Hallo! Wat een leuke dag hebben we gehad gisteren. Het was hier ontzettend druk maar ook erg gezellig. En Koen bleef eigenlijk vrij rustig onder alles. Mijn ouders en zus en vriend waren hier tegen 14 uur. Koen was tegen 15 uur moe en is toen naar bed gegaan. Ondertussen kwam de rest van het bezoek binnen. Tegen 16 uur was Koen weer wakker en haalde Steef hem uit bed. Hij keek wel even heel erg verrast toen hij beneden kwam in een woonkamer vol bezoek! Daarna cadeautjes uitpakken (met hulp van Sara) en hij heeft gewoon lekker zitten spelen ondanks alle drukte. Rond 18 uur was al het bezoek weer naar huis en toen merkte je wel dat Koen echt heel erg moe was en we hebben hem nog wat te eten gegeven en rond 18.45 uur in bed gestopt. Daar is ie heerlijk gaan slapen tot vanochtend 7.30 uur. Hier wat foto's... Koen met de kroon die Sara voor hem had gemaakt (die hij niet op wilde)
Jikke: Als laatste in de rij sluit jij de verjaardagen af! en zijn alle beeb 1 jaar! Gefeliciteerd en een hele fijn dag vandaag!!!
Otje: het ziet er en klinkt gezellig uit gisteren op Koen zijn verjaardag. Eve: naar de sneeuw is ook leuk om te doen.. en strand daar kunnen ze geen genoeg van krijgen. Mijn schoonouders wonen ook 5 minuten van het vlissingse strand. Kailynn was om 8.00 uur wakker en sliep erna niet meer dus heb har eruit gelegd om nog tussen ons in te liggen nou daar viel ze voor het eerst tussen in in slaap, maar Arno wilde eruit en ik bleef liggen maar de nood werd hoog dus kailynn voorzichtig opgepakt en ze ligt nu nog heerlijk in haar eigen bedje te slapen. Zo even boodschappen doen eten en naar bed. Nog eens een vraag: de gene die een beebiesite hebben, zetten jullie hem om in een dreumes site? Ik heb het wel gedaan omdat ze een dreumes is nu maar een nadeel is dat de url ook veranderd. maar alles verandsers naar dreumes want je hebt dan geen babyboek meer maar een dreumesboek (kijk maar bij kailynn)
@Otje: Zo te zien en te lezen was Koen z'n verjaardag een succes En wat een leuke jongen is de vriend van je zus @Cynthia: Jeetje, wat is Kailynn een slaapkop Ze slaapt nu dus al vanaf gisteravond? Pfff, hoe lang is dat wel niet?
ze is om 19.30 uur gaan slapen tot 8 uur heeft toen de fles gehad ging toen niet meer slapen en om 9.45 is ze tussen ons in in slaapgevallen. eve: jij geeft ook goede nacht van nutrilon toch? met welke speen geef jij dat? kailynn gaat het met een papspeen te snel en met een nr. krijgt ze het er niet uit. Nu deed ik extra bambix erdoor om hem te verdikken en dan met de papspeen maar ja..
@Cynthia: Heb nu al een paar dagen gewoon Friso 3 gegeven voor de nacht aangezien Fynn later en meer heeft gegeten dan normaal. Maar als hij op het kdv heeft gegeten dan geef ik hem idd Nutrilon Goedenacht. Doe dit met een Difrax speen maat M en dat gaat prima.
O ja, even een msn vraag. Er zit iemand in mijn lijstje met de naam 'christienlups'. Weet iemand wie dit is?
@Slingding: Ik zet de site van Jasmijn bewust niet om naar een dreumessite. Ik ben nooit van plan geweest om de site 'eeuwig' aan te houden en wil hem definitief gaan sluiten wanneer Jasmijn ongeveer anderhalf jaar oud is. Dan hebben we alle belangrijke mijlpalen in het leven van een baby wel gehad. Dan laat ik de hele site op cd branden en hebben we een leuke digitale versie van het babyboek. Ik zou al wel héél snel zwanger moeten worden, wil ik de site aanhouden. Anders open ik tegen die tijd gewoon een nieuwe voor het brusje...
De definitieve datum voor de volgende meeting is 23 februari... En dit is de locatie die ik een poosje geleden had uitgekozen: http://www.kidzcity.nl/attracties.html
staat n mijn agenda en de link is aan mijn favoriete toe gevoegd. ga kailynn uit bed halen die is net wakker.