hi hi noura; wat onwijs leuk gedaan zeg debbie; de shelter is tot 8 kilo, maar hij is idd vrij prijzig. ik heb hem gekregen van mijn moeder grsaskia
Owwww vandaar haha, jaa dat wist ik ook niet he haha. Thijmen heeft ook net gegeten en ligt nu heel bewegelijk naast me op de bank, hij heeft echt nog maar heel weinig geslapen vandaag. Ik wou me site nog ff bijwerken, maar ik denk dat dat er niet van komt. Ga zo ook ff foto's op me site plaatsen, hier nogmaals de link: www.babygrimberg.beebiesite.nl Laten jullie ook een berichtje achter in me gastenboek? En schrijven jullie je kindjes ook bij in thijmen's vriendenboekje op zijn site?
Haha jaa thijmen zit nu al ongeveer op 5.5kg dus vandaar, jeetje mazzelpik saskia haha. Had ik ook maar zo een moeder, haha nee hoor krijg genoeg van der en heb echt een super Mama.
Heyy Batchie, Bedankt voor je berichtje in me gastenboek op me site, ik en thijmen hebben wat terug geschreven op jou beebiesite. Je moet nog wel ff in het vriendenboekje bijschrijven he, niet vergeten hoor haha. Ik heb thijmen bij jullie ook bijgeschreven in het vriendenboekje incl. foto, heb je toevallig ook msn?
hey ja ik werk de babysite niet vaak bij eigenlijk we zijn bezig met een andere site : www.familieanoep.nl daar komen ook alle berichten mbt ons huwelijk enzo in we zijn net weer helemaal opnieuw begonnen ermee.. Ik schrijf me gelijk even bioj in Tijmens beebiesite
Lola: wat ziet die foto collage er leuk uit! Voor mijn moeders verjaardag wil ik ook een foto van Thijs op canvas drukken, dit ziet er wel heel leuk uit. Kijken op mijn vriend zoiets kan. Hij is goed in dat soort dingen, ik niet. Debbie: ik woon ook in west, bij het Surinameplein in de buurt. Wij hebben dit huis een paar jaar geleden gekocht, dus blijven hier voorlopig nog wel even. Het is ook echt een leuk appartement, maar af toe verlang ik al wel een beetje naar iets groters, en met een tuintje. Maar in A'dam is dat niet te betalen, maar ik weet ook niet zo snel waar ik anders zou willen wonen... Heb je al iets gehoord van het huis in Amstelveen? Lies
Nee duurt meestal wat langer, binnen nu en 2maanden denk ik dat we kunnen gaan kijken en dan is het afwachten of wij hem krijgen. En die woning is zoieso pas vanaf half april leeg, ik denk dus ook dat we dan pas echt zekerheid hebben.
Zo, de prikjes zijn binnen. Viel best mee. Fynn heeft wel gehuild maar was daarna ook snel getroost. Helaas is ie er niet slaperig van geworden want hij ligt nu al bijna 10 min te huilen in z'n bedje Ga zo maar weer es kijken. Hij was wel goed gegroeid. Weegt nu 5650 gram (vorige keer 4730) en is 60,5 cm (vorige keer 57,5). Verder mag ik em wat meer voeding geven aangezien ik em vaak nog wat hongerig vind. Ik kom dan wel iets boven de 1000 cc uit maar dat vonden ze niet erg. Heb ook een foto op linnen besteld. Via www.herinneringenoplinnen.nl. Heb een aantal sites vergeleken en vond ze hier het goedkoopst (rekenen ook geen verzendkosten). Heb het resultaat echter nog niet binnen dus dat is nog even afwachten.
@Saskia: wat grappig dat tongetje! Fynn steekt nu ook steeds z'n tong uit als ie lacht. Kennelijk hebben ze nu ontdekt dat je daar mee kunt spelen. Lief hoor!
Gelukkig vielen de prikjes best mee eve, thijmen moet vrijdag heen voor ze eerste prikjes. Fynn is echt goed gegroeid zeg, ben echt benieuwd hoe thijmen het heeft gedaan hoor. Of die ook zo goed gegroeid is, of juist niet..... Echt heel erg leuk op zo een doek eve, en het is inderdaad echt niet duur op die site. Misschien een heel leuk idee voor een verjaardag ofzo, mmm maar ff denken. Sebas en ik gaan ook bijna 3jaar met elkaar dus (lees 06-03-2004), misschien is dat dan wel een heel leuk idee hiervoor.
ja het is gelukt setje. Ik had alleen de foto's van je ontvangen zonder al die tekens vandaar dat het niet lukte. Super...
@Setje: ik vind je banners echt heel erg mooi! Die van Lianne is ook weer super met dat paars! Op zich zou ik er ook wel een willen hebben. Maar ik vind het ook leuk om elke keer te zien hoe oud Fynn nu precies is. Weet iemand dus hoe ik zo'n banner met leeftijd op m'n bureaublad ofzo kan plaatsen? (dan kan ik nml hier op de site een mooie banner van Setje plaatsen) Heb het geprobeerd via een andere site maar die werkt niet.
thnx, eve; sorry geen idee enne leuk idee een foto op doek en idd niet heel duur lianne; wat leuk joh echt super weer setje; wil je voor mij straks evt weer een nieuwe maken? als ik weer foto's heb van mijn zus? gr saskia
Ben vandaag ook op het CB geweest voor een eerste prikje. Hij heeft best veel en lang gehuild, maar daarna wel heel lang geslapen. Hij weegt nu 5,2 kilo en is 57 cm lang. Fynn is wel een stuk groter zeg! Ik was verder niet zo heel happy. Het was geen aardige vrouw en ik weet niet zo goed wat ik met haar advies moet. We moesten namelijk van 5 voedingen van 150 cc naar 6 voedingen van 120 cc. Die 6 voedingen moeten we dan overdag om de 3 uur geven. 's nachts kan hij dan doorslapen. terwijl ik eigenlijk wilde weten of hij al meer mocht, omdat hij best hongerig is. Nou ja, ik probeer het gewoon een paar dagen en kijk hoe het gaat. Ik werd er wel erg onzeker van. Volgens mij geven hier alle flesvoeders toch ook 5 voedingen? lies
@Lies: vorige keer (4 weken geleden) adviseerde het cb mij ook om 6 voedingen om de 3 uur te geven. Ik vond dat in de praktijk echt niet handig. Veel te vlug op elkaar en ook te weinig per keer zodat Fynn hongerig bleef. Ben toen op m'n eigen gevoel af gegaan en heb Fynn om de 4 uur gevoed en juist meer per voeding gaan geven en dat ging goed. Ik geef hem nu 5 voedingen van 180 cc met 5 schepjes Friso Comfort en 1 schep Friso Extra (is voor hongerige baby's). Totaal dus 200 cc per voeding. En aangezien Tijs en Fynn toch wel ongeveer even groot en zwaar zijn lijkt me dat je dit ook wel kunt proberen. En Fynn is toch wel erg slaperig van z'n prikjes want hij slaapt nu al vanaf 17.00 en dat is echt nog nooit gebeurd. Doe mij maar elke dag zo'n prik