December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    eve, je gaat naar je configuratiescherm dan naar beeldscherm en dan het tabje bureaublad en dan onderin bureaublad aanpassen dan krijg je het schermpje bureaublad-items en dan ga je naar het tabje website. daar klik je aan "nieuw" en dan geef je daar de link van de banner (de url link!)

Hoop dat het zo goed is!

groejes Lisette

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D Saskia, wat een lieve foto zeg! Je kunt aan Orlando écht goed het verschil zien met de banner en de foto! Wat groeien ze toch hard he!

Enne, ik wil nog wel een nieuwe voor je maken hoor!

groetjes Lisette

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Setje: Thanks! Het is gelukt! Als je de recente tijd wilt zien moet je wel even op synchroniseren drukken maar het werkt iig goed! Ik ga morgen ff een foto uitzoeken voor een mooie banner van jou :D

4. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Is goed hoor Eve!

5. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :( tjee wat is 't hier rustig zeg....

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    verveel je je lisette?

7. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :) hihihi....is 't zo duidelijk?

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nee, hoor het lijkt alleen maar zo

9. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Tja, Jayden ligt te slapen, en normaal is hij 's avonds altijd jengelig en ben ik druk met hem....

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hij is weer mooi lisette

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen! Ik ben zowaar de eerste vandaag. Slapen alle baby's nog? :D

Fynn heeft geen last gehad van z'n prikjes. Hij was alleen erg slaperig en heeft van 17.00 tot de volgende ochtend 7.30 geslapen met tussendoor 2 flessen. Zalig! Weet nu hoe het moet zijn als je een slaapbaby hebt. Nou, ik teken er voor :)

@Setje: Nou, de banner heeft het weer begeven. Hij synchroniseert niet meer :( Ga nog maar es puzzelen.

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve fijn dat de prikjes meevielen. en fijn dat hij zo goed geslapen heeft. Misschien gaat hij het nu wel snappen nu hij al een nachtje lekker heeft kunnen maffen...

Saskia: wat lief die foto!

Noura: mijn computer opent jouw bestandjes niet.... ik wil ze ook zien.....

Lianne wat een mooie banner... Die lieve Setje toch he... voor mij heeft ze ook al zo hard gewerkt... zie het resultaat....

Lies: waarom moest je naar 6 voedingen terug...vind ik maar raar hoor.... Nick zit al zo ongeveer een maand op 5 voedingen en ze zeuren ook niet bij het CB. en minder geven is ook raar.... Nick krijgt overigens wel BV.
    Slaapt thijs s nachts al door?

Nick slaapt alweer lekker. Hij heeft rond half 8 zijn voeding gehad en ligt sindsdien weer in bed. De afgelopen 2 dagen 's ochtends ook zo gedaan. Dan kon en kan hij namelijk 's middags mee naar de carnaval. Zondag zijn we naar de grote optocht wezen kijken en had ons manneke zich keurig gedragen. Normaal krijgt hij rond 15.00 uur zijn voeding, maar toen stond ik nog langs de route. Pas om 15.45 terug bij mijn vriendin en hij had nog geen kick gegeven! Toen maar snel gevoed....
    Gisteren naar de kinderoptocht gaan kijken en toen daarna naar de prijsuitreiking geweest. Nick in de draagzak op mijn buik, hoofdje vooruit. Al die mensen daar.... oh dat is nog een kleintje, maar je kunt niet vroeg genoeg beginnen he.... Hij heeft vervolgens in alle drukte gewoon in de buikdrager liggen/hangen te slapen.....
    Na een poosje werd hij weer wakker en vond hij het ook niet meer leuk. Toen ben ik effe met hem naar huis gegaan. Rond zes uur zijn we naar vrienden gegaan en hebben daar gezamelijk gegeten. Hem even gevoed en toen in zijn kinderwagen te slapen gelegd. Dat deed hij dus weer uitstekend. Alle herrie interesseert hem helemaal niets.... Heerlijk...
    Misschien ga ik vanmiddag ook nog wel effe naar de carnaval.... Hij heeft ook echt zo'n schattige miniboerenkiel.... en een mooie groene muts met een oranje/groene pompoen... Geweldig....

Karin

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Vannacht heerlijk geslapen! Om 22.45 heeft Koen zijn laatste fles gehad en vanmorgen om 6.15 begon ie heel lichtjes wakker te worden. Ik heb toen zijn speentje gegeven en hij heeft nog geslapen tot 7.45 uur! Om 8 uur heeft ie zijn 1e fles gehad. Houden zo Koen!

Lisette: Thnx voor m'n nieuwe banner. Hij is leeeueuuk!

Lies: Wat raar dat je volgens het CB over moet van 5 naar 6 voedingen! :rolleyes: Als het niet werkt: gewoon doen wat jij het prettigst vindt want jij zit er de hele dag mee en het CB ziet hem maar 1 x in de zoveel weken.

Eve: Fijn dat de prikjes zo goed zijn gegaan! Koen krijgt ze a.s. maandag 26 februari....

Gr Otje

14. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Vannacht ook weer een heerlijke nacht gehad, thijmen heeft om 22.30 ze laatste fles gehad. Daarna heb klaar wakker in bed gelegd, wij zijn toen nog even tv gaan kijken en tot 23.00 heeft ie lekker liggen brabbelen in ze bedje/wiegje. Daarna is die heerlijk in slaap gevallen, toen zijn wij ook naar bed gegaan. Vanmorgen om 08.00 werd hij hartstikke vrolijk en lacherig wakker, hij is ook de hele morgen al erg vrolijk hoor.

Lies: Heel erg raar hoor van het cb tegen mij zeiden ze juist ik moest 5 voedingen gaan geven van 165cc per keer, dit bevalt me echt heel erg goed hoor. Soms krijgt hij in de avond een fles van 200cc, dit omdat hij hierdoor beter slaapt namelijk.

Gister avond was het echt heel erg rustig hier he, er was echt bijna niemand op het forum haha. Maar nog even en dan wordt het helemaal rustig, ik zal 1 van de weinige zijn die geen werk heeft en die dus niet zal gaan werken denk toch? Of blijven nog meer Mama's thuis?

Straks ga ik even naar de Hema toe, ik moet even een goed zittende zwembroek voor Thijmen halen. Welke maat kan ik het beste nemen?

Ik kijk er echt heel erg naar uit om met Thijmen morgen te gaan zwemmen, ik hoop echt dat hij het leuk vind. Ik ga denk maar aan de badjuf of badmeester vragen of hij/zij foto's wil maken, want sebas moet gewoon werken natuurlijk. Ik zou het echt heel zonde vinden als er geen foto's worden gemaakt, zeker van de eerste keer zwemmen zou ik heel zonde vinden als hier geen foto's van worden gemaakt hoor.

Thijmen moet vrijdag 23-02 voor zijn eerste prikje, ik hoop echt dat het wel mee valt. Want als thijmen hystirisch (hoop dat ik het goed schrijf) wordt, dan kan die echt heel erg hard schreeuwen hoor. Natuurlijk is dit helemaal niet erg, ik neem ook ze flesje en heet water mee voor na de prikjes.

Ik ga trouwens vanaf donderdag weer beginnen met de pil, ik kies voor de pil omdat ik het andere niet echt ken en voor naalden enz. nog steeds een beetje bang ben.

15. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Eve, het duurte ff voordat de pc em gesynchroniseert heeft.... en je hoeft em niet altijd te synchroniseren...dat doet ie automatisch als je op zw pagina bent geweest. Althans hier wel... Enne, het is zielig hoor die prikjes, maar ze worden er wel lekker rustig van ;) Heb je even lekker de tijd voor jezelf gehad!

Ben blij dat iedereen weer blij is met de banners...ik verveelde me gisteravond écht! :D

Duikster, wat is Nick dan makkelijk als ik het zo lees! Ben benieuwd naar de foto in zn miniboerenkiel ;)

Otje, wat heerlijk dat Koen weer zo lekker geslapen heeft! Hopen dat hij dat door gaat zetten!

Jayden wordt 's nachts nog wel wakker, we geven hem dan zn speentje maar dat zou eigenlijk niet nodig zijn als hij zn fles van 22.30 eens helemaal leeg zou drinken :( Hij is dan zo moe, hij drinkt hoogstens 80 ml! Heeft er iemand tips?

groetjes Lisette

16. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Misschien ze flesje een 30minuutjes eerder geven setje? Zou jij misschien ook voor mij een nieuwe banner willen maken, ik heb namelijk 2 nieuwe hele leuke foto's dus als je tijd en zijn hebt zou je daarvan dan banners willen maken?

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Setje: Eerst zijn we zooo druk met de baby's en amper tijd voor iets anders en nu kunnen we ons al vervelen. Hihihi. Complimentjes voor al die leuke banners hoor.

Ik had gisteravond trouwens wel een beetje gesmokkeld met Koen zijn voeding. Hij had om 18 uur zijn 4e voeding van die dag. Normaal heeft ie deze om 19 uur maar omdat ie dus die ochtend veel eerder was gekomen kwam het nu even anders uit. Dus om 18 uur de fles. Om 21 uur was ie wakker en ik dacht: Dit redden we dus nooit meer tot 23 uur. Toen heb ik hem 60 cc gegeven en om 22.45 uur dus nog zijn volle fles van 150 cc. Zou het daarvan zijn dat ie zolang heeft geslapen?

Debbie: Ik blijf voorlopig ook thuis-mama!

Gr Otje

18. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D is goed debbie, mail ze maar ff....

Het zou kunnen Otje... maar hoef ik hier niet te proberen, hij drinkt het toch niet weg. ;) Toch maar eens wat uit gaan proberen, misschien die 4e fles idd iets eerder geven ofzo.

groetjes Lisette

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Setje,

Is Jayden 's avonds veel wakker? Ik leg Nick namelijk rond half 8/kwart voor 8 op bed en den slaapt hij gewoon tot circa half 11/kwart voor elf. Vaak moet ik hem ook nog wakker maken..... Maar ik verschoon Nick voor de laatste voeding, terwijl ik dit normaal na de voeding doe, om zo te zorgen dat hij in elk geval wakker is terwijl hij drinkt. Ook wil het wel eens helpen heb ik eerder gelezen om een nat washandje in zijn gezicht te doen om hem wakker te houden, maar dat moet je wel kunnen zeg maar.... ik vind dat wel zielig... maar aan de andere kant is mijn nachtrust me ook heel wat waard.

ik zal eens kijken of ik de foto's zelf kan overzetten van toestel naar computer..... Die van de meeting staan nl. ook nog steeds op het toestel... Tja drukke dagen he carnaval....

Karin

20. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Ik heb ze naar je toegemaild hoor lisette, alvast heel erg bedankt.

Deel Deze Pagina