December 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Otje, Dec 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo

Koen vanharte gefeliciteerd met je 1e verjaardag

2. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Bedankt voor jullie felicitaties hier en de kaartjes thuis. :D Echt heel erg leuk! De jarige job heeft vandaag uitgeslapen tot 8.50 uur! Hij is hier nu aan het spelen met zijn nieuwe speelgoed.

Tot vanavond of morgen of zo!

Groetjes Otje

3. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Koen: gefeliciteerd! een hele fijne dag vandaag!! samen met papa, mama en Sara.

4. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Ik zit te kijken nog even en we zitten op bladzijde 1000 misschien wel net met oud en nieuw of zo.

We hebben een goede nacht gehad al merk ik wel dat ik eigenlijk niet goed heb kunnen uit zieken omdat arno het beruchte buikvirus kreeg en het kerst werd maar goed het is eenmaal zo.
    Arno ligt og op bed die heef vanmiddag een optreden in Dortdrecht en vanavond moet hij weer dirigeren.
    Morgen ga ik de nacht in tot woensdag morgen en arno moet woensdagavond weer werken, dus echt samen vakantie hebben we nog niet echt gehad zo.

Lola: mooie banner!

Gisteren een nieuwe vaatwasser besteld en gelijk maar een goede is wel duurder maar ja, en nu maar hopen dat het geen maandagmorgen product is....

De kinderstoel gehaald, het is een trip trap model maar net een officiele stroke stoel.
    Ze zi er keurig in en gezellig aan tafel, ja die nijntjes stoel ziet er leuk uit maar kailynn zat er beroerd in en paste niet goed aan tafel.

Bianca: sterkte he meis.
    We contacten nog even wanneer ik kom!
    heeft lynn een beetje goed geslapen?

Darmkrampjes, ja dat is voor ons al lang geleden...

jikke: meisje knuffel van Kailynn, maaar 1 voordeel je hebt het gehad kailynn moet het nog krijgen.

Janette: hopelijk ben je een beetje bijgetankt.

ga lekker met het meisje spelen....

5. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn was vanmorgen om 7.00 wakker. Viel wel tegen na ruim een week 7.30. Je zou zeggen wat maakt dat half uurtje nou uit. Maar dat scheelt voor mijn gevoel behoorlijk veel.

@Noralien: Jeetje, al 2 kiezen. Ze slaat haar hoektandjes dus voor het gemak maar even over ;)

@Lianne: Ik had van mezelf ook nooit gedacht dat ik zo'n enthousiaste forum gebruiker zou worden. En de datum voor de volgende meeting is volgens mij nog niet officieel bevestigd. Lola weet er meer van (als het goed is ;) )

@Bianca: Lynn is zeker aan het rommelen met slapen. Is bijna geen touw meer aan vast te knopen :( Lastig hoor. Zou zo snel niet weten wat je eraan kunt doen. Kan alleen maar met je mee hopen dat het snel weer beter gaat. Kan me geen voorstelling maken van bekkenpijn maar zou het best een dagje van je over willen nemen! Zijn er echt geen pijnstillers die je daar nu tegen mag gebruiken? En heb je iedere dag zoveel pijn of verschilt dat per dag? Hoop dat de laatste weken van je zwangerschap voorbij zullen vliegen. Zou graag bij je langs willen komen voor wat afleiding maar dat is mss leuker als de beeb geboren is.

@Lola: Heel originele banner! En ik zie wel heel duidelijk dat ze op ieder fotootje een stukje ouder is hoor. Dus mij fop je niet met door elkaar husselen ;)

6. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    O ja, nog een vraagje. Is bij jullie het kdv ook gesloten tussen Kerst en Oud & Nieuw? Ik dacht dat dat heel normaal was maar heb es om me heen nagevraagd en andere kdvs zijn gewoon open :( Het staat wel in de overeenkomst maar heb daar destijds eigenlijk overheen gelezen. Vind het bij nader inzien best suf. Ik betaal nml wel gewoon voor die 3 dagen en moet bovendien vrij nemen :rolleyes:

7. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    @eve hier is hij gewoon open..afgezien dan van de feestdagen
    Teun is gister dus ook gewoon heen geweest .
    ik moest een halve dag werken...kon geen vrij krijgen omdat er te weinig mensen zouden zijn....nou ze zaten afgelopen maandag en zitten vandaag met nog minder mensen..maar ach....

had je net nog gebeld......maar je zag zeker een onbekend nummer en wilde niet opnemen ;) hihiihihhhi

8. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Als Fynn slaapt zet ik tegenwoordig altijd het geluid vd telefoon uit. Hij is er nml al een paar keer wakker van geworden. Heb je dus niet gehoord :oops: En als ik zelf iemand ga bellen wordt hij wakker van mijn stem. Best lastig. Maar gelukkig heeft hij daar 's avonds geen last van en blijft alles gewoon aan (behalve de deurbel). Ik zal je binnenkort zelf weer ff bellen als Fynn lekker aan het spelen is. Of wordt Teun dan wakker ;)

9. Duckie

Duckie Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    1,410
    0
    0
    @Eve: Wandelze! Ik vind het echt jammer dat we niet konden komen, al had het achteraf misschien best gekund, want het gaat weer helemaal goed met d'r. Maar geloof dat het wel fijn is dat ze gewoon even een paar dagen lekker in d'r eigen omgeving is. Ik pb je snel voor een nieuwe datum.
    Ons kdv is dicht tussen oud en nieuw, maar ik betaal daar niet voor. En ons kdv is ook 3 weken dicht in de zomer, tijdens de bouwvakantie. Ook dan betalen we niets. En voor ons maakt het ook niet zoveel uit, want wij hebben die weken ook altijd vakantie, omdat jeroen daar aan gebonden is. Maar anders is het natuurlijk heel lastig.

@Noralien: Zo, nu al kiezen! Demi heeft nog steeds maar twee tandjes.

@Bianca: Wat ontzettend naar dat je weer zoveel bekkenpijn hebt. En de combinatie met nesteldrang is dan wel heel erg lastig.

@Lola: mooie banner hoor!

10. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    @Duckie: Komt wel goed hoor. We zien elkaar snel! En 3 weken dicht in de zomer zou voor mij nog veel lastiger zijn dus wat dat betreft mag ik dan weer niet klagen. Denk echter dat ik er toch wel iets over ga zeggen dat ik het raar vind dat ik gewoon moet betalen.

11. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    @Eve nee hoor Teun slaapt gewoon lekker door....ook laatst toen de stratenmakers bezig waren onder zijn raam met zo'n trilding...hij sliep door en wij hebben ook een harde bel maar ook daar slaapt meneer doorheen...waarschijnlijk van zijn papa overgenomen
    en dan hebben wij hier nog het voordeel dat Teun boven slaapt en ik beneden in de kamer zit.....
    maar we bellen wel weer..... ;)

12. Duckie

Duckie Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    1,410
    0
    0
    ooooo, wat erg, ik vergeet de felicitaties voor koen!
    Snel even een mooi plaatje zoeken!

13. Duckie

Duckie Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    1,410
    0
    0
    KOEN,

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN EEN DIKKE KNUFFEL VAN DEMI!

14. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve: bij ons op het DORP is het kdv zelfs gewoon open.
    lijkt me lastig als fynn van alles wakker wordt.
    Kailynn slaapt gelukkig overal door heen zelfs haar raam staat nu ze slaapt op een flinke kier.

jeetje kdv dicht in de bouwvak, eigenlijk discriminatie: wij kunnen heel slecht vrij krijgen in die weken omdat dan de voruween waarvan de man in de bouw zitten meestal vrij zijn.
    Gelukkig hebben wij nooit problemen met de vakanties omdat arno de schoolvakanties vrij eeft.
    Alleen koninginnen dag is lastig bij ons omdat het een drukke dag voor arno zijn bedrijf is.

Hebben jullie al vakantie plannen?
    Wij gaan waarschijnlijk de 2de week van de mei vakantie iop vakantie naar pony park slagharen.
    mijn schoonouders zijn dan 35 jaar getrouwd.
    Hopelijk lukt het mij en mijn schoonmoeder om het vrij te hebben.

15. @Eve: Het kdv waar Jasmijn naar toe gaat is altijd open, behalve tijdens de feestdagen zelf. Op 24 december en 31 januari sluiten ze wel al om 16.00 uur. Jasmijn is de afgelopen week dan ook gewoon geweest, ondanks dat Roy en ik vrij hadden. Zo hebben we lekker wat dingetjes kunnen afhandelen waar we anders niet zo snel aan toekomen...

@Janette: Lekker hè wanneer je kindje uitslaapt? Jasmijn deed ons afgelopen week maar liefst twee keer een plezier door tot 9.30 uur te slapen... :oops:

@Slingding: Wij twijfelen nog dus nog een keertje met het vliegtuig naar zo'n kindvriendelijk vakantiecomplex gaan (net als vorig jaar dus, want dat was ontzettend goed bevallen...) of met de auto naar Italië (eigenlijk ons favoriete vakantieland. Ik neig zelf naar het eerste, omdat ik opzie tegen de lange autoreis. Maar eigenlijk is het financieel gezien niet slim om met het vliegtuig op vakantie te gaan, omdat Roy een leaseauto heeft en een autoreis dus 'niets' kost...

16. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik zie op tegen het vliegen met zo'n kleintje,
    Wij zouden dan een week gaan en als je dan ongunstig vliegd hou je maar 6 dagen over en als je dan ook nog midden in de nacht moet gaan reizen iheeft kailynn eerst 2 dagen nodig om bij te komen,
    Lang reizen met de auto lijkt mij ook niks (we konden het allemaal kiezen hoor van mijn schoonouders...
    maar ik blijf liever in eigen land omdat je dan niet heel lang hoeft te reizen en ik ken nederland zelfs maar voor de helft.waarom zou ik dan heel ver weg gaan?
    Ik zie altijd een hoop beren op de weg hoor.
    Hotel leek mij ook niet praktisch omdat je dan altijd zit met op het moment dat kailynn slaapt je daar moet gaan zitten op die kamer en dan ook in 1 ruimte bent.
    appartement of huisje is dan ideaal.

17. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    @Slingding wij zijn uitgenodigd om met me schoonouders een week naar griekenland tegaan.. 29-09 vertrekken ivm hun 40 jarige bruiloft....dus die reis is al geboekt...we gaan met Go-best en dan naar zo'n park waar ook alles te doen is voor de kids...maar dit is een klein complex dus dat is wel lekker.....en we hebben een familie kamer dus 2 slaapkamers en zitje...

en zelf willen we ook nog wel weg..zou wel iets van LAndal of zo worden...ik zat ff te kijken naar het land van Bartje...heeft iemand hier ervaring mee?

18. @Janette: Wij zijn afgelopen zomer dus met Go Best naar Corfu geweest. Wij hadden ook een speciale familiekamer (met een aparte slaapkamer voor Jasmijn, ideaal!) Wij hebben ons daar erg goed vermaakt. Als we dit jaar weer gaan vliegen, zal het weer met Go Best zijn. De speciale KidsWorldClub parken lijken sterk op het concept van Club Med, maar dan een stuk betaalbaarder... :D

@Slingding: Je hebt aan één kant groot gelijk hoor wat Nederland betreft. Als het mooi weer is, is er geen land zo mooi als ons eigen landje. Maar ja, de Nederlandse zomers hè? Als je pech hebt (en dat hebben we al een paar keer gehad in Nederland of redelijk in de buurt), dan zit je twee weken op de camping of bungalowpark in de regen...

19. lianne

lianne Bekend lid

Nov 19, 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

Koen, gefeliciteerd met je eerse verjaardag

20. lianne

lianne Bekend lid

Nov 19, 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Lola, gave banner geworden hoor.

Janette, het land van Bartje is een heel mooi park, hele mooie boerderijtjes...
    Ook veel leuke dingen voor kleine kinderen.
    Wij zijn er 1,5 jaar geleden geweest, een echte aanrader.

Share This Page