook een beetje aan wat we eten. Het probleem is ook waar ik tegenaan loop is dat Koen gewend is rond 17.30 warm te eten en dan om 18.00 uur te gaan slapen terwijl wij vaak pas na 18.00 uur warm eten omdat Stefan dan pas thuis is. Hoe doen jullie dit? Ben wel benieuwd!
@Otje: Fynn eet met de pot mee als we met m'n ouders eten. Dan kunnen we elkaar nml wat afwisselen met 'voeren'. Qua tijdstip kan het nu ook makkelijk want hij eet tussen 18.00 en 18.30. En gaat pas om 20.00 slapen. Thuis eet Fynn eerst (vaak een potje en soms vers uit de diepvries) en daarna ik. We eten dan wel samen het toetje. En op het kdv eet hij om 17.00 al dus dan loopt het sowieso wat anders. Zit er wel over te denken om hem voortaan pas eten te geven als ik hem heb opgehaald. Maar vaak is hij dan erg moe en dat eet ook niet lekker.
net een lap tekst geschreven voor otje is hij nu weg,..... maar in het kort...teun eet apart om 18.00 uur omdat de avondmaaltijd voor ons een rustpunt is en dat we lekker de dag doornemen ik heb ik de diepvries allerlei porties staan van aardappels groenten en vlees door elkaar en haal dat er uit voor teun, ook makkelijk als we ergens gaan eten...me schoonmoeder is niet zo van de aardappaels dus .... @ Eve hier ook 1 die naar opa en oma rijkt als die er zijn hoor...... ze krijgen daar toch op 1 of andere manier anders aandacht van wat ze leuk vinden.....MAAR JIJ BENT GEEN SLECHTE MAMA HOOR! @Lies dat is zeker niet leuk als hij om papa roept...of was het een vergissing? ziek maar lekker uit.... @ Noura suc6 alvast met de combitest...spannend... @ Duckie zo had je nog wat aan je dag maar gefeliciteerd met je vrienden hoop dat alles goed blijft gaan...
@Lies: Lief van je ouders om even bij te springen! Ik hoop dat jullie een beetje kunnen bijtanken de komende dagen... Sterkte met de mammografie, van horen zeggen weet ik dat het geen prettig onderzoek is... @Noura: Ha ha, typen met een kind op schoot is inderdaad hartstikke lastig. Ik probeer het ook wel eens, maar geef het meestal al gauw op... @Duckie: Ach, aan 12 rollen wc-papier héb je wel nog wat... @Otje: Jasmijn eet zelf pas warm rond 18.30 uur, dus dat komt prima uit. We eten daarom ook meestal gezellig met zijn drietjes. Als ze naar het kdv is geweest, heeft Jasmijn al rond 16.30 uur warm gegeten en dan krijgt ze thuis voordat ze naar bed gaat een bordje pap. Meestal eten Roy en ik dan ook een uurtje later (als Jasmijn in bed ligt dus...) @Eve: Het eerste wat ik je wil zeggen is dat ik je gevoel wel begrijpen kan. Mezelf kennende zou ik waarschijnlijk ook zo reageren... Weet je, opa en oma hebben vaak een streepje voor, omdat ze heel veel geduld hebben en veel tijd aan hun kleinkind schenken. Daar kun je als moeder (met een baan en een huishouden) niet tegen op. In die zin leg je het dus altijd af tegen opa en oma. Ik denk dat dit een beetje hetzelfde verhaal is als met de papa's, die in het weekend ook uitgebreid met hun kinderen gaan zitten tutten. Ik zie dat ook bij Roy thuis: Mijn schoonouders kunnen ook stralend vertellen dat Jasmijn zo braaf en vrolijk is geweest en hélemaal niet heeft gehuild. Maar dan hoor je later pas dat opa de hele dag met haar heeft gespeeld en dat ze uren op schoot liedjes hebben gezongen. Jáááá, zo kan ik het ook (als ik daar de tijd en de zin voor zou hebben...) Maar Fynn voelt natuurlijk ook haarfijn aan dat opa en oma op dat gebied een slag 'gekker' zijn dan mama. Maar troost je: opa en oma zijn op dát moment dan wel even favoriet, de rest van de tijd ben jij dat hoor...
Lola: goed plan voor vandaag. Hoop dat het goed heeft uitgewerkt. Duckie: mijn schoonouders weten inderdaad van onze zwangerschap. Was en is nog wel eens moeilijk maar ze gunnen het ons wel echt. Maar situatie is gewoon wat gemengd qua gevoelens. Fijn dat Demi weer wat opknapt! Nick drinkt in de ochtend nog uit een fles, mama's gemakzucht. maar wil dit binnenkort wel af gaan schaffen....pfff.... maar verder drinkt hij goed uit de rietjesbeker van Nuby. Saar: ik ben nu 12 oeps 13 weken. VAndaag is dat bij de VK bevestigd. 2 juli is mijn uitgerekende datum. En ik zal eens naar een banner op zoek gaan, hoewel ik wel gehecht ben aan mijn mooie plaatje van Nick... Bianca: Nick heeft keurig drie kwartier rondgekropen en bij Frank en zijn peettante op schoot gezeten tijdens de kerstviering! voorbeeldig dus.... klinkt wel gezellig herdertjesmis... oh wat naar een gebroken nacht met Lynn...pff klinkt heel heftig. Kan me voorstellen dat je gebroken was. Slingding jij ook al een spookkind! Ik heb me gisteren wel een stuk fitter gevoeld. Wel was ik blij dat ik rond 21.00 uur mijn ouders en schoonouders weer naar huis zag gaan, en ben dus weer op tijd bedje in gedoken...maar vannacht heb ik voor mijn doen goed geslapen. Gave foto van Koen Otje! Gnessy sterkte! klinkt alsof je van het ene gedoe in het andere valt! hoop dat het nadenken lukt. Lianne klinkt alsof Dimphy heerlijk gegeten heeft! Hihi lola, daarom geef ik Nick in de ochtend zijn fles nog....kan me voorstellen dat het weer even gezellig was, Jasmijn laat in de avond nog even lekker tegen je aan en flesje erbij.. Noortje wederom veel sterkte en hoop dat je nu echt een keer gaat opknappen! Saar geloof niet dat ik blij zou zijn geworden van jou schoonouders! gaat bij jullie in Belgie binnenkort ook een rookverbod in horecagelegenheden in. Geloof dat dat hier wel binnenkort doorgevoerd gaat worden..Niet dat dat in deze situatie zou helpen, maar gewoon nieuwsgierig... Vales wat een leuke foto's van Wessel. En wat een stoer kapsel heeft hij toch! de loopauto is hier veruit favoriet! ik vind hem af en toe alleen zo'n herrie maken met al die ploppende balletjes.. Slingding: hoezo een andere kinderstoel? heb ik iets gemist? Lies Sterkte met alle zieken bij jullie! Heerlijk dat je ouders even de zorg voor Thijs over willen nemen zodat jullie bij kunnen komen. Duckie wat een geweldig nieuws voor jullie vrienden! maar ben blij dat ik niet om 4.30 wakker gebeld werd... Eve: hier ook een kleine uk die regelmatig bij iedereen wil zitten behalve bij mij! ik denk dat het ook een beetje de fase is waarin onze kleintjes nu zitten. En daarnaast ben jij ook degene die hem dingen verbied die hij niet mag...En volgens mij doe je het hardstikke goed met Fynn! Otje Nick eet overwegend met de pot mee. Vaak eet hij wat wij de dag ervoor gegeten hebben als hij nog niet met ons mee kan eten qua tijd. Maar gisteren bijvoorbeeld zijn wij gewoon op tijd gaan eten, rond 17.30 en heeft hij het hele kerstdiner gewoon meegegeten. pff Nick had vandaag amper geslapen. HIj werd rond 8.30 wakker en wilde dus in de ochtend niet slapen. Toen viel hij in de auto in slaap en na een kwartier moest hij eruit omdat wij naar de VK moesten. Daarna wilde hij niet slapen. Wij zijn naar het nieuwe huis van mijn schoonzusje wezen kijken, dus daar was hij stikdruk omdat hij zo moe was. Op weg terug naar hun oude huis wilde hij ook niet slapen, maar was hij nog wel redelijk gezellig. Al met al heeft hij vandaag overdag een kwartier geslapen. hij was dan ook om 19.00 toen we naar huis reden bek af en sliep als een roos in de auto. In zijn bedje ging ook zonder problemen. pff was ik wel blij om...
eve ik sluit me bij de rest aan! en opa`s en oma`s zijn er voor de leuke dingen, het opvoeden en het streng zijn is voor de ouders. wat betrefd de combinatietest die heb ik bij safouane niet laten doen. wel hebben we er over nagedacht. vergoed krijgen we hem ook niet, maar de kosten zijn 135 euro. we hebben alles op een rij gezet, en niemand wil natuurlijk een kindje met een handicap, maar voor ons is het eigenlijk vooral de vraag hoe het zou zijn. en dan ook de vraag, hoe kunnen we er goed zijn voor de andere 3, de oudste zijn natuurlijk wel redelijk zelfstandig maar hebben zeker ook ons nog nodig. dus het zijn meerdere redenen die ons dit hebben doen besluiten. het blijkt verder dat het weliswaar om een kansberekening gaat maar dat het op 35 + leeftijd toch wel voor 95% betrouwbaar is. verder ben ik er niet angstig voor, ik heb wel een goed gevoel. eve wat een mooie fotos weer, prachtig kerstoutfitje! otje ik weet nog goed hoe wanhopig je was vorig jaar. het duurde toen erg lang voor je. otje , wij eten vaak ook later dan safouane. ook omdat hij eerder moe is en dan gewoon niet meer wil eten. potjes gebeurd eigenlijk nooit meer hier. soms met de pot en soms kook ik wat apart voor hem, ligt er een beetje aan. duckie gefeliciteerd met je vrienden! oei lies de mammografie, sterkte. heb hem zelf 1 keer gehad, en ook ik had er vervelende dingen over gehoord, maar het viel best wel mee. hoop dat jij het ook zo ervaart.