December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo allemaal,

Zo te horen was het erg gezellig op de meeting :D

@Molly ik heb helemaal niet zo heel erg veel kleren maat 62,ik heb wel veel rompers in maat 62.

@Slingding leuke kleren heb Kailynn aan zeg.

Wessel slaapt overdag best veel de laatste tijd dat is echt zo sinds hij overdag op zijn buik ligt.
    Ik heb net de rompers maat 56 weggehaald ze zijn nu echt wel te klein dus nu krijgt hij maat 62 aan,wat gaat het hard hé mijn kleine jongen word al groot :)
    Hij past ook al een pakje maat 62 hij past sommige maat 56 nog wel maar echt niet voor lang meer.

Ik heb op de beurs van VSM druppels gekocht speciaal voor na de inenting het heet Tujababy ben benieuwd of het een beetje helpt,hij krijgt 26 februari zijn eerst inenting.

2. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Hoi hoi,

Ben gisteren naar de negen maanden beurs geweest en heb daar een nieuwe borstkolf gekocht van Avent... Nou vind ik het heel moeilijk om een goede manier te vinden om te kolven, bij de medela ging het vanzelf en hier moet je ze;f een ritme zoeken... Kan iemand me misschien wat tips geven? Ik ben in ieder geval al heel blij dat ie niet zo`n herrie maakt...

Groetjes Kim.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    iedereen koopt waarschijnlijk kleertjes in de uitverkoop. maar jammer is het wel, en snap ook niet dat ze niet even navraag doen of sommige winkels hebben ook een tabel.

safouane heeft net van de week de laatste maatjes 50 niet meer aan. maar 56 zit goed, en soms ook al 62, heb het idee dat we maat 56 heel snel voorbij zijn.

meneer is vanavond nog een tijdje wakker geweest, maar is makkelijk weer gaan slapen. als we na de voeding even babbelen en knuffelen is die heel snel al weer moe.

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noura: wanneer is je zoon wat meer gaan slapen? Pas toen ie puber werd :( Ik mag toch hopen dat dat wel wat eerder was want anders heb ik nog een lange weg te gaan :(

@Molly: Sorry, je hebt gelijk :oops: Maar het is zo vermoeiend om een kind dat niet slaapt overdag bezig te houden dat de nachten gewoon heel kort lijken.

@Vales: ben vergeten Tuja druppels te kopen :( En morgen krijgt Fynn z'n prikjes. Suf van me. Maar ja, het is ff niet anders.

Ben gisteren overgegaan op maat 62. Vooral de rompertjes zaten ineens wel erg strak. Helaas spuugde Fynn meteen over z'n nieuwe outfit heen. En niet zo'n klein beetje ook. Tja....

5. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D morguh dames,

Ben ff een dagje niet geweest, sorry.... Gistermorgen lekker uitgeslapen, helaas was ik 's nachts wel een paar keer wakker. Gelijk maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om het een en ander op te ruimen/schoonmaken. En toen hebben we Jayden zo tegen twaalven opgehaald. Hij was superlief geweest, is lekker met opa in bad geweest en heeft op 1x wakker worden(=speentje geven en weer slapen hahaha) na de hele nacht lekker doorgeslapen! Opa en oma ook weer blij, die zien hem al vaker komen hahaha

Toch heb ik het idee dat hij bij hun veel rustiger is! Hij slaapt daar vrijwel direct als ze hem in zn bedje leggen. Hier moet ik eerst nog 4/5 keer terug op hem te troosten.... snap ik dan weer niet...Hij wordt hier ook tussen zn slaapjes elke keer wakker, en bij hun slaapt ie aan een stuk door!? :(

Aankomende week is mijn laatste week verlof alweer! Daarna lekker 3 daagjes werken.

Ik heb ook een boel foto's van de meeting gekregen via de mail, hardstikke leuk!

Slingding, ik vind het een hardstikke leuk setje wat je heb gekocht voor Kailynn. Wat voor n maat schoentjes heb je voor haar? Ik heb wel wat schoentjes voor Jayden, maar die past ie allemaal nog niet!

Molly, wij hebben ook superveel in mt 62. Gewoon lekker elke dag wat anders aan! Veel plezier bij de film.

aan alle meiden die carnaval vieren; heel veel plezier!

verder weet ik het ff niet meer....:oops:

groetjes Lisette

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Setje: haha...ik ken dat. Fynn slaapt bij opa en oma overdag ook vaker en langer. Heel frustrerend soms :( Je zou bijna aan jezelf gaan twijfelen. Maar ja, ze zeggen niet voor niets:' vreemde ogen dwingen' en 'moeders moeten gepest worden'. Daar houden we het dan maar op :D

Je schreef ook dat jullie wel es naar Duitsland gaan. Naar welke plaats gaan jullie? En hebben ze daar ook een DM drogist? Daar koop ik nml graag.

Ik moet 2 maart weer gaan werken. En jullie?

7. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D ik hoop dat het dat dan is eve.... ik dacht al bijna dat hij het misschien bij opa en oma leuker vindt als thuis :(

Wij gaan in Duitsland boodschappen doen bij de Real die is in Rees. En om te shoppen gaan we altijd naar Oberhausen naar de Centro (overdekt winkelcentrum, grooooooot) en daar hebben ze ook een dm. Ik koop daar altijd heel veel, shampoo, douchgel, haarlak en schuim enzenz. Heb nu voor Jayden ook weer de nodige spulletjes gekocht.

Oh, ja en 27 februari is mijn eerste werkdag....

groetjes Lisette

8. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    setje, Ik kan mijn banner wel oppakken maar als ik zw pagina open met profiel en ik wil hem in onderschrift plakken, kan ik plakken niet gebruiken, dit is dan niet mogelijk, sijn er nog andere opties?
    Ik vind de banner nl zo leuk geworden en vind het jammer dat ik hem nu niet kan showen.

Dimphy heeft nu niet zo verschrikkelijk boos gehuild bij de therapie,
    wel heel verdrietig brabbelend huilen.
    Haar hoofdje wea wel heel ontspannen na de therapie.Ze slaapt als een roosje overdag.
    Ik zie haar bijna niet, half uur wakker , bijna 2 a3 uur slapen.
    Ze is dus al wel veel rustiger geworden.
    Combinatie van inbakeren en cranio -sacraal, ik ben helemaal blij voor haar.
    (ook voor mezelf)

Andere dochter lekker vakantie, gaan woensdag in onze nieuwe stad zutphen samen naar het theather, Kikker in de wolken.
    Heb er zin in.
    Ons huis begint nu een beetje in opbouw te komen, kleurtjes op de muren, vloeren liggen klaar om te leggen...
    Nu begint het een beetje je eigen huisje te worden.
    Grappig wijkje hoor, staat ineens de buurvrouw in de keuken.. dit doen ze bij ons in Rheden echt niet zomaar.

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallooo,

Ik heb net de foto's ergens anders online gezet want op die andere site kon ik sommige foto's niet plaatsen. Ik heb jullie net een mailtje doorgestuurd. Mocht je geen mailtje hebben, stuur me dan even een pb met je emailadres. Dan stuur ik het alsnog door. Inmiddels staan er al 71 foto's van de meeting online maar dit zal nog wel uitgebreid worden.

Gr Otje

10. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    @Lianne, je moet de link die ik heb gemaild kopieren en niet de foto banner zelf.

11. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo Meiden,

Ik ben het hele weekend niet geweest hier, mijn excuses hiervoor. Vrijdag was me vriend nog steeds thuis, die heeft namelijk heel erg last van ze buik sinds donderdag.

Gister waren we naar de huishoudbeurs en 9maandenbeurs geweest, het was hier heel erg leuk. We waren er nog nooit geweest, sebas en thijmen waren samen met mij. Sebas is samen met thijmen in een ferrari op de foto geweest, thijmen is ook nog samen met mij op de foto geweest en 1x samen met sebas en mij. Hij is ook nog 3x alleen op de foto geweest, de meeste foto's hebben we gratis gehad. Ik heb ook meteen een afspraak gemaakt voor een fotoshoot in de v&d van thijmen, ik krijg dan voor 8.95 een fotoshoot en een gratis foto van 20x30cm.

Ik kwam gister ook Batchie met Vishesh ook nog tegen op de 9maandenbeurs, dit was echt heel erg leuk. Nu heb ik haar en Vishesh ook een keer in het echt gezien, en zij mij en thijmen.

Vandaag gaan we niet veel doen, misschien even naar Amstelveen toe. We hebben namelijk op een woning in Amstelveen op een 1gezinswoning gereageerd, hier waren/zijn we 3de op. Alleen nu hopen dat we hem krijgen en niet dat nummer 1 of 2 hem neemt, maya dat zal wel zo zijn en helaas moeten we dan gewoon weer verder zoeken.

12. keizerin

@Debbie wat leuk zeg dat je Batchie tegen kwam.
    Heb je nog meer op de beurs gekocht?
    Ik had Wessel toch maar niet meegenomen en toen ik zag dat ze foto's maakten had ik wel een beetje spijt.
    Hopelijk krijg je die woning.

@Lianne ik zou het niet echt fijn vinden als de buurvrouw opeens in de keuken staat :(

Gadver ja bijna weer werken zie er zo tegenop :( ook al is het maar 2 dagen wat ik ga werken.
    Soms denk ik weer ik moet niet zo zeuren ik mag blij zijn dat ik maar 2 dagen hoef en kan werken sommige moeten fulltime blijven werken.
    Volgens mij moet ik 5 maart weer beginnen.

@Setje jeetje voor jou komt het zeker weer dichtbij dat je weer moet werken.

@Molly was het een leuke film?

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    leuk debbie dat je het naar je zin hebt gehad op de beurs, en grappig dat je iemand van het forum tegen bent gekomen. wisten jullie van mekaar dat jullie gingen? of herkenden jullie elkaar van fotos?

oh god nee eve, gelukkig is die wel eerder langer gaan slapen hoor. dat was ook wel in zijn eerste jaar nog.na de hectische eerste weken, of maanden, sliep die snachts en na de ochtendfles geloof ik ook nog. hij was vaak pas tegen 10 uur in de ochtend wakker.
    hij begint nu echt te puberen, echt hangen op de bank, altijd moe, alles gaat die zooohoo doen... ach en als je hem dan ziet met zijn kleine broertje, zo aandoenlijk.

ik zit nu te wachten op mijn dochter, die word zo thuis gebracht van haar slaapfeestje. met haar hele voorraad... pff echt een meid, ze heeft mee: dekbed, kussen, mooie kleren (modeshow), singstar van playstation (karaoke) al haar hartjes kussens.

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    goh lianne, hier bij mij staan ze gelukkig niet zo maar in de keuken, is 1x gebeurd maar heb wel laten merken dat ik dat niet leuk vind. dus gebeurd ook niet meer.

wel spannend dat alles zo opschiet. oja, dinsdag na de vakantie doen ze hier vastenavond vieren, gaan de kids verkleed langs de deur om snoep te halen. en dan staan ze voor je deur een liedje te zingen. dus als jullie dan in je huisje staan weten jullie dat. anders sta je mischien raar te kijken.

molly hoe was de film?

ik heb net ook de fotos gekeken, van de link van otje. heel leuk om te zien, en volgende keer hoop ik echt dat ik van de partij kan zijn

15. keizerin

@Noura waar staat die link dan?
    En ja als ik vroeger bij iemand ging slapen nam ik ook van alles mee :)

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik stuur hem je wel even, had hem in mijn email

17. keizerin

Dank je wel :D

18. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Hoi meiden,

De film was leuk, duurde wel erg lang! Om half 11 begon ie en om 13 uur was ie afgelopen. Ik had dus ook geen tijd meer om iets te gaan drinken, want mijn borsten stonden op springen!

Dain heeft vannacht trouwens doorgeslapen! Tot 7 uur. Wel wilde hij daarna om de 2 uur eten en wil het slapen ook niet zo lukken, maar toch! Michel was blij dat ik weer thuis was, Dain was steeds aan het huilen en Michel wist niet waar. Dain miste zijn moeder natuurlijk gewoon!

Ik moet trouwens 12 maart weer werken. Was eerst 26 februari, maar doordat Dain zo laat pas geboren is, mag ik nu lekker langer thuis blijven, toch nog een voordeel! Ik ga 4 dagen werken, met de woensdag vrij.

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik heb even een menstruatievraagje... Hoop dat jullie me kunnen helpen. Toen Koen 4 weken oud was werd ik ongesteld. Ik wist ook zeker dat het mijn menstruatie was omdat ik niet echt lang heb gevloeid en toen was het echt weer helder rood bloed verlies. Ik ben toen weer met de anticonceptiepil begonnen. Na 2 weken pil slikken kreeg ik weer licht bloedverlies. Nu heb ik afgelopen woensdag de laatste pil van de strip geslikt (3 weken = 21 stuks) en heb nu dus mijn stopweek en ben echt hevig ongesteld. Ik verlies heel veel bloed en zelfs weer stolsels. Sorry voor het smerige verhaal maar ja... Ook voel ik me vandaag wat moe en duizelig en mijn hoofd voelt heel zwaar. Is het normaal dat ik zo hevig ongi ben? Herkent iemand dit?

Gr Otje

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik heb trouwens net via Ebay een heel leuk jasje gekocht van Noppies!

Deel Deze Pagina