Hallo! Nog een laat berichtje van mij. Ben net een half uurtje thuis en manlief is er nog niet. Nog stappen met de band waarschijnlijk... Irma: Het is een lichte streep maar ik zie hem wel hoor! Van harte gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles helemaal goed komen nu! Duckie: Och meid, heb echt te doen met jullie kleine meisje! Wat ontzettend rot dat ze nu weer zo ziek is. Net nu je dacht dat het beter ging. Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat jullie over 2 weken heerlijk onbezorgd op vakantie kunnen gaan! Saar: meeting bij Mac! Lola: Waar wil je graag naar toe op vakantie? Vales: Succes met lijnen, he? Ik ben (helaas) ook al weer zo vaak opnieuw begonnen Hopelijk wordt het dit jaar beter... Zo, ik ga mijn bedje maar eens opzoeken. Kreeg net een sms van Steef dat hij onderweg is. Hopelijk lukt het me om een beetje uit te slapen. DOEI! Groetjes Otje
Vandaag in ieder geval een beetje donkerder, begint het wat echter te worden... Bedankt voor de lieve felicitaties!
@Irma: Ja, die is al een stuk duidelijker. Maar aan je banner te zien heb je ook nogal vroeg getest hè? Je bent waarschijnlijk nog nét in september uitgerekend, nietwaar? En nu wil ik natuurlijk ook alle ins en outs van jou horen ! Hoe voel je je trouwens...? @Otje: We willen graag naar Rhodos. Het hotel van KidsWorld ligt op loopafstand van Rhodos stad en dat lijkt ons wel erg leuk. Met mijn dikke buik doe je verder toch niet veel meer dan aan het strand of zwembad liggen... Het wordt dus weer zo'n all-inclusive vakantie als vorig jaar!
Irma, super....... de streep is goed te zien hoor! Gefeliciteerd! Demi, ach meisje toch..succes Duckie met je meisje. Saskia, Izanka lijkt inderdaad erg op mij. Bedankt voor de leuke reakties op de kamer van Izanka. Ze is er zelf ook helemaal blij mee, en de kleurtjes heeft ze zelf uitgezocht. Molly, leuk je hier weer te zien posten Vales, mijn broer is ook een reptielen friek. Ik heb er eerlijk gezegd helemaal niets mee. Doe mij maar iets wat je kan knuffelen
Ja lola, ins en outs? Zomaar in eens was het er... Klinkt een beetje raar maar toen ik op de 7e mijn eisprong voelde zei ik dat tegen John en zijn we aan het klussen geslagen... en geloof het of niet het was in één keer raak! Ik ben er echt van onder de indruk! En John trouwens ook. Ik voel me eigenlijk heel goed, van de week heb ik het eigenlijk bedacht dat ik zwanger zou zijn omdat ik al een paar dagen niet echt lekker in mijn vel zat maar toen ik testte was het negatief, twee dagen later was de volgende test en die gaf een licht streepje, vanmorgen dus een beetje donkerder... En ja ik ben nog net in September uitgerekend, op de 29e...(als alles goed mag gaan, want ik heb nog wel een beetje de schrik van de vorige keer in mijn benen...) Laatst vroegen Eve en Cynthia hoe het ging tussen John en mij, dit laat wel zien dat het heel goed gaat met ons! Ik moet wel nog steeds een beetje wennen om samen te wonen maar ook dat gaat steeds beter... Lianne ik knuffel ook liever mijn huisdieren, wij hebben 3 katten... En Otje lekker kunnen uitslapen?
@Valles wie weet kom ik wel langs als ik naar of van Eve kom......dan rij ik toch over de A4 en dan de A44...... al "moet" ik eerst nog met eve afspreken....maar dat komt wel goed
@Irma: Goh, Rick's brusje is dus op mijn verjaardag verwekt . Wat leuk! Dat moet zeker goed gaan... Wat fijn dat je leven zo'n goede wending heeft genomen. We weten inmiddels (bijna) allemaal hoe moeilijk jouw jeugd is geweest en ik gun jou alle geluk van de wereld ! Dikke kus van mij... @Duckie: Hoe is het met Demi vandaag? @Slingding: En hoe staat het met jullie ziekenboeg? Ik hoop dat jullie nog een fijne zondag hebben...
hallo, jeetje 24 uur niet kijken en er zijn weer 4 bladzijdes bij. Irma: gefeliciteerd! Je verdient het! Duckie: wat ontzettend vervelend! dat demi weer een blaasontsteking heeft! Karnemelk is ook erg goed tegen blaasontstekingen en cranbarrysap idd, (ik moest een katheter vvor de ks vaak krijg je daar ook een blaasontsteking van) maar ik heb veel karnemelk en craberrysap gedronken vooraf en heb er gelukkig geen gehad. Maar Demi haar urine was toch na gekeken na de vorige kuur en die was toch goed? Sterkte en een hele dikke knuffel van Kailynn en van mij! De psz is hier ook maar 2 a 2.5 uur en wordt door de zelfde leidsters gedaan als het kdv. lola: als je jasmijn in de middag naar de psz doet heb je straks als de kleine iets groter is ook niks aan omdat hij/zij dan in de middag slaapt. (zelf weten natuurlijk, dacht hier alleen ineens aan.) en misschien slaapt jasmijn dan ook nog wel ssommige kids slapen tot ruim 3 jaar in de middag. Otje: uit kunnen slapen? Vales: sorry ik ben geen mac fan Molly: vervelend he al dat ziek zijn. helaas kennen wij het ook hier, wel een erg stomme dokter. leuk dat je weer wat post! Noura: wat ben ik blij het goede bericht te lezen van dat kleintje in hje buik, fijn dat je toch de vk hebt gebeld en dat je zo een rustige en onbezorde zondag kan hebben. Saar: ik heb ook 18 maanden bv gehad. ik had ook erg graag zo lang mogelijk gegeven maar heb alles geprobeerd om zoveel mogelijk te geven. Bianca: je hebt vanaf nu natuurlijk wel een dagelijkse meldplicht he! hoe de laatse dagen van je zw. schap gaan. straks ben je er 2 dagen niet en kom je terug met de melding dat gijs er is. Arno is ook nog eens verkouden geworden, en ksilynn is het weer al sinds een par dagen. (is weer naar het kdv geweest) gisteren is naar de opa's en oma's geweest voor technische dingen, en daarna op verjaardag toen was kailnn al moe dus naar bed gedaan daar, maar ze sliep tot 22.30 en werd toen wakker (heeft ze altijd als ze verkouden is) ze heeft er toen nog een poosje bij gezeten en nog wat mee gesmikkeld van de salade en broodjes. alleen wilde ze thuis echt niet gaan slapen en werd hoesterig van haar eigen gehuil/gejammer. dus bed omhoog gedaan. luuf, zetpil, uit en neusspray, toch duurde het toen nog ruim een uur voor ze ging slapen, het was ondertussen 2.30 uur. Maar opzich was het gezellig! Ik zit nog op hele leuke foto's van mijn vader toestel te wachten en die zal ik jullie spammen. ik ga me weer even met kailynn bezig houden.
Hallo, hier ben ik weer. Liene en Ben zijn naar mijn schoonouders en Ben zijn grootouders en ik zit weer achter de pc. Sta ondertussen 1 dag voor op mijn planning, dus we gaan deze avond gezellig iets doen. Eerst buiten met Liene, de overschot van de stage van vrijdag (al het vogeleten) ophangen. Liene is eigenlijk nog nooit stappend buiten geweest, dus dat gaan we straks eens doen. Misschien nadien uit eten... Mmmm heb ik wel zin in... straks eens voorstellen. Maar eerst goed doorwerken voor school tot een uur of 16u. Dan sta ik weer een stukje voor. En heb ik straks minder stress. Even bijlezen... Eve, wij hebben hier allebei, zowel een quick als een mc donalds. Voor de quick moet je wel wat verder rijden. Maar wij hebben hier 'gewone' dingen zoals, big mac, mac chicken, mac fish, mac bacon en de happy meals. Er is ook iets als mac veggie geloof ik en dan ook salades. En dan heb je zo de hamburgers van de maand, altijd iets anders. Dus heel normale hamburgers... En hier nog een niet zo'n huisdieren fan. Wij hebben een goudvis. Katten vind ik wel lief, maar ik gruwel van de haren. Honden vind ik nogal kwijlerig en daar gruwel ik ook van. Dus ik ben eigenlijk een beetje vies van dieren . Noura, wel een mac dus, maar zonder 'vreemde' hamburgers . Al moet ik zeggen dat ik nu wel reuze benieuwd ben naar de smaak van die broodjes. ALs we volgende maand naar ikea rijden voor bureau deel 2, zal ik er eens gaan eten. Duckie, wat erg nou, nu ging het net beter... En toch dat vervelende onderzoek! Laten we maar hopen dat ze dan echt de oorzaak vinden en ze het definitief kunnen oplossen, want zo is ook geen doen. Veel sterkte en een dikke knuffel voor Demi. Irma, die streep wordt idd maar donkerder! Leuk! Geniet ervan! Ik zie dat je je banner al hebt aangepast. Mooi zo! En wat goed dat alles goed gaat met jou en John. Je verdient het inderdaad echt. Groetjes, Saartje
Goeiemiddag allemaal, Steef was rond 1.30 thuis en nog even gekletst. Tegen 2 uur zijn we gaan slapen. Vanochtend om 8.30 moest ik naar de wc en kon daarna niet meer slapen. Wel nog gezellig even gekletst in bed. Das ook wel relaxed. Normaal moet je altijd meteen vanalles he? We hebben net de kids opgehaald. Koen had prima geslapen. Sara ook. Wel allebei vroeg wakker.... Irma: De streep is nog steeds licht maar al duidelijk donkerder dan die 1e test! Ik ben echt heel erg blij voor je. Kan me voorstellen dat je wel angst hebt nu hoor. Fijn dat alles goed gaat met jou & John. Hoe ist trouwens met rijden? Heb je je examen inmiddels gehaald? Lola: Klinkt heerlijk hoor zo'n relax-vakantie! En dat mag je best hebben als je 6 (?) maanden zwanger bent tegen die tijd. Slingding: Fijn dat je zo'n gezellige avond hebt gehad. Wel minder dat Kailynn niet echt goed wilde slapen. Saar: Veel plezier vandaag! Duckie: Hoe ist nu met Demi? Bianca: Alles nog rustig daar? Vraagje over de meeting van 23-2. Hoe laat spreken we af daar? Groetjes Otje
@Otje: Ik denk we het het beste weer kunnen doen zoals in oktober in Houten. Richttijd 11.00 uur, maar iedereen gewoon in eigen tempo laten komen. Doen wij het ook weer als toen? Steef brengt jullie naar Roermond en ik zet jullie 's avonds in Venlo af...?
Lola: Prima optie als het aan mij ligt! Ik heb net een sollicitatiebrief de deur uit gedaan. Bij Prenatal vroegen ze een verkoopmedewerkster voor 20 uur per week, zowel in Roermond als Eindhoven. Lijkt me leuk! En qua afstand zijn beide filialen te doen voor mij. Tis rustig hier vandaag. Iedereen leuke dingen doen? Groetjes Otje
Wat leuk Otje bij de Prenatal! Duimen voor je! Ik heb nog niet voor de tweede keer afgereden, waarschijnlijk begin Februari maar mijn instructeur had PC problemen en kon daardoor geen examens inkopen... Ik rij nu wel één keer in de week om het bij te houden... Duckie ik ben ook wel benieuwd hoe het met Demi is... En Bianca toch niet aan het bevallen hé?! Ik zit nu toch wel met een probleempje meiden, ik zou op 8 februari geopereerd worden aan mijn stuit maar nu lijkt me dat niet handig i.v.m. de narcose... Toen zeiden ze in het ziekenhuis dan kan het toch met een ruggeprik, alleen dat durf ik niet, ik heb het idee dat ook dat schadelijk is voor het beebje, wat denken jullie? Ga ff Rick uit bedje halen... Irma.
GEMELD . Irma, gefeliciteerd met je zwangerschap! Mocht je nog meer testen nodig hebben....hier liggen er nog een aantal hoor . Noura, ben erg blij voor je dat de uitslag van het uitstrijkje goed was en ook de echo. Duckie, wat zielig voor Demi. Hoe gaat het vandaag met haar? Geef haar maar een dikke knuffel van Lynn en mij. Eve, hoe gaat het met Fynns oogjes? Heb de laatste dagen helaas erg veel pijn dat ik me echt nergens op kan concentreren, vandaar dat ik hier wat minder te vinden ben. Gistermiddag-en avond heel veel harde buiken gehad en continu een brandend gevoel in m'n schaamstreek. Gijs is bijna continu 'wakker' geweest en heeft behoorlijk tegen m'n ribben getrapt. Had vanochtend het idee dat m'n buik wat lager hangt en toevallig zei m'n schoonmoeder het daarnet nog. Dus m'n gevoel zegt dat hij is ingedaald.
otje: zou super leuk zijn en je kan uit ervaring spreken he! irma: ruggeprik is niet schadelijk hoor! ik heb er een gehad om kailynn geboren te laten worden. En ik denk als je wacht heb je straks 2 kleine koters rond je en je moet dan herstellen veel zwaarder is. en ze zullen dit in het ziekenhuis niet zeggen als het gevaarlijk zal zijn. Bianca: gezien dat je je gemeld hebt! Balen dat gijs zo vervelend in je buik doet, hou je rustig meis, als ik wat voor je kan doen, ik ben zo bij je eve: als je dit leest, lekker gewerkt?
Wauw Saskia jij ook zwanger,Gefeliciteerd @Irma ze zullen je toch geen ruggenprik laten ondergaan als het wel kwaad kan lijkt mij,maar ik snap je idee dat je het niks vind zou ik ook wel hebben. Wat heerlijk zeg dat het zo goed gaat tussen John en jou @Bianca vervelend zeg dat Gijs je niet met rust laat,maar wel goed dat hij aan het indalen is @Otje lijkt me heel leuk bij prenatal werken,ik ga heel hard voor je duimen dat je die baan krijgt. @Saar lekker hoor uiteten. @Slingding je hoeft geen sorry te zeggen hoor dat je geen Mac fan bent Hoe voelt Kailynn zich vandaag? @Janette leuk als je langs komt hoop dat ik dan aan het werk ben. @Lola heerlijk toch zo'n relaxvakantie.
Saskia: Van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd! Te gek zeg. Ik zei toch dat zwanger zijn hier besmettelijk werd? Irma: Eerlijk gezegd weet ik er niet zo veel van (over die narcose/ruggeprik) welke invloed dat heeft op jou prille zwangerschap. Ik zou anders morgen even bellen. Als hun denken dat het een te groot risico is zullen ze er sowieso niet aan beginnen lijkt me. Bianca: Oei, vervelend die pijn. Misschien ook door het indalen van Gijsje? Sterkte hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje zo'n voorgevoel heb dat het bij jou niet meer zo lang gaat duren maar ja... dat zegt niets hoor Ik hoop ook echt dat die baan bij Prenatal iets wordt! Lijkt me echt hartstikke leuk. Want hoewel ik zelf wel "klaar" ben met ons gezinnetje lijkt me het wel heel leuk om (aanstaande) mama's en papa's daar te adviseren en te helpen. Groetjes Otje