wat vervelend Otje, zo'n heftige ongesteldheid. Ik herken het alleen niet. Ik ben het nu weer voor't eerst, maar het is heel weinig, maar duurt wel lang... Maar ik heb wel gelezen dat het de eerste keren heel heftig kan zijn Debbie: ik hoop dat je het huis krijgt: derde is wel heel hoopvol. Waar in A'dam woon je nu ergens? Slingding: heb jij de CD's van Kleintje klassiek al? Ik kreeg ze vrijdag en ik vind ze erg leuk. Ik ben benieuwd hoe jij ze vindt. Lies
@Otje, ik ben de eerste keer bijna 2 weken ongi geweest! Maarre, ik zou het wel ff in de gaten houden, als je duizelig bent en moe kan het betekenen dat je teveel bloed verliest.... anders als het morgen niet iets minder wordt de ha ff bellen! Leuk jasje trouwens! groetjes Lisette
Heej ladies. Over dat ongesteld zijn. Ik ben t nu 15 dagen :s T is niet zo heel heftig, maar ben t nu wel behoorlijk zat. Eerst vloeien, tot spotting van t spiraaltje zetten en meteen daar achter aan ongesteld. Bah!
Wow Slingding, da's een toffe outfit.... Daphne: ik heb ook hulp van mijn man nodig voor de foto's.... Saar: leuke foto's hoor, die waren het wel waard om de computer een keer te laten vastlopen.... Saskia: lekker he masseren. Ik ben gisterochtend ook naar de babymassage geweest en Nick kan er ook wel van genieten... Noura wat lekker dat Safouane zo lekker slaapt. Nick slaapt ook redelijk was, maar vannacht en vanmorgen heeft hij echt liggen maffen. Gisteren om een uur of 8 is hij gaan slapen en vanmorgen om 11 uur was hij pas weer echt wakker. Tussendoor heeft hij wel twee voedingen gehad, maar was er weinig teken van leven, zeg maar.... lastig he Molly die kleertjes in goede maten, maar verkeerde jaargetijde.... Ik heb ook behoorlijk wat kleertjes van vriendinnen die ik mag lenen, maar die wat jaargetijde ook niet kloppen. Allemaal t-shirtjes 62 met korte mouw en zo.... He Kim, over de kolf. Je zet handmatig eerst in. Ik doe dit meestal ongeveer een minuutje zoekende naar een prettig ritme. Dit is bij mij ook niet altijd hetzelfde. En dan de automatische knop aan.... Al doende went het wel... Setje wat lekker dat je zo hebt kunnen uitslapen En vreemd dat Jayden bij opa en oma zo makkelijk doorslaapt... Lianne wat fijn dat Dymphy het zo goed doet door de therapie... Debbie grappig dat je Batchie tegenkwam. Had je dat afgesproken? Duim voor je dat die woning voor jullie mag zijn... Otje: men zegt dat de eerste menstruatie heftig kan zijn, dus het zou kunnen. Ik heb zelf mijn eerste menstruatie ook al gehad. Dit was nadat het vloeien zo ongeveer een dag of 3 gestopt was. Ik had toen ook veel meer bloedverlies en wat stolsetjes... en dan geef ik nog wel BV.... Heb overigens het idee dat de volgende ongi er ook al weer aankomt..... enne: lief jasje hoor.... ik ben trouwens aan het kijken of ik MSN begrijp en er mee kan werken. Willen mensen die dat iwllen hun mailadres nog effe naar mij sturen met een PB-tje, dan kan ik jullie toevoegen, anders moet ik zoveel pagina's terug gaan zoeken. enne slingding... die van jou heb ik dus al he... Ik ben vanmiddag naar de carnavalsoptocht wezen kijken en morgen ook weer naar de kinderoptocht. Drukke dagen dus.... en weinig thuis. Ik moet officieel 9 maart weer beginnen met werken. Aankomende woensdag en donderdag ga ik echter alweer freelance werk doen. Ik heb er echt zin in... Karin
heb 'n nieuw programmaatje! Kan ik echt uren achter de pc zitten een beetje uitproberen....das voor mij lekker ontspannen!
@otje: heb ook gehoord dat het in het begin erg heftig kan zijn. Heb zelf alleen heel lang gehad, bijna 3 weken en toen stopte ik met de nuvaring en werd ik weer ongesteld Leuk die foto's van de meeting. Lijkt me erg leuk om er de volgende keer ook bij te zijn. @duikster: hier vanmiddag ook naar de carnavals optocht gaan kijken in maastricht. Met het weer hebben ze geboft. Ik houd niet zo van carnaval, dus dat was het alweer voor mij Ik ga 2 april weer beginnen met werken, heb nog 1 maand verlof genomen in maart. Van de ene kant wel fijn, maar zou ook wel weer willen gaan werken. Weer wat anders aan je hoofd dan alleen maar baby Omdat ik geen 5 halve dagen kan gaan werken, neem ik 2 dagen ouderschapsverlof op voor 6 maanden en ga dan 2 dagen werken. Daarna weer 4 dagen en neemt mijn vriend 1 dag ouderschapsverlof op. Denk dat ik zelf dan een tijdje ook nog een halve dag verlof per week neem, zodat ik maar 3.5 dagen hoef te werken. Merk toch dat ik het wel moeilijk vind om weer te beginnen. Maar dat zal iedereen in het begin wel hebben. Zou het liefste zelf voor hem willen zorgen, maar helaas hebben we het geld toch nodig.
@Setje: Jij kunt echt leuk knutselen! Hieronder mijn resultaat van een uurtje fröbelen... Deze foto heb ik ook naar mijn werk gestuurd. Daar wilden ze namelijk een foto van Jasmijn op canvas laten afdrukken en zo'n collage leek mij leuker dan een gewone foto. Hier alles rustig. Ik had vandaag eigenlijk naar de 9-maanden-beurs willen gaan, maar was gisteren vergeten om bij de Prenatal kaartjes te kopen. Vanmorgen hadden we eigenlijk niet zo'n zin meer...
@Otje: heb ook gehoord dat de eerste menstruatie heftig kan zijn. Ik ben nog steeds niet ongesteld terwijl ik geen bv geen. Vind dat eerlijk gezegd ook nogal vreemd. Tja, zo is er altijd wat @Setje en Lola: superleuk die collages! Wou dat ik tijd had om te frobelen maar helaas heb ik hier nog steeds een zeer wakker mannetje. Dus als ie even slaapt ga ik snel opruimen etc voordat ie weer wakker wordt Hoop echt dat de dag een keer komt dat ik meer tijd heb voor andere dingen. Vanmiddag moeten we naar het cb voor z'n eerste prikjes. Ben erg benieuwd hoe hij daar op reageert.
Hey Noralien en Lola. ook 2 Sittarders hihi mijn vriend komt daar ook vandaan en tot aan de bevalling was ik elk weekend daar... Zou gister ook naar het carnaval gaan maar had ineens niet echt zin meer Zijn jullie ook naar het kindercarnaval geweest? Ben zaterdag naar de 9maandenbeurs geweest zooooooo ik heb echt zoveel dingen gekocht, ging toen daarna nog naar de huishoudbeurs pff dat doe ik dus nooit meer op zaterdag het was zoooooooooo druk niet normaal joh.. Ben op de 9maandenbeurs debbie nog tekgengekomen, herkende haar van de foto's hihi heb daar veel fotos latgen maken joh.. 1 zo een glamourfoto, 1 van volgensmama.nl en ook nog 1 van nestle en kan nog bij potraitpalace een foto laten maken voor 4,95 Dit is de foto van volgensmama.nl
Hallo Meiden, Thijmen heeft het erg goed gedaan vannacht, hij kreeg om 21.30 ze laatste fles en om 08.00 ze eerste fles. Nou ik mag dus echt niet klagen hoor, echt heel erg goed van hem. Gister zijn we even naar Amstelveen geweest, we gingen even kijken naar die woning. We konden natuurlijk nog niet binnen kijken, hiervoor moeten we wachten op een brief van de gemeente waarin staat dat we mogen kijken. We liepen wel even langs het rijtje en zoals we konden zien een ruime woonkamer, heel erg lange gang, vaste trap naar zolder, echt een hele mooi tuin en een hele mooie en rustige wijk. Ik was ook ongesteld, ik ben het trouwens maar een week geweest. Vandaag is het eigenlijk echt gestopt, ik hoop ook dat het weg blijft. Heb ook wel eens dat het 1 of 2 dagen stopt, dan daarna begint het weer. Ik heb gekocht op 9maanden en huishoudbeurs: Ehm fotolijstje met thijmen ze foto, Schoentje van steen met thijmen zijn foto erop en een blauwe veter erin, Ook nog 3x panoramafoto en 2x andere foto's. Heb ook een bon gekregen voor een fotoshoot bij v&d van thijmen, hun bellen me van de week. Ik heb slaapzachtpakket, boyspakket en geurbuiltjes van zwitsal gekocht, ik heb diverse potjes en fruithapjes gekocht. Ik heb 2 blue wonder producten gekocht. En verder niet echt veel bijzonders, ik wou wel zo een draagzak hebben zoals saskia heeft. Ben/was alleen vergeten hoe die heten, dus kon ik hem ook niet kopen. Lies: Ik woon nu in amsterdam west/bos en lommer en jij? 3de is inderdaad wel hoopvol, maar we zijn gister wezen kijken en het was echt een hele mooie woning. Daarom denk ik haast wel dat nummer 1 of 2 hem zal nemen, maya hopen van niet natuurlijk dus meiden duimen allemaal haha. Ik kwam batchie zomaar tegen, we hadden niks afgesproken ofzo. Ik herkende haar niet, ik ging gewoon in een rij staan bij een fotograaf. Toen zei ze tegen mij, jij bent toch ook van het forum? Jij bent toch debbie en dat is toch thijmen>? Toen zei ik ja inderdaad, dus zij had mij wel herkend van een foto en ik haar niet. Maar vond het wel heel erg leuk hoor, zonder dat je het verwacht elkaar eens in het echt te zien. Ik wordt trouwens echt gek kwa kleertjes, elke keer trek je iets aan en dan past hij het niet meer. Dan kan je weer gaan omkleden en weer iets anders aan doen, soms vind ik het ook echt heel jammer. Had je net zo een leuk pakje past hij het niet meer, zelf vind hij aan en uitkleden ook niet zo heel leuk. Als het hem te lang duurt wordt die echt driftig en boos en krijst hij de hele boel bij elkaar, hij heeft dan ook echt grote tranen en groot verdriet. Meiden ik ben er trouwens over uit, woensdag ga ik lekker zwemmen met thijmen. Moet nog wel ff zwembroekje halen, maar dat komt wel goed.
hee Lola, dat ziet er gaaf uit zeg! En wat leuk dat ze dat op canvas gaan maken! Debbie en Batchie, lekker geshopt zo te zien! En wat grappig idd dat jullie elkaar daar tegen gekomen zijn! Debbie, ik zal voor je duimen dat jullie de woning toegewezen krijgen! Zou wel lekker zijn als Thijmen wat ouder is ook lekker in de tuin kan spelen. En wat een slaapkop zeg, doet hij dat elke nacht zo? Eve, jouw tijd komt ook nog wel hoor! Is hij niet al een klein beetje rustiger geworden? Veel succes met de prikjes vanmiddag. Jayden werd er heel slaperig van (aangezien ze zoveel op elkaar lijken hihihi) En heeft alleen gehuild toen de prikjes werden gezet. groetjes Lisette
Setje bijna elke nacht doet hij dit zo inderdaad, het is een echt slaapkop hoor. Overdag is die nu wel heel erg veel wakker hoor, soms is die overdag ook wel eens heel er huilerig en dat is ook zeer vermoeiend natuurlijk he haha. Inderdaad flink geshopt, maar gelukkig niet teveel geld uit gegeven dus. Jaa zeker heel leuk als die wat ouder is om in een tuin te kunnen spelen, want nu heb ik alleen maar 2 balkonnetjes. Kijk dit is sebas met thijmen in een ferrari op de 9mndbeurs, echt heel erg leuk toch? Alleen jammer dat thijmen op de foto gaapte, maya volgende keer beter :
leuk die foto debbie, ik wist niet dat dat kon joh, zag alleen dat er een nk autostoeltje plaatsen was... jammer joh anders had ik er 1 met vish l;aten maken..
Ow das inderdaad heel jammer batchie, jaa ik zag het heel toevallig dus. Sebas wou het eerst niet, maar later vond ie het toch wel leuk hoor.
zo zo er is super veel bij geschreven in dat even koste me geweoon 20 minuten om het bij telezen. @Otje: over de menstuatie kan ik niet mee praten, die heb ik nog niet en hoop hem ook niet te krijgen aangezien ik nu al 4 weken dat spiraal heb. @Lies ik heb kleintjes klassiek ook sinds donderdag binnen en ik vind het ook geweldig je merkt dat ze er op reageerd. ik heb een cd speler gekocht voor op haar kamer. @Over die schoentjes dat is maat 50/56 van de prenatal maar ik denk dat je maatje 14 ook de zelfde grote hebt. @Irma: heb je een mailtje gestuurd over de kolf @Setje: wat ben je weer crea bea geweest zeg, ziet er mooi uit. Gisteren naar mijn schoonouders geweest want die zijn vanmorgen vertrokken vooor 25 dagen naar tailand, dus die wilde hun kleindochter nog wel even zien. zaterdag ben ik naar dat kraamfeest geweest en even gauw naar de stad voor een mooie kaart voor mijn man die ik zaterdag kan geven (zijn we een jaar getrouwd) Mijn man heeft heerlijk vakantie van de week. dus ik zal hier misschien iets minder wezen (denk dat het wel mee valt) Miijn man had zaterdag een camera'tje gekocht voor bij kailynn (hij was van de week wat bezorgd en is bij haar gaan kijken en toe werd ze wakker) het is heel erg mooi om te zien hoe ze in bedje in slaap valt of tegen wat ze ligd te schater lachen. Alleen de camera moet terug want het is geen nachtcamera dus heeft het nog weinig zin maar we gaan voor een andere. nou dit was het wel weer geloof ik. Sorry dat ik misschien niet op alles heb gereageerd maar het was nogal veel. volgende keer beter. Cynthia
Hallo, Ff een berichtje tussendoor vanuit Sittard bij mijn moeder. Ben pas nét wakker @Lola, ik denk niet dat je mijn moeder kent. Zij heeft tot anderhalf jaar terug altijd in Heerlen gewoond. Omdat ik naar noord-holland verhuisde, mijn zus al een paar jaar in Sittard woonde en mijn broer in Merkelbeek, is zij ook naar Sittard verhuisd. @Batchie, ik ben dus ook geen Sittardse, maar een Heerlense en woon nu in Wormerveer (Zaanstad). Leuke foto trouwens @Otje, Vervelend, zo'n hevige menstruatie. Ik heb daar geen last van. Vorige week was ik op controle bij de gyn ivm keizersnee en toen heb ik meteen weer een mirenaspiraaltje laten plaatsen. Dat heb ik vóór mijn zwangercshap ook gehad en dat beviel me echt heel goed. Nooit meer ongesteld ennuh.....ook wel zo veilig Ik ga ff iets eten en dan ga ik met Jikke, mijn moeder en mijn zus met haar kinderen ff Sittard in. Jikke heeft gisteren trouwens bij de optocht gewoon door alle herrie heen liggen slapen in de draagzak. Ze werd pas wakker toen ik haar hier naar afloop uithaalde. Groetjes Noralien
Bedankt voor de reacties over de kolf... Lukt nu al veel beter maar ik moet wel wennen aan de sterkte van deze kolf, die van Medela is namelijk veel sterker... Maar daarin tegen is deze wel veel beter en ben ik sneller klaar met minder herrie... Groetjes Kim en Rick